مطالب جالب علمی

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

حضرت حافظ در بیتی از اشعارش می‌گوید: {{ چشم دل باز کن که جان ببینی / آنچه نادیدنی است، آن ببینی }} ، بعضی از از صاحبان علم منظور حافظ در این بیت را همین چشم سوم می‌دانند. عارفان از واژه‌ای به نام چشم دل یا بصیرت نام می برند و اعتقاد دارند اگر انسان تقوای الهی پیشه کند به این مقام می‌رسد.

 

چشم سوم بی شک واقعی است اما نمی شود آن را به طور کامل درک کرد یا بهتر است بگوییم که، هر کسی چشم سوم باز را ندارد. درک برای داشتن چشم سوم ارتباطی است بین بدن و روح ما که نیاز به قدرتی خاص دارد. زمانی که تفکر پایداری داشته باشیم چشم سوم باد می شود و هدایتگر داخلی قوی تر خواهد شد.

 

البته از سالهای دور داشتن چشم سوم برای بسیاری از اقوام و فرهنگ ها تا حدی قابل احترام بوده است. در عصر امروز، آن را غده صنوبری نیز می نامند اما هم چنان مردم با نام چشم سوم ان را می شناسند. وقتی چشم سوم‌تان باز است، شاید هرگز چیزی را از نظر فیزیکی متفاوت نبینید، اما قادر خواهید بود به آسانی فراتر از نمای ظاهری را ببینید.

 

مفهوم آجنا، چشم سوم چیست؟

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

{دانشمندان اعتقاد دارند که این چشم شبیه یک لوبیا است که در بین دو ابروست و سیگنال‌های انرژی را دریافت می‌کند. چشم سوم را چاکرای ششم نیز می شناسند.}

 

آجنا نام دیگر چشم سوم می باشد. این چشم نام‌ های زیادی از جمله تیسرتیل، معرفت دل و چشم بصیرت و… دارد. محل آن در پیشانی انسان است. از طریق آجنا می‌توان با جهان ماورائی و فراتر از بعد زمان و مکان ارتباط برقرار کرد که برای این کار می بایست تمریناتی انجام داد تا این چشم فعال شود و قدرت تحریک و گیرندگی آن افزایش یابد.

 

همه‌ی آدم‌‌ها چشم سوم یا چشم درون را دارند که به آن‌ها توانایی می دهد چیزهایی را ورای دید اصلی‌شان درک کنند. چشم سوم بعضی آدم‌ها ضعیف و بسته و یرای بعضی دیگر قوی و باز است. با این حال، علايم باز شدن چشم سوم یا به عبارتی دیگر فعال شدن چشم سوم را می توان تشخیص داد.

 

نشانه های گشوده شدن چشم سوم

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

1= شما احساس متفاوتی دارید

درک این‌که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می‌کنید که احساستان فرق می کند. این تغییر ممکن است به‌ تدریج یا یک‌باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای‌تان لذت‌بخش بوده‌است لذت نبرید، یا از چیزهایی لذت ببرید که قبلا برای‌تان لذت‌بخش نبوده‌است. از این تغییرات هراسان نشوید. این‌ها طبیعی هستند.

 

2= شما می‌توانید ذهن آدم‌ها را بخوانید

وقتی چشم سوم‌تان باز است، شاید هرگز چیزی را از نظر فیزیکی متفاوت نبینید، اما قادر خواهید بود به آسانی فرای نمای ظاهری را ببینید. می‌توانید به آسانی نقاب ظاهری انسانها را از میان بردارید. می‌توانید به آسانی چهره‌ی واقعی آنها را ببینید و این یک ابزار مهم است.

 

3= شما به نور حساس می شوید

وقتی آجنا یا چشم سوم باز است، امکان دارد نورهای درخشان چشم‌های‌ تان را آزار بدهد. رنگ‌ها را زنده‌تر و شفاف تر می‌بینید و ممکن است به چیزهایی که می‌بینید حساس‌تر باشید. نگران نشوید، این طبیعی است، روح شما در حال برخاستن است.

 

4= شما سردرد های مزمن و غیر عادی دارید

باز شدن آجنا یا چشم سوم برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده‌است، می‌تواند تجربه‌ی سختی باشد. باز شدن چشم سوم می‌تواند سبب فشار و درد در ناحیه سر انسان شود. برای رفع آن توصیه شده است که قدم بزنید. قدم زدن طولانی در طبیعت حقیقتاً به کاهش فشار کمک می‌کند.

 

5= شما اندیشه هایی فرا دارید

با باز بودن چشم سوم شما قادر به درک متفاوتی از اتفاقات خواهید بود توانایی این را دارید که بفهمید چیزی قرار است اتفاق بیافتد. جالب است که چشم سوم کمک تان می کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. از تجربیات تان بیش تر بهره می برید و مشکلات را از فاصله دورتر احساس می کنید.

 

آجنا (چشم سوم) چگونه فعال می شود؟

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

{ با باز شدن چشم سوم شما شروع به صحبت کردن با روح خود می کنید و به مرحله ای عالی از تفکر و تمرکز می رسید. بیشتر شدن حافظه و گسترش بصیرت است از دیگر مزایای باز شدن چشم سوم است }.

 

یکی از راه‌های مؤثر زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش می کنیم با وجود خستگی زیاد چشم های خود را همچنان باز نگه داریم ( نوعی ریاضت کشیدن). این حرکت سبب القای بازشدن به چشم می‌شود. برای فعال کردن آجنا باید سعی کنیم که قسمت پیشانی را به بالا بکشیم طوری که احساس کنیم وزنه‌ای از پشت سر به آن متصل است اما نباید هیچ‌یک از ماهیچه‌های صورت منقبض شود.

 

((( یادتان می آید ای کی یوسان برای تفکر شقیقه و پیشانی اش را مدام ماساژ می داد؟ )))

 

این کار در ابتدا ممکن است کمی دشوار به نظر آید اما به مرور ساده می‌شود. خاراندن و مالش نیز به بازگشایی آن کمک می‌کند. در پژوهشی به اثر فیروزه اشاره شده. این طور که فیروزه را بر روی خاک مقابل آفتاب قرار داده سپس به مدت بیست دقیقه هر روز بر روی آنجنا قرار می‌دهیم. دقت شود که این کار باید هرروز به طور مداوم انجام شود و یک روز هم قطع نشود.

 

نکته قابل تامل:

تحریک چشم سوم همراه با سردردهایی است و مشکلاتی را برای شخص می‌آفریند از جمله اینکه یک سری جملات بی‌معنی به ذهن خطور می‌کند ، تصاویری نا مفهوم از جلو چشم عبور می‌کند و یا در آخر شب صداهایی می شنود، کم اشتهایی در فرد ایجاد می شود و مشکلات دیگر برای خود و خانواده…

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

آجنا پل ارتباطی فیزیک و متافیزیک، ظاهر و باطن و همچنین خودآگاه و ناخودآگاه است. به کمک آجنا می‌توان زمان را شکست و به گذشته و آینده رفت. چشم سوم سر آغاز ارتباط انسان با عالم معنوی است در نتیجه آنجنا پلی برای درک واقعیت‌های جهان‌های دیگر است.

 

نکته دوم:

البته در وب سایت هایی هم موزیک هایی با فرکانس های مشخص معرفی می شود، یا اینکه ویدیوهایی آپلود می شوند که باید به آنها البته با تمرکز، مدت زیادی خیره بشوید، این را به یاد داشته باشید که با این موزیک های عجیب با فرکانس های مشخص روی ذهن شما تاثیرات منفی می گذارند.

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

بعضی ها ممکن است با دریافت این موزیک ها یا ویدیو ها مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف آنان کنند، یادتان باشد که تماشای این قبیل ویدیو ها روی ذهن شما تاثیرات بدی می گذارد و بارها گزارش شده کسانی که درگیر این ویدیو های عجیب بودند دچار توهمات بصری شده اند.

 

در واقع با تمرکز و خیره شدن به این ویدیوها که حاوی اشکال نورانی و عجیبی هستند که مدام در حال تغییر اند، در واقع ضمیر ناخودآگاه شما تصویر هایی را در خود ثبت می کند که بعد از شرطی شدن شما، با شنیدن فرکانس های موجود در ویدیو ذهن شما توهماتی را در مقابل چشمتان مجسم می کند.

همه چیز درباره چشم سوم (آجنا)

با این گونه فرکانسها یا ویدیوها نمی شود چشم سوم را فعال کرد، رسیدن به این درک فقط با ریاضت کشیدن، دور شدن از مظاهر دنیایی و تمایلات درونی، و رسیدن به شناخت خویشتن و خودشناسی ممکن است که طبیعتا باید اراده قوی ای داشته باشید و راه درازی را طی کنید.

 

با مادی نگری و روزمره گی و قانون و قواعد دنیایی نمی شود به درک این حس رسید، اگر می خواهید به حقیقت برسید، شما باید دنیا را رها کنید.

 

 

2.2/5 - (6 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا