مهارت های زندگی

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک 

فلاش تانک ها جزء ثابت سرویس های بهداشتی هستند که به نظافت ، عدم پخش بوی نامطبوع و مشکل کاهش فشار آب کمک بسزایی می کنند. فلاش تانک ها سیستم کارکرد پیچیده ای ندارند اما برای خرید و انتخاب باید به نکات دقت کنید. نحوه تخلیه آب ، برند ، نحوه نصب و ابعاد از نکاتی هستند که هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید. امروزه در ساخت بسیاری از فلاش تانک ها از مواد آنتی باکتریال نیز استفاده می شود که باعث بهداشت و تمیزی بیشتر محیط می گردد. اما مهم ترین ویژگی فلاش تانک ذخیره آب و تخلیه آن است که بوسیله سیفون انجام می شود ، بنابراین باید انواع آن را بشناسیم.

 

فلاش تانک ساده

قدیمی ترین نوع فلاش تانک که در آن یک مخزن وجود دارد که بوسیله کشیدن طناب یا فشار دادن دکمه آب تخلیه می شود. این فلاش تانک ها قابلیت تنظیم حجم آب را ندارند اما قدرتمند هستند و استفاده از آن ها نیز رایج است.

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

فلاش تانک دو زمانه

در این مدل دو مخزن آب جداگانه وجود دارد که حجم آن ها متفاوت ( مثلا 4 و 8 لیتری) است. هر مخزن یک دکمه دارد که شما متناسب با نیازتان می توانید دکمه مورد نظر را برای تخلیه آب فشار دهید. این نوع فلاش تانک با هدف صرفه جویی در مصرف آب ساخته شده است. فلاش تانک های دوزمانه به طور میانگین 50 الی 70 درصد صرفه جویی در مصرف آب را به همراه دارند.

 

فلاش تانک اتوماتیک

این نوع فلاش تانک نیازی به فشردن دکمه ندارند و بعد از خروج فرد از سرویس بهداشتی و به محض باز شدن درب ، عملیات تخلیه آب انجام می شود. استفاده از مدل اتوماتیک در مکان های عمومی بیشتر توصیه می شود.

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

فلاش تانک توکار

فلاش تانک های توکار معمولا برای توالت فرنگی کاربرد دارند. مخزن داخل دیوار قرار می گیرد که برای فضاهای کوچک بسیار موثر خواهد بود و تنها دکمه روی دیوار قابل رویت است. فلاش تانک های توکار فضای لوکس و مدرن ایجاد می کنند. درمورد عیب یابی و تعمیر این نوع فلاش تانک ها در مدل های جدید نیاز به خراب کردن دیوار و کاشی ها نیست و از طریق مسیر پشت دکمه امکان تعمیر فراهم شده است.

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

طراحی فلاش تانک

به جز مدل های توکار ، بقیه فلاش تانک ها فضایی از سرویس بهداشتی را به خود اختصاص می دهند که در این مورد ظاهر آن ها بااهمیت می شود ، برخی مدل های فلاش تانک هستند که طراحی سه بعدی همراه با تصویرهای زیبا دارند و استفاده از آن ها می تواند نمای فوق العاده زیبایی در محیط ایجاد کند.

 

 

فلاش تانک کسری و ملودی

مجموعه کسری با ارائه مدل های متنوع فلاش تانک توانسته نیاز صنعت ساختمان را به خوبی برآورده کند. استفاده از تکنولوژی مدرن روز و طراحی زیبا از نقاط قوت محصولات کسری به شمار می روند. مدل های فلاش تانک کسری را می توانید در ادامه مشاهده کنید. فلاش تانک های ملودی که به زیبایی و کیفیت مطلوب شناخته می شوند نیز توسط مجموعه کسری ارائه می شوند. کپسول های خوشبو کننده هوا نیز در این فلش تانک ها تعبیه شده است. انواع طرح های سه بعدی زیبا روی این فلاش تانک ها می توانند ظاهر فوق العاده ای را در محیط سرویس بهداشتی ایجاد نمایند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا