مطالب گوناگون

سقوط آزاد پارک ارم | سقوط از 85 متری با سرعت 100 کیلومتر

سقوط آزاد پارک ارم | سقوط از 85 متری با سرعت 100 کیلومتر

سقوط آزاد پارک ارم | سقوط از 85 متری با سرعت 100 کیلومتر

وسیله ای که توسط آلمانی ها در پارک ارم نصب شد و اوج هیجان را به این پارک آورد. وقتی این وسیله سقوط می کند کسی حتی فرصت جیغ و داد زدن ندارد و فقط حدود دو ثانیه طول می کشد تا از ارتفاع 85 متری به پایین برسید. این وسیله اول شما را آهسته تا ارتفاع بالا می برد و بعد همانجا می ماند و چیزی که آن موقع نصیب تان می شود فقط استرس و سکوت است و تهرانی که زیر پاهای شماست! همه در ارتفاع بالا که می رسند از بلیت خریدن و سوار شدن این وسیله پشیمان می شوند اما هیچ راه بازگشتی نیست ، شما باید سقوط کنید! یک آن سقوط می کنید ، آن هم با سرعت 100 کیلومتر در ساعت! این یعنی اوج هیجان در تهران. . .

 

مدیر پارک ارم درباره نصب این دستگاه این سخنان را می گوید:سقوط آزاد از شرکت “funtime ” آلمان به ترتیب با خصوصیات مهیج ترین و مرتفع ترین دستگاه ایمن و استاندارد شهربازی کشور را در مجموعه ارم نصب و به بهره برداری برسانیم .

 

وی گفت : همزمان با مراحل نصب پس از عقد قرار داد با شرکت های بازرسی ایمنی TUV و ISQI مراحل طراحی ، ساخت ، نصب و آزمایش های اولیه مورد تایید شرکت های مذکور قرار گرفته و به صورت توام ، بازرسان و کارشناسان خبره داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز بر اجرای این فرآیند نظارت دقیق داشتند .

 

ایرج جهانگیر افزود: برای نصب این دستگاه تنها در بخش فونداسیون حدود ۳۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده وبرای نصب برج اصلی از یک دستگاه جرثقیل ۲۰۰ تنی و یک دستگاه جرثقیل ۳۶۰ تنی استفاده شده است تا برج ۱۰۰متری این دستگاه مهیج کاملا دقیق نصب شود وی اظهار داشت : با توجه به اهمیت موضوع ایمنی ، مرتفع ترین دستگاه شهر بازی کشور دارای یک پست فشار برق مستقل برای سیستم محرکه ۳۲۰ کیلوواتی است و حتی در صورت قطع برق یا هر گونه اختلال سیستم های کنترلی و ایمنی پیشرفته ای در بخش مدیریت و راهبری دستگاه پیش بینی شده است .

سقوط آزاد پارک ارم | سقوط از 85 متری با سرعت 100 کیلومتر

مدیر عامل ارم سبز در ادامه در مورد مشخصات فنی دستگاه سقوط آزاد تشریح کرد : سیستم کنترلی دستگاهPCL و دارای چهار برنامه متنوع بازی است ، حداکثر ارتفاع دستگاه سقوط آزاد حدود ۱۰۰متر است و ظرفیت آن ۲۴ نفر می باشد که سرنشینان ضمن چرخش افقی بازدید مناظر ارم سبز پس از رسیدن به اوج با سرعت حدود ۱۰۰کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد را تجربه و با سیستم ترمز مغناطیسی متوقف خواهند شد .

سقوط آزاد پارک ارم | سقوط از 85 متری با سرعت 100 کیلومتر

مدیر عامل ارم سبز در انتهای سخنان خود خاطر نشان کرد : صمیمانه از همه همکارانم در همه بخش های پارک ارم و باغ وحش تهران که با همدلی و تلاش قابل تقدیر در پی ارایه خدمات کیفی به مردم شریف هستند تقدیر و تشکر می کنم و به عنوان عضوی از” تیم متعهد به خدمت خالصانه به مردم ” قول میدهم از هر فرصتی برای افزایش خدمات و توانایی های شادی آفرین و سرگرمی مجموعه ارم سبزبرای مردم به صورت کیفی و کمی استفاده کنیم .

 

2.7/5 - (148 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا