مطالب گوناگون

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

در این مقاله می خواهیم در مورد خصوصیات مرد مرداد ماهی و عشق و ازدواج صحبت کنیم. آقایانی که در این ماه متولد شدند حتما این مقاله را بخوانند.تا بیشتر در مورد خصوصیات اخلاقی و هر آنچه در مورد آینده دوست دارند بدانند آشنا شوند.در ادامه با ما همراه باشید.

 

مشخصات کلی متولدین مرداد ماه

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت،

 

رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، ع

 

لاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

 

مردان مردادی خصوصیات اخلاقی و ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارند و هر زنی را برای ازدواج انتخاب نمی کنند. مرد متولد مرداد با ماهی ازدواج می کند که با ویژگی های شخصیتی اش سازگار باشد و بتواند نیازهای او را برآورده کند.

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

نشانه های عاشق شدن مرد متولد مرداد

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مرداد ماه

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است، اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدم‌های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کار‌های منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

 

متولدین این ماه عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‎شوند، ولی زود آرام می‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند.گاه مورد تهمت قرار می‎گیرند، اما، چون با گذشت هستند، از آن می‎گذرند.

 

اینان معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‎گیرند و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند.اغلب والدینشان را زود از طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از دست می‎دهند. در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‎بینند.

 

عموماً در سن ۷ و ۱۹ سالگی باخطر مرگ مواجه می‎شوند و اگر از آن بگذرند، بیش از ۷۰ سال عمر خواهند کرد.شراکت برای آنان سازگار نیست.متولدین این ماه با هر کس شراکت کنند، زیان خواهند دید. رز‌های یکشنبه، روز خوبی برای آنان است.در ضمن انگشتر عمیق با آن‌ها سازگار است.

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

نقطه ضعف مرد مردادی

 

مرد متولد مرداد، نماد: اسد

او محبوب همه است! او همچون نو ستاره ای ست که طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می کند. این رفتار چیزی بیشتر از یک قمپز در کردن است که دیگران درباره متولدین مرداد فکر می کنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا کرده باشد.

 

این مردان آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند. برخی از آنها وقتی پولشان ته می کشد 500 پوند از بانک وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند با شامپانی و خاویار برای دیگران قمپز بیایند. یکی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال کردن دیگران است.

 

خوشحال کردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت کند.می توانید او را از روی موهای پریشتش بشناسید. حتی اگر موهایش کوتاه باشد باز هم مثل آن است که یک فرچه روی دو پا راه می رود. یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است. نکند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو کنید!

 

او دوست دارد شیک باشد. نشانه اسد و میزان (نشانه دلبری و لوندی) هر دو نشانه های عشق هستند. از آنجا که مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاک روی پاهای شما را هم جارو کنند. رفتارش شما را مات و مبهوت می کند، به شما گل می دهد، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید، به تأتر می روید.

 

در واقع وقتی کسی را دوست بدارید با او مثل یک ملکه رفتار می کنند.مرد متولد مرداد وقتی پدر شود و معرکه است. او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد کلکسیونی از آنها داشته باشد. اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می کنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید.

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

طالع بینی مردان مرداد ماهی

 

ممکن است در ابتدای آشنایی بگوید: ?عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم ? اما صبر کنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست، صادق و وفادار است. صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است که شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نکنید. او این انتظار را از همه، از شما، از همکاران و حتی ازدوستانش نیز دارد.

 

او می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد. با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین کنند. صبر کنید کامپیوتر را خاموش نکنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید. او گاهی ریا کار هم هست.اگر او کسی است که زیاد به سفر می رود، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد.

 

عشق مردادی شما خود را حاکم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهدشما و بچه ها در مقابل او تعظیم کنید . اگر کمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود!اگر از قدرتی که در اخیتار دارد به درستی استفاده نکند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود که ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می کند، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود.

 

او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می کند یا دوستان و خویشان را کلکسیون کشورها می داند. اگر به قدرت برسد کافی است تا کمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیکتاتور، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می کند.

 

از آنجا که دمدمی نیست و ثبات دارد می خواهد در تمام مراحل اولیه زندگی هم ثبات داشته باشد به همین سبب گاه کله شق می شود. او به آسانی نمی تواند نظرش را در مورد چیزی تغییر دهد. هروقت خواستید دور و بر او بچرخید و او را وادار کنید مثل شما به دنیا نگاه کند فقط یک کار بکنید ? بیخودی از او تعریف کنید ? مطمئن باشید، رد خور ندارد!

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

مرد متولد خرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

 

مرد متولد مرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد

اگر می خواهید با یک مرد مردادی ازدواح کنید باید زن مورد علاقه اش باشید. ممکن است از خود بپرسید زن مورد علاقه ی مردان مردادی چه خصوصیاتی دارد؟ با توجه به فال و طالع بینی مرد متولد مرداد و ویژگی های شخصیتی این مردها زنانی با خصوصیات زیر را برای ازدواج دوست دارند:

زن مستقل، زن مهربان، زنان جذاب، زنان قابل اعتماد

 

مادیات در نگاه مردان مرداد ماه

پول در نظر مردان متولد مرداد ماه تعریفی به غیر از وسیله آسایش، آرامش و ایجاد امکانات برای خود و دیگران ندارد، این گروه از مردان برای به دست آوردن پول انگیزه ایی به غیر از خوشامد خود و اطرافیانشان ندارند.

 

غرور در مردان مرداد ماه

شاید با شنیدن کلمه غرور به غروری بی دلیل فکر کنید که میتواند آزار دهنده باشد، اما باید بدانید غرور در مردان مرداد ماه مفهومی از اخلاقیات، تعهد، عزت کلام و پشتکار دارد.

 

مردان مغرور مرداد ماه میدانند که با حفظ اصول اخلاقی نباید دلیلی برای زیر پا گذاشتن غرور خود پیدا کنند. اخلاقیات در این مردان نشان دهنده حفظ اصول خود و دیگران است.

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

چگونه دل مرد متولد مرداد را بدست اوریم

 

چه اشتباهاتی مردان مرداد ماه را خشمگین میکند

اگر در حال معاشرت با یک مرد مرداد ماه هستید باید بدانید سخاوتمندی، مهربانی، همدلی و ابراز عشق و علاقه مردان متولد مرداد تا زمانی در حد اعلای خود قرار دارد که شما او را نادیده نگیرید.

 

نادیده گرفتن، بی توجهی و ناتوانی در رابطه محب آمیز و حفظ نکردن غرور مرد متولد مرداد میتواند بیشترین آسیب را به برقراری رابطه با این افراد به وجود بیاورد.

 

در واقع این گروه از مردان اگر مورد ستایش و توجه اول شخص زندگیشان قرار نگیرند، شعله خشم و عصبانیتشان به قدری زیاد خواهد شد که دیگر نمیتوانند به احساسات اولیه خود نسبت به معاشرانشان برگردند.

 

اصطلاح با دم شیر بازی کردن

اگر در حفظ اصول اخلاقی مردان متولد مرداد ماه رعایت های آنها را نداشته باشید یکباره با مردی خشمگین مواجه میشوید که پس از آرامش های طولانی میتواند بسیار عصبانی و بدخلق شود. بنابراین بهتر است خودتان با درایت کامل این منبع دوست داشتنی از محبت، رفاه و آسایش را حفظ کنید.

 

وفاداری در مردان مرداد ماه

اگر به دنبال درک احساس وفاداری از یک مرد هستید، قطعاً مردان مرداد ماه میتوانند این احساس را به بهترین شکل به شما منتقل کنند. این گروه از مردان با ایجاد فضایی مناسب و محبت های طولانی و با پایه و ابراز علاقه های شدید و وفاداری عاشقانه به شما اعلام میکنند که در چهارچوبی محکم قرار گرفته اید.

 

چه زمانی احساسات مردان مرداد ماه تغییر می کند؟

اگر تا اینجا مدام به محسنات مردان مرداد ماه پرداخته ایم وقت آن است که بدانید، زمانی که به هر دلیلی دور از اصول مرد مرداد ماه عمل کنید، قطعاً به طرز جدی از چشم او خواهید افتاد و تلاش پس از آن فایده ایی ندارد. محبت بی دریغ این گروه از مردان شوخی بردار نیست و تا زمانی در اوج خود باقی می ماند که شما این گروه از مردان را در اوج خواسته هایش نگه دارید.

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

طالع بینی ازدواج مرد مرداد

 

رگ خواب مردان مرداد ماه چیست؟

رگ خواب مرد مرداد ماه با هر آنچه که به توجه و مهربانی مربوط می باشد ربط دارد. مرد مرداد ماه مهربانی ها را هر چند کم و کوتاه می شناسد و برای جبران مهربانی ها تلاش می کند.

 

چه زنانی مناسب مرد مرداد ماه هستند؟

زنان خانه دار و نه صرفاً زنانی که به تمیز کردن خانه کفایت می کنند بلکه زنان باهوشی که توانایی جمع کردن زندگی را به عهده دارند زنان مناسب مرد مرداد ماه هستند.

 

چگونه مرد متولد مرداد را عاشق خود کنیم

برای ازدواج با مرد متولد مرداد حتما باید او را عاشق خود کنید زیرا مردان مردادی بدون وجود عشق ازدواج نمی کنند. عاشق کردان مردان متولد مرداد برای شما مشکل نخواهد بود اگر بدانید تمامی مردان به سه چیز از سوی همسرشان نیاز دارند تا روابط عاطفی آنها شکل عالی به خود بگیرد:

1.قدردانی

2.تایید و تشکر

3.مهربانی و عاطفه

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

نماد مردان مرداد ماهی

 

آیا تابه حال متوجه این موضوع شده اید که مرد مردادی غرور شکننده ای دارد که جذب مردان را دشوار می‌کند؟ و به همین خاطر مردان عاشق شنیدن ستایش هستند تا غرور خود را بازیابند.

 

اگر مرد شما کاری انجام می‌دهد که شما از آن عمل لذت می‌برید، باید برای آن کار وی را ستایش کنید. این پاداش کلامی مرد را وادار خواهد کرد که بیشتر این عمل را انجام دهد و جذب مردان صورت می‌گیرد البته مراقب باشید که پاداش هایتان تکراری نشود.

 

قدردانی و تایید دو نوع ستایشی هستند که مردها را به وجد می‌آورد و مورد سوم مهربانی در روابط عاطفی زناشویی شما قابل مشاهده است و شاید بتوان همان عشق معنی کرد. نیاز مردها به لمس بدنشان جزو پایه ای ترین نیاز جسمی آنها است. البته تمام انسان‌ها به آن نیاز دارند. روابط زناشویی عاشقانه بخشی از سبک زندگی سالم هستند. فکر می‌کنیم زن‌ها این موضوع را خیلی بهتر از مردها می‌دانند. درست است؟

خصوصیات مرد مرداد ماهی +عشق و ازدواج متولد مرداد

نشانه های عاشق شدن مرد متولد مرداد

 

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی (متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند : ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

 

 

مطالب بیشتر:

مرداد ماهی ام ، عکس پروفایل مرداد ماهی

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

مرداد ماهی یعنی ، مرداد ماهی که باشی

مرداد ماهی جان تولدت مبارک

 

 

2.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا