جامعه شناسی,روان شناسی

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

زمانی که دختری عاشق پسری می شود از حالات زبان بدن خانم ها می شد فهمید که او علاقمند شده اســت در این مقاله به طور مفصل در این خصوص بیشتر آشنا می شویم در ادامه با ما همراه باشید .

 

زمانی که که یک دختر به پسری علاقه‌مند می‌شود، اغلب به صورت زیرکانه‌ای عمل می‌کند و تشخیص علاقه دخترها می‌تواند کار سختی باشد. البته در این مورد نگران نباشید، زیرا چند نشانه در زبان بدن زنان وجود دارد که نشان می‌دهد او شما را دوست دارد. برای اینکه نشانه های زن عاشق را به درستی تشخیص دهید، باید به طور دقیقی او را تحت نظر داشته باشید.

 

بیشتر اوقات فهمیدن اینکه دختری واقعاً جذبتان شده اســت یا نه، می‌تواند کار بسیار سختی باشد. گاهی اوقات هم یک دختر فقط سعی می‌کند تا مؤدب به نظر بیاید و تلاش می‌کند تا قلبتان را نشکند. بهتر اســت که حقیقت زبان بدن زن‌ها را به خوبی بشناسید تا دچار سوء تفاهم نشوید.

 

اکثر پسرها ترجیح می‌دهند تا مستقیماً بفهمند که دختری به آن‌ها علاقه دارد یا خیر؛ مطمئناً نکاتی که در این مقاله می‌خوانید به شما در شناسایی علایم فیزیکی دختر عاشق کمک می‌کند.

 

۱. با موهایش ور می‌رود و یا گردنش را لمس می‌کند

به گفته کارشناسان، زمانی که که یک دختر عمداً چنین کارهایی را انجام می‌دهد، مخصوصاً زمانی که که با شما صحبت می‌کند. در واقع تلاش می‌کند تا نشان بدهد که به شما علاقه دارد. اگر او به طور مداوم این کارها را انجام بدهد، می‌توانید از عشق و علاقه او به خودتان کاملاً مطمئن بشوید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان لمس کردن موهایش است

 

در واقع زنی که با دست موهایش را به پشت سر می‌اندازد تلوحیا می‌گوید: «به من نگاه کنید، من احساس اطمینان، شادمانی و سلامتی می‌کنم». این حرکت نشان دادن گردن از نظر بیولوژیکی باعث ترشح هورمونها در زنان می‌شود و به آنها حس خوبی می‌دهد.

 

به همین علت این کار به صورت ناخودآگاه انجام داده خواهد شد. همچنین وقتی یک زن حرکات ملایمی مثل کشیدن انگشتهایش به آرامی داخل یک رشته مو یا بدون فکر پیچیدن این رشته مو به دور انگشتانش انجام می‌دهد، این‌ها نشانه‌ای هستند مبنی بر این که او به شما علاقمند اســت.

 

۲. به شما خیره‌خیره نگاه می‌کند

حتماً می‌دانید که منظور از نگاه خیره چیست. وقتی زنی ابروهایش را همراه با لبخند بالا می‌برد، لذت خودش را به شما نشان می‌دهد؛ یعنی اینکه شما را دوست دارد. بیشتر اوقات زمانی که یک زن مردی را دوست دارد، به طور ناخودآگاه ابروهایش را بالا می‌برد و حتی ممکن اســت پلک‌هایش را هم به خاطر خجالت پایین بیاورد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان نگاه عمیق می کند

 

ممکن اســت لب‌هایش را لیس بزند، به شما خیره نگاه کند یا اینکه شاید به شما چشمک هم بزند. فقط اگر این حرکات را در زنی دیدید، باید خیلی احتیاط کنید. به ذهنتان بسپارید که اگر دختری خجالتی باشد، ممکن اســت در مورد هر یک از این علائم زبان بدن بسیار زیرکانه عمل کند، بنابراین باید توجه بیشتری داشته باشید.

 

در واقع یک نگاه از پهلو با شانه‌های بالا انداخته می‌تواند انحنای بدن آنها و همچنین گردی صورت زنانه‌ی یک زن را برجسته تر کند. یک زن وقتی که سعی دارد برای مرد مورد علاقه‌اش طنازی کند ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهد. ابرو بالا انداختن زنان نیز نشان می‌دهد با آن چه می‌گویید موافق هستند. همچنین اگر یک زن به شما علاقمند باشد تا حدودی تند تند پلک می‌زند و مردمک چشمان مردان و زنان وقتی با شخصی که به او علاقمند هستند صحبت می‌کنند، گشاد می‌شود.

 

۳. موهایش را پیچ و تاب می‌دهد

کارشناسان می‌گویند که وقتی دختری با موهایش بازی می‌کند، در واقع بٌعد زنانگی‌اش را نشان می‌دهد. در واقع، این دختر تلاش می‌کند تا توجه هر کسی که به او نگاه می‌کند را به خود جلب کند. مراقب باشید زیرا این حرکت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که آن دختر به دنبال روابط خارج از عرف اســت.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان بازی با موهایش است

 

۴. به کمر خود قوس خاصی می‌دهد

زمانی که که یک زن به کمرش قوس خاصی می‌دهد، این کار باعث می‌شود تا پاها و اندام‌های بالایی او در مرکز توجه دیگران قرار بگیرند. در واقع، این زن به طور ناخودآگاه تلاش می‌کند تا برای جلب‌توجه شما به بدن خود تکیه کند. اکثر دخترها این کار را انجام می‌دهند تا توجه افراد را از فاصله دور به خود جلب کنند. فقط مطمئن شوید که این نشانه را با کشش طبیعی بدنش اشتباه نمی‌گیرید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان حالت دادن بدنش است

 

۵. در هنگام خندیدن، به شما نگاه می‌کند

زمانی که که یک دختر می‌خندد، می‌خواهد اوقات خوشی را با شما سپری کند. آن دختر می‌خواهد شما بدانید که چقدر آدم شوخ‌طبع، سرزنده و خوش برخوردی اســت. اگر زمانی که که می‌خندد هم‌زمان با شما ارتباط چشمی هم برقرار می‌کند، نشانه مهمی از عشق او به شماســت. چشم‌ها راز روح انسان هستند؛ مگر نه؟

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان در زمان خندیدن به شما نگاه می کند

 

۶. از خجالت سرخ می‌شود

زمانی که که دختری از خجالت سرخ می‌شود، این امر یک واکنش بیولوژیکی ساده نسبت به حالت احساسی هیجان‌انگیز به شمار می‌آید. ممکن اســت فقط کمی دست‌پاچه شده باشد، اما بیشتر اوقات این سیگنال در بدن نشان‌دهنده علاقه او به شماســت. زمانی که که دختری غرق در لذت باشد، رنگ صورتش به رنگ قرمز تغییر می‌کند؛ بنابراین حواســتان به این امر باشد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان سرخ شدن گونه هاست

 

۷. از قصد روی زمین می‌افتد

اگر دختری که نشسته اســت تحریک بشود، ممکن اســت از قصد پاهایش را رها کند تا روی زمین بیفتد یا اینکه ممکن اســت با بازیگوشی پاهایش را به حالت آویزان نگاه دارد. این امر نشان‌دهنده علاقه‌مند بودن او به شماســت و می‌توانید به راحتی پیشنهاد خودتان را مطرح کنید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان به طور قصد به زمین می افتد

 

۸. شانه‌اش را بالا می‌برد و به شما همراه با لبخند نگاه می‌کند

زن‌ها وقتی به مردی علاقه دارند، نگاه خاصی به او می‌کنند. احتمالاً او شانه‌اش را بالا می‌برد و نیم‌نگاهی به شما می‌اندازد که در این حالت می‌توانید نصف صورتش را ببینید. ظاهراً، این نگاه زن‌ها بسیار اغواکننده و وسوسه‌برانگیز اســت؛ در واقع، از همین حالت برای گرفتن عکس در مجلات هم اســتفاده می‌شود. حواســتان به این نشانه باشد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان بالا انداختن شانه هایش همراه با لبخند

 

۹. از لب‌هایش اســتفاده می‌کند

کارشناسان معتقدند که دخترها از لب‌های خود به روش‌های مختلفی اســتفاده می‌کنند تا اوج عشق و علاقه خود را به پسری نشان بدهند. یکی از روش‌های دخترها این اســت که خیلی آهسته و به طرز جذابی روی لب‌های خود رژ لب بزنند. بعضی از دخترها هم غذای خود را به طرز آرام و احساساتی می‌خورند.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان استفاده از لباهایش است

 

این کارها را به منظور تحریک پسرها انجام می‌دهند. اگر دختری به صورت وسوسه‌انگیزی توت فرنگی را در دهان خود می‌گذارد و مکث می‌کند، قطعاً تلاش می‌کند که با زبان بدن خود بگوید که شما را دوست دارد.

 

۱۰. از قصد به شما نزدیک‌تر می‌شود

اگر هر دوی شما در کنار یکدیگر نشسته‌اید و او ناگهان به سمت‌تان خم می‌شود و به شما تکیه می‌کند، احتمال اینکه شما ​​را دوست دارد بسیار بالاســت. کارشناسان زبان بدن معتقدند که اگر یک دختر پسری را دوست نداشته باشد، از زبان بدن منفی اســتفاده خواهد کرد؛

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان نزدیک شدن به شماست

 

مثلاً پاهایش را روی هم قرار می‌دهد، بازوهایش را در جلوی شکمش (به شکل ضربدر) روی هم قرار می‌دهد و به جایی تکیه می‌دهد. زمانی که که دختری در عین حال که می‌خواهد شما را لمس کند به شما نزدیک‌تر می‌شود، نشانه محکمی برای فهمیدن علاقه‌مندی او به شماســت.

 

۱۱. تندتر نفس می‌کشد

زمانی که که دختری واقعاً جذب مردی می‌شود، سرعت نفس کشیدن او هم به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. البته خود او متوجه این امر نمی‌شود ولی مطمئناً شما متوجه خواهید شد. از طرف دیگر، اگر او به نوعی دچار حملات ناشی از اضطراب شده باشد، لزوماً به معنای آن نیست که شما را دوست دارد. فرق بین این دو شرایط را می‌توانید به راحتی بفهمید.

 

۱۲. درست همان کارهایی را انجام می‌دهد که شما انجام می‌دهید

اگر یک دختر به مردی توجه داشته باشد، به طور طبيعی زبان بدن آن مرد را تقلید می‌کند. این زبان بدن او اســت که تلاش می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کند، بدون اینکه شما را لمس کند. شما می‌توانید برای آزمایش او، نوشیدنی خود را بردارید و ببینید که او هم درست مثل شما این حرکت را انجام می‌دهد یا خیر. البته این کار زمان زیادی طول نمی‌کشد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان انجام دادن حرکاتی مشابه شما

 

۱۳. سوراخ بینی‌اش قرمز می‌شود

این مورد را اصلاً نمی‌توان کنترل کرد. مطمئن باشید که این کار را با قصد و منظور خاصی انجام نمی‌دهد. کارشناسان معتقدند که اگر دختری به طور طبیعی به مردی علاقه داشته باشد، یکی از سیگنال‌های بدنش ممکن اســت قرمز شدن سوراخ‌های بینی‌اش باشد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان قرمز شدن بینی او

 

۱۴. در هنگام صحبت کردن با شما تن صدایش تغییر می‌کند

شما می‌توانید عشق و علاقه یک دختر را از روی میزان هیجانی بفهمید که در کنار شما دارد. تن صدای او کمی بالاتر می‌رود ولی خودش متوجه این امر نمی‌شود. آیا می‌دانستید که اگر دختری به مردی علاقه نداشته باشد، تن صدایش پایین‌تر می‌آید؟ به تن صدایش توجه کنید تا بفهمید که به شما علاقه دارد یا خیر.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان تغییر دادن تن صدایش است

 

۱۵. دست‌های خود را همراه با لبخند روی پایین‌تنه‌اش قرار می‌دهد

اگر یک دختر مطمئن باشد که شما پایین‌تنه او را می‌بینید، ممکن اســت فقط علاقه داشته باشد تا شما را بیشتر بشناسد؛ بنابراین اگر او دست‌های خود را روی پایین‌تنه‌اش قرار بدهد و لبخندی هم بر روی صورتش باشد، قطعاً به شما علاقه دارد.

 

۱۶. صورتش را از شما می‌دزدد

اگر دختری تلاش می‌کند تا صورتش را از شما بپوشاند، مثلاً دو تا دستش را روی صورتش قرار می‌دهد، با زبان بدن خودش به شما نشان می‌دهد که شما را دوست دارد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان دزدین صورتش از شما

 

۱۷. با حالت خاصی روی چیزی دست می‌کشد

به گفته کارشناسان در حوزه ارتباطات، یکی از واضح‌ترین نشانه های عشق و علاقه یک دختر نسبت به یک مرد این اســت که با حالت اغواکننده‌ای روی چیزی دست بکشد یا با آن بازی کند.

 

۱۸. با حالت جذابی به سمت شما راه می‌آید

هیچ شکی در این نیست که وقتی دختری با حالت ناز و کرشمه به سمت شما می‌آید، دوست دارد که در مرکز توجه شما قرار بگیرد. به طور ذاتی، آن دختر در تلاش اســت تا شما به بدن او توجه کنید و از خصوصیات ظاهری او هم تعریف کنید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان به صورت جذاب راه می رود

 

۱۹. پاهایش را روی هم می‌اندازد

زمانی که که زنی به طور مداوم پاهایش را روی هم می‌گذارد، دو مفهوم می‌تواند داشته باشد؛ یا اینکه خیلی عصبی اســت یا اینکه می‌خواهد به شما بفهماند که توجه او را جلب کرده‌اید. شما باید توجه داشته باشید که محل قرارگیری زانوهای او در چه جهتی اســت؛ اگر زانوهای او به سمت شما باشد، پس شما را واقعاً دوست دارد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان انداختن پاهایش روی هم

 

۲۰. پاهایش را نوازش می‌کن

زمانی که که یک دختر روی پاها و ران‌هایش دست می‌کشد یا آن‌ها را مالش می‌دهد، نشانه واضحی اســت که به شما علاقه دارد. در واقع، او به طور ناخودآگاه به شما می‌گوید که دوست دارد پاهایش را به همین روش نوازش کنید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان لمس کردن پاهایش است

 

۲۱. گفتگوی خود را با پرسیدن سؤال از شما شروع می‌کند

اگر دختری به سمت‌تان می‌آید و گفتگویی را با شما شروع می‌کند، باید به این حرکت به عنوان نشانه خوبی نگاه کنید. وقتی دختری از شما سؤالاتی را می‌پرسد، به این معنی اســت که او واقعاً می‌خواهد درباره شما بیشتر بداند. اگر شما علاقه‌ای به این گفتگو نیستید، فقط کافی اســت به او بگویید. در غیر این صورت، از این فرصت طلایی به نفع خودتان اســتفاده کنید. اگر این فرصت را از دست بدهید، پس هیچ علاقه‌ای به آن دختر ندارید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان صحبت را با پرس شروع می کند

 

۲۲. با موهایش زیاد ور می‌رود یا مدل آن را تغییر می‌دهد

اگر دختری به موهایش توجه زیادی می‌کند، احتمالاً به شما علاقه‌مند اســت. توجه یک زن به موهایش می‌تواند به این معنی باشد که با موهایش آن بازی می‌کند یا اینکه موهایش را به سبک متفاوتی می‌آراید. پشت اینکه دختری حس خوبی به موهایش دارد، حتماً دلیلی نهفته اســت و اگر خوش‌شانس باشد، دلیل این حس خوب می‌تواند خود شما باشید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان خیلی زیاد با موهایش بازی میکند

 

۲۳. با خوشحالی به بدن خودش دست می‌زند

اگر دختری به هر قسمت از بدنش بزند، احتمالاً علاقه‌مند اســت تا شما را بهتر بشناسد. البته ممکن اســت به این خاطر که می‌خواهد لباس‌هایش را روی بدنش درست کند یا اینکه شاید احساس خارش داشته باشد، به بدن خود دست بزند و این شما هستید که باید با توجه اخلاق آن دختر، تفاوت بین این حرکات را متوجه بشوید.

 

۲۴. نگاه وسوسه‌برانگیزی به نوشیدنی شما می‌کند

زمانی که که زنی با حالت خاصی به نوشیدنی شما خیره می‌شود و در مقابل او هیچ نوشیدنی قرار ندارد، می‌توانید برای او یک نوشیدنی بخرید. این امر می‌تواند فرصتی باشد تا اولین ارتباطی که منتظرش بودید را برقرار کنید. ابتدا بهتر اســت از او بپرسید که آیا مایل اســت برای او نوشیدنی بخرید.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان نگاه وسوسه برانگیز دارد

 

۲۵. به بیشتر حرف‌های شما می‌خندد

دختر مورد نظر شما در این مرحله اشتیاق زیادی از خودش نشان می‌دهد ولی اگر چنانچه دختری به جوک‌های بی‌مزه شما بخندد، ممکن اســت فقط علاقه‌مند به شناخت بهتر شما باشد. این حرکت دخترها به این معنی اســت که شما را به عنوان فردی خوش برخورد و ریلکس می‌بیند که در عین حال جذاب هم اســت.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان به حرف های شما می خندد

 

۲۶. به حرف‌های شما توجه خاصی می‌کند

زمانی که که یک دختری به مردی علاقه دارد، به تک تک کلمات او توجه می‌کند. او می‌خواهد بداند که شما چه چیزی می‌گویید حتی و از شما قدردانی هم می‌کند. زمانی که که متوجه این رفتارها می‌شوید، بدانید که نسبت به شما علاقه‌مند اســت.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان به حرفای شما توجه خاصی دارد

 

۲۷. با عینک روی صورتش به شما نزدیک می‌شود

به این مورد باید توجه خاصی بکنید. این نشانه کوچکی اســت، از اینکه واقعاً شما را دوست دارد. وقتی که عینکش را به شما نزدیک می‌کند، حتی زمانی که شما را به خوبی نمی‌شناسد، به این معنی اســت که شما را دوست دارد.

 

۲۸. آستین‌هایش را بالا می‌زند

زمانی که که زنی آستین‌های خود را بالا می‌زند، نشانه‌ای اســت از اینکه او می‌خواهد تا شما مچ دستش را لمس کنید. مچ دست یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن یک زن محسوب می‌شود.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان بالا زدن آستین هایش است

 

۲۹. با جواهراتش ور می‌رود

اگر دختری که مقابل شما نشسته اســت، دائماً با جواهراتش ور می‌رود، نشان‌دهنده عشق و علاقه او به شماســت. البته میزان علاقه آن دختر را گذر زمان به شما خواهد گفت؛ بنابراین اگر او با حلقه یا گردنبند خود دائماً ور می‌رود و یا گوشواره‌هایش را می‌چرخاند، شما می‌توانید بفهمید که حداقل او دوست دارد تا شما را بیشتر بشناسد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان ور رفتن با جواهراتش است

 

۳۰. از مثلث عشق‌ورزی اســتفاده می‌کند

زن‌ها تکنیک عشق‌ورزی خاصی دارند که ابتدا به چشم سمت راســت، بعد چشم سمت چپ و در نهایت به دهان شما نگاه می‌کنند. اگر او این نگاه‌ها را چندین بار تکرار می‌کند، پس به شما علاقه دارد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان از راه عاشقانه وارد می شود

 

۳۱. به شما به طور مستقیم نگاه نمی‌کند

زمانی دختری به طور مستقیم به شما نگاه نمی‌کند، ولی در گوشه‌ای می‌ایستد و یواشکی به شما نگاه می‌کند، بدانید که به شما علاقه‌مند اســت. بعضی‌ها این حرکت را به معنی خجالت کشیدن آن دختر تفسیر می‌کنند، ولی اگر بیشتر اوقات به شما لبخند می‌زند ولی به طور مستقیم به شما نگاه نمی‌کند، مطمئناً شما را دوست دارد.

 

۳۲. از هر روشی برای نشان دادن اعتماد به‌ نفسش اســتفاده می‌کند

بدون شک، پسرها از زنانی که اعتمادبه‌نفس دارند خوششان می‌آید و البته دخترها هم این نکته را می‌دانند. دختری که دارای اعتمادبه‌نفس اســت، در هنگام ایستادن فاصله بیشتری بین پاهایش دیده می‌شود. این امر نشانه واضحی اســت از اینکه که آن دختر به شما علاقه دارد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان بالا بردن اعتماد بنفسش است

 

۳۳. به طور مداوم به شما خیره نگاه می‌کند

امروزه، دخترها می‌دانند که ممکن اســت مردها از روی چشمان یک زن متوجه نشوند که زنی به آن‌ها علاقه‌مند اســت. چیزی که زن‌ها می‌دانند این اســت که اگر آن‌ها به طور مستمر برای چند دفعه به مردی خیره نگاه کنند، ممکن اســت آن پسر متوجه علاقه آن‌ها بشود. البته امروزه پسرها این نکته را بهتر می‌فهمند و گاهی اوقات هم ممکن اســت خیلی طول بکشد تا متوجه علاقه دختری بشوند.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان به شما نگاه عاشقانه دارد

 

۳۴. از جای خودش بلند می‌شود و مستقیم با شما رو در رو می‌شود

این حرکت کاملاً جسورانه محسوب می‌شود و آن دختر می‌خواهد به شما نشان بدهد که شما را دوست دارد و اگر متوجه این حرکت نمی‌شوید، پس علاقه‌ای هم به آن دختر ندارید. اگر دختری مطمئن نیست که شما را دوست دارد یا نه بیشتر در کنار شما می‌ایستد و هرگز روبروی شما قرار نمی‌گیرد.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان دوست دارد با شما بیشتر حرف بزند

 

اگر دختری شما را دوست داشته باشد، شاید مشتاق باشد تا به طور مستقیم با شما رو در رو بشود و به شما نشان بدهد که دارای اعتمادبه‌نفس بالایی اســت و می‌خواهد که شما هم قدرت او را ببینید. البته واکنش شما نسبت به این مسئله باز هم به خودتان بستگی دارد.

 

۳۵. لب‌هایش را گاز می‌گیرد

اگر دختری که با شما رو در رو می‌شود لب‌هایش را گاز می‌گیرد، شک نکنید که به شما علاقه دارد. اگر او شما را دوست نداشته باشد، هیچ‌وقت شما روبرو نخواهد شد و مطمئناً لب‌های خود را گاز نمی‌گیرد. حتی ممکن اســت به پشت شما لگد هم بزند. گاز گرفتن لب‌ها، حالتی کاملاً اغواکننده محسوب می‌شود.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان معمولا لباهایش را گاز میگیرد

 

۳۶. به شما لبخند واقعی می‌زند

لبخند اجباری با لبخند واقعی خیلی فرق می‌کند. شما می‌توانید در عرض یک دقیقه متوجه بشوید که آیا لبخند او واقعی اســت یا اجباری. وقتی دختری نسبت به مردی علاقه دارد، لبخندش را به او نشان می‌دهد و بیش از هر چیز دیگری، چشم‌هایش هم می‌خندد. چشم‌ها هیچ‌وقت دروغ نمی‌گویند.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان از ته دل می خندد

 

اگر شما در حال شیون و زاری هستید و او حالی که به حرف‌های شما با دقت گوش می‌دهد لبخند هم می‌زند، مطمئن باشید که توجه او را به خود جلب کرده‌اید. اینکه چطور می‌خواهید این موقعیت را مدیریت کنید، کاملاً بستگی به خودتان دارد.

 

۳۷. در هنگام گفتگو، سه بار سرش را تکان می‌دهد

زمانی که که شما با او صحبت می‌کنید، آیا سرش را به نشانه تائید سه بار تکان می‌دهد یا اینکه به طور مداوم سه حالت مختلف را در صورتش به شما نشان می‌دهد؟ یا سر تکان می‌دهد، خودش را کج می‌کند و اخم می‌کند؟ اگر او این کارها را انجام می‌دهد، نشانه دیگری اســت از اینکه واقعاً شما را دوست دارد؛ البته متخصصان بر این باور هستند.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان این است که حرف های شما را تایید میکند

 

۳۸. خودش را می‌آراید

زمانی که که دختری خودش را می‌آراید، در واقع می‌خواهد به بهترین شکل در برابر شما قرار بگیرد. او سعی می‌کند تا جذاب به نظر برسد و از اینکه شما از ظاهر او تعریف نکنید، فوق‌العاده عصبی می‌شود.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان خیلی خود را آرایش میکند

 

البته آراســتگی می‌تواند به این معنی باشد که او ممکن اســت آینه آرایشی خودش را بردارد یا اینکه موهایش را شانه بزند؛ هر کاری که به او کمک کند تا بتواند در برابر شما بهتر از قبل به نظر برسد. تلاش یک دختر برای آراســتگی خود، نشانه واضحی اســت از اینکه به شما علاقه دارد.

 

39-تقلید رفتاری

بیشتر ما این کار را از زمان کودکی انجام داده­‌ایم، پدیده‌­ای که به عنوان “تقارن متقابل” شناخته می‌­شود! به صورت ذاتی و ناخوداگاه ما تمایل داریم رفتار و حرکات افرادی که نسبت به آن‌ها احساس نزدیکی و صمیمیت داریم را تکرار کنیم؛ مانند همکاران، دوستان، بستگان و همسر. حتی ممکن اســت یک زن به صورت عمدی رفتارهای مردی که از او خوشش می‌آید را تقلید کند تا شاید توجهش را جلب کند.

 

40-تن صدا
طبق مطالعات صورت گرفته، فرد هنگام صحبت با شخصی که مجذوب او شده، تن صدایش تغییر می­‌کند. خانم‌­ها وقتی نزدیک فردی هستند که به او علاقه دارند، تمایل دارند تن صدای خود را پایین­‌تر بیاورند.

زبان بدن زنان عاشق | نشانه های عاشق شدن زنان

یکی از نشانه های زبان بدن زنان تن صدایش با شما تغییر می دهد

 

سخن آخر :

اینکه بخواهید با کمک زبان بدن از عشق و علاقه دختری نسبت به خودتان مطمئن بشوید و کلا روانشناسی عشق دختر به پسر کار سختی اســت ولی بالاخره باید از جایی شروع کنید. خواندن زبان بدن هرگز چیزی آسان نبوده و نیست. بخشی از سخت بودن خواندن زبان بدن به این خاطر اســت که معمولاً زن‌ها اول به مردها نزدیک نمی‌شوند.

 

این یک واقعیت اســت که زن‌ها در عشق‌ورزی کاملاً ماهرانه عمل می‌کنند و برای اکثر مردها سخت اســت که به این نکته اعتراف کنند. به‌هرحال، زبان بدن هیچ‌وقت دروغ نمی‌گوید، زیرا از روی آگهی انجام نمی‌شود.

 

به عبارتی دیگر، زبان بدن واقعاً قابل کنترل نیست. شما می‌توانید از نکات و ترفندهایی که برایتان توضیح دادیم اســتفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید مشخصات دختر عاشق و زبان بدن زن مورد علاقه‌تان را تفسیر کنید. با دانستن زبان بدن می‌توانید به‌راحتی با زن مورد علاقه‌تان ارتباطات بیشتری برقرار کنید.

 

مطالب بیشتر:

زنان شیفته و تشنه رابطه جنسی با این مردان هستند

تمام تغییرات بدن انسان بعد از عاشق شدن!

 

 

2.2/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا