مطالب خواندنی و جالب

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

قاره آسیا به زیبایی زنان مشهور است ، انواع استایل و چهره ها را از عرب گرفته تا ایرانی و چشم بادامی ها می توان در این قاره پیدا کرد که هرکدام زیبایی خاص خودشان را دارند ، در این مطلب لیست 10 نفره از زیباترین زنان آسیا را به شما معرفی می کنیم.

 

۱. آیشواریا رای

Aishwarya Rai

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

بازیگر و مدل هندی و همسر آبیشک باچان ، او امسال در کت واک فشن شو لورآل در پاریس ظاهر شد که شادی و شوکه شدن حاضرین را به همراه داشت. آیشواریا علاوه بر اینکه زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد، به چندین زبان نیز مسلط است و به همین دلیل در فیلم‌های مختلفی به زبان‌های انگلیسی، تامیل و بنگالی حضور داشته‌است. او در سال ۱۹۹۴، لقب زیباترین زن جهان را به خود اختصاص داد.

 

۲. شرمینه شهریور

Shermine Shahrivar

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

شرمینه شهریور shermine shahrivar مدل ایرانی در اروپا است و دارنده مقام دختر شایسته اروپا در سال 2005 می باشد. شرمینه 38 ساله است و وی مدل ایرانی – آلمانی می باشد.

 

۳. سیرین عبدالنور

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

سیرین خواننده، هنرپیشه و مدل مشهور اهل لبنان است. کارگردانان و تهیه‌کننده‌های برجسته‌ای مجذوب زیبایی سیرین بوده‌اند و او خیلی زود به یکی از گران‌ترین بازیگران لبنان تبدیل شد!

 

۴. فن بینگ بینگ

Fan Bingbing

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱بازیگر، مدل، خواننده سبک پاپ و تهیه‌کننده تلویزیونی چینی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به نقطه اشتعال، حادثه شینجوکو، قربانی، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، نبرد فرماندهان، شائولین، جکی و خون‌آشامان ۲ و مجرم‌یاب اشاره کرد.

 

۵. هیفا وهبی

Haifa Wehbe

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

هیفا وهبی بازیگر و خواننده‌ی لبنانی است که در خاورمیانه شهرت زیادی دارد. او خیلی جوان بود که مدلینگ را شروع کرد و فقط ۱۶ سال داشت که عنوان «دختر شایسته‌ی جنوب لبنان» را برنده شد. هیفا در سال ۲۰۰۶، از سوی مجله‌ی پیپِل، در لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های جهان قرار گرفت!

 

۶. نانا

Nana

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

Im Jin-ah که با نام هنری نانا شناخته می شود خواننده اهل کره جنوبی است. او در سال 2017 توانست در صدر رتبه زیباترین زنان جهان قرار گیرد.

 

7. مهوش حیات

Mehwish Hayat

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

خواننده 37 ساله پاکستانی که در کشورش بسیار مشهور است و در زمینه مدلینگ و بازیگری نیز فعالیت می کند.

 

8. دیپیکا پادوکونه

Deepika Padukone

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

بازیگر 33 ساله هندی که بعنوان یکی از ملکه های زیبایی این کشور شناخته می شود. وی همچنین در سال 2018 بعنوان ثروتمندترین بازیگر زن هالیوود شناخته شد. بیوگرافی کامل وی را می توانید در این لینک دنبال کنید.

 

9. مه لقا جابری

Mahlagha Jaberi

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

مه لقا جابری مدلینگ ایرانی متولد سال 1368 در اصفهان است ، وی بعد از گذراندن دوران دبستان در ایران همراه با خانواده به امریکا مهاجرت کرد. خواهرش وی را تشویق به حرفه مدلینگ نمود و در سال 1388 به طور حرفه ای وارد این عرصه شد. بیوگرافی کامل وی را می توانید در این لینک دنبال کنید.

 

10. لیزا سوبرانو

Liza Soberano

10 زیباترین زنان آسیایی در سال 2021

او یکی از 10 زن زیبای جهان در سال 2016 است ، بازیگر و مدل امریکایی فیلیپینی ، مادر وی امریکایی و پدرش فیلیپینی هستند. او 21 ساله است و آینده بسیار روشنی برایش پیش بینی می شود. بیوگرافی کامل وی را می توانید در این لینک دنبال کنید.

 

می دانیم که بسیاری از زنان زیباروی قاره کهن ، از قلم افتاده اند و می توانیم لیست کامل ترین داشته باشیم ، به نظر شما باید چه نام های دیگری را به لیست مان اضافه کنیم؟

 

مطالب بیشتر:

زیباترین زنان مشهور ایرانی در جهان را بشناسید

10 زیباترین زنان فوتبالیست جهان را بشناسید

10 زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن ایرانی را بشناسید

 

 

2.5/5 - (18 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. مه لقای سر تا پا عملی تو لیست هست ولی لیسا از بلک پینک نیست ؟؟؟

  2. این مقاله ترجمه یک مقاله انگلیسی زبان هست و ما صرفا به فارسی ترجمه کردیم ، اما اسامی که مخاطبین سایت هم میگن رو به لیست اضافه میکنیم از جمله لیسا از بلک پینک.

  3. قیافه های خاصی نداشتن خداوکیلی

    هی اوشونی ک گفتن لیسا از بلک پینک رو بیاریم تو زیباترین زنان،خود لیسا سرتا پا عملیه!برو عکس قبل عملشو نگا کن..دماغ و زاویه صورتشو ببین

    +از نظر من به این لیست باید “هان هیوجو” و “اما واتسون ” و garriiet که تو گوگل بزنید میاد عکسش ،اینا باید اضافه شن

  4. واقعه برای کسایی که میگن بلک پینک متاسفم اون قد رفتین تو کره ایا فقط اونارو میبینین چرا تو هر چیزی بلک پینکو قاطی میکنید بخدا اونا قدر خوشگل نیستن
    جذابیتی که بالافاصله مردا رو جذب کنه ندارن قیافشون مث بچه های ۱۰ سالس

  5. هی کسایی که میگن لیسا سر تا پا عمله ، خجالت بکشید ! وای جی اگر ایدل یا خوانندش عملی باشه هرگز اونا رو قبول نمیکنه این یک دوماً هم اینکه لیسا عمل زیبایی نداشته دماغم تو بچگی شکسته و قبل از دبی دماغش رو عمل جراحی کرده این جواب خانم فاعزه ، و فردی که اسمت m هستش ما تو کره ای ها غرق نشدیم شماها چشم دیدن اونا رو ندارین ، لطفا هیت ندین وقتی خودتون دوست ندارین ، در ضمن لیسا رتبه اول رو اورده ادمین لطفا اضافه کنه لیسا رو چون تایید کردن ، اهان یه چیز دیگه اقا یا خانم ام شما خودتون جذابیتی ندارین بعدشم هم اونا اجازه ی بوی فرند ندارن واسه ی همین نیازی به جذب مردا ندارن

  6. شماهایی ک میگید بلک پینک اسکلا اول بیایین ببینین ایرانی هس نیس کیه چرا فلانی نبود و… بعد سینه چاک بدین واسه بقیه کشورا:|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا