فال و طالع بینی

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

هر ماهی خصوصیات اخلاقی خاصی دارد در این مقاله به خصوصیات دختر اسفند ماهی مي پردازیم .اگر قصد ازدواج دارید حتما با خصوصیات اخلاقی دختر اسفند ماهی آشنا شوید .در ادامه با ما همراه باشید .

 

فراموش نكنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش بازو شیك اســت، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی اســت . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند كه تارهای خیال پردازی كه به دور خود تنیده اند ، مي توانند واقعاً باور كنند.

 

زن متولد اسفند، زنی اســت كه مي تواند به محض اینكه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترك كردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با كفشهای پاشه بلندی كه پوشیده به زحمت قدم مي زند و اوقات خوبی را مي گذارند و قبل از شما به خانه بر مي گردد و مي گوید كه تمام روز را در خانه بوده و گردگیری مي كردها ( لبته همه آنها اینطور نیستند).

 

بعضی از آنها آنقدرعشاق و شیفته شریك هستند كه به هیچ وجه نمي توانند بارگناه خیانت كاری را تحمل كنند .زن متولد اسفند واقعاً رویایی اســت. وی شیفته خانواده و دوستان اســت. او از جریحه دار كردن احساسات دیگران متنفر اســت و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نكرده و اغلب با آنها مواجه نمي شود.

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

از آنجا كه توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمي کــند. او بچه ها را غرق محبت مي کــند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت کــند تاجایی كه آنها در مي یابند گاهی حس اســتقلال خود را از دست مي دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند مي بینند كه با دنیایی كه ما در ترسیم كرده، خیلی تفوت دارد.

 

برای او خیلی سخت اســت كه بچه ها را تنبیه کــند و وقتی با بچه ها درشتی مي کــند و سر آنها داد مي كشد خودش بیش از آنها ناراحت مي شود. زنی رامي ناسم كه متولد همين برج اســت. او یكبار آنقدر از دست بچه هایش عصبانی شده بود كه به آنها گفته بود كه ميرود و آنها را تنها مي گذارد. بعد در را محكم به هم كوبیده و در كابینت قایم شده بود! ولی پنج دقیقه بعد بیرون آمده بود.ا و را برای روی آوردن به مشروبات الكلی مستعد مي دانند.

 

یكی دیگر از دوره بحرانی كه مادر متولد برج اسفند مي گذراندوقتی اســت كه بچه های بی تجربه او خانه را ترك مي كنند و او هم به سراغ خیالبافی مي رود و تصور مي کــند كه آنها نوزاد هستند. این خطر هميشه وجود دارد كه در سكوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بكشید.

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

خصوصیات کلی زن اسفندماهی

زن متولد اسفند ظرف عسلی اســت که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده اســت. برای زن متولد اسفند این امکان بیش از پیش فراهم شده اســت تا در زیر ظاهر بسیار جذاب خود گزندگی تندتری از فلفل پیدا کــند.از سوی دیگر به جرات مي توان ادعا کرد که زن متولد اسفند، به عنوان یک زن، از بسیاری جهات بی نظیر اســت.

 

او نه تنها کسی نیست که بخواهد بر مرد زندگی خود حکومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلکه حاضر اســت با بردباری بی نظیری تمام خود خواهی های یک مرد را تحمل کــند فقط به این شرط که به طور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد.

 

دختر متولد اسفند از سنین ميانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن مي گردد که سر ظریف خویش را روی شانه های پهن و قدرتمند مردی قرار بدهد و در پناه وی احساس کــند که مورد حمایت قرار مي گیرد و موانع و مشکلاتی که بر سر راه وی قرار مي گیرند، یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از ميان برداشته مي شود.

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه اســت ممکن اســت پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی ميشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آميز و دیگری بسیار عاطفی ميباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن اســت مشکلاتی پیش بیاید

 

روحیات فصلی دختر اسفند ماهی

زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هیجان اســت. در تابستان لباس کوتاه را فراموش نمي کــند و در پلاژها در کنار دریا جذاب ترین لباس زیر را به تن دارد. در پاییز با اشتیاق تمام در کنار شما به تماشای مسابقه فوتبال (که ممکن اســت هیچ چیز از آن نداند) مي نشیند و در حالی که دست خود را برای گرم کردن به داخل جیب کت شما کرده اســت.

 

مرتبا راجع به جریان بازی از شما سئوالاتی مي کــند. و زمستان بسان یک دختر شاد و جذاب لباس اسپورت مي پوشد و به این ترتیب در یکایک دقایق زندگی لحظه ای با ظرافت ها و جذابیت های زنانه فاصله پیدا نمي کــند. بی جهت نیست که گفته اند زن متولد اسفند کــندو اســت و مردها هم زنبور عسل این کــندو هستند.

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

زن ماه اسفند و ازدواج

پس از ازدواج ممکن اســت قدری به جان شما نق بزند، این نق زدن ها گاهی حالت گوشه و کنایه هم پیدا مي کــند،‌ در حالی که شما هرگز نمي توانید از خود عکس العملی نشان دهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه ای نیست که مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کــند،‌ به علاوه فرض کنیم( آن هم بر فرض محال) که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید،

 

خیال مي کنید چه خواهد شد؟ با نرمش خاص خود را در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه ای با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که حریف با شما در یک جبهه قرار گرفته اســت و شما بر علیه موجودی که دیگر وجود خارجی ندارد و نمي دانید کیست و کجاســت، دارید مي جنگید.

خصوصیات دختر اسفند ماهی +ازدواج

خصوصیات اخلاقی زن متولد اسفند ماه

ظرف عسلی اســت که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده اســت. از بسیاری جهات بی نظیر اســت. ناراحت‌ترین مرد‌ها در جوار زن اسفند احساس آرامش مي‌کنند. سخت رویائی و خیالباف اســت، به کودکان خویش عشق مي‌ورزد.

 

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمي خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت مي‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری اســتادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه مي‎دارند.

 

مطالب بیشتر:

اسفند ماهی جان تولدت مبارک

عکس پروفایل متولدین اسفند | پروفایل اسفندماهی ام

خصوصیات مرد متولد اسفند +ازدواج

فال متولدین اسفند | خصوصیات زن و مرد اسفند

اسفند ماهی یعنی | اسفند ماهی که باشی

 

 

2.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا