دنیای آی تی IT

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

تبلیغات در گوشی ها انواع مختلفی دارند ، از پاپ آپ ها در مرورگر کروم گرفته تا نوتیف هایی که برایتان در گوشی ظاهر می شوند و نمی دانید از کجا آمده اند. امروز می خواهیم برای همیشه شر این تبلیغات مزاحم را از گوشی ها خلاص کنیم.

 

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر اندروید

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

کار با مرورگر پیش­ فرض اندروید آسان است؛ مرورگر را اجرا کنید، از بالای صفحه سمت راست کلید منو (علامت سه نقطه) را لمس کنید و از منوی باز شده تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

 

در قدم بعدی به بخش Advanced بروید و مطمئن باشید گزینه Block pop-ups فعال باشد، فراموش نکنید که در صورت فعال بودن این گزینه نباید هیچگونه تبلیغات پاپ آپی هنگام وبگردی با مرورگر اندروید مشاهده کنید.

 

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر کروم اندروید

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) هم این قابلیت را دارد که تبلیغات پاپ آپ را بلاک کند ، بنابراین استفاده از این مرورگر هم یک روش برای بلاک تبلیغات و جلوگیری از باز شدن تبلیغات در مرورگر گوشی یا تبلت اندرویدی محسوب می‌ شود.

 

برای فعال سازی این قابلیت در مرورگر کروم تنها کافیست که آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای مرورگر را لمس کنید و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید، حالا روی گزینه Site Settings کلیک و سپس بخش با عنوان Pop-Ups را انتخاب کنید.

 

در حقیقت با انتخاب حالت Block برای این گزینه تمامی تبلیغات پاپ آپ سایت‌ های مختلف توسط مرورگر کروم بلاک می‌ شوند که البته در برخی از شرایط دیده شده که باگ‌ ها و مشکلاتی هم در این فرآیند بوجود می آید و برخی از تبلیغات پاپ آپ توسط مرورگر نمایش داده می‌ شوند.

 

حذف تبلیغات با استفاده از برنامه ADBLOCK PLUS

دلیل امدن تبلیغ روی گوشی ، چگونه تبلیغ را حذف کنیم؟

باید بدانید که یکی از راه های مقابله با تبلیغات مزاحم استفاده از نرم افزاری به نام Adblock Plus است چون این نرم افزار با استفاده از لیست های مسدودی که دارد، نمایش تبلیغات را در برنامه های اندروید مسدود می کند و باعث جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های رایگان و هم چنین در وب سایت ها می شود.

 

اما این تمام قابلیت های این برنامه نیست ، از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توانیم به مسدود کردن تبلیغات های مزاحم در برنامه ها، حذف تبلیغات های مزاحم وب سایت ها، حفاظت تایپی برای جلوگیری از ورود به وب سایت های فیشینگ و دارای دامنه با غلط املایی، غیر فعال کردن دامنه های تروجان و … اشاره کنیم.

 

دانلود نرم افزار Adblock Plus از گوگل پلی

 

 

حذف تبلیغات روی صفحه گوشی،چگونه تبلیغات گوشی را غیر فعال کنیم،حذف تبلیغات اینترنتی گوشی،جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی در گوگل کروم،تبلیغات در گوشی سامسونگ،حذف تبلیغات گوگل کروم در ویندوز،چگونه از شر تبلیغات گوگل پلی خلاص شویم،چگونه تبلیغات که روی گوشی را حذف کنیم

 

 

2.8/5 - (6 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا