زناشویی

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

از رایج ترین فتیش های جنسی در تمام جهان ، فتیش پا است ، مردان معمولا فتیش پا دارند و نسبت به پای خانم ها واکنش های جنسی دارند. از ناحیه ای بالاتر از مچ پا گرفته تا نوک انگشتان می تواند برای مردان برانگیختگی جنسی به همراه داشته باشد که در تمام جهان رایج است.

 

سوال:

با کسی اشنا شدم کــه مبتلا به فتیش پا و رابطه اسلیو برده است.ایا رابطه ام را ادامه دهم؟درمان دارد؟از راه عادی ارضا نمیشود

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

آیا فوت فتیش یک بیماری است؟

اول برای آنها کــه نمی دانند، بگوییم «فتیش» چیست. Fetish چیزی است کــه انسان به آن علاقه خاص جنسی پیدا می کند.

 

رایج ترین فتیش جنسی، فتیش پا (foot fetish) فوت فتیش است. مردانی هستند کــه پای زنان، برایشان مثل اندام های جنسی زنان، باعث تحریک شدنشان می شود . اما چرا؟ دقیقا نمی دانیم. آیا می توانیم تغییرش دهیم؟ تقریبا نه. تصور می شود کــه فوت فتیش، نوعی سلیقه جنسی است، پس درمان لازم ندارد.

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

۲- آیا فوت فتیش مشکلی ایجاد می کند؟

اینکــه اغلب مردان به نقاطی خاص از بدن زنان علاقه مندند، مشکلی ایجاد می کند؟ حالا اقلیتی هم هستند کــه به نقاط دیگری علاقه مندند. مشکل فقط در «غیر معمول» بودن است و دیگر هیچ. و مشکلی هم ایجاد نمی کند ، عده زیادی از زنان هستند که از توجه مردان به پاهایشان ابراز رضایت هم می کنند. اما ممکن است زن از این که به جای اندام های دیگر وی به پاهایش توجه خاص و زیادی می شود ناراحت شود.

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

آیا ازدواج با فوت فتیش در زندگی زناشویی ایجاد مشکل می کند

اگر این رفتار بیش از حد نباشد و باعث ناراحتی همسر نشود ، مشکلی در زندگی زناشویی ایجاد نمی کند. اما اگر شدت آن زیاد باشد طوریکه زن را ناراحت کند اینجاست که مرد باید در رفتار جنسی اش تجدید نظر کند.

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

اما در خصوص علاقه به اسلیو ( برده ) بودن برده شخصی است كه از تحقیر شدن و درد كشیدن لذت می برد. بیشتر برده ها علاقه شدیدی به بوییدن و بوسیدنِ پاها و كفش میسترس ( ارباب خانم ) ، در كنار تحقیر شدن و شكنجه دیدن، دارند. این شخص از اینكه بوسیله یك خانم تحقیر شود لذت می برد. معمولا کسانی کــه در دوران کودکی تحقیر شدند بیشتر به این رابطه تمایل دارند هم از جهت تمایل به بردگی و هم از جهت تمایل به ارباب بودن ، پس ریشه این تمایل طبیعی نیست و اگر آن فرد از نظر خودش چنین خواسته هایی غیر طبیعی است باید جهت بررسی و درمان اقدام کند چرا کــه ممکن است شدت آن پیشرونده باشد ، در مراحل پیشرفته مازوخیسم جنسی می تواند باعث آن شود تا فرد حتی از آزار و اذیت جسمی نظیر کتک خوردن و … لذت ببرد کــه مسلما طبیعی نیست ، بد نیست بدانید ممکن است فردی در رابطه جنسی تمایل به بردگی داشته باشد اما خارج از رابطه جنسی دقیقا رفتاری بر عکس داشته باشد و فردی باشد ریاست طلب این فرد ممكن است در طولِ رابطه به چنان لذت روحی و جنسی برسد كه به ارگاسم برسد.

خواستگارم فتیش پا دارد ، آیا اشکالی دارد؟

 

مطالب بیشتر:

فتیش یعنی چه؟ | آیا فتیش داشتن بیماری است؟

چرا افزایش تمایل جنسی مردان باعث از کار افتادن فکر می شود؟

 

 

2.5/5 - (6 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا