کسب و کارها

چطور درآمد خود را افزایش دهیم؟

چطور درآمد خود را افزایش دهیم؟

چطور درآمد خود را افزایش دهیم؟

مسافرکشی یکی از سخت ترین و کم در آمد ترین شغل هاست ولی بسیاری با توجه به مشکلات اش هنوز هم تمایل به انجام این کار دارند اگر شما هم در گروه آنها هستند سعی کنید به جای پرسه زدن در خیابان ها برای یافتن مسافر در تاکسی های اینترنتی ثبت نام کنید و برای طی مسافتی مشخص در آمد کسب کنید تا افزون بر کاهش مصرف سوخت تان همه ماهه مبلغی مشخصی داشته باشید.

 

برای شروع کار یکی از شرکت های زیر را انتخاب و با تکمیل مدارک راننده اش شوید:

 

شرکت اسنپ

این شرکت یکی از بزرگ ترین سرویس دهند های در حوزه تاکسی است اما بسیار سخت گیر می باشد و برای رانندگانی که اصول احترام به مشتری را رعایت نمی کند گزینه مناسبی نیست.

دانلود اسنپ رانندگان

 

شرکت تپسی

شرکت تپسی در جایگاه دوم محبوبیت در بین تاکسی های اینترنتی است و به صورت تخصوصی فقط روی انتقال مسافر کار می کند و مانند اسنپ خدمات غذایی یا باری نمی دهد.

تپسی رانندگان

 

شرکت ماکسیم

ماکسیم یک شرکت روسی فعال در بخش تاکسی رانی ایران است که با بهره گیری از نرم افزارش اقدام به جذب مسافر می کند و تا کنون در افزایش تعداد کاربرانش موفق بوده است.

ماکسیم راننده

 

شرکت تاچسی

تاچسی یکی از نو آورترین شرکت های مسافربری درون شهری است که با 5000 راننده توانسته امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش قرار دهد

دانلود تاچسی راننده

 

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا