جامعه شناسی,روان شناسی

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

سوالی بدون جواب در ذهن دختر خانم ها هست که چرا خانم ها معمولا عاشق پسرهای مغرور می شوند؟ و چطور می شود دل این پسرها را به دست آورد؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید.

 

مردانی که غرور بیشتری نسبت به دیگران دارند، سخت تر با دیگران ارتباط برقرار می کنند و تعامل با آن ها نیز دشوارتر است. اگر با پذیرش این موضوع تصمیم گرفته اید که با مردی مغرور وارد رابطه عاطفی شوید و او را به خود جذب کنید رعایت برخی نکات احتمال موفقیت شما را بالا خواهند برد.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

ارزش ها وعلائق فرد مقابل را بشناسید

یکی از مهمترین پارامترها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت مغرور هستند، شناخت ارزش های آنان است؛ یعنی شناخت موضوعاتی که در زندگی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت بوده و شما می توانید در تعاملات تان متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر او به چه معناست.

 

این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و… باشند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگونی در اختیار شما قرار دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد ارزش ها و علایق طرف مقابل خود بیشتر بدانید. از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اشاره داشت. اگر مرد مورد علاقه تان ببیند که با شما ارزش ها و علائق مشترک زیادی دارد احتمال جذب او به شما بیشتر می شود. چرا که اصولا انسان ها از افرادی که شبیه به خودشان باشند خوششان می آید.

 

از توجه کردن بیش از حد بپرهیزید

افراد مغرور نسبت به توجه کردن افراطی دیگران، واکنش های معکوس نشان می دهند و معمولا از آن می گریزند. به همین خاطر بهتر است که در توجه کردن به او حد اعتدال را رعایت کنید و به او این فرصت را بدهید که دائما توجهات یک طرفه دریافت نکند و بتواند تعاملات دو سویه ای را تجربه کنید.

 

مبهم باشید

اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد بیشتر احتمال دارد که توجه فرد مقابل را به خود جذب کنید. در واقع لازم است که از ابتدا کل عشق و علاقه خود را به فرد مقابل نشان ندهید و بگذارید که او خود این موضوع را کشف کند. یک قانون کلی در روان شناسی می گوید که ناشناخته ها جذاب ترند. در نتیجه تلاش کنید تا اندکی ناشناخته و مبهم باقی بمانید.

 

حس حمایت و هم دلی

شاید فکر کنید مردان مغرور هرگز نیازی به حمایت دیگران ندارند و به تنهایی از پس همه امور زندگی خود بر می آیند. در حالیکه این یک تصور کاملا اشتباه است. مردان مغرور کمتر می توانند در مورد مشکلات و ناراحتی های خود با دیگران صحبت کنند اما این امر به معنای عدم نیاز آن ها به کمک و همدلی نیست. آن ها هم مثل هر انسانی به حمایت دیگران نیاز دارند. اگر بتوانید در شرایط سخت همراه او باشید و احساساتش را بشناسید، جذابیت بیشتری برای وی خواهید داشت.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

حس آزادی و استقلال

بسیاری از مردان به این دلیل از ازدواج و تعهد نسبت به آن می ترسند که احساس می کنند آزادی و استقلال خود را از دست می دهند. به طرف مقابلتان نشان دهید در کنار این که برای زندگی مشترک ارزش قائل هستید، به استقلال و آزادی او نیز احترام می گذارید.

 

حس ارزش و احترام

تمامی مردان حتی آنهایی که در ظاهر بسیار از خود راضی هستند، نیاز به تایید شدن دارند. آن ها نیز نیاز دارند که مورد احترام دیگران قرار بگیرند و از آنها قدردانی شود. پس برای جذب مردان مغرور رفتار محترمانه ای با آن ها داشته باشید و به هیچ وجه شخصیت آن ها را خرد نکنید. با این رفتار نه تنها فرد مقابل را بیشتر به خود جذب می کنید، بلکه باعث می شوید که او نیز با احترام بیشتری با شما برخورد کند.

 

حس راحتی و لذت

الن هیرچ معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می‌افتد که اکسی توسین در مغز فوران می‌کند. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می‌کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

با توجه به نیازهای بالا برای جذب مردان مغرور یا هر مرد دیگری می‌توانید پیشنهادهای زیر را امتحان کنید:

 

از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد مثلا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می‌یابد.

 

حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می‌خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.

 

گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید تا نشان دهید که او را انتخاب کرده و او را قبول دارید.

 

محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

 

مردها را در احساساتتان شریک کنید؛ اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می‌دهد.

 

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید. فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است.

 

او را شاد کنید و باهم فیلم‌های کمدی ببینید.

 

فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می‌کند که شما گاهی اوقات می‌توانید مانند او باشید.

 

متفاوت و خاص باشید. وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می‌برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.

 

اجازه دهید شما را مرتب و آراسته ببیند. آرایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می‌کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان‌اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

با یکدیگر غذا درست کنید.

 

هرگز با او نجنگید ومطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.

 

اغلب مردها نگرانند که اگر عاشق شوند دوستها و خیلی چیزهای دیگر را از دست می‌دهند. این اضطراب را در آنان تقویت نکنید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

۴ راه تضمینی برای جذب پسر مغرور:

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

 

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما برای جذب مرد مورد علاقه تان کمک می کند:

 

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید

همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

 

بدون منظور به او توجه کنید

دومین قدم برای جذب پسر مغرور مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

 

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید

قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)

 

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید

هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

به زبان بدن‌تان توجه کنید

تاثیر اولیه‌ی خوبی به جا بگذارید

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.به خاطر داشته باشید که فقط یک بار برای گذاشتن تاثیر اولیه فرصت دارید، پس قبل از ملاقات کردن با مرد مورد علاقه‌تان لازم است که نگرش مثبتی را در خودتان ایجاد کنید.

 

تماس چشمی داشته باشید

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.برای چند ثانیه به چشمانش نگاه کنید. لازم نیست ساعت‌ها به چشمانش خیره شوید، فقط چند ثانیه از آن سر اتاق به او نگاه کنید.باید در عین حال که ناز می‌کنید، خون‌گرم به نظر برسید. وقتی به مرد مورد علاقه‌تان نگاه می‌کنید، مراقب باشید که بیش از حد مشتاق به نظر نرسید؛ اما در عین حال باید نشان دهید که از گفتگو کردن با او خوشحال خواهید شد.

 

با حالات صورت‌تان حرف بزنید. وقتی آن مرد مغرور به شما نزدیک شد، لبخند زدن را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند زیبا جذاب و دوستانه نیست.

 

سعی کنید همواره زبان بدن مثبتی داشته باشید

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است. با اعتماد به نفس رفتار کنید. قوز نکنید، به پاهایتان نگاه نکنید یا دست به سینه نایستید. از انجام دادن حرکات عصبی مانند بازی کردن با موهای‌تان یا جویدن ناخن خودداری کنید.

 

توجه او را به زیبایی‌های ظاهری‌تان جلب کنید. هنگام صحبت کردن با عشق‌تان تماس چشمی را حفظ کنید، از بیهوده نگاه کردن به اطراف خودداری کنید و از همه بدتر گوشی‌تان را هر پنج دقیقه یک بار چک نکنید. این مرد مغرور باید حس کند که وقتی با شما است، فقط و فقط او برایتان اهمیت دارد، انگار که تنها آدم روی کره زمین است. هیچ چیز به اندازه‌ی دختری که به جای توجه کردن به گفتگو هر دو دقیقه یک بار ایمیلش را چک می‌کند، باعث بیزاری و دفع مردان نمی‌شود.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند. شاید الان زمان مناسبی برای لطیفه تعریف کردن نباشد، اما می‌توانید گاهی اوقات در زمان مناسب یک یا دو لطیفه‌ی بامزه تعریف کنید. به او نشان بدهید که می‌توانید به خودتان بخندید. هیچ مردی به دنبال زنی نیست که بیش از حد جدی است و به خودش سخت می‌گیرد ـ اگر به او ثابت کنید که می‌توانید به نقاط ضعف خودتان هم بخندید، او متوجه می‌شود که هم اعتماد به نفس دارید و هم از عیب‌های خودتان آگاه هستید.

 

تیزهوشی‌تان را به رخ بکشید

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

 

نشان بدهید که چرا خاص هستید

زنان بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

 

اگر گفتگو خوب پیش رفت، برای ملاقات بعدی قرار بگذارید

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.درست است که هنوز می‌توانید ناز کنید، اما اگر علاقه‌ی متقابلی بین‌تان وجود دارد، فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را قبل از خداحافظی رد و بدل کنید. بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، علاقه‌ی خودتان را نشان بدهید تا او هم متوجه شد که دوست دارید زمان بیشتری با او باشید. شاید باور نکنید که اکثر مردان خجالتی‌اند و وقتی زن مورد علاقه‌شان ابتکار عمل را در دست می‌گیرد و برای ادامه‌ی رابطه پیش‌قدم می‌شود، بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.

 

اگر در جذب پسر مغرور شکست خوردید، ناامید نشوید

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

 

ممکن است قلب مردی که تمام توانایی‌هایتان را برای جذب کردن او خرج کرده‌اید، جای دیگری باشد. حتی اگر او در حال حاضر رابطه‌ی جدی نداشته باشد، ممکن است به تازگی یک شکست عشقی تجربه کرده باشد یا به فرد دیگری علاقه‌مند باشد. در این شرایط هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که اوضاع را تغییر دهید.

 

اگر این مرد مغرور شما را پس زد، بازی را تمام کنید. اگر کراش‌تان قدر شما را نمی‌داند و علاقه‌ی متقابل بین‌تان وجود ندارد، به هیچ وجه خودتان را با اشک و زاری یا فرستادن پیام‌های تلخ و ناراحت کننده کوچک نکنید. محکم باشید تا با مردی که مناسبتان باشد، آشنا شوید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

ارسال سیگنال‌های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی‌کند ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می‌شود. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال‌های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می‌کند؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می‌کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

 

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می‌کند. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال‌های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می‌شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می‌تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

 

 

نشانه عاشق شدن پسر مغرور،نشانه مرد مغرور عاشق،چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم،چگونه مردان را دلتنگ کنیم،چگونه پسری را دیوانه خود کنیم،نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور،چگونه با مردان مغرور رفتار کنیم،راه های جذب غیر مستقیم پسران

 

مطالب بیشتر:

علاقه و عشق پسران را از زبان بدن آن ها بفهمید

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا