مطالب گوناگون

معرفی بهترین سایت های ارائه دهنده بازی آنلاین

معرفی بهترین سایت های ارائه دهنده بازی آنلاین

معرفی بهترین سایت های ارائه دهنده بازی آنلاین

دنیای بازی های آنلاین به صورت روز افزون در حال گسترش می باشد و انتظار می رود تا سال 2025 این صنعت به رشدی برسد که پیش از این هیچ زمانی مشابه آن را تجربه نکرده است. در سال ۲۰۲۲ گردش مالی بازی های آنلاین تنها در کشور امریکا به ۲۱ میلیارد دلار رسید و برآوردهای اولیه کارشناسان این حوزه نشان می دهد تا انتهای سال ۲۰۲۵ این نرخ به ۳۴۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. دنیای بازی های آنلاین پس از ارائه بازی های استراتژیک به کلی تغییر کرد و تخمین زده می شود بازی وارکرافت تا انتهای سال ۲۰۲4 در مجموعه یک سال نزدیک به ۵۰ میلیون دلار را به تیم قهرمان بازی های جهانی هدیه دهد. به دلیل گیم پلی هیجان انگیز، ویژگی های منحصر به فرد و گرافیک چشمگیر، برخی از بازی های آنلاین از نظر محبوبیت بسیار متمایز شده اند. برای مدتی، برخی از بازی ها به ترند تبدیل شده و همین امر سبب می شود در یک بازه زمانی برخی از بازی های محبوبیت چشمگیری را به نام خود ثبت کرده و پس از مدتی درآمدهای چشمگیری را ایجاد کند.

 

بازی انفجار

بدون شک یکی از بهترین بازی های آنلاینی که در صنعت نوپای بازی های آنلاین ایران ساخته شده است بازی انفجار enfejar می باشد که توسط سایت های بسیاری ارائه می شود. از سال ۱۳۹۶ و توسط بسیاری از برنامه نویسان ایرانی طراحی شد. این بازی که ماهیت اصلی آن به بکارگیری ساختار ها و مجموعه های دشوار ریاضی باز می‌گردد سبب شده است گردش مالی بازی های آنلاین به طور قابل توجهی در داخل کشور تغییر کرده و کاربران بسیاری مدت زمان زیادی را بر روی این بازی ها صرف کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

محبوبیت روز افزون بازی انفجار سبب شده است وب سایت های خارجی که بازی های آنلاین رایگان را به کاربران ارائه می دهند آن را جزء اصلی وب سایت خود قرار داده و به کاربران انگلیسی زبان نیز نسخه ترجمه شده آن را ارائه دهند. انتظار می رود تا سال ۲۰۲۵ بازی انفجار در تمامی پلتفرم ها ارائه شده و کاربران بتوانند در هر نقطه از دنیا این بازی را دنبال کنند

 

ندای وظیفه (Call of Duty)

علاقه مندان به بازی های آنلاین تحت تاثیر محیط خارق العاده بازی به راحتی این بازی را انتخاب می کنند. این بازی که توسط شرکت Infinity Ward توسعه یافته و آن را شرکت قدیمی Activision منتشر شدکرده است، تحت تاثیر گرافیک چشمگیر و گیم پلی با کیفیت، دل بسیاری را به دست آورده است.

 

این بازی از سازگاری با موبایل، چند نفره و ماموریت های گروهی پشتیبانی می کند که همین مسئله آن را به یکی از پر بازدیدترین بازی های جهان تبدیل می کند. شما می توانید در یک گروه با دوستان از سراسر جهان به طور همزمان بازی کنید. این بازی شامل یک سری عناوین مانند Call of Duty: Modern Warfare، Call of Duty: Black ops2، Call of Duty: Black ops4، Call of Duty: Warzone و WW2 است.

 

فورتنایت (Fortnite)

Fortnite یکی دیگر از بازی های محبوب جنگی است که توسط Epic Games ساخته شده است. این بازی که چندین میلیون بازیکن آنلاین در سراسر جهان دارد، دارای یک رقابت مبارزه صد نفره است که در آن هر شرکت کننده می تواند به صورت تک نفره بازی کند و یا با ملحق شدن به بازیکنان دیگر یک تیم حداکثر چهار نفره تشکیل دهد.

 

آخرین نفر یا آخرین تیم که در بازی شکست نخورد برنده بازی لقب خواهد گرفت. یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد این بازی، امکانات ساخت و ساز آن است. بازیکنان می توانند دیوار، مانع، و هر شکل دیگری از ساخت و ساز مورد نیاز خود را بسازند. حالت های بازی در Fortnite شامل Save the World، Fortnite Battle Royals و Fortnite Creative می شود.

 

لیگ افسانه ها (League of Legends)

League of Legends یک بازی نبرد چند نفره است که هر ساله در لیست بازی های محبوب ثابت مانده است. این بازی توسط Riot Games ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین بازی هایی است که هنوز هم تقاضای زیادی دارد. League of Legends بیش از 150 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد، تقریبا این بازی را می توان به عنوان نمونه ضعیف بازی محبوب وارکرافت قلمداد کرد.

ویژگی های اصلی این وجود دستورات هیجان انگیز و گرافیک با کیفیتی می باشد. در نسخه تیمی دستور روز در این بازی صادر می شود که در آن هر تیم تلاش می کند تا پایگاه تیم مقابل را از بین ببرد. بازیکنان این شانس را دارند که قهرمانان خود را انتخاب کنند که با قهرمانان دیگر در بازی رقابت کنند.

 

Counter-Strike: Global Offensive

بازی Counter-Strike در مورد تروریست ها و حملات ضد تروریستی است. جایی که بازیکنان باید بمب ها را پخش کرده و ماموریت های مختلف خود را انجام دهند، مکان های اعلام شده را ایمن کرده، تروریست ها را کشته و از گروگان های نشان داده شده در نقشه محافظت کنند. کانتر یک بازی تیراندازی چند نفره است که به صورت آنلاین برگزار می شود.

 

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا