بارداری و زایمان

چند روز بعد از خوردن زعفران جنین سقط می شود

چند روز بعد از خوردن زعفران جنین سقط می شود

چند روز بعد از خوردن زعفران جنین سقط می شود

بسیاری از خانم هایی که قصد باردار شدن دارند، حتما قبل از اقدام به بارداری به پزشک مراجعه کنند تا از نکات مهم قبل و بعد بارداری مطلع شوند.در این مقاله به موضوع سقط جنین با خوردن زعفران می پردازیم.با در ادامه همراه باشید.

 

آیا خوردن زعفران باعث سقط جنین می شود؟

بله ،مصرف زعفران در سه ماهه اول بارداری باعث سقط جنین می شود.در این سه ماهه اول اندام های جنین در حال شکل گیری است و خوردن بیش از حد زعفران موجب آسیب به جنین و در نهایت موجب سقط جنین می شود.در واقع با مصرف زیاد زعفران در سه ماهه اول بارداری موجب افزایش پروستاگلاندین در رحم مادر می شود که احتمال سقط جنین را افزایش می دهد.

 

  • نکته مهم اینکه که اگر از زعفران در پخت غذاها که اندکی مصرف می کنید هیچ اشکالی ندارد. همیشه سعی کنید در خوردن هر چیزی در تعادل باشید.

چند روز بعد از خوردن زعفران جنین سقط می شود

میزارن مصرف زعفران در خانم های باردار باید چقدر باشد ؟

خانم هایی که تازه باردار شدن در سه ماهه اول بارداری زعفران مصرف نکنند زیرا باعث سقط جنین می شود. سعی کنید از سه ماهه دوم بارداری زعفران مصرف کنند. میزان استفاده از زعفران حدود 10 گرم باشد نه بیشتر . اگر در خوردن زعفران زیادی روی کنید در رشد و تکامل جنین تاثیر بدی می گذارد.

 

زمانی که شما باردار هستید حتما در خوردن هر چیزی تعادل داشته باشید زیرا جنین از شما مادر گرامی تغذیه می کند .سعی کنید مقدار خیلی اندک در شیر یا برنج اضافه کنید تا طمع و عطر آن را احساس کنید.همیشه در خریدن زعفران دقت لازم را داشته باشید از فروشگاه های معتبر و با بسته بندی استاندارد خریداری کنید.

 

برای سقط جنین چه مقدار زعفران لازم است ؟

در ابتدا باید از خالص بودن زعفران مطمئن شوید زیرا اگر خالص نباشد باعث کاهش سقط جنین می شود.برای سقط حدود 5 گرم زعفران را در 200 میلی گرم آب حل کنید و 6 تا 8 بار در روز به مقدار 3 تا 6 قاشق چای خوری بنوشید .

 

این نکته قابل ذکر است که مصرف زعفران بیش از 2 گرم در طول روز مضر است و سعی کنید 10 گرم در یک ماه مصرف کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره ببرید.

چند روز بعد از خوردن زعفران جنین سقط می شود

سقط جنین با زعفران چقدر طول می کشد؟

بعد از خوردن زعفران غلیظ حدود 3 روز تا 2 هفته طول می کشد ولی باز بستگی به واکنش بدن افراد در برابر مصرف زعفران دارد. بعضی از خانم ها بعد مصرف زعفران دچار انقباضات رحمی و سقط صورت می گیرد و در بعضی از خانم ها تا چند هفته هم هم سقط انجام نمی شود.

 

بهترین زمان مصرف زعفران برای زنان باردار چه زمانی است؟

بهتر است زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری از زعفران آن هم در حد تعادل استفاده کنند. سعی کنید مقدار اندکی زعفران را با شیر گرم میل کنید. حتما در غذاها هم از مقدار کمی در پخت و پز استفاده کنید.بعضی از متخصصان توصیه می کنند خانم های باردار از ماه پنجم بارداری از زعفران استفاده کنند.

 

نتیجه گیری:

خان های عزیز اگر واقعا قصد بارداری ندارید حتما از راه های جلوگیری که واقعا زیاد هست استفاده کنید .اگر واقعا از راه های جلوگیری اطلاع ندارید حتما مطالع داشته باشید یا قبل از وارد شدن در رابطه با پزشک مشورت کنید تا مجبور نشید بعدا به راه های خطرناک سقط جنین تن بدید.

 

خانم های عزیزی که قصد بارداری دارند حتما قبل از بارداری به پزشک مراجعه کنید تا اطلاعات کامل از قبل و بعد بارداری در اختیار شما مادران آینده قرار دهند زیرا یک کار اشتباه زندگی خودتون و فرزند خود را به خطر نندازید.به امید سلامتی همه شما مادران عزیز.

 

مطالب بیشتر:

روش های طبیعی سقط جنین در مواقع اول بارداری

سقط جنین تا چند ماهگی امکان دارد و مجاز است؟

نکات و مراقبت های بعد از سقط جنین (کورتاژ)

نحوه خرید و استفاده از داروها و قرص سقط جنین

این عادت ها در زندگی باعث سقط جنین می شوند

 

 

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. واقعا که!دارید به مردم،سقط کردن جنین رو اموزش می دید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا