تعبیر خواب

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

اگر خواب دیدید که مربوط به خیانت کردن بود اصلا نگران نباشید ، تعبیر آن را برای شما در ادامه مطلب قرار داده ایم.اگر خواب خیانت شوهر ،همسر،دوست دختر،دوست پسرو یا نامزد خود را دیده اید حتما این مقاله را بخوانید تا دچار سو تفاهم نشوید.در ادامه همراه باشید.

 

طبق گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا احساسات دوران نوزادی و کودکی حاکی از آن هستند که هر یک از ما با نیاز شدیدی به دوست داشته شدن و مراقبت پا به به دنیا می‌گذاریم. هنگامی که این نیاز فطری با خیانت مواجه شود درد و رنج حاصل از آن بسیار زیاد است.

 

در رویا خیانت اغلب به صورت ترک شدن نشان داده می‌شود، اما در رویاهایی نیز به صورت صحنه‌های بی وفایی زوج‌ها نمایش داده می‌شود. معنای این رویاها چنین نیست که شخصی که در رویا دیده‌ایم ما را ترک خواهد کرد، تنها معنای این قبیل خواب‌ها این است که خود ما ترس عظیمی از ترک شدن و تنها به حال خود رها شدن داریم.

 

دیدن خواب خیانت گاهی می‌تواند به معنای نوعی تغییر شغل باشد که شما را در بیداری بسیار درگیر کرده است. بسیاری از افراد نسبت به کارفرمایان و محل کار خود احساس تعهد می‌کنند یا این که دوست دارند پای انتخاب‌هایی که پیش‌تر داشته‌اند بایستند و به همین دلیل فکر کردن درباره تغییر شغل ممکن است خود را به شکل خواب خیانت و بی وفایی نشان دهد.

 

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

کاملا مطمئن هستم حتی یک بار هم شده خواب دیده اید که شوهرتان در حال خیانت به شما است. شما تنها نیستید، همه ی خانم ها چنین خواب هایی در مورد همسرشان می بینند. بر اساس مطالعاتی که در مورد خواب دیدن انجام شده است، خواب ها به تفکرات و خاطرات ما در طول روز ارتباط دارند.

 

نظریه دیگری می گوید خواب ها معمولا نشان دهنده ی احساساتی هستند که در یک روز تجربه می کنیم. وقتی مدت زمان زیادی در خیانت مرد یا در مورد اینکه آیا خیانت به همسر را می توان بخشید یا نه فکر می کنید، درگیر احساسات منفی ناشی از چنین تفکراتی خواهید شد و در نهایت خواب می بینید شوهرتان در حال خیانت به شما است.

 

آیا این خواب ها مفهوم به خصوصی دارند؟

در تمدن های باستانی خواب دیدن ارتباطی فراطبیعی بین روح و جسم در نظر گرفته می شد که افرادی با علمی به خصوص و نیرویی ماورایی توانایی تعبیر آن را داشتند. در روانشناسی تعبیر خواب از جمله تعبیر خواب خیانت شوهر به زن بر اساس روش زیگموند فروید در کتاب “تعبیر خواب” (منتشر شده در سال ۱۸۹۹ میلادی) می باشد.

 

طبق نظر فروید خواب ها در مورد تحقق خواسته ها و رویاهای انسان بوده و آرامش حاصل از خواب به فرد اجازه می دهد خواسته ها یا احساست درونی سرکوب شده اش را بیان کند.

 

از دیدگاه اسلام تعبیر خواب حتی تعبیر خواب خیانت شوهر به زن یک علم الهی بوده و هرکسی نمی تواند این کار را انجام دهد. در نتیجه اگر می خواهید مفهوم خواب های خود را در مورد موضوعات مختلف مثل خیانت مرد یا هرچیز دیگری بدانید باید به علمای در سطح برتر در این زمینه مراجعه کنید.

 

تعبیر خواب خیانت مرد

به گفته معبرین غربی دیدن خیانت در خواب نشانه از اختلاف و تضاد در روابط عاطفی واقعی شما دارد. البته این گونه خواب‌ها به شدت می‌توانند از احوال بیداری فرد بیننده خواب نشئت گرفته باشد. خیانت می‌تواند خیانت زن به شوهر و گاه خیانت مرد به زن باشد.

 

زنان ممکن است بسیار در خواب‌های خود ببینند که همسرشان به آن‌ها خیانت کرده و با فرد دیگری یا به قولی همسر دوم در ارتباط است در وهله اول این خواب‌ها باعث پریشانی افراد می‌گردد ولی با تعبیری که ابن سیرین و حضرت امام صادق بیان کرده‌اند می‌تواند تا حدودی از نگرانی زنان بکاهد.

 

ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.

 

شخصی پریشان و مضطرب به نزد امام صادق (ع) رسیدند حضرت پرسیدند که تو را چه شده است چرا اینقدر ناراحت و سراسیمه هستی پاسخ دادند سحرگاه خواب دیدم که زن دوم گرفته‌ام و همسرم پس از فهمیدن این موضوع بشدت ناراضی بودند و من را نفرین می‌کردند حضرت پاسخ دادند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می‌باشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد

 

کتاب سرزمین رویاها: شوهر یا نامزدتان شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: عمر شما طولانی خواهد بود.

 

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر مردی در خواب مشاهده کند که دو زن دارد، به این معنا است که از موضوعی واهمه دارد.

 

اگر خواب ببینید شوهرتان شما را ترک می‌گوید، علامت آن است که مدتی روابطی تلخ بین شما و شوهرتان حکمفرما خواهد بود. اما

 

تلخی‌ها با آشتی و صمیمیت به پایان می‌رسد.

 

خیانت در خواب می‌تواند همراه با موارد دیگری همچون دیدن ارتباط با نامحرم همراه باشد. این گونه‌ رویاها چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت مرد

 

تعبیر خواب خیانت زن

جابر مغربی: اگر بیند زن او به نزد مردمان بیگانه به فساد باشد، دلیل است بدو منفعت و نیکی رسد.

 

کتاب سرزمین رویاها:

زن یا نامزد شما، شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: تنهایی و گرفتاری

یک زن خواب ببیند که به شوهرش بی وفاست: احتمال دارد که حامله باشد.

 

آنلی بیتون:

اگر زنی در خواب دو شوهر داشته باشد، بیانگر آن است که دست به کارهایی می‌زند که رسوایی به همراه دارد.

 

اگر خواب ببینید شوهرتان به زنی دیگر دل بسته است، علامت آن است که شوهرتان به زودی از محیط خانواده دلسرد می‌شود و در جستجوی خوشبختی به جایی دیگر می‌رود.

 

همانطور که گفته شد معمولا خیانت به صورت بی اعتنایی و ترک معشوق رخ خواهد داد. تعبیرگران غربی برای دیدن این دسته خواب‌ها نیز تعابیر جداگانه‌ای را بیان کرده‌اند.

 

تعبیر خواب خیانت کردن با خیانت دیدن متفاوت است. چرا چنین خواب‌هایی می‌بینید؟ ضمیر نیمه‌آگاه‌تان نگرشی هیجانی ایجاد می‌کند که شما باید آن را حل کنید. دایره المعارف خواب به شما کمک می‌کند بفهمید چرا ذهن‌تان این پیام را می‌دهد.

 

برخی از متخصصان خواب اعتقاد دارند که خیانت نشان‌دهنده‌ی نگرش شما به غلبه بر موانعی است که در زندگی با آن‌ مواجه می‌شوید. ممکن است آدم‌ها به مرور زمان عوض شوند، اما شما هرگز نمی فهمید که ممکن است فردی از پشت به شما خنجر بزند و به شما آسیب برساند. هم‌چنین خیانت نشان می‌دهد به فردی که به شما نزدیک است اعتماد ندارید، برای همین احساس خطر می‌کنید، و نمی‌خواهید رابطه‌ی جدیدی را با دیگران شروع کنید.

 

هم‌چنین دیدن خیانت در خواب نشان می‌دهد که شما احساس می‌کنید آدم پلیدی هستید چون به فردی خیانت کرده‌اید. شاید بدانید که تعبیر خواب بخش جدایی ناپذیری از خودتان است که می‌توانید با کمک آن خودتان را بهتر بشناسید. در برخی موارد افرادی که معمولا حسود هستند بیش‌تر خواب خیانت دیدن از نامزدشان را می‌بینند.

 

وقتی در خواب ببینید شریک جنسی تان( همسر، نامزد، یا دوست) به شما خیانت کرده‌است

این خواب نشان‌دهنده‌ی وابستگی عاطفی شما به دیگران است. این شرایط، نه فقط برای شما، بلکه برای رابطه‌تان خطرناک است. اگر به همسر ،نامزد یا دوست تان وفادار نیستید، این خواب نشان‌دهنده‌ی احساسی است که دارید. شاید فکر می‌کنید دیگران یا حتی دوستان نزدیک‌تان گزینه‌ی بهتری برای انتخاب هستند. این اغلب رایج‌ترین خواب است و نشان می‌دهد تمام مدت نگران کنترل کردن فعالیت‌های همسر ،نامزد یا دوست تان هستید. شما بسیار حسود هستید.

 

تعبیر خواب خیانت نامزدتان به شما از طریق ارتباط با یک پیرمرد

دیدن این خواب که نامزدتان با آدم‌های متعددی رابطه دارد و از این طریق به شما خیانت می‌کند در بافتار این خواب‌ها معنی و نماد منفی دارد. این خواب پیش بینی می‌کند که به طودی مجبور خواهید بود با کسانی تنگاتنگ کار کنید یا کنارشان باشید که نمی‌توانید با آن‌ها خوب کنار بیایید. این مسئله ممکن است به خاطر تفاوت‌های ایدئولوژیک باشد، اما به احتمال بیشتر به تجارب گذشته‌ای مربوط می‌شود که دیگر کنترل‌شان از دست شما خارج شده است.

 

خواب خیانت نامزدتان از طریق ارتباط با مردی دیگر

خواب اینکه نامزدتان با مرد دیگری می‌خوابد، چه از رویدادی مشابه در واقعیت نشات گرفته باشد چه نه، نمایانگر نارضایتی شما از کار و مسئولیت‌های خانه است. به ویژه، این خواب نشانگر آن است که شما در انجام وظایف‌تان به صورت منظم و زمانبندی شده مشکل دارید یا برای کنترل امور به نحوی که باید انجام شوند منابع لازم را در اختیار ندارید. در هر صورت، دعوا کردن با نامزدتان درست معنای عکس دارد، اساسا به این معنی که او شما را برای کمبودها و اشتباهات اخیرتان شماتت و سرزنش نمی‌کند.

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت نامزد

 

خواب به هم زدن با نامزدتان به خاطر خیانتش

این خواب یعنی خیانت نامزدتان به شما بازتابی از تردیدها و احساس رها شدگی شما است. این احتمال وجود دارد که احساس طرد شدگی کنید یا اینکه برای نامزدتان عادی شده‌اید و آرزوی توجه و محبت را به اندازه‌ای که لایقش هستید دارید. این همچنین می‌تواند نشانه‌ای از تردیدهای خودتان درباره‌ی احساس خوبی نداشتن نسبت به آدم‌های مهم زندگی‌تان نیز باشد. تمرکز کردن بر روی یک تصویر شخصی منفی یا اعتماد به نفس پایین می‌تواند اساسا باعث درگیری‌ها و تضادهای غیرضروری در سایر حوزه ‌های زندگی‌تان بشود.

 

خواب اینکه نامزدتان با دختر دیگری به شما خیانت کند

این خواب لزوما به معنی آن نیست که نامزدتان به شما خیانت می‌کند. بلکه بازتاب نگرانی‌ها و اضطراب‌های شما درباره‌ی کارها و رفتار نامزدتان و درباره‌ی آینده‌ی رابطه‌تان است.

 

تعبیر خواب خیانت کردن یک زن متاهل

خواب خیانت کردن به عاشق‌تان اگر که زنی متاهل باشید نشان از آن دارد که به زودی عشق و احترامی که نزد شوهرتان دارید از دست خواهید داد. این از دست دادن به خاطر خشم، پرخاشگری، و سایر عواطف منفی است که برای مدتی نسبت به او اعمال کرده‌اید رخ می‌دهد.

 

تعبیر خواب خیانت کردن با بهترین دوست همسرتان

خواب خیانت کردن به همسرتان با بهترین دوست او هشداری برای روبرو شدن با بی مهری، بی‌تفاوتی و نادیده گرفته شدن از سوی همسرتان در عالم واقع است.

 

تعبیر خواب هندی در مورد خیانت کردن

اگر در خواب ببینید که شریک جنسیتان به شما خیانت می کند (همسر ، شوهر ، دوست)

دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما به شدت به او وابسته هستید و از لحاظ عاطفی نمی توانید دوری او را تحمل کنید. از طرفی این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما به کسی بجز عشقتان وابسته شده اید و احتمال دارد او را به عشقتان ترجیح دهید . در هر صورت دیدن این خواب نشان دهنده مشکلات عاطفی و عشقی شماست .

 

اگر در خواب ببینید که همسر و یا شوهر شما در حال خیانت کردن است و شما تماشا می کنید

دیدن این خواب به این معنی است که شوهر و یا زن شما با افراد متعددی رابطه جنسی دارد و شما این موضوع را می دانید ولی به هر دلیلی نمی توانید کاری انجام دهید. ممکن است از بابت مالی و یا شغلی به او وابسته هستید و منتظر موقعیتی می گردید که این وابستگی کم شده باشد تا انتقام خود را بگیرید. شما شدیدا در معرض خیانت کردن هستید و ممکن است برای تلافی کردن ، دست به خیانت بزنید .

 

خواب اقرار کردن به خیانت

خواب اقرار به خیانت به همسر یا عاشق‌تان به معنی آن است که وضعیت کنونی زندگی شما را راضی نمی‌کند، و برای انجام اقدامات لازم آماده می‌شوید تا تغییرات زندگی‌تان به سمت بهتر شدن را تضمین کنید.

 

تعبیر خواب خیانت خیانت تلافی جویانه

خواب انجام دادن خیانت در تلافی جویی از همسر یا عاشق ‌تان به منظور اثبات چیزی به او نشانه‌ی آن است که با شخصی که در رابطه هستید یا ازدواج کرده‌اید خوشبختی و شادمانی زیادی را تجربه خواهید کرد.

 

تعبیر خواب خیانت کردن یک شخص مجرد

اگر شما شخصی مجرد هستید و خواب خیانت به کسی را ببینید، این خواب به معنی آن است که برای داشتن یک سری از دوستداران و عاشقانی آماده می‌شوید که وقتی صحبت از روابط جنسی یا صمیمی می‌شود با خود ملغمه‌ای از شادی و ناامیدی به همراه می‌آورند.

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت شوهر

 

مقاومت در برابر خیانت

این که خواب ببینید در برابر وسوسه‌های خیانت به همسرتان مقاومت می‌کنید نشانه‌ی خوبی است حاکی از این که رابطه‌ای پرثمر و رضایت بخش خواهید داشت که هر دو شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

 

تعبیر خواب خیانت کردن با یک فاحشه

خواب خیانت کردن به همسر یا عاشق‌تان از طریق رابطه با یک فاحشه نشانه‌ای از آن است که آدم‌های اطرافتان شما را جدی نمی‌گیرند و اغلب کارها، تصمیم‌ّها، و رفتارهای‌تان را پشت سرتان و وقتی شما نیستید مسخره می‌کنند.

 

تعبیر خواب خیانت کردن به شوهر و حامله شدن

خیانت کردن به شوهرتان می‌تواند نشانه‌ی بدیمنی ازدواج‌تان باشد. این خواب معمولا به معنی آن است که ممکن است اعتماد یا عشق همسرتان را از دست بدهید، احتمالا به خاطر مسائل دیگری که در واقعیت با آن‌ها روبرو هستید. این مسائل می‌تواند شامل مشکلی طولانی مدت و حل نشده یا کمبود ارتباط شفاف و آشکار بین دو تا از شما باشد.

 

از طرف دیگر، حامله شدن از این شخص فاسق‌ (زناکار) می‌تواند به معنی آن باشد که شما کسی هستید که از ازدواج‌تان راضی نیست. شاید بیرون از رابطه‌تان به دنبال چیزی می‌گردید که شما را ارضاع کند.

 

این می‌تواند بسته به این که آنچه فکر می‌کنید خوشحال‌ترتان می‌کند مثبت یا منفی باشد. شاید فقط مسئله‌ی پیدا کردن سرگرمی‌ها یا پروژه‌های جدیدی باشد که باعث پربارتر شدن‌تان می‌شود. یا، ممکن است جایی دیگر در جستجوی توجه و محبت باشید.

 

خواب اینکه نامزدتان از طریق ارتباط با مادرتان به شما خیانت کند

این تصویر از خیانت مادر و نامزدتان باهم می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که نامزدتان چیزی را از شما پنهان می‌کند، هرچند احتمال اینکه به نوعی با مادرتان رابطه داشته باشد منتفی است. بلکه دیدن خواب رابطه داشتن مادر و نامزدتان می‌تواند نشان از درک ناخوداگاه شما نسبت به پنهان کاری چی مهمی درباره‌ی خانواده‌ی نامزدتان باشد که او با شما در میان نگذاشته است.

 

تعبیر خواب خیانت نامزدتان به شما از طریق ارتباط با خواهرتان

خواب گرفتن مچ خواهر و نامزدتان در یک وضعیت ناجور در واقع نمایانگر جنبه‌های منفی بسیار زیادی است. به رغم این واقعیت که آن‌ها ممکن است در زمان دیدن این خواب یکدیگر را هنوز نشناخته باشند، چنین چیزی ممکن است در واقعیت امکان پیدا کند.

 

دیدن خواهرتان به عنوان رقیبی برای عشق‌تان در خواب یعنی این امر در زندگی واقعی نیز ممکن است اتفاق بیفتد. از هشیار بودن و تجدید نظر در رابطه‌تان با نامزد و همچنین خواهرتان اطمینان حاصل کنید.

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب دیدن خیانت همسر

 

خواب ببینید شوهرتان از طریق ارتباط با یک مرد به شما خیانت کند

خواب خیانت شوهرتان به شما یعنی، چه باخبر باشید یا نه، سطحی از بی اعتمادی بین شما و شریک زندگی‌تان وجود دارد. تزلزل خودتان نیز بیشتر به این مسئله دامن می‌زند. شما فکر می‌کنید نیازهای همسرتان را برآورده نکرده‌اید، پس او را در حال خیانت با مردی دیگر می‌بینید تا به خودتان بگویید که شما مسئول مشکلات به وجود آمده در رابطه‌تان نیستید.

 

به نوعی، این خواب برای خویشتن داری است تا به عزت نفس‌تان خدشه‌ای وارد نشود و اعتماد به نفس‌تان بیشتر از این آسیب نبیند. بنابراین بچه نشانگر پشیمانی و شانس دوباره است. ناخوداگاه شما به شما می‌گوید با هیولاهای درون‌تان روبرو شوید و با همسرتان مسیرهای ارتباطی را باز کنید تا بتوانید از نو همه چیز را شروع کنید.

 

وقتی در خواب به فردی خیانت می‌کنید

این خواب بیان‌کننده‌ی این است که نگران خواهید بود. مشکلات روزمره شما را در هم شکسته و نمی‌توانید چیزهای کوچکی پیدا کنید که باعث شادی‌تان شود. تصمیم‌هایتان را دوباره ارزیابی می‌کنید و فکر می‌کنید بهترین تلاش‌تان را نکرده‌اید. اگر فرزند دارید بیش‌تر نگران آینده‌ی فرزندان‌تان می‌شوید.

 

وقتی فردی در خواب به شما خیانت می‌کند

این خواب نشان‌دهنده‌ی این است که اوقات خوشی پیش رو دارید. شاید نیاز دارید تنها باشید و با دقت فکر کنید که آیا رابطه‌تان آینده‌ی خوبی دارد یا نه. شما برای چیزهایی که در لحظات خوشی برایتان ارزشمند است، مبارزه می‌کنید.

 

وقتی در خواب ببینید که هم‌کارتان به شما خیانت کرده‌است

این خواب نشان می‌دهد شما به دلیلی احساس گناه می‌کنید. به رفتارتان نسبت به اطرافیان‌تان توجه کنید، شاید چیزی گفته‌اید که از شما رنجیده‌اند.

 

وقتی در خواب ببینید فردی در حال خیانت کردن است

این خواب نشان می‌دهد که اطرافیان‌تان آدم‌های درستی نیستند یا با حرف‌هایشان فرق دارند. این نشانه‌ی مشکلات ناشی از دو رویی در آینده است.

 

تعبیر خواب دیدن شوهرتان در حال فرار با زنی دیگر

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با زن دیگری فرار می‌کند، احتمالا پروژه کاری شما با شکست روبه‌رو می‌شود. برخلاف ماجرایی که در خواب دیده اید، این خواب نمادی از تصمیم‌ها و قضاوت‌های ناخوشایند کاری است.

 

تعبیر خواب دیدن همسرتان در حال شام خوردن با دیگری

اگر در خواب همسر خود را سر میز شام در کنار زن دیگری ببینید که در حال خوشگذرانی با یکدیگر هستند، تعبیر آن است که شما در رابطه خود احساس می‌کنید که از عشق و محبت محروم هستید. همسر شما بیش از اندازه روی کار و دیگر وظایفش متمرکز است و زمان کافی برای اختصاص دادن به نیازهای شما را ندارد.

 

تعبیر خواب همسرتان که عاشق فرد دیگری شده است

اگر در خواب ببینید که همسر شما عاشق فرد دیگری شده است، تعبیر آن است که احساس می‌کنید همسرتان به شما توجهی نمی‌کند و از شما غافل شده است. شما دو نفر مشکلاتی آشکار با یکدیگر دارید و نمی‌دانید که چطور به این وضعیت سر و سامان بدهید.

 

دیدن زن دوم گرفتن شوهر در خواب

با وجودی که دیدن این خواب بسیار دردناک است اما بسیاری از معبران مخصوصا معبران اسلامی معتقدند اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.

 

دیدن در آغوش کشیدن همسر یا نامزدتان توسط فرد دیگری

اگر در خواب ببینید که یک نفر دیگر عاشقانه همسرتان را در آغوش کشید و شما فکرکردید که بهتان خیانت شده است بدانید نشان ها ی از عمر طولانی شما دارد.

تعبیر خواب خیانت | خواب دیدن معشوق با دیگری

تعبیر خواب خیانت به چه معناست؟

 

مردی که در خواب ببیند زن دوم گرفته است

گاهی اوقات مردها از این دست خوابها می بینند و این نشانه ای است که شما از برملا شدن موضوعی مهم واهمه و ترس دارید.

 

دیدن رابطه جنسی با فرد دیگر

دیدن این خواب و اینکه شما با برقراری رابطه جنسی با یک شخص دیگر به همسر یا پارتنر خود خیانت می کنید می تواند نشانه ای از علاقه ناخودآگاه شما به یک نفر دیگر بیرون از زندگی تان باشد.

 

تعبیر خواب طلاق و یا قطع رابطه به دلیل خیانت کردن

اگر در خواب ببینید که به دلیل خیانت همسرتان از او جدا شده اید می تواند به این معنی باشد که او به شما خیانت کرده است و شما در فکر جدایی هستید . یا ممکن است رفتار او با شما تغییر پیدا کرده است و شما احساس می کنید او علاقه سابق را نسبت به شما ندارد و از شما دور شده است . مواظب باشید این احساس باعث از هم پاشیدگی رابطه شما و یا زندگی زناشویی شما نشود .

 

دیدن گریه کردن در خواب برای برملا شدن خیانت

این خواب که بسیار هم ترسناک استن شان از هوا و هوس شما برای خیانت و در کنارش ترس از رسوایی دارد که این یک خواب هشدار دهنده برای شماست

 

 بی توجهی همسرتان جلوی چشم بقیه

دیدن رفتار خیانتکارانه و بی توجهی آشکار همسرتان جلوی چشم بقیه نشانی از احساسات ناامن شما نسبت به وی دارد که همیشه ترس از طرد شدن دارید.

 

نماد ترس های زندگی

خیانت دیدن در خواب نمادی از ترس‌های ما در زندگی واقعی هستند. شاید شما به شدت عاشق همسرتان هستید و می‌ترسید که مبادا او به شما خیانت کند. چنین پندارهایی به شدت به شما آسیب می‌رسانند و شما نمی‌دانید که چطور می‌توانید خود را از این مهلکه نجات دهید.

 

نماد مسایل پرتنش زندگی واقعی

وقتی ما از چیزی می‌ترسیم، حتی اگر در زندگی خود کاملا آرام به نظر برسیم اما آن ترس را در خواب خود بروز می‌دهیم. خیانت در خواب هم نماد چنین ترسی است و درواقع این مکانیزم دفاعی ما در برابر مسائل پرتنش و دشوار زندگی واقعی است.

 

تعبیر خواب اینکه شوهر شما با خواهرتان رابطه دارد

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با خواهر شما رابطه جنسی دارد و به شما خیانت می کند نشان دهنده این است که شما احساس می کنید واقعا شوهرتان این کار را می کند. اگر اینطور نیست احتمال احساس می کنید خانواده شما مسئله مهمی را از شما مخفی کرده اند.

 

نماد تلاش برای مبارزه با موانع

خیانت نشان‌دهنده‌ی نگرش شما به غلبه بر موانعی است که در زندگی با آن‌ مواجه می‌شوید. ممکن است آدم‌ها به مرور زمان عوض شوند، اما شما هرگز نمی فهمید که ممکن است فردی از پشت به شما خنجر بزند و به شما آسیب برساند.

 

نماد احساس خطر درباره نزدیکان

خیانت نشان می‌دهد به فردی که به شما نزدیک است اعتماد ندارید، برای همین احساس خطر می‌کنید، و نمی‌خواهید رابطه‌ی جدیدی را با دیگران شروع کنید.

 

نماد احساس عذاب وجدان و احساس گناه شما

دیدن خیانت در خواب نشان می‌دهد که شما احساس می‌کنید آدم پلیدی هستید چون به فردی خیانت کرده‌اید. شاید بدانید که تعبیر خواب بخش جدایی ناپذیری از خودتان است که می‌توانید با کمک آن خودتان را بهتر بشناسید.

 

تعبیر خواب اینکه شوهرتان همجنس بازی می کند

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با یک مرد رابطه جنسی دارد می تواند به این معنی باشد که شما به شوهرتان اعتماد ندارید. شما احساس می کنید او فرد بی اراده و بی عرضه ای است که توان نه گفتن به دیگران را ندارد.

 

شما احساس می کنید او هیچگاه نمی تواند شما را به آرزوهایتان برساند .احتمالا از درآمد او و وضع شغلی فعلی او رضایت ندارید . ممکن است او ورشکست شده باشد و از لحاظ مالی در فشار هستید.

 

نماد حسادت

گاهی اوقات خیانت در خواب نشانی از حسادت های شدید در زندگی واقعی دارد. در برخی موارد افرادی که معمولا حسود هستند بیش‌تر خواب خیانت دیدن از نامزدشان را می‌بینند.

 

نماد ترس از رها شدن

بسیاری از افراد در عالم واقع ترس از طرد شدگی دارند و همین موضوع در خواب آنها نیز بازتاب دارد د و آرزوی توجه و محبت زیادی را دارند.

 

نتیجه گیری: بسیاری از مردان و زنان خواب خیانت را میبینند و در زندگی دچار تردید نسبت به هم دیگه می شوند .اگر شما خواب خیانت را دیدید نگران نباشید نیک شو تمام تعبیر های خواب خیانت را برای شما بازگو می کند که معنای متفاوتی دارد حتما تعبیرهای خواب خود را بخوانید تا دچار سوتفاهم نشوید.

 

 

3.7/5 - (50 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫35 نظرها

  1. باسلام.من خواب دیدم کسیکه دوستش دارم و یک مدتی باهم بودیم یک زن و یک دختر زیبا داشته و من متوجه شدم و اصلا هم ناراحتیمو بروز نمیدادم ولی عمیقا ناراحت بودم.تعبیر خوابم چیه؟(ولی در بیداری اون شخص مجرد هست).

  2. سلام من هفده سالمه مجرد هم هستم چند باری میشه خواب میبینم کسی هست من باهاش ازدواج کردم و بهم خیانت می کنه این تعبیری داره؟

  3. باسلام من در طول زندگی هر چه خواب دیدم واقعیت پیدا کرده..امشب خواب دیدم زنی که عاشقش هستم وباهم زندگی میکنیم و البته صیغه ام هستند با مردی غریبه به خانه آمد واین وجلومن هم دیگر را دراغوش گرفتندومن بعداز دیدن این صحنه زنم رابه شدت زدم میشه کمک کنید معنی این خواب را بدانم من تا به حال هرچه در خواب دیدم دربیداری برام اتفاق افتاده البته قصد دارم این خانم که مطلقه هست رو به عنوان همسرتا آخر عمر نگهدارم

  4. سلام ، خواب شما نشانه خاصی نداره و بیشتر از تفکرات ذهنی نشات میگیره.

  5. سلام خواب دیدم که کسی که دوستش داشتما و الان دیگه باهم نیستیم با رقیب عشقیم رقابت میکنیم که به دستش بیاریم و من تو این رقابت جلوتر بودم میشه تعبیرشا بگین؟

  6. من خواب دیدم که همسرم در یک چادر دیگر با یک مرد دیگر خوابیده و من رفتم جلو به من خندید رفتم اونورتر با دوستان خودم مواجه شدم بعد از اینکه از دوستانم جدا شدم امدم با اون مرد غریبه که اول دیدم خندید گلاویز شدم اون یک تیغ ریش تراش را در بند دو انگشتم فشار داد بعد دیدم که دوستانم اومدن از دست اون مرد گرفتن بعدش اونها نیز کار اون مردو ادامه دادن .بعدش از شدت درد انگشتام از خواب بیدار شدم .اگه میشه تعبیرشو میخوام

  7. خواب دیدم کراشم(نمیدونم اون چه حسی نسبت بمن داره)قراره بره خواستگاری دوس دخترش و زنگ میزنه بمن که واسه خواستگاری باهاش برم..تعبیرش چیه؟؟ممنون میشم بگید🙏

  8. با سلام و وقت بخير من خواب ديدم آقايي كه چندساله باهم هستيم و الان يك ماهه تركم كرده داره ميره خواستگاري يه دختر ديگه من جلسه خواستگاري رو ديدم گل قشنگ و شيريني برده بودن گفت سومين باره رفتن خواستگاري.خيلي ناراحتم بنظر شما حقيقي اين خواب و ايشون دنبال دختري ديگه هستن يا فقط يه خواب بوده آخه من خواب هام راسته تقريبا نه هميشه .ممنون ميشم جوابمو بدين

  9. سلام دوست پسر من در طول یک ماه 3 باره که خواب اینو میبینه که من بهش خیانت کردم و از این موضوع بسیار ناراحت هستش و از من دو دل شده آدمین عزیز میشه لطفا تعبیر خوابش رو بهم بگید خیلی بهش نیاز دارم لطفا💓💓💓

  10. با سلام ، برای تعبیر نیاز به اطلاعات بیشتری هست ، شاید فرد مقابل ترس از خیانت داره و در این صورت طبیعی هست که خواب خیانت رو ببینه

  11. سلام من در خواب دیدم که عکس همسر ام در کنار چند و مرد و زن دیگر است و همسر من در کنار یک مرد دیگر است توی اون عکسی که دیدم میخواستم بدونم تعبیر ام چیه ؟!

  12. سلام.من خانم مجردم.خواب دیدم کسی که قبلا دوستش داشتم مخفیانه ازم خواستگاری میکنه (مثل خارجیا)و بهم حلقه میده وبغلم میکنه بعد باهم ک قدم میزدیم ی اپارتمان نشونم میده میگه اون خونمونه پایین خونه ی ماشین سفید بود وتوش ی عروس تنها نشسته بود.نامزدم تا دیدش من اومدم جلوش که اون و نبینه و ازخواب پریدم.میشه تعبیرش و بهم بگید.

  13. خواب دیدم شب میرم خونه خالم وپسرخالم ک نامزدمه میبینم تواتاقشه توگوشبه ازش میگیرم میبینم عکس دخترتوشه شماره دختری ونوشته دوست دارم نگین.حرص مبخورم گربه مبکنم ازخونه میزنم بیرون حس مبکنم دبگه دنباروسرم اوارشد.امااون خوشخال بودوبی اعتنا.براش مهم نبودمن میرم یانه.خیلی دلم شکست توخواب.

  14. سلام من خواب دیدم کسی ک دوسال عاشقشم و در حال حاضر فقط باهم رفیقیم و حسشو نمیدونم نسبت ب خودم با شخص دیگری رابطه جنسی دارد!
    تعبیرش چیع؟

  15. سلام ، این خواب به دلیل حس شما نسبت به طرف مقابل هست و تعبیر خاصی نداره. نگران نباشید.

  16. سلام من تو خواب عشقم رو با یکی دیگه دیدم یه دختر دیگه و گف دوست ندارم فلان جدا شدیم تعبیرش چیه?

  17. سلام من خواب دیدم همسرم با دوستم داره ب من خیانت میکنه من همون زمان رسیدم و خیلی گریه کردم و عصبی شدم همون موقع از خواب پریدم لطفا سریعتر بفرمایید تعبیرشو

  18. سلام خانوم هستم،چندسالی هست نامزدیم دعواداشتیم اشتی داشتیم.الان سه ماه که کات بودیم،روزقبلش باهاش دعوام شدوالان که آشتی کرده همش منت سرم میزاره که ولم کن نمیخوامت،بعدگفت دوست دختر داره واین حرف خیلی بهم ریخت منو وادامه ندادم،صبح برای لحظه ای خواب دیدم کنار ی دخترنشسته چشم توچشم هم دارن صحبت میکنند،دیگه نخواستم برم جلوتر ازخواب بیدار شدم لطفا میشه مغنیش زودتربگید،چون اگه راسته میخوام رابطم بهم بزنم باهاش،ممنون

  19. سلام خواب شما دقیقا به خاطر فکر کردن به نامزدتون هست ، بنابراین نمیشه تعبیر خاصی براش گفت.

  20. سلام من خواب دیدم دوست پسرم قبلیم که ولم کرده بود با یه نفر ازدواج کرده و من تو مراسم عروسیش بودم ولی عروس رو ندیدم توروجون هرکی دوس دارین تعبیرشو بگین

  21. خواب دیدم دوست پسرم که خیلی دوسش دارم و بهش وابستم قبلن زن داشته و به من نگفته که توی خواب زنش یکی از دوستای قدیمیه خودم بود و دخترخالم بهم گفت که دوست پسرم زن داره و عکساشونم بهم نشون داد توی خواب انقد حالم بد بود که فقط جیغ میزدم و گریه میکردم

  22. سلام من خواب دیدم عشقم با رقیبم ازدواج کرده از قبل. متاسفانه دذ واقعیت رقیب من شوهرداره. اما بین منو عشقم که هردو مجردیم دوبهم زنی میکنه.. ودرخواب دیدم همین خانوم شوهردار کلا با عشقم ازدواج کرده.
    اما چون همکار هستیم درواقعیت. توی خوابم عشقم حواسش بمن هست و بمن توجه میکنه و سوالات منو جواب میده. اما با اون خانوم متاهل ازدواج کرده. و اون خانوم درخوابم زنش شده هردم میره ازش هدیه میگیره. من هدیه ها رو ندیدم اما توی خواب دیدم به هرحال بهانه ای از شوهرش که عشق منه هدیه میگیره. تعبیرش چیه؟
    میشه ایمیل کنید؟؟؟

  23. سلام من خواب دیدم با کسی ک هستم دارن جشن حنابندون میگیرم یهو یه شال توریه مشکی مبفته رو صورتم بهم میگن این نشونه ی شومه ک تو جشنت شال مشکی افتاده بعد حنا نمیزاریم درواقع یادم نیست گذاشتیم بعد مبفهمم تو پیام های مسدود شدش با دختری چت و قرار رابطه جنسی گذاشته و من کلی گریه میکردم تو خواب و میزدمش و میخواستم تموم کنم

  24. سلام خسته نباشید
    من خواب دیدیم عشقم که در حال حاضر باهاش ارتباطم کات شده بافرد دیگه ای که میشناسمش ازدواج کرده و اون شخص عروس رو هم توی لباس عروس دیدم واین خواب و من نزدیک اذان صبح دیدم یعنی رویای صادقه هست
    حالا می خواستم بدونم تعبیر این خواب چی هست ممنون میشم بگید

  25. سلام من خواب دیدم منو دوست دخترم درحال قدم زدن بودیم که دوستم داشت پشت سر ما میومد بعد یچیزی به دوست دخترم گفت و من حسادت کردم دوست دخترم با دیدن حسادت من دست تو دست دوستم رفتن و من درحال تماشا بودم این خواب تعبیری داره؟!!

  26. سلام من قبلا دوست پسر داشتم که سه سال باهاش بودم وقتی از هم جدا شدیم دوستم که کلی ازش بدگویی می‌کرد رفت باهاش دوست شد،حالام که نزدیک یک ساله با شخص دیگه ای تو رابطم امشب خواب دیدم همون دوستم با این آدم جدید زندگیم رفته تو رابطه و تو خواب هم فهمیدم دختره اومده جلو

  27. امروز این خواب رو دیدم که شخصی که دوستش دارم، کسی که نه میدونه دوسش دارم و نه رابطه ای بینمون هست، با دوتا دختر گرم گرفته و جالبه یکی از اونها ادعا می‌کرد که باون رابطه دارن یا (رل هستن)، میشه کمکم کنید تعبیررش رو بدونم؟
    خیلی رو مخم هست این موضوع و باعث به هم ریختگی ذهنم شده

  28. سلام . مجرد هستم آقا هستم . خواب دوست دخترم رو دیدم . خواب دیدم از سرکار با یک دسته گل سفید اومدم خونه و همسرم که همون دوس دخترم بود رو با آقایی دیدم خونه لخت بودن بعد گفتم این چه کاری کردی گفت کاری نکردم گفتم برو بیرون تا دم در پذیرایی رفت بعد به آقاهه گفتم دوسش داری گفتم کاری ام کردین گفت نه گفتم جون مادرت قسم بخور تا میخواست بگه اره یهو عشقم گفت نه بخدا کاری نکردیم بعد از موهاش گرفتم کشیدم چندتا مشت هم زدم دوباره بردم دم در پذیرایی بعد از خواب پریدم بیدار شدم .‌ توروخدا بهم بگین تعبیرش چیه خیلی فکرم مشغول کرده حتی شک کردم بهش اگه میشه بگین زودتر تعبیرش

  29. سلام پسری که دوستش دارم ولی باهاش الان قهرم و اینکه تو ذهنم همش فک میکنم نکنه با کس دیگه باشه.. که حدود ساعت 7صبح خواب دیدم دوس پسرم با دختری که نمیشناسمش رابطه جنسی دارن و منم دارم میبینم و بغض میکنم بعد تو خواب میبینم همین دوست پسرم عکس و فیلمای این رابطه جنسیش با این دختره و همینطور فیلم از بیرون رفتناشون و با هم قدم میزنن و خوشحالن و حتی دوس پسرم بهش دسته گل میده و کلی توی خواب همو دوست دارن و برای من این فیلمارو توی گوشی با متن و پیام میفرسته . منم این فیلماشونو نگاه میکنم تو گوشیم و بغض میکنم .معنیش چیه؟

  30. سلام من خواب دیدم عشقم با خواهر زادم داره حرف میزنه از خواهر زادم پرسیدم چی بهت گف
    گفت بهم گفته من با یکی (غیر از من)در ارتباطم کجاست نگرانشم گفت دیشب هم پیشش طرف بودم

  31. سلام من خواب کسی ک دوسش داشتم و دیدم ادعا به دوس داشتنم میکنه ولی تو خواب بهم خیانت میکرد ولی در واقعیت خیلی عاشقمه خیلی نگران هستم میشه بگید تعبیرش چیه

  32. سلام ، من ۱۲ سالم هست و پسر عمویم رو دوس دارم
    من یه بار خواب دیدم که پسر عمویم یه دختر دیگه رو بغل گرفته طوری که خواهر نداره . تعبیرش چیه تو روخدا بگید لطفا

  33. سلام من خواب دیدم کسی که عاشقشم در خواب به مردی که داخل ماشین بود زنگ زد و انگار خیلی وقتع باهمن گفتش که عاشقتم بعد وقتی من به مرده گفتم گفتش که وقتی رندگیش خراب بود تو کجا بودی و اینا خواستم ببینم تعبیرش چیع؟

  34. خواب دیدم کسی که دوسش دارم با کسی ک یک اشناییتی از قبل دارم (دختر هم هست) باهم کلی میخندن تو مکان عمومی هم بود ک حس خشم و حسادت و نگرانی داشتم که بعدش دیدم دارن باهم رابطه جنسی برقرار میکنن و من یواشکی نگاهشون میکردم و حتی رفتم نزدیک پیششون دراز کشیده بودم داشتم به رابطشون نگاه میکردم اما متوجه من نشده بودن تعبیرش چی هست؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا