تعبیر خواب

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

خواب ددن یکی از مساعلی هست که ما همیشه و اکثرا با آن روبرو میشویم و ممکن است بدنبال تعبیر آن بگردیم و کنجکاو شویم که علت آن چیست. ما در این مقاله به تعبیر خواب دزدی کردن پرداختیم که امیدوارم جواب خوابتان را در آن بیابید.

 

تعبیر خواب دزدی کردن از خواب بیننده

اگر در خواب کسی را ببینید که چیزی از شما می‌دزدد، تعبیر آن است که شما دچار بحران هویتی می‌شوید یا از فقدان هویت در زندگی رنج می‌برید. این خواب می‌تواند با ناتوانی در هدف‌گذاری هم در ارتباط باشد که البته این تعبیری نسبتا قدیمی از چنین خوابی است.

 

تعبیر دیگر این خواب آن است که شما با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. از طرف دیگر اگر در خواب ببینید که کسی پولی را از شما می‌دزدد، تعبیر آن است که موفقیت از شما ربوده شده است یا کسی به واسطه یکی از دستاوردهای شما در زندگی به اعتباری رسیده است.

 

این خواب همچنین می‌تواند به این مفهوم باشد که شما بی‌عدالتی هایی را در زندگی خود تجربه می‌کنید که در جریان این بی‌عدالتی کسی چیزی که برای شما در نظر گرفته شده بوده است را می‌گیرد و به این ترتیب شما احساس ناامیدی و خیانت را تجربه می‌کنید.

 

این خواب می‌تواند نمادی از دل شکستگی و اندوهی باشد که در زندگی واقعی خود تجربه کرده اید، این تجربه هنوز در ذهن شما تازه مانده و درد و رنج بسیاری را برای شما به همراه دارد.

 

آنلی بیتون می‌گوید :

خواب دزد بودن خودتان و یا اینکه متهم به سرقت چیزی شده اید ، نشانه آن است که از رفتار شما قضاوت اشتباه می کنند و این امر باعث آزار شما می شود . اما بعد به این نکته پی خواهید برد ، که این سوء تعبیر به نفع شما تمام خواهد شد .

 

اگر خواب خودتان دزد بودید و مأموران در تعقیب شما هستند ، نشانه آن است که درگیر روابط اجتماعی نامطلوبی خواهید شد .

 

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :خواب دزد بودن خودتان بیانگر این است که شما از، از دست دادن چیزی که دارید می ترسید. شاید حس می کنید که مستحق چیزی که الان دارید نیستید.

 

تعبیر خواب اینکه خودتان دزد هستیدمیتواند بیانگر این باشد که شما در یک موقعیت یا رابطه، پاتان را از گلیمتان درازتر می کنید

 

خواب دیدن اینکه شما شهادت دزدی می دهید یا قربانی دزدی هستید بیانگر این است که کسی، زمان شما را تلف می کند و یا انرژی و ایده ی شما را می دزدد.
لیلا برایت میگوید :

 

اگر در خواب ، خودتان دزد هستید و الماس می دزدید نشانه ضررهای بزرگ است

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

تعبیر دیدن خواب دزد

 

تعبیر دیدن دزد در خواب از نظر معبران معروف

ابن سیرین

تعبیر راهزن، مردی است که با مردم دعوا و درگیری می‌کند.اگر ببینی راهزنی مال و اموال بسیاری از تو برده است، یـعـنـی با شخصی ارتباط و پیوند برقرار می‌کنی و تو را عزیز و گرامی می‌دارد و به اندازۀ مال و اموالی که از تو برده است، به تو سود و منفعت می‌رساند.

 

ابراهیم کرمانی

اگر ببینی مشغول حرکت در راهی هستی ولی گرفتار راهزن‌ها شده‌ای و تو را کشته و به قتل رساندند، یـعـنـی خبر مصیبت‌باری به تو می‌رسد.

 

امام صادق (ع)

تعبیرهای راهزنی عبارتند از: ۱- جنگ و خصومت ۲- دروغ گفتن ۳- بیماری و تباهی عیش.

 

یوسف پیامبر (ع)

دیدن دزد فتنه بود.

 

منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب دزد یا دوست است یا مهمان است و یا مسافر و از این سه خارج نیست .

اگر در خواب دزد به خانه شما آمده مهمانی برای شما می رسد یا مسافری می آید .

اگر در خواب دزدی به خانه شما آمد و شما مسافری در راه دور ندارید منتظر مهمان نا خوانده باشید .

اگر در خواب به شما خبر دادند که دزد آمده از دوستی به شما خبر می رسد و یا نامه ای دریافت می کنید

 

آنلی بیتون

اگر خواب ببینید دزدها در جستجوی شما هستند ، دلالت بر آن دارد که دشمنان خطرناکی با شما رقابت می کنند ، در حشر و نشر خود با دیگران نهایت احتیاط را به خرج بدهید .

 

اگر خواب ببینید دزدی را تعقیب می کنید یا او را دستگیر می سازید ، نشانه آن است که بر دشمنان خود چیره می شویداگر خواب ببینید کسی را متهم به سرقت کرده اند ، علامت آن است که در اثر استدلالی شتابزده باکسی درگیر خواهید شد

 

 دانیال نبی

تعبیر خواب دزدیدن بچه: در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

 

 معبران غربی

اگر خواب ببینید دزدها در جستجوی شما هستند، دلالت بر آن دارد که دشمنان خطرناکی با شما رقابت می‌کنند، در حشر و نشر خود با دیگران نهایت احتیاط را به خرج بدهید.

 

تعبیر خواب دزدی کردن پدر و مادر

اگر در خواب ببینید که پدر و مادرتان از شما دزدی می‌کنند، تعبیر آن است که شما در خانواده یا در ارتباط با والدین خود منتظر هستید که مشکلات یا مسائلی رخ بدهد. برخی اوقات ما احساس خوشایندی نسبت به پدر و مادر خود نداریم و این وضعیت استرس و فشار بسیار زیادی را برای ما به همراه دارد. معمولا وقتی احساس می‌کنیم که کنار گذاشته شده‌ایم چنین خوابی را می‌بینیم. اگر در خواب ببینید که پدرتان از شما دزدی می‌کند، تعبیر آن است که احساس می‌کنید دیگران احساسات شما را نادیده می‌گیرند.

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

تعبیر خواب دزدی

 

تعبیر خواب دزدی کردن از پدر و مادر

اگر شما فردی باشید که در گذشته چیزی را از پدر و مادر خود دزدیده باشید، ذهن ناخودآگاه شما این رویداد را به سطح آورده و در خواب شما ظاهر می‌کند. در علم تعبیر خواب، دیدن دزدی کردن از پدر و مادر در خواب تعبیر آن است که شما از بکار بردن سخنانی تند و ناخوشایند که بعدها برایتان پشیمانی به بار می‌آورد خودداری می‌کنید.

 

تعبیر خواب دزدی :

اگر خواب ببینید دزدی مشغول سرقت چیزی است، نشانه عقده‌ها و کمبودهای روانی و بداقبالی شماست.

 

تعبیر خواب دزدی کردن فرزندتان از شما

اگر در خواب ببینید که فرزندتان از شما دزدی می‌کند، این خواب نمادی از نگرانی‌های شما است. معمولا وقتی نگران فرزندانمان هستیم یا وقتی آرزو داریم که زندگی خوبی را برای آنها فراهم کنیم، خواب فرزندانمان را می‌بینیم. شاید آنها کار خاصی انجام داده‌اند یا بخشی از زندگی آنها در بیداری است که شما را نگران می‌کند.

 

تعبیر خواب اتهام دزدی :

اگر خواب ببینید متهم به دزدی چیزی شده‌اید، نشانه آن است که تعبیری خطا از رفتار شما می‌کنند و این امر باعث آزار شما می‌شود. اما بعد به این نکته پی خواهید برد، که این سوء تعبیر به نفع شما تمام خواهد شد.

 

تعبیر خواب دزیده شدن وسایل خانه , تعبیر خواب دزدیدن پول

اگر خواب ببینید کسی را متهم به دزدی کرده‌اند، علامت آن است که در اثر استدلالی شتابزده باکسی درگیر خواهید شد.

 

تعبیر خواب دزدی کردن :

اگر خواب ببینید دزد هستید و مأموران در تعقیب شما هستند، نشانه آن است که درگیر روابط اجتماعی نامطلوبی خواهید شد.

 

تعبیر خواب دزدیدن پول :

مراقب دزدها باشید.اگر در خواب ببینید که کسی پولی را از شما می‌دزدد، تعبیر آن است که فردی در زندگی شما وجود دارد که قدرت را از شما می‌رباید یا از شما سواستفاده می‌کند. اگر خودتان را در حالی ببینید که پول خرج می‌کنید، تعبیر آن است که شما در زندگی واقعی بیش از اندازه پول خرج می‌کنید. به هزینه‌ها و مخارج اضافی و افراطی خود آگاه باشید.

 

شاید خریدن آن پیراهن یا ماشین مستلزم پرداخت پول گزافی است. بعد از دیدن چنین خوابی بهتر است مراقب سرمایه گذاری‌ها و مخارج خودتان باشید زیرا این خواب نشان می‌دهد که عادت‌های خرج کردن شما مشکلاتی در آینده، حال و گذشته برایتان به وجود آورده و خواهد آورد. باید تا حد امکان به پیامی که از این خواب به شما می‌رسد دقت کنید.

 

سایر تعابیر دزدی

تعبیر خواب دزد طلا:

از دید کتاب جامع تعبیر خواب طلا در خواب معنی غم واندوه دارد پس کسی که این‌ها را بدزدد به یقین دوست ما خواهد بود. چون دوست است که از ما غم و ناراحتی را دور می‌کند.

 

دیدن طلا در خواب معمولا به این مفهوم است که پول و ثروت سر راهتان قرار می‌گیرد. اگر در خواب ببینید که بسیار ثروتمند هستید و ورق هایی از طلا دارید، تعبیر آن است که باید برای بهتر شدن زندگی تان تغییری ایجاد کنید.

 

اگر در خواب ببینید که طلا از بانک ربوده می‌شود، به زودی احترام و محبوبیت خود را به دلیل کاری که درگیر آن خواهید شد از دست می‌دهید. این خواب به شما هشدار می‌دهد که خودتان را در زندگی بهتر مدیریت کنید. شما باید محتاط تر باشید و از وارد شدن در کارهایی که برایتان پشیمانی به بار می‌آورند خودداری کنید.

تعبیر خواب دزدی كردن | دزدي كردن خودم

تعبیر دیدن دزد در خواب

 

تعبیر خواب دزدی کردن خوار و بار از شما

این از آن دسته خواب‌های عجیب و غریب است. اگر در خواب ببینید که کسی خوار و باری را از شما می‌دزدد، تعبیر آن است که دوره‌ای پربار و مثبت پیش روی دارید. در اغلب موارد، این خواب با تعاملات کاری بسیار مهم و ارتباطات کاری جدید که سازنده و نتیجه بخش هستند در ارتباط است.

 

از طرف دیگر، این خواب نشان می‌دهد که رابطه شما وارد مرحله جدیدی خواهد شد. این خواب نشان می‌دهد که شما ماجراهای گوناگونی را تجربه می‌کنید و به این ترتیب تعبیری مثبت دارد.

 

تعبیر معنوی خواب غذا دزدیدن

غذا دزدیدن در خواب با یکی از نیازهای عمیق عاطفی شما در ارتباط است: توانایی برای دوباره تجربه کردن احساس زنده بودن. اگر در خواب ببینید که کسی غذای شما را می‌برد، تعبیر آن است که شما از احساس خلأ درونی خود می‌ترسید.

 

برای اینکه خودتان را دوباره زنده کنید، باید کاری را از اول شروع کنید. این خواب نمادی از شروعی مجدد است با این تفاوت که این بار شما به دیگران کمتر و به خودتان بیشتر اعتماد می‌کنید. اگر در خواب خودتان را در حال دزدیدن غذا ببینید، تعبیر آن است که پیچیدگی‌های زندگی شما را گرفتار و آشفته کرده است.

 

تعبیر خواب دزدیدن ماشین، پول، وسایل خانه:

فرقی نمی کند دزد ماشین ، دزد خانه و کفش ، یا طلا و فرش و مغازه ، لباس ، وسایل منزل و …… ، دیدن دزد در خواب نشان از دوست ، مهمان مسافر ، یا شاید هم خوانواده تان چشم انتظار شما باشند.

 

خواب ببینید دزد به خانه زده است

اینکه خواب ببینید دزد به خانه زده است نماد و نشانه‌ی احساسی است که دارید و گمان می‌کنید در خانه کسی به شما توجه نمی‌کند. اگر مجرد هستید، این خواب نشانگر احساس شما است مبنی بر این که والدین‌تان مثل سابق شما را دوست ندارند.

 

اگر خواب ببینید دزدی به خانه‌تان زده اما چیزی ندزدیده

این خواب حکایت از آن دارد که جلوی خطری را خواهید گرفت و بیش از آنچه که واقعا آسیب دیده باشید، ترس خواهید داشت. همچنین این خواب نشانه‌ی رابطه‌ای سری و ترس از دست دادن چیزی پس از برملا شدن این رابطه است.

 

تعبیر خواب دزد در حال فرار: خانواده یا یکی از دوستانتان کمی از شما دلخور شده است.

 

تعبیر خواب دزد مسلح: برای شما اتفاق عجیب و خوشایندی به زودی خواهد افتاد . دست از تلاش بر ندارید.

 

تعبیر خواب دزدیدن ماشین: بطور کلی و طبق نظر اکثر معبران تعبیر خواب شاهد دزدی ماشین دیگران بودن به آن معنا است که صاحب رویا یک مسیر و یک ماجرای وابستگی و دلبستگی را تجربه می کند.

 

تعبیر خواب کسی که موقعیت شغلی شما را می‌دزدد

اگر در خواب ببینید که یکی از همکاران یا فرد دیگری جایگاه شغلی تان را از شما می‌دزدد، این خواب به شما هشدار می‌دهد که باید مراقب رفتار و گفتار خود باشید. بگذارید ساده تر بگوییم. این خواب به شما هشدار می‌دهد که مراقب اطرافیان خود باشید. بعلاوه، این خواب نشان می‌دهد که افرادی حسود در محل کارتان وجود دارند که از پیشرفت و محبوبیت شما نزد دیگران خوشحال نمی‌شوند.

 

خواب کتک زدن یک دزد

این خواب به لحاظ روان‌شناختی نمایانگر اعتماد به نفس و کوشش و تقلای شما است. در واقعیت، می توانید به طور موثری پیشرفت کنونی را کنترل کنید و هرگز از هیچ دشواری و مقاومتی هراس نداشته باشید. می‌توانید با تلاش‌ بی‌وقفه به دستاوردهای بزرگی برسید. این خواب می‌تواند به یک دوست جدید و وفادار نیز اشاره داشته باشد.

 

خواب گرفتن یک دزد

اگر در خواب دزد را بگیرید، نشانه‌ی آن است که توانایی کنترل اوضاع در شما خوب است. این خواب خوبی است که نشان می‌دهد می‌توانید با آدم‌ها یا رویدادهایی که به نفع خودتان از آن‌ها سوء استفاده کرده‌اید بر بیایید، و از اموال و شهرت خود در برابر آسیب‌ها به شکلی کاملا معاصر محافظت کنید.

 

منبع: auntyflo

 

نتیجه گیری: همه ما در طول شبانه روز خواب های زیادی میبینیم یکی از این خواب ها دیدن دزد در خواب است.ممکن اسن خواب ببینید خودتان دزد هستید یا خواب کسی دیگر را ببینید که دزد شده است و از منزل شما دزدی می کند یا از جای دیگر و … و هر کدام از این خواب ها در خصوص دیدن دزد در خواب تعابیر مختلفی دارد .در این راستا نیک شو تعبیر دیدن دزد در خواب را تهیه کرده است.همراه همیشگی نیک شو.

 

 

2.7/5 - (31 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. خواب دیدم ب طلافروشی ک همسایمان بودرفتم ودیدم نیس ی گردنبددزدیدم اوردم خونه گذاشتم توکمدولی بهم ک کرده بودخیلی ترسیدم درهمین حین چندنفررمال اومدن خونمون بذای همون طلاک خیلی ترسیدم بیدارشدم

  2. در خواب دیدم که تلفن همراه پسر عمه ام را در عروسی پیدا میکنم و ان را بر میدارم ک به او تحویل دهم اما زمانی ک به منزلشان میرسم شب شده بود تصمیم میگیرم تلفن را در کیفم بگذارم و فردا به او بدهم اما فردا عمه و پسر عمه ام به همه میگویند ک تلفنش را گم کرده و من از ترس اینکه مرا دزد خطاب کنند تصمیم میگیرم تلفنش را در یک دره پرتاب کنم وقتی میخاهم اینکار را انجام دهم پسرعمه ام تلفنش را در دست من میبیند

  3. خواب دیدم که داشتم تو یه محله قدم میزدم که یهو دیدم داداشم با یه خانم که چهرش معلوم نبود فقط اندامش دیدم از یه خونه که نمیدونم مال کی بود اومدن بیرون و فرش اون خونه رو دزدیده بودن و سعی داشتن فرار کنن و من شاهد این صحنه بودم ولی اونا متوجه نشدن که من میبینمشون(داداشم تازگیها نامزد کرده و خانواده نامزدش خوب هستن)

  4. سلام
    خواب دیدم اتفاقی ناخواسته باچندنفر یک ماشین را از یک محوطه ای که شبیه پارکینگ بود درآوردیم بیرون بین راه متوجه شدم ماشین را دزدیده این دوربین هم فقط چهره منو که پشت فرمون بودم ثبت کرده خیلی نگران بودم ترسیده بودم که تحت تعقیب قرار میگیرم در همون حین دیدم خونه پدریم هستم نامادریم یک قابلمه گذاشت جلوم تهش سه تا تیکه نان بود که یادم وقتی بچه بودیم با خورده نان ی چیزی درست میکرد ی چیزایی قاطی میکرد کمی نمدارش میکرد خیلی خوشمزه میشد. معلوم بود خورده بودن تهش همون سه تیکه مونده بود داد بمن گفت بخور یک لقمه خوردم فکرکنم برادرم بود گفت نخور اشتهات کورمیشه قرارمرغ بخوریم سراسیمه ازخواب بیدارشدم وقتی فهمیدم همه اینا خواب بود چقد آسوده خاطر شدم خداراشکرکردم که همه اتفاقا خواب بود

  5. سلامم خاب دیدم که سرگردان توی خیابونا دذحال چرخیدن بودم.متوجه اموزشگاهی شدم ک‌جایی واس سکونت داشت.وارد شدم کفش یکی از دانشجوهای پسرهمراه با کیف و‌وسایلش ذو‌دزدیدم و فرار کردمم اومدم خونمون قایمشکردم .نمیدونم دقیق تعبیرش چیه
    ان شاالله که خیره

  6. خواب دیدم رفتم از دستفروشی لباس بخرم و ان مرد خیلی ساده به نظر میرسید و چندنفر از اشناها هم همراهم بودن از جمله همسرم و انها چندتا از لباسها رو دزدیدن ولی مقدار کمی پول به فروشنده دادن.لباسهارو با ترس و هیجان داخل ماشین گذاشتن من تازه متوجه شدم دزدی کردن.بهشون میگفتم باید پس بدین و اونا نمیدادن تا اینکه یسری ادم دنبال ما بودن که مارو گرفتن و من متوجه شدم علاوه بر لباس مواد غذایی و همچنین یه دستبند مروارید هم دزدیدن.ولی همه رو در حال پس دادن بودن که من بیدار شدم.
    تعبیر خوابم چی میتونه باشه؟

  7. خواب دیدم با یکی از رفیقای پسرم رفتیم یجا دزدی اون مدارک برداشت و مم پوله طرفو از اونجا اومدیم بیرون بعدش که رفتم ببینم چخبره مامور اومده بود شوهر خالمو داشت میزد نمیدونم چرا بعد یکی بهم گفته حواست نبودخ مغازه دوربین داشته و عکسن اینجاس قشنگ عکسه خودمو دیدم بعد صاحب مغازه دنباله من بود

  8. سلام من خواب دیدم ،من و دوتا خواهرام از دیوار خونه داییم اینا بالا رفتیم ، من تو باغچه داییم اینا قابم شدم بابام اومد ولو رفتم و منو محکم بالا پرتاب کرد

  9. سلام خواهرم که متاهل است خواب دیده که من واون به یک پتو فروشی رفته ایم وصاحب مغازه ما را به زیر زمین میفرستد تا تنوع بیش تر ببینیم وخودش نماید وبه ما میگویه که به شما اعتماد دارم خودتان تنها بروید ومن وقتی در حال نگاه کردن هستم یک لیوان قیمتی را می دزدم و بعد صاحب مغازه مچ من را می گیرد؟تعبیرش چیست

  10. خواب دیدم ک دزدکی دارم از زیر در ی خونه ک توش چند تا طاووس نر هست نگاه میکنم و وسوسه دزدیدن طاوسها میشم ولی نمیشه

  11. سلام خواب دیدم ی عالمه پول از عابر بانک دزدیدم ولی رسیدش روش بود و مشخص بود پول مال کیه…بعدشم رفتم خونه ی مامانجونم اون بهم گف عطرمو دزدیدی..یعنی توی یه خواب یک بار تهمت بهم زده شد یکبار واقعا دزدی کردم

  12. سلام خواب دیدم که منو مادرم رفتیم دزدی خونه دوست خانوادگی مون بعدش که از دزدی برگشتیم خیلییی عذاب وجدان داریم و حال مون بد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا