اخبار اجتماعی و سیاسی

پاتوق ترنس های ایرانی در انقلاب تهران +عکس

پاتوق ترنس های ایرانی در انقلاب تهران +عکس

ترنس های ایرانی که یکدیگر را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند در گروه های مختلفی نیز فعالیت دارند رو به گذاشتن میتینگ و ملاقات های حضوری با یکدیگر در نقاط مختلف تهران می کنند تا یکدیگر را از نزدیک ببینند تا بدانند مانند آن ها هم در جامعه زیاد وجود دارد و ترنس بودن یک حقیقت است گرچه در جامعه بصورت تابو درآمده است. تعدادی از نوجوانان ترنس که در یک فراخوان تلگرامی با یکدیگر قرار گذاشتند در کوچه مهرناز خیابان انقلاب تهران با هم دیدار کردند و با هم عکس یادگاری گرفتند.این نوجوانان در تلگرام یک سوپر گروه تشکیل داده اند و در آن جا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

پاتوق ترنس های ایرانی در انقلاب تهران +عکس

حال بیشتر درباره جنسیت ترنس ها بدانیم:

تراجنسی که همچنین ترنسکچوال و ترنسکشوال (به انگلیسی: Transsexual) و به اختصار تی‌اس TS یا ترنس هم گفته میشود، به افرادی اطلاق میشود که دارای هویت جنسیتی متناقض می باشند. بعنوان مثال ممکن است فرد اعضای جنسی مردانه داشته باشد در حالیکه شخصیت جنسیتی‌اش زنانه باشد یا برعکس. این تضاد ممکن است در ذهن، رفتار خصوصی و یا رفتار اجتماعی مشخص باشد. تراجنسی یک اصطلاح برای شناسایی افرادی است که دارای هویت جنسیتی (Gender) متناقض هستند و یا تطبیق فرهنگی درستی با هویت جسمی خویش ندارند.

 

در واقع ترنس فردی است که تشخیص روانی خود فرد از جنسیتش با اندامهای جنسی زمان تولدش متفاوت است تراجنسی‌ها علاقه شدید برای طی کردن مراحل تغییر و پیوستن به جنس مخالف را دارند. این مراحل میتواند شامل هورمون درمانی، تغییر در رفتار اجتماعی، پوشش و یا جراحی تغییر جنسیت باشد عدم دسترسی به درمان می‌تواند باعث خودکشی تراجنسی‌ها گردد.

2.7/5 - (4 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. دوستان گل ترنس و شیمیل جهت عضویت در گروه واتساپ پی وی اعلام بفرمایید
    ۰۹۰۱۳۴۴۰۰۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا