تعبیر خواب

تعبیر خواب مرده بدون لباس ، برهنه بودن مرده

تعبیر خواب مرده بدون لباس ، برهنه بودن مرده

تعبیر خواب مرده بدون لباس ، برهنه بودن مرده

زمانی که ما به خواب می رویم روح از بدنمان جدا می شود و به آسمان می رود همانند زمانی که ما می میریم. گاهی نیز امکان دارد رویای صادقانه ببینیم در قرآن نیز کلمه خواب چندین بار دیده شده است و این نشان از مهم بودن خواب است. بسیاری ممکن است خواب فردی که در زندگی واقعی از دنیا رفته است را ببینند. دیدن فرد مرده در خواب به دیدگاه های گذشته شما اشاره می کند که در زندگی فعلی فکر می کنید آن ها را از یاد برده اید و دیگر تاثیری بر زندگیتان نمی گذارد. باید بدانید دیدن افرادی که در گذشته از دنیا رفته اند به معنای پیامی از ناخودآگاهتان است.

 

دیدن مرده برهنه در خواب چه معنی دارد؟

دیدن این خواب یعنی عفاید و ابراز درونی خود را تا زمانی که آسیبی به کسی نمی زند بیان کنید. به بیان کردن افکار خود ادامه دهید تا بتوانید در دیدگاه مثبتی افکار خود را پرورش داده و به تعدیل برسانید. زمانی که این خواب را دیدید به وضعیت و افکار زندگی خود نگاهی بیندازید ببینید کدام دسته از عقاید و افکارتان درگیر چالش قرار دارند؟ مرده در خواب به کدام دسته از احساسات و افکارتان اشاره دارد؟

 

این خواب خبر از ترس در قبال بیان عقاید می دهد. برای مثال فردی که فکر می کند بیان نظرات به صورت آزادانه کار درستی نیست و امیال خود را سرکوب می کند. این خواب از شما می خواهد تا از عواملی که مانع از بیان آزادانه افکار و عقاید می شود مقاومت و ایسادگی کنید. با خود صادق بوده و اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و به جای شما تصمیم بگیرد.

 

دیدگاه های مختلف راجع به خواب مرده بدون لباس

امام جعفر صادق :

اگر فردی در خواب مردی بدون لباس را ببیند به معنای آبرو ریزی است و اصلا خوشایند نیست. اگر قسمت شرمگاهیش لخت باشد یعنی کار اشتباهی را می خواهد انجام دهد و باعث رفتن آبرویش نزد دیگران می شود. اگر فرد ببیند شخص مرده خودش عریان می شود این نشانه ای از قصد و هدفی شیطانی می باشد مثل خوردن شراب، زنا و …

 

ابن سیرین

اگر ببینی بر تن فرد مرده لباسی پوشانده ای این به معنای این است که در زمانی نه چندان دور از این دنیا سفر می کنی. اگر ببینی لباس خود را به مرده داده ای به غم و اندوه دچار می شوی. اگر در خواب فردی که از دنیا رفته است را در لباس خوب ببینی به معنی با ایمان مردن اوست. اگر فرد مرده ای را در خواب با لباس های سفید ببینی به معنی آخرت نیک است.

 

جابر مغربی

جابر مغربی لخت شدن مرده را به معنی نیش و کنایه خوردن از دشمنان، دوستان و اقوام می داند و یا بیننده خواب به سمت تنگدستی می رود و مالش را از دست می دهد. نظر شیخ طوسی نیز همانند جابر مغربی است.

 

خالد اصفهانی

در اکثر مواقع دیدن چنین خوابی به معنای آزار و اذیت از طرف دیگران. مثلا طعنه و کنایه، غیبت، دخالت های بی مورد و خراب کردن زندگی دیگران است. در چند مورد دیگر بی آبرویی نزد افراد مهم مثل پدر و مادر را به همراه دارد.

 

 

مطالب پیشنهادی:

تعبیر خواب در یک فضای بسته قرار داشتن

تعبیر خواب عمارت و کاخ مجلل | عمارت بزرگ قدیمی

تعبیر خواب لال شدن، لال و بند آمدن زبان در خواب

تعبیر خواب پایان جهان | قیامت و پایان دنیا

تعبیر خواب قصد رفتن به کربلا | مشهد | زیارت امامزاده ناشناس

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. من توی خواب دیدم بر دوش مرده سوار شدم و شب بود ما هم وارد یه کوچه تاریک شدیم و بعد به مرده گفتم بیا من رو کولم سوارت کنم بعد دیگه ندیدمش
    تعبیر اینطوری دیدنع مرده چی میتونه باشه؟

  2. خسته نباشید.خواب دیدم پدر بزرگم رویه تخت چوبی شبیه به تابوت افتاده بدون لباس.میلرزه و می‌ترسه
    و میگه که یه نفر منو از پشت سر میزنه.یبار میمیره و دوباره جون میگیره باز میمیره.پدربزرگم با مادربزرگم زنی میکنن ایشون زن خوبی نیستن بابابزرگم آزار میدن .هردوشون خیلی پیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا