پزشکی و سلامتی

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

بسیاری از افراد از درد مفصل رنج مي برند،درواقع دچار آرتروز مي شوند.در این مقاله ميخواهیم در مورد کپسول آوودین AVODIN که برای درمان آرتروز و درد مفاصل و عضلات مصرف مي شود برای شما بازگو کنیم .این کپسول حاوی آووکادو و سویا ،عصاره زنجبیل و ویتامين D3 است و عوارض در آن دیده نشده است .با ما در ادامه همراه باشید .

 

موارد مصرف کپسول آوودین AVODIN

بیماران مبتلا به استئوآرتریت (آرتروز) مفاصل و دردهای عضلانی

کاهش درد و التهاب مفاصل و عضلات

بازسازی مفاصل

جلوگیری از تخریب پیش­رونده غضروف ها

سهولت تحرک مفاصل مبتلا

کاهش نیاز به داروهای مسکن

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

آرتروز چیست و چگونه ایجاد مي شود؟

آرتروز به معنای ساییدگی مفصل، تخریب سطح مفصلی و بدنبال آن تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفصل است. در طول روز و به علت فعالیت­ های بدنی، مفاصل بدن بطور مرتب در معرض فشار و ضربه قرار دارند و این ضربات مرتباً آسیب­ هایی را به آن­ ها بخصوص به غضروف مفصلی وارد مي­ کنند.

 

بدن انسان این آسیب­ ها را تا جایی که مي­ تواند ترميم مي­ کند، ولی گاهی اوقات شدت آسیب­ های وارده به مفصل بیش از قدرت ترميم بدن است و یا به عللی مانند افزایش سن، قدرت ترميم بدن کاهش یافته و نمي­ تواند آسیب­ های معمولی را مرتباً ترميم کند. در این موارد غضروف مفصلی به تدریج خراب­تر و خراب­تر مي­ شود و این شروع آرتروز است.

 

مهم­ ترین علل آرتروز عبارتند از:

ارثی و ژنتیکی ؛ بعضی نژادها و بعضی خانواده­‌ها بیشتر به آرتروز مبتلا مي­ شوند.

علت نوع شغل افراد است؛ در شغل­ هایی که روی مفصل فشار زیادی وارد مي­ شود و یا در شغل­ هایی که بایستی مفاصل مدت­ها خم باشند (مانند نشستن طولانی) بیشتر است.

چاقی افراد؛ به ویژه در ایجاد آرتروز زانو و مهره های کمر تاثیر دارد.

انحراف اندام؛ مانند ساق پای پرانتزی که باعث آرتروز در سمت داخل زانو مي ­شود.

بعضی از بیماری­ ها مانند نقرس و رماتیسم که سبب آسیب مفصل مي­ شوند.

ورزش شدید و غیر اصولی ؛ درصورتی که ورزش روی اصول صحیح نباشد و فشار بیش از ظرفیت روی مفصل وارد شود.

سابقه ضربه‌­های شدید یا شکستگی­ های داخل مفصلی.

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

ترکیبات هر کپسول آوودین AVODIN و مقدار آن

عصاره کامل آووکادو- سویا شامل : 300 ميلی گرم

آووکادو: 1 قسمت

سویا : 2 قسمت

عصاره زنجبیل: 100 ميلی گرم

ویتامين Dз با منشا طبیعی و فاقد لانولین : 400 واحد

 

درمان آرتروز

در اغلب مواقع برای مهار درد ناشی از آرتروز مفاصل، از داروهای مسکن و ضدالتهاب مانند ایندومتاسین، مفناميک اسید، دیکلوفناک و غیره استفاده مي شود و در موارد شدیدتر داروهای کورتونی بصورت خوراکی و یا تزریق داخل مفصلی تجویز مي شوند.

 

مصرف طولانی مدت داروهای مسکن که به طور رایج در بیماری آرتروز به کار مي­ روند، سبب مشکلات و عوارض جانبی متعدد مانند مشکلات گوارشی، خونریزی معده، نارسایی کبد و نارسایی کلیه در بیماران مي­ گردند.

 

علاوه بر این، اکثر بیماران برای کاهش درد ناشی از آرتروز مجبور به افزایش تدریجی مقدار داروی مصرفی خود مي­ شوند، چون به مرور بدنشان به اثرات ضد دردی مسکن­ ها مقاوم ­تر مي­ شود.

 

به دلیل اثربخشی ضعیف داروهای شیميایی و داشتن عوارض جانبی فراوان این داروها در درمان آرتروز، امروزه پزشکان ترجیح مي دهند از داروهای طبیعی و سالم برای حفظ سلامت مفاصل و غضروف ها که اثربخشی آن ها با مطالعات و پژوهش های فراوان تایید شده است استفاده کنند.

کپسول آوودین AVODIN چیست؟ +نحوه مصرف

مکانیسم اثر کپسول آوودین AVODIN

در این کپسول از مواد طبیعی مثل عصاره آووکادو- سویا به مدت 3 ماه تا 3 سال، با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، و کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت و  کاهش دردهای مفصلی مي­ گردد.

 

ترکیبات موجود در زنجبیل، با مهار آنزیم­ های سایکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز سبب کاهش سطح پروستاگلاندین­ ها و لوکوتری­ اِن­ ها مي­ شوند و در نتیجه التهاب و درد را کاهش مي­ دهند.ویتامين D₃ موجود در آوودین فاقد لانولین بوده و از منبع طبیعی غیرحیوانی تهیه شده است و جهت پیشگیری از کمبود این ویتامين که بطور گسترده در جهان وجود دارد، به این محصول اضافه شده است.

 

همچنین طبق نتایج آخرین پژوهش ­های انجام شده، کمبود این ویتامين با تشدید پوکی استخوان و افزایش ریسک شکستگی های استخوانی، التهاب مفاصل، سرطان­ های شایع، بیماری­ های خودایمنی، فشارخون بالا و بیماری­ های عفونی همراه مي­ باشد.

 

مقدار و روش مصرف کپسول آوودین AVODIN

روزانه یک عدد کپسول آوودین بعد از غذای اصلی مصرف می شود.

 

عوارض جانبی کپسول آوودین AVODIN

در صورت مصرف مطابق با مقدار و روش توصیه شده، عوارضی گزارش نشده است.

 

موارد منع مصرف کپسول آوودین AVODIN

در صورتی که مصرف آوودین به ميزان توصیه شده باشد، مورد منع مصرف ندارد.

تولید شده در شرکت Holistica فرانسه

 

 

2.2/5 - (18 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا