فال و طالع بینی

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

اردیبهشت یکی از زیباترین ماه های سال است ما در این مقاله خصوصیات مرد متولد اردیبهشت را بازگو می کنیم .افرادی که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را بخوانند تا بتوانند درست برای آینده خود تصمیم بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

خصوصیات کلی مرد اردیبهشت ماهی

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمی دهد! در خانواده پدری است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد وای اگر قهر کند. مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود اما اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد!

 

او زن شوخ وشنگ، ظریف و زنانه، عاقل و سیاستمدار و مطیع و خانه دار را در حد پرستش دوست دارد.لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد.

 

شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

 

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای كلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – كه مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و كمری صاف را حتماً دارند .

 

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها كاكل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

 

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه كه برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یكبار عصبانیت او را خواهید دید.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

 

ویژگی های اخلاقی مرد اردیبهشتی

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی می کنند . هر گونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است.

 

افراد پیرامون مردان اردیبهشتی اطمینان دارند از اینکه در هاله ای از امنیت روانی و آسایش ناشی از وجود مردان اردیبهشتی قرار دارند .

 

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد اردیبهشت: تیر، مرداد، دی از بهترین ماه ها هستند. روابط ازدواج در این ماه ها بدون مشکل و درگیری است، با ثبات است، مستحکم و پابرجاست و هر دو طرف در حفظ و تقویت ارزش های خانواده استوار هستند. ماه های مناسب برای مرد اردیبهشتی: شهریور، آبان و اسفند از ماه ها مناسب برای مرد اردیبهشتی هستند.

 

ازدواج این ماه ها با یکدیگر با جاذبه، محتاط، سازگارو آرمانگرایانه است. ماه های معمولی برای مردان اردیبهشتی: فروردین، اردیبهشت، خرداد، مهر، آذر از ماه هایی هستند که ازدواج مرد اردیبهشتی با آنها ازدواج معمولی خواهد بود و به کمی تلاش نیز نیاز دارد.

 

این ازدواج ها ممکن است کمی مشکل داشته باشند و لجبازی نیز در آن دیده شود. ماه های نامناسب در ازدواج با مردان اردیبهشتی: تنها ماه نامناسب برای مرد اردیبهشتی زنان بهمن ماه هستند. البته همانطو که بیش از این اشاره شد این بدان معنا نیست که ازدواج این دو ماه با یکدیگر لزوما با شکست مواجه خواهد شد.

 

بلکه بدین معناست که برای حل تفاوت ها و رسیدن به تفاهم به تلاش بیشتری نیاز دارند. مرد متولد اردیبهشت چه زنی را دوست دارد مرد اردیبهشتی زنی را دوست دارد که روی اعصاب او راه نرود. برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد.

 

یکی دیگر از ویژگی های زنی که مرد اردیبهشتی به آن علاقه دارد صبور بودن وی است. ممکن است مدتها با زنی رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند،

 

اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد. مرد اردیبهشتی همچنین عاشق زنی می شود که هدف داشته باشد، برای اهداف خود تلاش کند و به دنبال رسیدن به درجات عالی در زندگی خود باشد.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

ازدواج مرد متولد اردیبهشت با دیگر ماه ها

 

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

 

مشخصات کلی متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت یعنی طفل شیرخوار طبیعت

سمبل: گاو

عنصر وجود: خاک

شعار: من دارم

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود

سیّاره: ونوس

فلّز وجود: مس

شخصیّت: ثابت

رنگ محبوب: آبی آسمانی

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

وضعیت جسمانی مرد متولد اردیبهشت

 

ورزش و سلامت جسمانی مردان متولد اردیبهشت

مردان متولد دومین ماه سال به سلامت و شادابی خود اهمیت میدهند،با تنبلی و نادیده گرفته شدن در انجام کارها مخالف است و برای روز به روز بهتر شدن در عین سلامت روح و روان و جسم تلاش بسیار می کند .

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اردیبهشت

دیر ناراحت می‌شود، اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم می‌ریزد.

زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه دار را به حد پرستش دوست دارد.

آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است، ولی اصلا رویائی نیست.

زود رنج و بد خشم است، اما هرگز از خانه اش قهر نمی‌کند.

دست و دلباز، اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

 

رگ خواب مردان اردیبهشت ماه چیست؟

مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت | عشق و ازدواج

نماد اردیبهشت ماهی

 

مشاهیر متولد اردیبهشت:

ویلیام شکسپیر

بالزاک

کاترین کبیر

گری کوپر

الیور کرامول

سالوادور دالی

ملکه الیزابت دوم

الا فیتز جرالد

هنری فوندا

زیگموید فروید

ادری هپبورن

برتراند راسل

بارابرا استرایسند

هیتلر

 

طالع مرد متولد اردیبهشت

طالع مردان اردیبهشتی آنها را با پشتکار و تلاشگر نمایش می دهد. نسبت به اطرافیان خود به دنبال نتیجه اهداف و رفتار خود هستند ، این پشتکار و تلاش باعث میشود بیشتر مشغول کار خود باشند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کارها و فعالیت خود نشان دهند.

 

نتیجه گیری: سعی کنید قبل از هر چیزی خصوصیات اخلاقی خود و طرف مقابلی که قرار است با او دوست شوید یا ازدواج کنید مطالعه کنیدو زیرا این باعث درک شما از خود و طرف مقابل تان  می شود .

 

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا