مطالب گوناگون

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

لب گرفتن یا بوسه از لب که به بوسه فرانسوی نیز معروف است ، یکی از راه های لذت بخش عشق بازی شناخته می شود که بعد از ایجاد رابطه عمیق بین دو فرد برقرار می شود. دختر و پسر بعد از این که احساس راحتی و صمیمیت و عشق می کنند ناخودآگاه چهره ها را به هم نزدیک و به لب های همدیگر نگاه می کنند و بعد لب ها را روی هم گذاشته و بوسه فرانسوی از لب را شروع می کنند. پیش قدم شدن برای اولین بوسه بسیار سخت و چالش برانگیز است به خصوص برای دخترها که در ادامه به بررسی این مطلب می پردازیم.

 

چه زمانی می توانیم برای بوسه لب پیش قدم شویم؟

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

شرایط احساسی و روحی ، مکانی ، بهداشت و ظاهر ، زمان و . . . در اولین بوسه تاثیرگذار هستند. زمانیکه از نظر احساسی به هم نزدیک باشید یعنی مدت زمانی است که باهم رابطه دارید طوریکه به شناخت رسیده اید و به هم علاقه نزدیک قلبی دارید طوریکه می توانید تمام روح و بدن و وجودتان را به طرف مقابل بدهید ، در این حالت که قابل توصیف نیست و تنها دلتان باید این را بگوید که می توانید برای بوسه به فرد مقابل تان نزدیک شوید. بعد باید از خودتان سوال کنید که آیا طرف مقابل تان هم همین حس نزدیکی را با شما دارد یا خیر؟ اگر جواب مثبت بود باید برویم سراغ مراحله بعدی یعنی سازگاری شرایط روحی و احساسی یعنی سعی کنید که زمانیکه بیشترین حس بین شماست بوسه لب بگیرید. رابطه پر است از لحظه های معمولی ، پرتنش و بابحث و دعوا ، شادی ، غم ، احساس و . . . و شما باید زمانیکه اقدام به برقراری بوسه کنید که بیشترین حس بین شماست. در مرحله بعد باید به مکان توجه کنید ، جایی که می ترسید از آمدن کسی و برهم خوردن خلوت عاشقانه تان ، نباید اولین بوسه را بگیرید ، سعی کنید در مکانی خلوت که تنها شما در آنجا حضور دارید از هم بوسه بگیرید تا اگر لحظه بوسه طولانی شد ، بتوانید بدون اظطراب غرق در عشق شوید.

مسئله بعدی درمورد بهداشت است ، باید قبول کنیم که مانند فیلم ها نمی توانیم در هر زمان و لحظه ای بوسه لب بگیریم ، فرض کنید اول صبح است و دهان تان بوی ناشتا می دهد ، مطمئنا هیچ کسی حاضر نیست با این وضعیت اقدام به بوسه از لب کند! پسر باید اصلاح کرده ، مسواک زده و تمیز باشد و دختر هم باید با صورت تمیز و آرایش شده (به خصوص رژلب آن هم در حد معمول) به زیباترین شکل ممکن اقدام به برقراری لب گرفتن کند چراکه این لحظه در ذهن ماندگار می شود و چه بهتر که هر دو همدیگر را با ظاهر زیبا به خاطر بسپارید.

بحث آخر هم زمان است ، در بسیاری از اوقات نمی توانیم برای رابطه انتهای خوبی را تصور کنیم ، بنابراین در این موقعیت برای بوسه پیش قدم نشوید چراکه بدن شما متعلق به خودتان است و باید برایش ارزش قائل باشید و لب تان را فدای هرکسی نکنید.

 

چگونه بهانه و لحظه را برای بوسه مهیا کنیم؟

چگونه از یک پسر لب بگیریم؟

این که چطور پیش قدم شویم بسیار بسیار مهم است ، به خصوص برای دختر خانم ها ، اولین نکته این است که دختر خانم ها باید این فکر را از سر بیرون کنند که نباید برای بوسه پیش قدم شوند ، این فکر اشتباهی است و پیش قدم شدن دختر و پسر نمی شناسد. برای فراهم کردن شرایط برای بوسه چند مثال و پیشنهاد برایتان داریم. بهترین پیشنهاد دیدن فیلم عاشقانه است ، وقتی هر دو روی کاناپه هستید و فیلم عاشقانه می بینید ، محال است که بعد از انتهای فیلم نخواهید از هم بوسه لب بگیرید! پیشنهاد دوم زدن حرف های عاشقانه و تعریف کردن از طرف مقابل است ، به طرف مقابل بگویید که تماما به او تعلق دارید و می خواهید تا اخر عمر با او باشید ، در این حالت بوسه خود به خود پیش می آید! روش بعدی بوسه ناگهانی است که ریسک زیادی دارد اما واقعا دلچسب است ، ناگهان به طرف مقابل تان نزدیک شوید و بوسه بگیرید. روش بعدی هیچ حرف و صحبتی ندارد و صرفا با نگاه و حرکات بدن است که خیلی خیلی جواب می دهد ، دست هایش را به گرمی بگیرید و لمس کنید ، خودتان را رو در رو به او به ارامی نزدیک کنید تا نوک بینی تان به هم بخورد ، خیلی خیلی جذاب و هات به چشمانش نگاه کنید و حالا وقت بوسه لب است. راه اخر هم درخواست بوسه است ، واقعا رک و روراست از طرف مقابل تان بخواهید که می خواهید لب هایش را ببوسید.

دقت کنید که همه این کارها باید به آرامی انجام شود ، اولین بوسه اگر فوری و زود باشد برای هیچ کسی لذت بخش نیست.

 

چگونه بوسه لب بگیریم؟

قبل از این که بوسه لب بگیرید ، قبلا حتما باید بوسه دست ها و پیشانی و گونه را امتحان کرده باشید. حالا که تجربه گذاشتن لب ها روی اندام طرف مقابل را دارید باید بوسه لب را امتحان کنید. اول باید آرام و ریلکس باشید و اصلا هول نکنید و از همه مهم تر ناشی بازی درنیاورید! خیلی بد می شود وقتی طرف مقابل تان بفهمد که در لب گرفتن ناوارد هستید ، اینطوری نمی توانید از همدیگر لذت ببرید. برای این که بدانید چطور لب بگیرید ما به شما راهنمایی هایی می کنیم.

اول سعی کنید در حالیکه به نگاهش چشم دوخته اید ، لب ها را به آرامی روی لب هایش بگذارید طوریکه لب های پایینی شما دقیقا روی خط بین لب های طرف مقابل قرار گیرد ، حالا شما روی لب های بالایی وی احاطه دارید و او روی لب های پایینی شما. نباید برای بار اول یکدفعه بروید سراغ خوردن لب و زبان ها! وقتی لب ها به آرامی روی هم لمس شدند ، سعی کنید دست هایتان را در دستهایش گره بزنید یا لمس کنید ، در حالت دیگر می توانید دست ها را پشت کمرش بیندازید یا روی گونه های دست بکشید. حالا سعی کنید لب های بالایی را پایینی اش را به آرامی با لب هایتان بگیرید. یادتان باشد که این کار باید به آرامی انجام شود ، سعی کنید چندین باید این کار را انجام دهید ، دیدید! شما بوسه لب را به همین راحتی شروع کردید!

حالا باید سرعت و عطش را کمی بیشتر کنید ، بخش بیشتری از لب هایش را با لب هایتان بگیرید طوریکه در حال یک جنگ عاشقانه هستید و بگذارید او هم همین بازی را با لب های شما داشته باشد تا بوسه دو طرفه حفظ شود.

حالا می توانید زبان را هم وارد کار کنید ، با زبان تان لب هایش را به آرامی لیس بزنید و این بازی را تا اخر ادامه دهید.

مدت زمان بوسه بستگی به خودتان دارد ، ممکن است 30 ثانیه یا 5 دقیقه طول بکشد!

سعی کنید طوری بوسه بزنید که بزاق از دهانتان خارج نشود. برای تنفس حتما از بینی استفاده کنید تا تمرکز بیشتری روی لب هایتان داشته باشید.

بعد از چند لحظه حتما لب ها را جدا کنید و به هم نگاه کنید مجددا دوباره بوسه گرفتن را شروع کنید.

برخی اوقات برای جذاب تر کردن بوسه ، می توانید به آرامی لب های پایینی فرد مقابل را گاز بگیرید.

 

مطالب بیشتر:

داغ ترین عکس های عاشقانه خفن ، شعر لب و بوسه

چطور یک بوسه خارق العاده از لب همسر داشته باشیم؟

با انواع مختلف بوسه و معنای آن ها آشنا شویم

 

 

2.7/5 - (104 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا