مطالب گوناگون

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

در این مقاله می خواهیم به طور کامل در مورد خصوصیات کلی دختر مرداد ماهی و همچنین ازدواج مرداد ماهی با دیگر ماه ها را توضیح دهیم.اگر دوستانی دارید و یا خودتان متولد مرداد ماه هستید حتما این مقاله را بخونید. در ادامه با نیک شو همراه باشید.

 

مشخصات کلی متولدین مرداد ماه

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید،

 

با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا،رام شونده، دارای خشمی طوفانی،

 

مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

 

نماد زن مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . فلز وجودشان طلا و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت زرد است .

 

رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان ۱ است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست . نماد شیر در طول تاریخ به عنوان سمبل قهرمانی و پادشاهی به کار رفته است.

 

اعراب آن را اسد و هندوها آسلها می نامند.در مصر باستان از پادشاه نجپسو نقل است که خورشید در حین آفرینش جهان همزمان با ستاره ی دنه بولا خلق شده است.در افسانه های یونان و روم باستان هرکول با شیر میجنگد. در عین حال خورشید برای یونانی ها نماد قدرت است.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

نشانه های عاشق شدن زن متولد مرداد

 

همه چیز درباره زن متولد مرداد

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد.مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

 

متولدین زن این ماه طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‎باشند. اینان در اوایل زندگی با مشکلات و رنج مواجه می‎گردند، اما هر چه جلوتر می‎روند، به آرامش و آسایش دست می‎یابند.به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد.

 

این زنان اگر چه فرزندان کمتری نسبت به زنان متولد ماههی دیگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنین از به دست آوردن مال حرام.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

زن متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

 

چگونه دختر مرداد ماهی را جذب خود کنیم

اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.

 

پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید ابتکار به خرج دهید. استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد. بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.

 

جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خوهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید.

 

و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنداحساس کند،‌عاشقتان نخواهد شد زیرا هرگز دلش نمی خواهد از موضع قدرت قدم به زیر بگذارد.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

بهترین کادو برای زن متولد مرداد

 

نقطه ضعف دختر مرداد ماهی

اندکی چاپلوسی و تملق وی را به هر کجا که بخواهید، می کشاند. این نقطه ضعف زن متولد مرداد است، اما تنها نقطه ضعف او نیست، اگر روابط شما صمیمی و نزدیک بشود و این امر موجب بگردد که بخواهید او را بیش از پیش در انحصار خود بگیرید،

 

فورا متوجه می شوید که هر چندگاه یک بار از دست شما فرار می کند، چرخی می زند و دوباره مراجعت می نماید. این حالت او را به هیچ وجه حمل بر بوالهوسی و یا بی وفایی نکنید. عده ای از کسانی که در آفریقا کارهای تحقیقاتی انجام داده اند،

 

خوب می دانند که شیرهای دست آموز که از بچگی نگاهداری و بزرگ شده اند، هر چندگاه یک بار اردوگاه را رها می کنند، به اعماق جنگل می روند، گشتی می زنند و دوباره بر می گردند.

 

پس سعی نکنید زن متولد برج اسد (شیر یا Leo) خود را در چهار دیواری خانه محبوس سازید. این عمل او را عصبی، سرکش و غیر قابل تحمل می سازد، مگر اینکه آنقدر ثروتمند باشید که بتوانید خانه ای مانند قصر در اختیارش بگذارید و پول کافی برای تزئین و دکوراسیون آن به وی بدهید.

 

زن متولد مرداد یک قطعه جواهر گران قیمت محسوب می گردد. شما تقریبا هرگز او را با موی ژولیده، لباس نامرتب و یا صورت بدون آرایش نمی بینید. او ساعات زیادی از روز را در مقابل آیینه می گذراند و پول خرج زیبایی خویش می سازد.

 

اما همیشه این مطلب را به خاطر نگاه می دارد که نتیجه را به شما نشان بدهد نه طرز عمل را. یکی از رایج ترین جملاتی که مردان ازدواج کرده با زن متولد برج اسد می گویند این است: «عزیزم»، آیا فکر نمی کنی واقعا لازم است که پول برای لوازم آرایش بدهی؟

 

آن ها حق دارند، زیرا تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد که یک چنین زنی سرش را خودش در منزل درست کند، می دانید چرا؟ فقط به این خاطر که رفتن به آرایشگاه شیک تر و اشراف منشانه تر است.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

نشانه های عاشق شدن زن متولد مرداد

 

غرور زن مرداد ماهی

زن متولد مرداد را به خاطر داشتن یک چنین غرور و نخوتی که گهگاه ظاهر می گردد، نباید سرزنش کرد. طبیعت و ذات او چنان است که خود را والاتر از دیگران می داند و عجیب آنکه مردم هم کمتر از این حالت و رفتار او رنجش خاطر پیدا می کنند،

 

زیرا او بر غم داشتن یک چنین اخلاقی بیش از هر زن دیگری در کارها و رفتارش صمیمیت صداقت دارد و به طور حتم هیچ کس را نمی توان یافت که به اندازه اودر کمک به نیازمندان و درماندگان پیشقدم باشد و در مقابل کودکان نرمش های زنانه و مادرانه او خود بروز دهد،

 

اما نباید توقع داشته باشیم که وی از پله های تخت رفیعی که بر بالای آن نشسته است، پایین بیاید. این تخت را طبیعت برای او ساخته است، اما او از همان بالا چنان رفتار صمیمانه و بزرگوارنه ای از خود نشان می دهد که اغلب مردم استثنایی بودن موقعیت او را از جان و دل قبول می کنند. او در عین حال که فوق العاده باهوش، قدرتمند و قابل است، زنی شوخ، بذله گو، رئوف و مهربان نیز می باشد.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

در مورد زن متولد مرداد از کارهای زیر اجتناب کنید

 

زن مرداد ماهی در هنگام خرید

جز در مواردی که یکی از والدین وی متولد خرداد، شهریور و یا دی باشند، باید دقیقا مراقب حساب مشترک بانکی خود با او باشید زیرا زنی که در برج اسد متولد شده باشد، نمی تواند برای خرید اشیاء لوکس، تزئین منزل و کادو برای دوستان خودداری کند.

 

گنجه او همیشه مملو از لباسهای شیک و گران قیمت است و به همین دلیل هم در مهمانی ها و گردش ها،‌ منزل و خلاصه همه جا جزو خوش لباس های شیک و گران قیمت باشد،

 

اما اجازه نمی دهد شیک پوشی، مد پرستی موجب جلف گرایی بشود. سلیقه اش معمولا نقص ندارد، بیشتر پیرو کفش و کیف ایتالیایی و پارچه های فرانسوی است ولو اینکه قدری گران تر باشند.

 

اگر رئیس خود یا دوست گران پایه ای را برای شام به منزل دعوت بکنید، خواهید دید که خداوند میزبانی بهتر از همسر متولد مرداد ماه شما نمی توانست خلق کند. او نه تنها از آقای رئیس به بهترین وجه ممکن پذیرایی خواهد کرد،

 

بلکه رفتارش چنان خواهد بود که در خانم رئیس نیز حداکثر تأثیر ممکن را نیز می گذارد. این از خواص ذاتی زن متولد برج اسد است که با تبسم شیرین و صادقانه خود فورا بر اطرافیان اعم از مرد یا زن، اثر دلنشینی می گذارد و جای خود را در دل ایشان باز می کند و مهمتر آنکه این پرتو دائمی و بدون سایه است.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات دختر مرداد ماهی

 

رفتار زن مرداد ماهی در خانواده

به عنوان یک مادر، زن متولد برج اسد دنیایی عشق و محبت نثار کودکان خویش می سازد، با وجود این، هرگز نمی تواند خطاهای ایشان را تحمل کند و اگر چنین شد، به شدت سخت گیر می شود، در حالی که وقتی پای خودش در میان است، عکس العملی به کلی متفاوت نشان می دهد.

 

عشق شدید به بچه ها از یک سو و برخورداری از حس گذشت و بزرگواری از سوی دیگر موجب می شود که اگر بچه ها خلافی نسبت به شخص او مرتکب بشوند، مثلا احترام وی را نگاه ندارند، فقط به سکوت و خود خوری اکتفا کند.

 

البته این اتفاقی است که خیلی خیلی به ندرت ممکن است رخ بدهد. او با ایشان به گفت و گو و صحبت می پردازد، اما در عین حال دقیقا مراقب است که دستوراتش نادیده گرفته نشود. از دوستی اش سوء استفاده به عمل نیاید و در هر لحظه آماده باشند که سر جای خود قرار بگیرند.

 

با وجود آنکه یک چنین روشی بسیار مناسب و خوب است، این خطر کودکان زن متولد برج اسد را تهدید می کند که در اثر پول زیادی که برایشان خرج می شود و هرگز هیچ چیز از آنها دریغ نمی گردد، افراد پر توقع و پر مدعایی بار بیایند.

 

مادر متولد مرداد در حمایت و دفاع از کودکان خویش همتا ندارد و خدا به داد کسی برسد که موجبات ناراحتی ایشان را فراهم بیاورد و یا درباره آنها بد قضاوت کند. کودکان یک چنین زنی خیلی مستقل بار می آیند زیرا اولا او مغرورتر از آن است که دائما به دنبال بچه هایش راه برود و در ثانی طبیعتا از مستقل بار آمدن بچه ها و ایجاد اعتماد به نفس احساس رضایت خاطر می کند.

 

او از همان سال های اول زندگی به کودکان خویش پر و بال می دهد تا زندگی مستقلی داشته باشند اما به طور مستمر از دور مراقب ایشان است تا مبادا چشم زخمی به آنها برسد.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات زن مرداد ماهی

 

بسیاری از مادران متولد مرداد در خارج از خانه کار می کنند، ولی بچه های ایشان هرگز با کمبود محبت و یا عدم مراقبت مواجه نمی شوند، زیرا خیلی به راحتی می تواند برنامه ای برای وظایف حرفه ای و مادرانه خویش تنظیم کند و ترتیبی بدهد که هر دو وظیفه به نحو احسن انجام شوند.

 

گاهی اوقات اتفاق می افتد که او متانت و وقار خود را از دست می دهد و تبدیل به زنی سرخوش و بازیگوش می گردد. در این اوقات از ته دل می خندد،‌ بازی می کند، اما وقتی این شادی برطرف شد، اطرافیان باید فورا متوجه بشوند که او دوباره همان زن سابق شده است.

 

خودمانی شدن با غریبه ها را نمی پسندد، در حالی که با دوستان نزدیک خود شوخی می کند و با آنها رفتاری بسیار صمیمانه و نزدیک دارد. اگرشما او را خوب و زیاد نمی شناسید، تصور نکنید که این رفتارش شامل حال شما هم می گردد.

 

او در یک جمع ده نفری ممکن است با نه نفر که از دوستان نزدیک وی می باشند، شوخی بکند و لودگی در بیاورد، اما با نفر دهم که او را خوب نمی شناسد، جدی باشد. از نظر وفاداری وضع او چنین است:

 

من، من هستم و تو هم تو، و این هم عشق و زندگی مشترکمان، من تا زمانی با تو رو راست و صدیق خواهم بود که تو هم این چنین باشی، حتی یک دقیقه بی صداقتی تو را بلا جواب نخواهم گذاشت.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات زنان مرداد ماهی

 

ماه های جور با متولدین مرداد:

مرد متولد فروردین (عاطفی)، مرد آذر (حساس)، مرد مهر ماه و مرد بهمن ماه (دلسوز)

 

ماه های ناجور با دختر متولد مرداد:

پسر اسفند ماهی (بی قرار و نا آرام)، پسر متولد آبان (طعنه زن)، مرد دی ماه (محافظه کار)

رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

 

رگ خواب زنان مرداد ماه چیست؟

ظاهر جذاب میتواند در اکثر مواقع رگ خواب زنان مرداد ماه باشد. اگر بتوانید به ظواهر امر دقت کافی داشته باشید و همه چیز را در اطراف خود با دقت حفظ کنید رگ خوابشان را پیدا کرده اید.

 

چه مردانی مناسب زنان مرداد ماه هستند؟

مردانی که بتوانند در هر شرایطی جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند قطعاً میتوانند مردان مناسبی باشند. حتی اگر پولی هم نداشته باشند اما جذابیت ظاهریشان باعث میشود زن مرداد دلبسته شان شود.

 

تعریف کهن الگوی زن مرداد ماه چیست؟

آفرودیت آتنا که در اصل کهن الگوی آفرودیت میتواند حکایت از جذابیت و دلربایی زن مرداد ماه داشته باشد. و همچنین آتنا که منبع پول دوستی و انضباط کاری است.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

ویژگی دختر مرداد ماهی

 

شغل و کار زن و دختر مرداد ماهی

از نظر شغلی زنی که در ماه مرداد متولد شده باشد،‌ از هنرپیشگی سینما تا جراحی قلب را می تواند به خوبی انجام دهد، او در فرا گرفتن حرفها از استعداد وسیعی برخوردار است، شغل مورد علاقه اش معلمی، استادی دانشگاه و مخصوصا روانکاوی است،

 

چون در این شغل اخیر با قابلیت زیادی که در جلب اعتماد دیگران دارد، می تواند موفقیت های زیادی کسب کند. اگر به دنیای نویسندگی رو بیاورد، شاعر می شود و اشعار بسیار خوبی می سراید زیرا از لطافت طبع و ظرافت ذوق برخوردار است.

 

اگر می خواهید با همسر متولد مرداد زندگی آرام و شیرینی داشته باشید، هرگز سعی نکنید بر او مسلط بشوید و مخصوصا یادتان باشد که حس خودخواهی او را هرگز سرکوب نکنید و غرورش را جریحه دار نسازید.

خصوصیات دختر مرداد ماهی +عشق و ازدواج

زن متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

 

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی ( متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند : ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

 

نتیجه گیری:

هر کدام از ما انسان ها در یکی از ماه های سال به دنیا آمده ایم .بهتر است درمورد خصوصیات اخلاقی و رفتاری و حتی نماد ماهی که متولد شده اید بیشتر مطاله کنید تا بتوانید بهتر خودتونو بشناسید. این موضوع شاید به آینده شما هم ربط داشته باشد. باید بدانید با کدام ماه ها سال در تعادل هستید تا در آینده مشکلی پیش نیاید. همراه همیشگی نیک شو.

 

 

مطالب بیشتر:

مرداد ماهی ام ، عکس پروفایل مرداد ماهی

مرداد ماهی یعنی ، مرداد ماهی که باشی

مرداد ماهی جان تولدت مبارک

 

 

2.4/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. فقط اونجایی که نوشته هرگز اتفاق نمی افتد که به ارایشگاه نرود بگم که الان انقدر هزینه آرایشگاه زیاد شده من که مرداد ماهیم به هیج وجه حاضر نیستم کل پولمو بدم آرایشگاه
    به شرطی تو این شرایط میرم آرایشگاه که درآمدم بالا باشه😐🤌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا