مطالب گوناگون

کافه مناسب کار با لپ تاپ

کافه مناسب کار با لپ تاپ

کافه مناسب کار با لپ تاپ

اگر شما اهل کار دیجیتال و همراه با تکنولوژی باشید در این پاندمی کرونا در شرایط دورکاری به سر می برید و با واژه های دور کاری، اینفلوئنسر و یا بلاگر آشنا هستید. این افراد دیگر به کافه ها فقط به منظور مکانی برای تفریح دیگر نگاه نمی کنند، شاید به کافه ای رفته باشید و دیده باشید که این افراد لپ تاپ هایشان باز است و مشغول به انجام کارهای روزمره هستند، در این مقاله تیم نیکشو قصد دارد تا شما را با 6 کافه مناسب کار با لپ تاپ را آشنا و آن ها را بررسی کند.

 

کار کردن در کافه آداب مخصوص به خودش را دارد، همانطور که هر کافه ای را نمی توان برای کار انتخاب کرد، هر کاری را هم نمی توان در کافه انجام داد و باید به قوانین و آسایش افراد حاضر در کافه احترام گذاشت. سوال اصلی این است که چرا نمی توان هر کافه ای را برای کار انتخاب کرد؟ جواب این سوال بسیار ساده است، همه کافه ها مناسب برای کار طراحی نشده اند و کافه مناسب کار با لپ تاپ، باید آیتم هایی مثل صندلی راحت، امکان دسترسی به اینترنت یا اگر وای فای نداشتند آنتن دهی موبایل در آن نقطه خوب باشد، نداشتن محدود زمانی برای نشستن، قیمت مناسب و قهوه های خوشمزه از فاکتور هایی است که برای انتخاب کافه مناسب برای کار باید بدانید.

 

قوانین کار کردن در کافه

شما نمی توانید فقط با سفارش دادن یک نوشیدنی ساعت های زیادی میز را مشغول کنید، در صورت این اتفاق امکان دارد تا توسط مدیریت مجموعه عذر شما خواسته شود، برای کار کردن در کافه باید این نکته را بدانید که میز به اشغال شما در آمده است و درآمد مجموعه از سرویس دهی به مشتریان تامین می شود و باید به تناسب زمان نشستن، میزان سفارش های خود را افزایش دهید.

 

احترام به دیگران در فضای کافه از مهم ترین نکات موجود است، صحبت با تلفن با صدای زیاد یا پخش موسیقی غیر متعارف در فضای کافه باعث آزاردن افراد دیگر می شود و شما اگر این کار را انجام دهید حقوق دیگران را زیر پا گذاشته اید. برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از هندزفری استفاده کنید و مکالمات خود را اگر طولانی است به فضای بیرون منتقل کنید.این ها تنها موارد مهم قوانین کار در کافه نیستند، هر فضای بر اساس نوع کار و هدف خود شرایط خاصی را دارند که باید قبل انتخاب آن ها را بدانید و اگر از عهده آن ها بر می آیید به آن جا بروید و مشغول فعالیت های روزانه خود شوید.

 

حالا برویم سراغ کافه های مناسب کار با لپ تاپ

1: “کافه تایپ” خیابان ایرانشهر

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه تایپ

این کافه حال و هوای نوستالژی و مدرن را یکدیگر ترکیب کرده است و الهام اصلی این کافه همانطور که اسمش پیداست، ماشین های تایپ قدیمی هستند. در دکور این کافه از ماشین های تایپ قدیمی استفاده شده است. خیابان ایرانشهر از قدیم بورس لوازم و ماشین های تحریر بوده است و هنوز اصالت خود را حفظ کرده. کافه تایپ جزء کافه های شلوغ مرکز شهر به شمار می رود، پس در نتیجه اگر شما کار مهمی دارید که نیاز به توجه و دقت زیادی دارد از انتخاب این کافه به عنوان محیطی برای کار صرف نظر کنید. استفاده از میز در این کافه محدودیت زمانی ندارد ولی در ساعات شلوغ دیگر نمی توانید مدت طولانی بنشینید و باید میز را به نفر بعدی تحویل دهید.

 

2: “کافه تبلیغات” خیابان سمیه

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه تبلیغات

همانطور که از اسم این کافه مشخص است، برای افرادی که در صنعت تبلیغات، کپی رایتر ها، تولید کنندگان محتوا و به طور کلی بازاریابان مناسب است. دکور این فضا به رنگ روشن است و دیوار های کافه از پوستر های تبلیغاتی قدیمی و رنگی پر شده است. منوی کافه تبلیغات مقرون به صرفه است و می توان جلسات کاری یا کارهای روزمره را به این کافه منتقل کرد. در کافه تبلیغات، جلسات و ایونت هایی مبتنی بر تبلیغات برگزار می شود که می توانید با پیگیری از پیج اینستاگراک کاغفه از آن ها مطلع شوید. این کافه نیز محدودت زمانی ندارد و می توانید در صورت خلوت بودن کافه ساعت ها مشغول کار کردن باشید. اگر شما سیگاری هستید به شما پیشنهاد می دهم که کافه دیگری را انتخاب کنید چون کشیدن سیگار در این فضا امکان پذیر نیست و باید به بالکن کافه مراجعه کنید.

 

3: “کافه وادی” مجتمع اسکان

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه وادی

این کافه در مجتمع اسکان بلوار میرداماد قرار دارد، یکی بهترین کافه های دنج، مناسب برای قرارهای کاری و کافه مناسب کار با لپ تاپ است. کافه وادی دارای میز سوشیال برای نشستن نفرات به تعداد بالا است. منوی این کافه بسیار مقرون به صرفه و از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

4: “کافه لمیز” تمامی شعبه ها

از پر شعبه ترین کافه های زنجیره ای در تهران است که پا را فراتر از تهران نیز گذاشته است و در قزوین، قم، فرودگاه امام خمینی نیز می توانید از خدمات کافه های لمیز استفاده کنید.اما بیشتر مردم در میدان تجریش و چهارراه ولیعصر با لمیز بیشتر برخورد داشته اند، در این کافه خبری از وای فای نیست، ولی در بیشتر فضای کافه تلفن همراه به خوبی آنتن دهی دارد، در زمان شلوغی کافه محدودیت زمانی برای استفاده از میز وجود دارد، اما به شما پیشنهاد می دهیم که در زمان های خلوت به این کافه مراجعه کنید تا زمان بیشتری را بتوانید به کارهای تان برسید.

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه لمیز

منوی این کافه فقط نوشیدنی های گرم و سرد و کیک است که هم بسیار مقرون به صرفه و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است. من به شخصه شعبه میدان انقلاب را ترجیح می دهم، هم خلوت تر است و هم در حین کار کردن هیاهوی افراد در پشت شیشه کافه حس لذت بخشی را در حین کار برایتان ایجاد می کند.

 

5: “کافه دارچین” کرج جهانشهر

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه دارچین

اگر اهل کرج هستید و بدنبال کافه ای هستید که هم مناسب برای کار با لپ تاپ باشد و هم از غذاها و نوشیدنی های جذاب لذت ببرید، من این کافه را به شما پیشنهاد میدهم که با تیمی قدرتمند و آموزش دیده سال ها است که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. یکی از مزایای این محیط برای افراد غیر سیگاری است که به راحتی بدون اذیت شدن در این فضا می توانند ساعت ها مشغول کار کردن شوند. چرا همش از کار کردن بگیم این کافه برای قرار های خانوادگی نیز گزینه مطلوبی به حساب می آید و می توانید به همراه خانواده شبی لذت بخش را در این مجموعه سپری کنید. محدودیت زمانی برای استفاده از میز ها در ساعات خلوت وجود ندارد، ولی بهتر است که در پیک شلوغی کافه سریع تر میز را به نفرات در انتظار دهید تا بتوانند از خدمات استفاده کنند.

 

6: “کافه نزدیک کتاب” خیابان کریمخان

از کافه های با اصالت محدوده کریمخان است که سال های دراز مشغول به ارائه خدمات خود به افراد مختلف می باشد. کافه نزدیک کتاب یکی از بهترین مکان ها برای قرار های کاری و مناسب کار با لپ تاپ است، تنها مشکلی که در این کافه باید با آن دسته پنجه نرم کنید، اینترنت است که به راحتی آنتن دهی ندارد و مقداری شاید در کارتان اختلال ایجاد کند.

کافه مناسب کار با لپ تاپ

صفحه اینستاگرام کافه نزدیک کتاب

فضای کافه به دو بخش سیگاری و غیر سیگاری تقسیم شده است که حیاط این مجموعه برای افراد سیگاری است و پریز برقی زیادی را در دسترس ندارید ولی در سالن کافه پریز برق به تعداد زیاد و همچنین فضای راحت تری را در اختیار دارید.

 

قیمت منوی کافه معقول رو به بالا است، که شاید برخی آن را نپسندند ولی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که رفتن به آنجا حتی برای یک بار را تیم نیکشو به شما پیشنهاد می دهد. کافه نزدیک کتاب مناسب برای قرار های کاری، دوستانه و غیره است. اگر شما کافه مناسب کار با لپ تاپ دیگری را می شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

4.2/5 - (4 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. تشکر
    کافه های محدوده غرب رو نیز برای فریلنسرها معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا