دنیای آی تی IT

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

به اشتراک گذاشتن عکس ها در شبکه های اجتماعی همیشه خطرات خاص خودش را دارد، زیرا تقریبا هیچ قانونی وجود ندارد تا دیگران را از استفاده نکردن عکس های شما به نام خودشان باز دارد این موضوع می تواند کمی برای شما نا امید کننده باشد، مخصوصاً در زمانی که شما تلاش بسیار زیادی را کردید و عکس حرفه ای را گرفته اید.

 

تا زمانی که شبکه های اجتماعی راه حل مناسبی برای این اتفاقات پیدا نکنند، اضافه کردن واتر مارک به عکس ها بهترین راه حل ممکن برای شما است و می توانید کمی مطمئن شوید که کسی نمی تواند عکس های شما را سرقت کند. تیم نیکشو در این مقاله سعی دارد تا شما را بهترین نرم افزار های گذاشتن لوگو روی عکس در iOS آشنا کند.

 

1: Watermark Photo Square Free

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

این نرم افزار در اپ استور رایگان است و از نسخه iOS  6 به بالا پشتیبانی می کند.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از فولدر عکس های گوشی، عکس مورد نظر را وارد آن کنید و لوگو یا واتر مارک، تاریخ مد نظر خود را راحت به تصاویر اضافه کنید. این برنامه از 300 فونت پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا برحسب سلیقه خود لوگو و واتر مارک های منحصر به فردی را به تصویرتان اضافه کنید.

 

تنظیم سایز فونت، فاصله خط ها از یکدیگر، رنگ کلمات و غیره از امکانات بسیار عالی این نرم افزار است. شاید شما فقط برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام عکس می گیرید، نرم افزار Watermark Photo Square Free این امکان را به شما می دهد که نسبت به سایز مورد نظرتان عکس را آماده کنید و آن را برای اینستاگرامتان آماده کنید.

 

2: Watermark X

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

نرم افزار رایگان در اپ استور که برای نسخه iOS 8 به بالا در دسترس است.

استفاده از این برنامه به شدت راحت است و هیچ گزینه پیچیده ای در آن وجود ندارد و به سرعت زیادی می توانید لوگو یا واتر مارک مد نظر خود را بر اساس اندازه مورد نظظرتان به تصاویر اضافه کنید.

 

نرم افزار Watermark X به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به جای لوگو را به نرم افزار داده و تمامی موارد از قبیل فونت، رنگ، سایز، اندازه کلمات از یکدیگر و سایه های آن را تنظیم کند. واتر مارک ها و باقی تنظیمات این نرم افزار در مدت زمان کمی بروز رسانی می شوند و این یعنی شما هر بار با گزینه های جذاب تر و طرح های زیبا تر مواجه می شوید و به کاربران iOS این امکان را می دهد که بدون محدودیت لوگو و واتر مارک های خود را هر تعداد دفعه ای که می خواهند تغییر دهند.

مطلب پیشنهادی: چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

3: Watermark Photo

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

نرم افزار رایگان در اپ استور و با نسخه iOS 8.2 با بالا سازگاری دارد و در دسترس است.

فقط در چند مرحله ساده می توانید امضاها، واتر مارک، لوگو و تصاویر منحصر به فردتان را به عکس هایی که با آیفون گرفته اید اضافه کنید. Watermark Photo شامل تنظیمات بسیار عالی برای فونت، اندازه است که به شما این امکان را می دهد تا واتر مارک خاصی را به تصاویر اضافه کنید. تمامی قالب های آماده در این نرم افزار ترنسپرنت transparent هستند که کار را به شدت راحت تر و سریع تر می کند. در این نرم افزار شما می توانید در هر شبکه اجتماعی که مد نظر دارید تصاویرتان را به اشتراک بگذارید که گزینه ای بسیار هیجان انگیز است و شما را در انجام فعالیت هایتان راحت تر می کند.

 

4: eZy Watermark

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

نرم افزار رایگان در اپ استور که در نسخه های iOS 9 به بالا قابلیت پشتیبانی دارد.

این نرم افزار در اپ استور بیش از 5 میلیون دانلود داشته است که خود نشان از کاربردی بودن  این برنامه دارد. در نرم فزار eZy Watermark کنار گزینه های واتر مارک متنوع این امکان برای شما فراهم است تا به طور هم زمان لوگو و واتر مارک 100 عکس را انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی چشم گیری را انجام دهید. فونت های این نرم افزار بیش از 150 عدد است که قالب ها و استایل های جذابی را به تصاویر اضافه می کند و باعث خاص شدن تصاویر ما می شود. قابلیت اشتراک گذاری در این برنامه بسیار فراگیر است و شما این امکان را دارید تا در تمامی پلتفرم های اجتماعی تصاویر خود را بارگذاری کنید. تیم نیکشو با بررسی زیاد بروی نرم افزار های گوناگون به شما استفاده از eZy Watermark را برای گذاشتن لوگو روی عکس در ios پیشنهاد می دهد.

 

5: My Watermarks

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

نرم افزار رایگان در اپ استور اپل و با نسخه iOS 8 به بالا سازگاری دارد.

برنامه My Watermarks توسط شرکت Camera 360 که یکی از بهترین توسعه دهندگان برنامه های عکاسی در جهان است ساخته و قالبت های آن بسیار ساده و کاربردی هستند. این نرم افزار گزینه های بسیار زیادی را برای شما فراهم نمی کند تا شما سردرگم کند، به همین منظور برای اشخاصی که می خواهند به سرعت و بدون دردسر لوگوی را بروی عکس ها قرار دهند گزینه بسیار مناسبی است.

 

از دیگر قابلیت های این برنامه این است که شما می توانید از دست خط خود عکس برداری کنید و آن را به عنوان لوگو یا واتر مارک به تصاویرتان اضافه کنید و آن لذت ببرید. در قسمت واتر مارک من تمامی لوگو خا، واتر مارک ها که به سرعت در دسترس قرار می گرند را برای شما ذخیره سازی می کند و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی کارهای خودتان را در این نرم افزار انجام دهید.

 

6:  iWatermark

گذاشتن لوگو روی عکس در ios

نرم افزار به صورت رایگان در اپ استور در اختیار کاربران قرار دارد و از نسخه iOS 8 به بالا پشتیبانی می کند.

شما اگر دارای صفحه اینستاگرامی هستید که محتوای زیادی تولید می کنید و وقت آن را ندارید که از نسخه های دسکتاپ و یا برنامه های زیادی استفاده کنید، به شما پیشنهاد میکنم تا با این برنامه کارهای خود را سرعت ببخشید و به راحتی آن را به جلو ببرید. نرم افزار iWatermark قابلیت گذاشتن لوگو یا واتر مارک بر روی تعداد عکس را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند که جذابیت این نرم افزار را بیشتر می کند. شما در این برنامه می توایند هم به صورت آشکار و هم به صورت پنهان واتر مارک های خود را بسازید و از کپی شدن آن در رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید. دکمه اشتراک گذاری این برنامه در شبکه های اجتماعی دست شما را بسیار باز گذاشته است تا بتوانید به راحتی در هرکجا که می خواهید تصاویرتان را منتشر کنید.

مطلب پیشنهادی: دانلود برنامه VideoShow | گذاشتن عکس روی فیلم

در آخر

در این مقاله سعی کردیم تا کاربردی ترین نرم افزار های گذاشتن لوگو روی عکس در iOS را با شما بررسی کنیم، اگر از این برنامه ها استفاده کرده اید و یا نرم افزار کاربردی دیگری را می شناسید در بخش نظرات برای ما بنویسید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا