فال و طالع بینی

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

هر یک از ماه های سال خصوصیات اخلاقی مخصوص به خود را دارند ما در این مقاله خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی و همچنین ازدواج او با دیگر ماه ها را بیان مي کنیم .اگر ميخواهید در آینده بدانید که با چه کسی تفاهم دارید پیشنهاد مي کنم این مقاله را حتما بخوانید .در ادامه با ما همراه باشید .

 

يكي از آرام ترين و متعادل ترين برج ها،برج گاو مي باشد.ارديبهشت كه اولين برج،گروه خاك مي باشد،با زيبايي ها و جنبه هاي خوب زندگي،رابطه نزديك دارد.

 

انسان هايي خوش شانس متولد ارديبهشت به زندگي به اندازه زيبايي،آرامش نيز مي بخشند.شما به دليل متولد شدن در ارديبهشت ماه،خوش شانس هستيد،زيرا تحت تأثير ونوس مي باشيد كه تمثيل كننده زيبايي،عشق و هنرهاي زيبا،اســت.

 

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

زن متولد اردیبهشت، نماد: ثور

زنی با نماد ثور که طبیعت را دوست مي دارد ، مادر سخت گیری اســت ، همسری فداکار و یاری دهنده ، عاشق موسیقی و ساز و آواز اســت ، زن اردیبهشتی روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

 

از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب مي شود. در عشق بی پرواســت. در شیک پوشی طرفدار سادگی اســت، مخالف شتابزدگی اســت .دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. کمي لجباز اســت.

 

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد، دارای ابروان پیوسته، خوش زبان، خود دار، زودرنج هستند .بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی وخشن همت بیشتری دارند.

 

اگر چه ظاهر پرست قلمداد مي شوند ، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هر آنچه که به دست آورده باشند، از دست مي دهند.

 

دل و زبان آنها یکی اســت و نباید دروغ بگویند چرا که آسیب مي بینند.معمولا از ناحیه سر دچار بیماری مي شوند، پس باید بیشتر مراقب این عضو بدن خود باشند.

 

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

پیوند زناشویی دختر اردیبهشت ماهی با دیگر ماه های سال

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن اســت مشکل داشته باشند قابل حل شدن اســت

 

اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن اســت مشکل پیش بیاید

 

اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

 

اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و اســتوار

 

اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

 

اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

 

اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمي حسادت

 

اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

 

اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

 

اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

 

اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

 

اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

دختر اردیبهشت ماهی عاشقی بی پرواســت

دختر اردیبهشتی در ابراز عشق بی پرواســت ، اما شیفتگی او نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری اســت که دیده مي شود ، اغلب موجب سردرگمي و گمراهی اش مي گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او مي خواهد،

 

صميمانه دست هایش را به دور گردنش مي اندازد و عاشقش مي شود و شما اگر مي خواهید دست های او را به دور گردن خود ببینید، رنگ هایی را که دوست ندارد، نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد.

 

زن اردیبهشتی فوق العاده حساس و پاکباز اســت و به هیچ صورتی نمي خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار ، طبیعی و ملکوتی نیست.

 

دوستي و رفاقت زنان و مردان متولدين اردبيهشت ماه

متولدين ارديبهشت،انسان هاي خونگرمي بوده و روابط دوستي برايشان بسيار مهم بوده و جزو شخصيت هاي رئوف و آتشين و حريص مي باشند.اما احساسات خود را به آساني،بروز نمي دهند.در مقابل قدرتي كه ستاره ونوس به آنان ارزاني داشته،

 

در ابراز احساسات خود كم رو و خجالتي هست،زيرا هرگز تصور نمي كنند كه ستاره عشق و زيبايي،به آنها نيروي جذابيت و زيبايي و خونگرمي زيادي،داده اســت. به عبارت ديگر اين را باور نمي كنند.

 

اعتماد به نفس زنان اردبیهشت ماهی

زنان متولد اردیبهشت،اعتماد به نفس بالایی دارند.این اعتماد به نفس از لحظه تولد همراه آنهاســت.آنها به خوبی مي دانند که توانایی حل هر مسئله و از ميان برداشتن هر مشکلی را دارند.اما اگر در لحظه تولد،ستاره دیگری بدرخشد،این اعتماد از بین رفته و ضعیف تر مي شود.

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

صبر زنان اردیبهشت

این خانم ها در تلاش برای اســتوار نگه داشتن زندگیشان و پابرجا بودنشان زنانی به دور از قهر و تنش و بحث هستند. صبر و تحمل مشکلات از خصوصیاتی اســت که گاهی باعث اشتباه دیگران در شناخت زنان اردیبهشت ميشود. به این دلیل که صبوری متولدین اردیبهشت باعث ميشود دیگران به اشتباه تصور کنند هميشه پذیرفته ميشوند و هیچ ایرادی ندارند،

 

اما روزی که تحملشان طاق شود، شما با زنی اســتوار مشاهده ميشوید که به هیچ وجه دیگر از اشتباه شما کوتاه نمياید و آتشی به پا ميشود که برای خاموش کردن آن تلاش بسیار زیادی را ميطلبد. بهتر اســت از صبر و شکیبایی آنها هرگز سو اســتفاده نکنید.

 

 

افراد مشهور متولد اردیبهشت ماه :

ویلیام شکسپیر

بالزاک

کاترین کبیر

سالوادور دالی

ملکه الیزابت دوم

گری کوپر

الیور کرامول

الا فیتز جرالد

برتراند راسل

بارابرا اســترایسند

هنری فوندا

زیگموید فروید

ادری هپبورن

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

چه مردانی مناسب زنان اردیبهشت ماه هستند؟

مردانی که زرنگ و متعهد هستند و برای خانواده شان تلاش ميکنند مردان مناسبی برای زنان متولد اردیبهشت ماه هستند. داشتن سبک زندگی معمولی به نظر زن اردیبهشت زندگی سعادتمندی اســت.

 

وجود انسان هايي كه زندگي را زيباتر،مي كنند

عنوان «انسان هايي كه زندگي را زيبا مي كنند»در مورد متولدين ارديبهشت ماه،بيان مي شود.زيرا،بين متولدين اين ماه،تعداد زيادي موزيسين،نقاش و معمار،ديده مي شود.بعلاوه زنان زيبا و مردان خوش تيپ زيادي كه توجه همه را به سوي خود جلب مي كنند،جزو متولدين اين ماه،مي باشند.

 

بعلاوه«رادولف والنتينو»هنر پيشه اي كه در مراسم تشييع جنازه وي هزاران زن شركت كرده بود،تا زمان حال،بين مرداني كه به دنيا آمده و يا از دنيا رفته اند،يكي از زيباترين و خوش تيپ ترين مردان دنيا،به شمار مي رود.انسان هاي متولد ارديبهشت ماه نه تنها در مورد هنرهاي زيبا،بلكه در مورد فعاليت هاي مختلفي كه تمثيل كننده زيبايي هستند،كار و تلاش مي كنند.

 

زن اردیبهشتی چه رنگ هایی را دوست مي دارد

مشابه همين حساسیت را نسبت به رنگ ها نیز مي توان در او دید و هر قدر رنگ ها غنی تر باشند، بیشتر نظر او را جلب مي کنند و در این ميان رنگ آبی اثر عجیب بر روی او دارد. این رنگ اعم از اینکه آبی آسمانی باشد یا آبی نیلی مي تواند به راحتی او را ازخود بیخود سازد. رنگ های صورتی و قرمز کمرنگ نیز بیش و کم همين اثر را روی او مي گذارند.

 

پس وقتی مي خواهید به دیدن یک دختر متولد اردیبهشت بروید، خیلی بهتر خواهد بود که یک کراوات آبی بزنید و یا پیراهن صورتی بپوشید، اما مواظب باشید که این دو را یک جا بکار نبرید؛ زیرا علاقه عجیب او به طبیعت موجب شده اســت که حساسیت زیادی نسبت به هماهنگی بین رنگ های مختلف از خود نشان بدهد و اصلا مایل نیست که دوستانش به صورت پرده قلمکار لباس بپوشند.

خصوصیات دختر اردیبهشت ماهی +عشق و ازدواج

از نظر غذا به طعم آن سخت اهميت مي دهد. اگر او را برای شام به رستوران مي برید، محلی را انتخاب کنید که سر آشپز خوب و معروفی داشته باشد. رستورانی که قبل از غذاسوپ لوبیا سرو کند، بدون شک نظر او را از شما بر مي گرداند.

 

علاقه او به غذاهای خوش طعم موجب مي شود که علی الاصول آشپز قابلی باشد. احتمالا هیچ کس به اندازه زن متولد این ماه نمي داند که یک معده خالی را چگونه باید پر کرد و از انجا که معده یکی از دو کلید قلب مرد اســت، آشپزخانه بزرگترین حیله ای اســت که زن متولد اردیبهشت آن را برای به دام انداختن مرد دلخوهش بکار مي برد.

 

نتیجه گیری: خوب تا اینجا با خصوصیات دختر اردیبهشتی آشنا شده اید .متوجه شده اید اخلاق و رفتار او با دیگر ماه های سال.و همچنین در خصوص علایق و سلایق او بیشتر آشنا شدید. در واقع هر فردی در ماهی از سال متولد شده اســت که خصوصیات مربوط به خود را دارد وشما با شناخت ویژگی های خود مي توانید بهتر زندگی کنید . بیشتر پا به سمت تغییر خود که اگر نیاز اســت برميدارید .

 

 

2.6/5 - (20 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا