سینما و موسیقی

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

از آنجا که معروف ترین درام ها بیشتر به رمان های عاشقانه شاد یا غم انگیز اختصاص دارد ، بهترین بازیگران کره ای اغلب در نقش قهرمانان عاشق بازی می کنند. بازیگر کره ای در کشورهای آسیایی بیشتر شناخته شده و محبوب هستند ، اما به مرور زمان آن ها در حال محبوبیت در سراسر جهان نیز هستند. جذابیت بازیگران کره ای برای اروپایی ها مانند یک جادو است. کره ای ها متفاوت از بازیگران هالیوود هستند و همچنین سبک بازی متفاوتی نیز دارند. از زندگی شخصی سلبریتی های کره ای اطلاعات کمی در دست است ، به ندرت می توان در مورد رسوائی ها یا طلاق ها و ازدواج های آن ها شنید. اسرار زندگی آن ها به ندرت در دسترس خبرنگاران قرار می گیرد. سلبریتی های کره ای برای طرفدارانشان مانند بت هستند و در شبکه های اجتماعی برای سلبریتی مورد علاقه شان سر و دست می شکنند.باید بدانید که بازیگران کره ای علاقه بسیاری برای جراحی های زیبایی دارند.

 

طرفداران آنها با اشتیاق به تماشای سریال های مختلف تلویزیونی می نشینند و منتظرند تا اثر جدیدی درباره عشق زیبا و غم انگیز ، دوستی یا داستان های خانوادگی منتشر شود. سینما در کشور کره به طور فعال در حال توسعه است ، بهترین سریال ها مخاطبان خود را در خارج از کشور نیز پیدا می کنند. با شهرت سریال های کره ای در سراسر جهان بازیگران زن و مرد کره ای نیز به شهرت رسیدند. زیبایی از جنس ظرافت زنانه، عشق شرقی با چشم های بزرگ ، موهای تیره ابریشمی بازیگران زن کره ای برای طرفداران محبوبیت دارند. در این مطلب قصد داریم به شما زیباترین و جذاب ترین زنان و سلبریتی های کره ای را معرفی کنیم.

 

Han Ga In

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

هان گا این ، متولد 25 فوریه 1982 بازیگر کره ای است. او در اوایل کار حرفه ای خود در سریال های تلویزیونی دستمال زرد و شرایط تأخیر بازی کرد و به عنوان مدل محبوب تبلیغاتی شناخته شد.

 

Son Tae-Young

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

Son Tae-Young متولد 19 آگوست 1980 بازیگر کره ای و در مسابقات ملکه زیبایی کره در سال 2000 به عنوان مقام سوم دست یافت. وی نماینده این کشور در مسابقه Miss International 2000 بود ، که در آن وی نایب قهرمان اول و Miss Photogenic شد.

 

Han Hye Jin

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

بازیگر نقش سوسانو یکی از زیباترین بازیگران کره ای است. هان هی جین متولد 27 اکتبر 1981 بازیگر کره ای است. هان در سال 2005 به شهرت رسید و تاکنون سریال و فیلم های بسیاری را بازی کرده است که مشهورترین آن ها افسانه جومونگ است.

 

Son Ye Jin

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

سون یه جین متولد 11 ژانویه 1982 بازیگر کره ای است. او در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی با موضوع عاشقانه مانند کلاسیک (2003) ، بوی تابستان (2003) ، لحظه ای برای یادآوری (2004) و آوریل برف (2005) و دیگران به شهرت رسید.

 

Han Ye Seul

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

هان یه سول متولد 18 سپتامبر 1981 بازیگر ، خواننده و مدل کره ای است.

 

Shin Se Kyung

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

شین سه کیونگ متولد 29 ژوئیه 1990 بازیگر کره ای است. پس از اولین حضور در هشت سالگی در جلد آلبوم Seo Taiji ، موفقیت شین در زمینه بازیگری در سال 2009 با مجموعه تلویزیونی High Kick Through the Roof شروع شد.

 

Yoon Eun Hye

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

یون یون هی متولد 3 اکتبر 1984 بازیگر ، خواننده و مدل کره ای است. او اولین بار به عنوان عضوی از گروه دختران Baby VOX حضور یافت و از سال 1999 تا 2005 در این گروه فعالیت داشت. یون از آن زمان به بازیگری روی آورد و بیشتر به خاطر بازی در درام های تلویزیونی ساعتهای پرنسس (2006) ، فروشگاه اول قهوه شاهزاده شهرت دارد ( 2007) و Missing You (2012).

 

Han Ji-min

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

هان جی مین متولد 5 نوامبر 1982 بازیگر کره ای است. هان پس از نقش های جزئی در All In و Dae Jang Geum ، در سال 2005 نقش اصلی خود را در سریال انتقام قیامت داشت.

 

Lee Min Jung

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

لی مین جونگ متولد 16 فوریه 1982 بازیگر زن کره ای است. او کار خود را در نمایش های صحنه ای جانگ جین آغاز کرد و برای چند سال در نقش های مکمل در فیلم و تلویزیون مانند پسران فراتر از گل ظاهر شد. لی در سال 2009 با بازی در درام محبوب خانوادگی لبخند تو به شهرت رسید و به دنبال آن فیلم کمدی عاشقانه آژانس Cyrano (2010) را بازی کرد.

 

Lee Young-ae

زیباترین زنان کره ای در سال 2021 را بشناسید

لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم که در سراسر جهان شهرت دارد و یکی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای شناخته شده است. وی متولد 31 ژانویه 1971 بازیگر اهل کره جنوبی است. وی یکی از 3 زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی 2014 را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

 

مطالب بیشتر:

زیباترین زنان مشهور ایرانی در جهان را بشناسید

10 زیباترین و جذاب ترین زنان جهان سال 2021

10 زیباترین زنان فوتبالیست جهان را بشناسید

 

 

2.5/5 - (95 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. هیچ یک از بازگران وسلبریتی های کره ای زیبایی طبیعی ندارند .کافه عکسهای قبل از مشهور شدنشان را ببینید.هرکدام ده ها عمل زیبایی انجام داده اند.وبعضا برخی ها چهره جدیدی پیدا کردهاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا