زناشویی

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

بخواهیم یا نخواهیم رابطه مقعدی جزئی از زندگی جنسی بسیاری از زنان و مردان است ، بسیاری از خانم ها به خاطر شریک جنسی شان قبول می کنند این رابطه را داشته باشند ، عده ای هم واقعا از این کار لذت می برند. نمی خواهیم در این مقاله درباره ضررهای رابطه مقعدی صحبت کنیم ، اما اگر این رابطه را دوست دارید و انجام می دهید شاید اولین سوالی که در ذهن تان متصور شود این است که مبادا مقعد به مدفوع آلوده باشد! نگرانی درباره مدفوع عادی است چون باید قبول کنیم که مقعد محل خروج مدفوع است و این اندام کاری جز این ندارد (البته از نظر بیولوژیک)! اینجاست که بحث دوش مقعدی پیش می آید که می تواند باعث تمیز شدن مقعد شود تا رابطه بهداشتی داشته باشید.

 

دوش مقعدی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

دوش مقعدی وسیله ای است که آب را با فشار ملایم درون مقعد می کند و سپس آب را از آن تخلیه می کند که در نتیجه ناحیه داخلی و بیرونی مقعد تمیز و بهداشتی می شود. زوج هایی که رابطه مقعدی دارند می توانند از این وسیله استفاده کنند.

 

انواع دوش مقعدی (shower enema)

دوش مقعدی دو نوع رایج دارد ، یکی دستی و دیگری بوسیله شلنگ به شیر حمام متصل می شود. اولی را هنگام مسافرت و بیرون رفتن نیز می توانید استفاده کنید ، کافیست درون آن آب بریزید و داخل مقعد کنید ، نوک این دوش ها طوری ساخته شده که به راحتی داخل مقعد می رود ناحیه نرم پلاستیکی را فشار دهید تا آب درون مقعد وارد شود و وقتی ناحیه پلاستیکی را رها می کنید تمام آب درون مقعد به داخل منبع آب بازمی گردد. سعی کنید حتما دوش مقعدی را در حالت ایستاده انجام دهید.

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

دوش مقعدی متصل به شیر حمام که درباره آن باید نکاتی را رعایت کنید ، دقت کنید که آب حمام داغ نباشد و حتما برای شستشو باید از آب ولرم استفاده کنید چون آب با درجه بالا ممکن است به پوست آسیب نرساند اما می تواند به بافت مقعد آسیب بزند. نکته دوم این که وقتی درون وان حمام هستید دوش مقعدی را استفاده نکنید. اگر وارد کردن نوک دوش به داخل مقعد برایتان سخت است می توانید از روان کننده هایی مثل روغن زیتون یا لوبریکانت استفاده کنید اما سخت نخواهد بود چون قطر شلنگ دوش مقعدی قطعا کمتر از آلت تناسلی است که خانم ها برای ورود به مقعد تحمل می کنند!

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

دوش مقعدی چیست؟ آموزش دوش مقعدی قبل از رابطه

 

مطالب بیشتر:

آیا رابطه مقعدی باعث ایجاد بواسیر می شود؟

رابطه جنسی از پشت و لزوم رعایت نکات بهداشتی

 

 

2.4/5 - (18 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام. استفاده از دوش دوم مشکلی به وجود نمیاره؟ منظورم اینه که ممکنه آب بالاتر بره؟ (توی بخش افقی روده بزرگ) و اگه بره خطرناک نیست؟ خودش خارج میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا