آرایش و زیبایی

محصولات کامان ساخت کجاست؟

محصولات کامان ساخت کجاست؟

محصولات کامان ساخت کجاست؟

بسیاری از خانم ها همیشه دنبال یک کرم مرطوب کننده خوب و با کیفیت هستند. بعضی ها پوستشون به قدری خشک است که واقعا غیر قابل تحمل می باشد .در همین راستا کرم کامان وارد باز شد و به دلیل کیفیت بالا و ارائه خوب محصولاتش سریع در میان مردم محبوب شد. در ادامه با با شرکت کامان بیشتر آشنا شوید.

 

برند کامان تحت لیسانس برند ژنوا(Geneva) سوئیس که یکی از معتبرترین برند های تولید محصولات پوستی و مراقبتی می باشد. این کرم با مواد اولیه و فرمولاسیون های این شرکت در ایران تولید و وارد بازار می شود ، حدود پنج سال است این شرکت همکاری خود را با ایران آغاز کرده است .

 

محصولات کامان در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسد .در بهترین و معتبرترین آزمایشگاه های دنیا تست و مورد تایید قرار گرفته و همچنین دارای مجوز بهداشت و پروانه ساخت می باشد.

محصولات کامان ساخت کجاست؟

نمایندگی محصولات کامان در تهران

 

کامان یک محصول با کیفیت است زیرا این کرم ها از مواد طبیعی ساخته شده است که سازگاری زیادی با پوست دارند و به راحتی مشکلات پوستی را درمان می کنند و واقعا بعد از استفاده از آن احساس خوبی دارید.

 

یکی از دلایلی که باعث شده است این برند با تمام برند های دنیا به رقابت بپردازد چیزی نیست جز کیفیت و مواد طبیعی و خلاقیت در بسته بندی و استفاده از ترکیب هیالورونیک اسید در کرم واتر بمب کامان که واقعا آبرسان بسیار قوی است و به لایه های بیرونی پوست نفوذ کرده و واقعا احساس خوبی دارید.

 

ترکیبات محصولات کامان

آووکادو

میوه بسیار خوشمزه و پر خاصیتی است این میوه دارای روغن هایی است که باعث شادابی و آبرسانی عمیق پوست می شود.در بعضی از کرم های مرطوب کننده و آبرسان کامان از این عصاره استفاده شده است.

محصولات کامان ساخت کجاست؟

محصولات کامان خوبه

 

روغن جوجوبا

یکی از روغن های معروفی است که در محصولات پوستی استفاده می شود زیرا این روغن خیلی شبیه چربی پوست است.دلیل استفاده از این روغن این است که پوست متابولیسم طبیعی خود را حفظ کند تا از پوست در برابر چین و چروک و التهابات پوستی محافظت کند .

 

روغن دانه انگور

روغن دانه انگور یکی از مواردی است که شرکت های تولید کننده محصلات پوستی مخصوصا شرکت کامان از آن استفاده می کند.زیرا این روغن دارای ویتامین های E و A بوده و باعث برطرف کردن آکنه و از پیری زود رس جلوگیری می کند.

 

دیگر ترکیبات محصولات کامان از روغن درخت چای ،روغن میوه آرگان، شی باتر، عصاره لیمو ترش، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین B6، ویتامین k تشکیل شده است.

 

نتیجه گیری:

انتخاب کرم خوب واقعا برای افرادی که حساسیت پوستی و از خشکی پوست رنج می برد بسیار مهم است.این افراد باید دائما از کرم مرطوب کننده با آبرسان قوی استفاده کنند. کرم کامان واقعا کرم خوبی است زیرا وقتی استفاده می کنید احساس خیلی خوبی دارید. اگر شما از محصولات کامان استفاده کردید در قسمت دیدگاه ها کامنت بزارید و از تجربه خود از استفاده این کرم برامون بگین تا بقیه هم بتوانند با خیال راحت از این کرم استفاده کنند.

 

مطالب بیشتر:

بهترین کرم ها برای پوست های خشک

کرم ضد آفتاب رنگی یا بدون رنگ؟ کدام بهتر است؟

راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا