بهداشت زنان

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

بزرگ شدن سینه آرزوی هر زنی اســت کــه می خواهد جذاب ترین به نظر برسد، سینه یکی از نقاط جذابیت خانم ها اســت کــه آقایان هم نسبت به آن جذب می شوند. امروز به شما روش هایی را خواهیم گفت کــه باعث بزرگ تر شدن سینه تان می شوند. سینه بزرگ برای زنان، نه تنها نشانه زنانگی اســت بلکــه با اعتماد به نفس و عزت نفس آن‌ها نیز در ارتباط اســت. برخی زنان ميدانند کــه سینه‌های کوچکی دارند و علی رغم تلاش‌های‌شان برای این‌کــه سینه‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند، نميتوانند این واقعیت را انکار کنند کــه چیزی برای شروع ندارند. با وجود این‌کــه دلیل کوچک بودن سینه‌ها متغیر اســت، اکثر زنان عمل جراحی را برای بزرگ و سفت کردن سینه انتخاب ميکنند.

 

روش بزرگ کردن سینه علاوه بر هزینه بالا، تضمینی برای کسب نتیجه دلخواه ندارد و ميتواند باعث عوارض جانبی شود کــه رفع آن‌ها آزاردهنده اســت.

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

در واقع، بزرگ و سفت کردن سینه به معنای عمل جراحی نیست. روش‌های طبیعی و آسان‌تری برای داشتن سینه‌هایی با اندازه دلخواه وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال روش‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه هستید، این مطلب را بخوانید تا روش‌هایی برای این کار را به شما نشان بدهد. اگرچه این روش‌ها زمان‌بر هستند، اما بی‌خطر بوده و تاثیر طولانی‌تری دارند.

 

درمان خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه

۱. ماساژ سینه

آیا ماساژ در بزرگ کردن سینه تاثیر دارد؟ ماساژ، واقعا یکی از موثرترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه در خانه اســت. در واقع، سینه بیشتر از بافت‌های چربی و ذخیره‌های چربی تشکیل ميشود. این بافت‌ها در زمان تحریک شدن، بسیار واکنش‌پذیر هستند. اگر سینه‌های خود را ماساژ دهید، بافت‌های پشتیبان و جریان لنفاوی را تحریک ميکنید کــه تاثیر مثبتی داشته و باعث تغییر در اندازه و سفتی سینه ميشود. همچنین، ماساژ درمانی، پاسخ هورمونی سالم را تحریک کرده کــه سطح اکسی توسین را بالا ميبرد. این مسئله توضیح ميدهد کــه چرا ماساژ راه مناسبی برای افزایش سایز سینه اســت. علاوه بر این، ماساژ سینه به کاهش خطر سرطان سینه، سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و کیست کمک ميکند.

 

برای بزرگ و سفت کردن سینه ، باید چگونه آن‌ها را ماساژ داد؟ باید سینه‌ها را با فشار و حرکات دورانی و ضربه‌های رو به داخل و بیرون به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه و یک یا دو بار در هفته ماساژ دهید. با ماساژ، گردش خون افزایش ميیابد و غده‌های پستانی برای سفت و بزرگ شدن تحریک ميشوند. اگر امکان دارد ميتوانید بعد از حمام کردن از روغن ماساژ یا کرم سینه اســتفاده کنید. این کار، تاثیر ماساژ سینه را افزایش ميدهد. باید این کار را انجام دهید.

 

روش ماساژ

– روغن ماساژ یا کرم سینه را روی سینه‌های خود بگذارید تا حس ناخوشایند اصطکاک را کاهش دهد.

 

– با فشار سفت و با کف دست، سینه‌ها را از مرکز ماساژ دهید. ناحیه سینه را با حرکات رو به بیرون و داخل، ماساژ دهید. باید دست‌های‌تان از سمت بیرون به سمت داخل و در جهت عقربه‌های ساعت و به صورت دورانی حرکت کنند.

 

– این کار را ۲۰ بار تکرار کنید

 

– از هر دو دست اســتفاده کنید و سینه را با فشار محکم به سمت بالا ببرید و این کار را ۲۰ بار برای سینه چپ نیز تکرار کنید.

 

– مرحله دوم را انجام دهید به شکلی کــه ضربه‌های آرام‌تری را بدون این‌کــه سینه‌ها را به سمت داخل فشار دهید، به سینه وارد کنید.

 

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به صورت منظم انجام دهید.

 

۲. ورزش

برخی ورزش‌های خاص ميتوانند ماهیچه‌های سینه را هدف قرار داده و باعث رشدشان شوند و در نتیجه به بزرگ شدن اندازه آن‌ها کمک کنند. ميتوانید ورزش‌های زیر را انجام دهید کــه فشار زیادی بر بدن شما وارد نميکنند.

 

 ۱: پرس دیوار

– روبه روی دیوار و با فاصله‌ای به اندازه بازو بایستید

 

– کف دست‌های خود را روی دیوار گذاشته و فشار دهید به شکلی کــه آرنج‌ها خم نشوند.

 

– ۱۰ ثانیه فشار دهید و پس از آن اســتراحت کنید

 

– برای کسب نتیجه مطلوب این کار را ۲۰ بار صبح و شب انجام دهید

 

۲: چرخش بازو

– راســت بایستید به طوری کــه بازوهای‌تان را به اطراف کشیده باشید

 

– با ۱۵ شماره، بازوها را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید

 

– ۵ ثانیه اســتراحت کنید سپس این حرکت را با ۱۵ شماره به سمت مخالف تکرار کنید

 

– این کار را به طور منظم و به مدت ۱۰ دقیقه در روز تکرار کنید تا به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند.

 

تمرین ۳: شنا

– برای افزایش سایز سینه، در هفته حداقل ۳ ست ۱۵ تایی شنا انجام دهید.

 

 ۴: لیفت صندلی

– رو به یک صندلی بایستید، پاهای خود را جلوتر از زانوها قرار دهید

 

– سپس بازوهای خود بر روی دسته صندلی بگذارید

 

– تنه خود را پایین آورده و پشت خود را آرام بلند کنید

 

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به طور منظم و ۱۰ بار در روز انجام دهید

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

۳. عدس قرمز

عدس قرمز یکی از درمان‌های خانگی ارزان برای بزرگ و سفت کردن سینه اســت. این عدس ميتواند اندازه سینه‌ها و سفتی آن‌ها را افزایش دهد.

 

کاری کــه باید انجام دهید:

– ۴ قاشق غذاخوری عدس قرمز را در آب خیسانده و بگذارید شب بماند

 

– صبح بعد، عدس‌های خیس خورده را آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید

 

– آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی سینه‌ها بگذارید و سپس بشویید.

 

– برای افزایش اندازه و سفتی سینه این کار را هر روز انجام دهید

 

نکته: از ماساژ دادن این خمیر روی سینه خودداری کنید زیرا ممکن اســت باعث تحریک شود.

 

۴. موز

بسیاری از زنان از توانایی‌های موز آگاهند و از آن برای تهیه ماسک‌های صورت و مو اســتفاده ميکنند. این میوه برای افزایش اندازه سینه نیز به کار ميرود. موز، پوست سینه را مرطوب ميکند. برخی افراد معتقدند کــه موز ميتواند از افتادگی سینه نیز جلوگیری کند. موز یک تسکین دهنده طبیعی عضلات بوده کــه سرشار از پتاسیم و منیزیم اســت. مواد مغذی و معدنی موجود در موز ميتوانند اندازه سینه را به طور طبیعی افزایش دهند.

 

در واقع، خوردن موز نميتواند اندازه سینه را افزایش دهد اما ميتواند گزینه خوبی برای برنامه بزرگ و سفت کردن سینه باشد. باید موزهای رسیده و فیبری را انتخاب کنید نه اموزهای گوشتی.

 

۵. آب پیاز

ممکن اســت عجیب به نظر برسد اما آب پیاز ميتواند به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند. آب پیاز علاوه بر افزایش سفتی سینه باعث افزایش اندازه آن نیز ميشود.

 

کارهایی زیر را انجام دهید:

– مقداری پیاز کــه برای پوشاندن سینه‌های‌تان کافی باشد را تهیه کنید

 

– آن‌ها را رنده کرده و آب‌شان را بگیرید

 

– شب، قبل از خواب، آن را روی سینه‌ها بگذارید

 

– صبح روز بعد با آب بشویید.

 

۶. توت فرنگی

توت فرنگی کــه یکی دیگر از درمان‌‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه به شمار ميآید، منبعی عالی از آنتی اکسیدان و ویتامین C اســت. توت فرنگی فواید زیادی برای سینه دارد. در مطالعه‌ای کــه محققان دانشگاه هلسینکی فنلاند انجام دادند، ۸ نوع میوه توتی برای داشتن فیتواســتروژن – یک اســتروژن گیاهی – مورد مطالعه قرار گرفتند. از میان آن‌ها، توت فرنگی بعد از تمشک، دومین رتبه را در داشتن فیتواســتروژن داشت.

 

همچنین توت فرنگی به دلیل داشتن الاژیک اسید ميتواند از رشد سلول‌های سرطان سینه جلوگیری کند. قبل از خوردن توت فرنگی باید آن را خوب بشویید تا آفت کش‌ها کاملا از بین بروند و این‌کــه تا حد امکان توت فرنگی ارگانیک مصرف کنید.

 

در مصر، زنان برای پاک کردن، سفت کردن و صاف کردن پوست سینه، از ماسک‌های حاوی توت فرنگی اســتفاده ميکنند. توت فرنگی به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسید ميتواند سلول‌های مرده پوست را بردارد و الاژیک اسید نیز از آسیب کلاژن جلوگیری ميکند. در نتیجه چین و چروک را کاهش داده و سینه‌ را صاف و سفت ميکند.

 

۷. انار

گزینه دیگر برای بزرگ و سفت کردن سینه انار اســت کــه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و نیازی به گفتن خواص آن برای سلامتی و پوست نیست. انار ميتواند به بازسازی سلول‌های پوست، محافظت از پوست در برابر پیری زودرس و تقویت جریان خون در قلب کمک کند. این میوه بسیار قوی اســت و به دلیل فیتو اســتروژن بالایی کــه دارد در کره جنوبی برای افزایش انداه سینه به کار ميرود. انار نیز مانند توت فرنگی، حاوی فیتواســتروژن و عناصر ضد سرطان اســت.

 

پوست انار در مقایسه با پالپ آن، خواص بیشتری دارد. برخی تولید کننده‌های مواد آرایشی در تولید روغن سینه انار، از عصاره پوست انار اســتفاده ميکنند.

 

۸. دانه رازیانه

دلیل مفید بودن دانه رازیانه برای افزایش سایز سینه، داشتن فلاونوئید بالاســت کــه سطح اســتروژن را بدن بالا ميبرد. هر چه سطح اســتروژن بالاتر باشد، سینه‌ها بزرگ‌تر ميشوند. دانه رازیانه ميتواند تولید بافت سینه را تقویت کند.

 

کاری کــه باید انجام دهید:

– دانه رازیانه را با روغن جگر ماهی گرم کنید

 

– روغن را صاف کرده و بگذارید سرد شود

 

– سینه‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه با آن ماساژ دهید

 

– بگذارید ۳۰ دقیه بماند سپس با آب گرم بشویید.

 

احتیاط:

– اگر به گیاهانی مانند هویج، کرفس و برنجاسف (بومادران) حساسیت دارید، احتمال حساسیت به رازیانه نیز در شما وجود دارد

 

– رازیانه ميتواند حساسیت پوست به نور خورشید را افزایش داده و باعث آفتاب سوختگی سریع‌تر شود. بنابراین در زمان اســتفاده از رازیانه باید از ضد آفتاب مناسب اســتفاده کنید.

 

۹. نخل اره‌ای

نخل اره‌ای به دلیل داشتن فیتونوترینت و اسیدهای چرب به افزایش رشد بافت سینه کمک ميکند. این کار را انجام دهید:

 

– چای نخل اره‌ای از یک برند معتبر را تهیه کنید

 

– روزانه ۳-۲ فنجان از آن را بنوشید

 

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را چند ماه انجام دهید

 

احتیاط: اســتفاده از نخل اره‌ای، گاهی وقت‌ها با علائم خفیفی مانند تهوع، سردرد، سرگیجه، اســتفراغ، اسهال و یبوست همراه اســت.

 

۱۰. چربی‌های سالم

با افزایش مصرف چربی‌های سالم، ميتوانید بدون وارد کردن فشار بر قسمت‌های دیگر بدن، سایز سینه‌ها را افزایش دهید. اما از مصرف چربی‌های ناسالم کــه ميتوانند در دراز مدت باعث بیماری شوند خودداری کنید.منابع چربی سالم مانند تخم مرغ، آووکادو، مغزها، ماهی چرب، روغن زیتون، کره بادام زمینی و غیره مصرف کنید.

 

۱۱. تربچه

با اســتناد به برخی مطالعات، تربچه دارای خواص بزرگ کننده سینه و قابض اســت کــه ميتواند جریان خون را در بافت سینه افزایش دهد. در نتیجه، اندازه سینه را به سرعت افزایش ميدهد.

 

۱۲. شبدر قرمز

در میان درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ، شبدر قرمز کمتر شناخته شده اســت. اما، شبدر قرمز واقعا ميتواند اندازه و سفتی سینه را افزایش دهد. با این‌کــه آزمایش زیادی روی شبدر قرمز کــه شبدر چمنی، شبدر بنفش، شبدر شیرین و غیره نیز گفته ميشود، انجام نشده اســت، اما زنان بسیاری تاثیر آن در بزرگ و سفت کردن سینه را تایید ميکنند. همچنین، شبدر قرمز قرن‌ها برای مشکلات زنانه از جمله مشکلات مربوط به یائسگی به کار رفته اســت. همچنین گفته شده اســت کــه شبدر مشکلات قلبی و سکته در زنان یائسه را کاهش ميدهد.

 

شبدر قرمز، ۴ فیتواســتروژن دارد کــه تمام ژنیستئین‌ مهم کــه ميتواند به گیرنده‌های اســترادیول بچسبد را دارد. این گیرنده‌ها با رشد سینه در ارتباط بوده و ميتوانند به رشد طبیعی آن‌ها کمک کند.

 

با این روش ميتوانید از شبدر قرمز برای بزرگ و سفت کردن سینه اســتفاده کنید:

 

– ۱-۳ قاشق چایخوری شبدر قرمز خشک را در یک فنجان آب داغ بخیسانید

 

– ۱۵-۱۰ دقیقه منتظر بمانید سپس آن را بنوشید

 

– برای نتیجه دلخواه، آن را سه بار در هفته بنوشید

 

احتیاط:

– فقط باید پس از مشورت با پزشک یا متخصص بزرگ و سفت کردن سینه از شبدر قرمز اســتفاده کنید زیرا ممکن اســت باعث تهوع، سردرد، خونریزی واژن و درد عضلات در برخی زنان شود.

 

– اگر اختلال خونریزی دارید، شبدر قرمز ميتواند خطر خونریزی را در شما افزایش دهد. بیش از حد لازم از آن مصرف نکنید.

 

۱۳. سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین (یام وحشی) از زمان‌های دور به عنوان دارویی برای مشکلات باروری در زنان به کار ميرفته اســت. از میان کاربردهای سیب زمینی شیرین، معروف‌ترین کاربرد، اســتفاده به عنوان دارو برای علائم سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی اســت. همچنین، سیب زمینی شیرین، رشد بافت‌های سینه را افزایش ميدهد. ميتوانید به هر شکلی از آن اســتفاده کنید و از خواص آن بهره‌مند شوید. سیب زمینی شیرین معمولا برای تاثیر بیشتر با شنبلیله به کار ميرود زیرا فیتونوترینت‌های آن ميتوانند خواص بزرگ کننده سینه در شنبلیله را تقویت کنند.

 

احتیاط:

– اگر سیب زمینی شیرین را در مقادیر بالا اســتفاده کنید، ممکن اســت باعث اســتفراغ شود

 

– افرادی کــه کمبود پروتئین S دارند ممکن اســت با مصرف سیب زمینی شیرین، با خطر لخته شدن خون مواجه شوند.

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

۱۴. اسید آمینه

اسیدهای آمینه نه تنها برای بزرگ و سفت کردن سینه بلکــه برای سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن و طولانی کردن فرآیند پیری نیز موثر هستند. اسیدهای آمینه خواصی دارند کــه ميتوانند باعث افزایش هورمون‌های لازم برای بزرگ کردن سینه‌ها شوند.برای بزرگ کردن طبیعی و سریع سینه‌ها ميتوانید از مکمل‌های اسید آمینه نیز اســتفاه کنید.

 

۱۵. ویتامین

کمبود ویتامین ميتواند تاثیری منفی بر اندازه سینه بگذارد. در حالی کــه هر ویتامینی مانند ویتامین A، B6، C و E نقش خاصی در اندازه سینه‌ها دارد اما ترکیب آن‌ها با هم ميتواند تا حد زیادی به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند. برای مثال، ویتامین A ميتواند تولید سلول‌های پوستی و جوانسازی را افزایش دهد.

 

از سوی دیگر، ویتامین C با افزایش بافت‌های سلولی ( از جمله بافت سینه) و بهبود پوست، برای بازسازی کلاژن مفید اســت. ویتامین B6 نیز سطح کلسترول بدن را تنظیم کرده و از تجمع چربی زیاد در قسمت‌های دیگر بدن جلوگیری ميکند.

 

۱۶. ریشه قاصدک

یکی از موثرترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ریشه قاصدک اســت. اگر هر روز چای ریشه قاصدک بنوشید، در مدت زمان کوتاه، نتایج خوبی ميگیرید. این گیاه ميتواند تولید سلول‌ها و بافت‌های سینه را افزایش دهد. همچنین، این گیاه قوی، از سرطان سینه نیز جلوگیری ميکند. دلیل این خواص این اســت کــه این گیاه، حاوی ویتامین‌های زیاد از جمله ویتامین A، B کمپلکس، C، D، آهن، منیزیم، پتاسیم، زینک، کولین، منگنز، بورون و کلسیم اســت.

 

باید چای قاصدک را بدون اضافه کردن شیر یا شکر تهیه کرده تا از افزایش چربی در بدن جلوگیری کنید.

 

۱۷. شیرین بیان

مسئله بزرگ کردن سینه‌ها کــه به میان ميآید، زنان زیادی از موثر بودن شیرین بیان بی اطلاع هستند. به گفه بسیاری از متخصصان حوزه سلامت، نوشیدن آب شیرین بیان به مدت دو بار در هفته، به دلیل داشتن فیتونوترینت کــه رشد قسمت‌های زنانه بدن را افزایش ميدهند، باعث بزرگ و سفت کردن سینه ميشود.

 

۱۸. شاهی

این گیاه بومی اروپا و روسیه اســت کــه معمولا در کنار آب‌های روان و چشمه‌ها یافت ميشود. برگ شاهی، در انگلستان، کانادا و ایالات متحده نیز یافت ميشود. شاهی با برگ‌های قلب مانند و نرم در تمدن‌های باســتان از جمله یونانی‌ها، روميها و ایرانی‌ها کاربرد داشته اســت. این گیاه سرشار از اسید فولیک و ویتامین E اســت. این عناصر برای بزرگ و سفت کردن سینه ضروری هستند.

 

۱۹. گل رازک

گل رازک منبعی عالی از فلاونوئید اســت کــه ميتواند تولید هورمون‌ها را تنظیم کرده و رشد غدد پستانی را افزایش دهد.

 

۲۰. دونگ کوئی

دونگ کویی کــه جنسینگ ماده نیز نام دارد، یک گیاه چینی اســت و معمولا دو بار در هفته با چای مصرف ميشود تا باعث بزرگ و سفت کردن سینه شود. با وجود این‌کــه هیچ تحقیق علمی خواص دونگ کوئی برای سلامتی را اثبات نميکند اما این گیاه هنوز هم برای درمان اختلالات قاعدگی مانند بی نظمی قاعدگی، درد، سندرم پیش از قاعدگی، قاعدگی غیر طبیعی و علائم یائسگی توصیه ميشود

 

دونگ کوئی ميتواند تولید هورمون‌های سینه کــه برای بزرگ‌تر شدن قسمت‌های زنانه بدن مفید هستند را افزایش دهد. این گیاه، خاصیت اســتروژنی دارد و ميتواند تاثیر هورمون‌های بیضه‌ای و تخمدانی را افزایش دهد و برای رفع ضعف توانایی جنسی در هر دو جنس مفید اســت.

 

گاهی وقت‌ها ریشه دونگ کوئی با دیگر گیاهان موثر در بزرگ و سفت کردن سینه ، ترکیب شده و به شکل کپسول مصرف ميشود. در هر دوز (۳ کپسول) حدود ۴۸ میلی‌گرم وجود دارد. دوز تجویزی برای بهترین نتیجه، ۳ عدد کپسول در روز اســت.

 

نکته:

– باید بعد از ۳-۲ ماه مصرف، مصرف را قطع کنید

 

– در دوران بارداری و شیردهی از دونگ کوئی اســتفاده نکنید

 

– اگر خونریزی دوران قاعدگی شما زیاد اســت، از این گیاه اســتفاده نکنید

 

– در صورت وجود تب ناشی از عفونت، از مصرف آن خودداری کنید

 

– مصرف دوز بالای دونگ کوئی ميتواند حساسیت ( به ویژه حساسیت به نور خورشید) را افزایش ‌دهد

 

– اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف ميکنید، از مصرف این گیاه خودداری کنید.

 

۲۱. ریشه گل ختمی

ریشه گل ختمی درمانی موثر در میان درمان‌های خانگی برای بزرگ کردن سینه اســت. ميتوانید از این گیاه به شکل قرص اســتفاده کنید. به هر حال، این گیاه خاص ممکن اســت با دیگر داروها تداخل داشته باشد بنابراین اول باید با پزشک مشورت کنید. دو روش برای اســتفاده از این گیاه به منظور بزرگ و سفت کردن سینه وجود دارد کــه آن‌ها را در این‌جا آورده‌ایم:

 

روش ۱:

– به مدت چند ماه، چای ریشه گل ختمی بنوشید

 

– در آخر هر ماه، ۷ روز از آن اســتفاده نکنید تا تغییرات سینه خود را ارزیابی کنید

 

روش ۲:

– یک حوله را به مدت یک شب در ریشه گل ختمی ترکیب شده با آب بخوابانید

 

– آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی سینه‌ها بگذارید

 

محلول ریشه گل ختمی برای بزرگ کردن سینه‌ها مفید اســت.

 

۲۲. بابونه گاوی

بابونه گاوی به دلیل داشتن لئونورین – یک محرک ادرار – گیاهی شناخته شده برای بزرگ و سفت کردن سینه اســت. این گیاه به عنوان یک داروی تقویت کننده طبیعی برای بافت‌های تولید مثل و برای کاهش سطح چربی خون به کار ميرفته اســت.

 

۲۳. خار مقدس

خار مقدس برای افزایش شیر در مادران شیرده به کار ميرفته اســت. این گیاه، علاوه بر تحریک جریان شیر در زنان شیرده، با کمک به تعادل هورمونی، به افزایش رشد سینه کمک ميکند.اســتفاده از خار مقدس ميتواند قلب، ریه و جریان خون را تقویت کرده و مشکلات گوارشی را نیز کاهش دهد.

 

احتیاط:

– اگر به گیاه رگ وید و گل آفتاب گردان حساسیت دارید، از خار مقدس اســتفاده نکنید

 

– افراد مبتلا به مشکلات روده و گوارش، باید از مصرف این گیاه خودداری کنند زیرا ممکن اســت تولید اسید در معده را تحریک کند.

 

۲۴. دامیانا

دامیانا، یک بوته کوچک اســت کــه سطح بالایی از مواد شیمیایی گیاهی مانند بتاکاروتن، آلفا-پینن، بتاسیتوسترول و بتا-پینن دارد.این گیاه در بسیاری از درمان‌های سنتی برای افسردگی، اضطراب، اختلالات ادراری و مثانه، مشکلات یائسگی و قاعدگی دردناک به کار ميرفته اســت. این گیاه درمانی شناخته شده برای مشکلات جنسی مانند کم‌توانی جنسی، ناتوانی جنسی و زودانزالی اســت.

 

همچنین این گیاه به عنوان یک ماده پیشگیرانه برای سرطان سینه به کار ميرود و در بزرگ و سفت کردن سینه نقش دارد. با اســتناد به کتاب « قدرت درمانی گیاهان جنگل‌های بارانی»، دامیانا دارای خواص خنثی کننده و ضد اســتروژنی اســت و این به دلیل چسبیدن آن به گیرنده‌های پروژسترون اســت. به این دلیل، دامیانا فعالیت ضد اســتروژنی یا خنثی کننده دارد.

 

همچنین، چون سطح انرژی را بالا ميبرد، ميتوانید قبل از رفتن به باشگاه آن را مصرف کنید تا روی عضلات سینه خود کار کنید زیرا ورزش به بزرگ و سفت کردن سینه کمک ميکند.

 

۲۵. روغن‌برای بزرگ شدن سینه

اگر از روغن‌ها برای ماساژ دادن اســتفاده شود، به بزرگ شدن طبیعی سینه‌ها کمک ميکند. ميتوانید از بسیاری از روغن‌ها از جمله روغن زیتون، روغن بادام و غیره برای این کار اســتفاده کنید.

 

– روغن بادام:

این یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه اســت. کاری کــه باید انجام دهید ماساژ دادن سینه با روغن (آن را گرم کنید) در جهت عقربه‌های ساعت و به طور منظم اســت. این کار را ۱۰-۸ هفته تکرار کنید و ميبینید کــه اندازه سینه ۵ تا ۷ سانتی‌متر بزرگ ميشود.

 

– روغن زیتون:

اســتفاده درست از این روغن به بزرگ و سفت کردن سینه کمک ميکند. باید سینه‌ها را با حرکات دورانی با این روغن ماساژ دهید. از بیرون سینه شروع کنید و به سمت داخل آن حرکت کنید. این کار را ۱۵ دقیقه انجام دهید تا جریان خون را افزایش داده و سینه‌ها را بزرگ‌تر کنید.

 

– روغن دانه سویا:

دانه سویا برای گرفتن روغن برای کارهای متعدد از جمله بزرگ کردن سینه‌ها به کار ميرود. این روغن توانایی زیادی در بالا بردن سطح اســتروژن در ناحیه سینه را دارد کــه به تقویت سینه‌ها کمک ميکند. بسیاری از مطالعت اثبات کرده‌اند کــه علاوه بر اســتفاده خارجی از این روغن، مصرف خوراکی منظم آن نیز تاثیر زیادی دارد.

خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود؟

– روغن میخک:

بسیاری از متخصصان معتقدند کــه روغن میخک برای افزایش طبیعی اندازه سینه‌ها مفید اســت. این روغن اگر با عصاره زنجبیل کــه در فروشگاه‌های مواد طبیعی یافت ميشود، ترکیب شود، بیشترین تاثیر را دارد. پس از ۱۰-۸ هفته نتیجه را خواهید دید.

 

– روغن دانه شنبلیله:

روغن دیگر برای بزرگ و سفت کردن سینه روغن دانه شنبلیله اســت زیرا به باز شدن پوست نزدیک سینه کمک کرده و در صورت اســتفاده منظم، سینه‌ها را به طور طبیعی بزرگ ميکند. برای کسب نتیجه سریع، باید یک عدد زرده تخم مرغ را با ۳ قاشق غذاخوری روغن دانه شنبلیله ترکیب کرده و آن را قبل از خواب به سینه‌های خود بزنید. اگر این کار را به صورت منظم انجام دهید، در عرض ۵-۴ هفته نتایج را خواهید دید.

 

– روغن جوانه گندم:

گذاشتن روغن جوانه گندم در اطراف سینه‌ها و ماساژ دادن آرام با آن به مدت ۱۵ دقیقه به افزایش جریان خون در اندام‌های زنانه کمک کرده و رشد بافت را افزایش ميدهد.

 

– روغن کنجد:

برای سفت کردن عضلات سینه و بزرگ کردن آن‌ها ميتوانید از روغن کنجد اســتفاده کنید. برای رشد بافت‌های سینه ميتوانید این روغن را گرم کرده و سینه را با آن ماساژ دهید.

 

۲۶. دانه سویا

دانه سویا مقدار زیادی ایزوفلاون دارد کــه شبیه به هورمون اســتروژن اســت. دانه سویا سرشار از پروتئین نیز هست کــه برای تمام بدن به ویژه سینه مفید اســت. برای بزرگ و سفت کردن سینه‌ها به طور منظم دانه سویا مصرف کنید.

 

۲۷. پاپایای سبز

یکی از درمان‌های خانگی شناخته شده برای بزرگ و سفت کردن سینه پاپایای سبز اســت کــه سرشار از مواد مغذی اســت کــه جذب پروتئین شیر را افزایش ميدهد. پاپایای سبز، فرآیند متابولیسم در پوست را تسریع کرده و با وجود بزرگ کردن سینه‌ها، انعطاف‌پذیری پوست را افزایش ميدهد.برای دیدن افزایش قابل توجه اندازه سینه، باید پاپایا را بعد از دوره قاعدگی مصرف کنید. این کار نه تنها سینه‌ها را بزرگ ميکند بلکــه بر سفت شدن آن‌ها نیز تاثیر ميگذارد.

 

۲۸. پروتئین

پروتئین برای رژیم بزرگ کردن طبیعی سینه‌ها ضروری اســت زیرا اساس هورمون‌ها کــه برای رشد بافت سینه لازم هستند، به شمار ميآید. همچنین، اگر به طور منظم پروتئین مصرف کنید، به تولید هورمون رشد انسانی در بدن کمک ميکند. زیرا اسیدهای آمینه موجود در غذاهای سرشار از پروتئین ميتوانند تولید هورمون رشد را تحریک کنند

 

اما به یاد داشته باشید کــه تمام پروتئین‌ها یکسان نیستند. دو نوع پروتئین – کامل و ناکامل – وجود دارد. شما برای رشد بافت‌های بدن به پروتئین کامل نیاز دارید. در واقع، پروتئین‌های کامل تمام اسیدهای آمینه ضروری را دارند در حالی کــه پروتئین‌های ناکامل، اسیدهای آمینه ضروری را ندارند یا این‌کــه آن‌ها را به نسبت‌های مناسب ندارند. گفته ميشود تمام پروتئین‌های حیوانی کامل بوده اما اکثر پروتئین‌های گیاهی ناکامل ستند. به هر حال ميتوانید پروتئین‌های ناکامل را با هم ترکیب کنید تا یک پروتئین کامل بسازید.

 

۲۹. آب

اگر به دنبال آسان‌ترین راه برای بزرگ و سفت کردن سینه هستید، نوشیدن آب کاری اســت کــه فورا ميتوانید انجام دهید. هیدراته نگه داشتن بدن ضروری‌ترین کار برای حفظ سلامت بافت‌ها و اندام‌ها از جمله سینه اســت. آب ميتواند سموم بدن را دفع کرده و سلامت بافت سینه را حفظ کند. زنانی کــه به کم‌آبی بدن دچارند، سینه‌های کوچک‌تری دارند زیرا بافت‌های عضلانی آن‌ها، انعطاف‌پذیری خود را از دست ميدهند. بنابراین در طول روز، آب بیشتری بنوشید تا به فرآیند بزرگ شدن سینه‌ها کمک کند.

 

بایدها و نبایدها در زمان بزرگ و سفت کردن سینه

– سوتین‌هایی بپوشید کــه سینه‌های شما را بزرگ‌تر و پرتر نشان دهند. از سوتین‌های بالابرنده اســتفاده کنید تا آن‌ها را سفت نشان دهد.

 

– به طور منظم از مغزها و مرغ اســتفاده کنید زیرا به بزرگ و سفت کردن سینه کمک ميکند. البته ورزش کردن را به خاطر بسپارید تا از تجمع چربی در بدن جلوگیری کنید.

 

– زمانی کــه قصد بزرگ کردن سینه‌های خود را دارید، نوشیدنی‌های قندی، شکلات و کافئین مصرف نکنید زیرا ميتوانند تولید اســتروژن در بدن را کاهش دهند.

 

– برای کاهش وزن سریع از قرص‌های کاهش وزن و لاغری اســتفاده نکنید. این قرص‌ها ميتوانند بر اندازه سینه‌ها تاثیر گذاشته و در برخی موارد باعث توقف رشد بافت سینه شوند.

 

– لباس‌های زیر تنگ نپوشید زیرا در جریان خون در پوست اختلال ایجاد کرده و باعث بروز مشکل در رشد سینه‌ها ميشود. اگر ميتوانید لباس زیر خود را هنگام خواب درآورید.

 

شما نميتوانید گیاهان بالا را با هم ترکیب کنید. برخی افراد فکر ميکنند کــه اگر این گیاهان را نرکیب کنند، سریع‌تر نتیجه ميگیرند. به هر حال، واقعیت این اســت کــه ترکیب این گیاهان ميتواند کشنده باشد. بنابراین، هر بار یک گیاه را امتحان کنید.

 

برای انواع دیگر درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ( البته نه موارد گیاهی) ميتوانید آن‌ها را با راهنمایی پزشک باهم ترکیب کرده یا تغییر دهید. اگر این مطلب درباره ۲۹ درمان خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه‌ها را خواندید، پیشنهاد ميکنیم یکی از آن‌ها را فورا امتحان کنید تا تاثیر آن را ببینید.

 

مطالب بیشتر:

روش های طلایی برای بزرگ کردن سینه زنان

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

نوک سینه زنان و همه چیز درباره تحریک پذیری آن ها

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا