فال و طالع بینی

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

در این مقاله طالع بینی چینی متولدین سال اسب تهیه شده اســت .افرادی که در سال متولد شده اند می توانند با خواندن این مطلب از خصوصات رفتاری خود آگاه شود .در ادامه با ما همراه باشید .

 

هر سال چینی برای خودش اسمی دارد. این نام‌گذاری حتی در میان ایرانیان هم رواج دارد. بین سال‌های چینی هفتمین سال، سال اسب اســت. شما ميتوانید به جدول سال‌ها نگاه کنید و ببینید سال تولدتان چی سالی ميشود. در این مطلب ميخواهیم طالع بینی چینی متولدین سال اسب را بررسی کنیم.

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

شعار اسب: “من اداره ميکنم”

رنگ: آبنوس

حیوان: گربه وحشی

گُل: نرگس

درخت: غان

رایحه: گل‌های وحشی

گیاه: جعفری

طعم: ترش و شیرین

ادویه: میخک

جواهر تولد: یاقوت زرد

فلز: نقره

عدد شانس: ۸

آلت موسیقی: صدای انسان

بهترین جفت:ببر، بُز، سگ

بدترین جفت: موش، گاو، خرگوش، اسب

 

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

طالع‌بینی چینی متولدین سال اسب

اسب همیشه به خودش ميرسد. جاذبه جنسی او بسیار خیره‌کننده اســت و به خوبی ميداند چطور لباس بپوشد. او به مکان‌های عمومی مانند: کنسرت، تئاتر، گردهمائی‌ها، مسابقات ورزشی و مهمانی‌ها علاقه زیادی دارد و اغلب خــوش‌اندام و ورزشکار اســت.

 

اسب همیشه فوق‌العاده به نظر ميرسد عاشق مکان‌های عمومی، ورزشکار، شوخ، نکته‌سنج، زرنگ، ناآرام، خودخواه، خود‌دوست، اقتصاد‌دان، به خاطر عشق از همه چیز ميگذرد. خونگرم هیجانی و نا‌آرام اســت. اسب با بز و سگ و ببر ميتواند زندگی خوبی داشته باشد ولی با موش هـرگز.

 

روحیه اسب با فعالیت‌های سیاسی بسیار سازگار اســت و این گونه کار‌ها او را خشنود ميکند و به او امکان رشد ميدهد. اسب با شگردی خاص، همه را زیر سلطه‌اش درآورده و فرمان‌بردار خود ميکند.یک متولد سال اسب بسیار حاضرجواب اســت و به خوبی ميتواند در هر بحث و گفت‌وگویی ـ چه در آن سررشته داشته باشد چه نه ـ وارد شده و بر دیگران پیشی بگــیرد.

 

شخص متولد سال اسب در کار‌های عملی هم به اندازه کار‌های فکری توانمند، خلاق و ماهر اســت. اما راســتش را بخواهید او بیشتر زرنگ اســت تا باهوش و خودش هم این را ميداند. برای همین اســت که برخلاف ظاهر آرام و مطمئنش اعتماد به نفس ندارد و موجودی ضعیف اســت.اسب موجودی بی‌تاب، تندخو، نازک‌دل و پرشور و حرارت اســت.

 

برای همین گاهی از نفوذ کلام خود برای سیطره بر دیگران بهره ميبرد. کسانی که یک بار از خشم و غضب اسب آسیب دیده باشند، دیگر هیچوقت نسبت به او خوش‌بین نخواهند بود و همیشه از او ميترسند.متولدین سال اسب موجوداتی خودخواه هستند و هر کس که در راه رسیدن آن‌ها به اهدافشان مانع ایجاد کند لگــدکــوب ميکــنند.

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

افزون بر این، تا اندازه‌ای متکبر و خودپسند هستند و به مشکلات و ناراحتی‌های دیگران اهمیت نمیدهند و فقط به امور مربوط به خودشان ميپردازند. با این وجود در صورت لزوم با شجاعت تمام در امور دیگران دخالت و وساطت ميکنند.اسب مستقل، سرکش و خودسر اســت. او همیشه راه خودش را ميرود و نصایح دیگران را قبول نميکند.

 

یک شخص متولد سال اسب خیلی زود آغوش خانواده‌اش را ترک ميکند تا زندگی‌اش را بسازد. او این کار را با کمل میل انجام ميدهد، چون زندگی مستقل، مطابق میل و سلیقه شخصی را بر هر چیز دیگر ترجیح ميدهد.وقتی اسب به میل خود خانه و خانواده‌ای درست ميکند، سرپرستی آن را خیلی خوب به عهده ميگیرد و به خانواده‌اش عــشق ميورزد.

 

اسب در زندگی خانوادگی سالار وارباب اســت و انجام کار، حل مشکلات، مسائل مربوط به تندرستی‌اش و حتی اتوی لباس‌هایش بر عهده دیگران اســت که البته این برخورد و نگرش اسب چندان هم دور از انصاف نیست. چون در حقیقت حضور او ضامن بقای خانواده اســت و اگر زمانی به هر علت خانه و خانواده را ترک کند، همه چیز مانند یک خانه پوشالی در هم ميریزد.

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

اسب زحمتکش اســت و در امور مالی دیدی کار شناسانه دارد و ماهرانه عمل ميکند. اما متاسفانه از آن‌جا که روحیه متغیری دارد، ممکن اســت توجه خود را به امور دلخواهش از دست بدهد، این امور ميتواند مسائل عشقی، کاری و یا هر مورد دیگری باشد و تفاوتی ندارد. اما نگران نشوید، او دوباره به همان میزان موفق خواهد شد.

 

به شرط آن که انجام کار مورد نظرش نیازی به گوشه‌گیری، تفکر و تعمق نداشته باشد و در عوض نیاز به بودن در میان دیگران داشته باشد تا او را تایید و ستایش کنند.دوران کودکی و جوانی متولدین سال اسب بسیار پرفراز و نشیب اســت.اسب در ارتباط با جنس مخالفش یک موجود ضعیف اســت. او به خاطر عشق از همه چیز ميگذرد و طوری جذب عشق ميشود که همه چیز را فراموش ميکند.

 

به همین خاطر با وجود آن همه اســتعداد‌های مثبتش، زندگی‌اش خیلی رضایت‌بخش نیست و راضی‌اش نميکند. اما اگر او بتواند بر این ضعف خود غلبه کند و اهداف و خواســته‌هایش بر خشم و هیجانش غلبه کند، زندگی شاد و موفقی خواهد داشت.

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

دوران کودکی و جوانی اسب بسیار پر فراز و نشیب اســت. او در جوانی خانه و خانواده‌اش را ترک ميکند که همین مساله باعث دل‌شکستگی و افسردگی وی ميشود. زندگی عشقی او هم هیچ وقت بی‌دردسر و راحت نیست، ولی خوشبختانه ميتوان گفت که دوران پیری آرامی خواهد داشت.

 

مشاغل متناسب متولدین سال اسب

این مشاغل ميتوانند با صفات متولدین این سال سازگار باشند:کارشناس امور مالی، نماینده سیاسی، سیاســتمدار، نقاش، صنعتگر متخصص، کاردان فنی، راننده کامیون، سرکارگر، شیميدان، جغرافی دان، فیزیک‌دان، زیست‌شناس، دندانپزشک، پزشک، مهندس معمار، شاعر، ماجراجو، کاشف، فضانورد، آرایشگر.

 

متولدین ماههای مختلف سال اسب 

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

رابطه های عاطفی زنان متولد سال اسب

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

رابطه های عاطفی مردان متولد سال اسب

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

رابطه های دوستانه متولدین سال اسب

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا