فیلم و کلیپ

تبلیغات جنسی بیمیتو و دخترهای خوشگل ایرانی

تبلیغات جنسی بیمیتو و دخترهای خوشگل ایرانی

بیمیتو استارتاپی درباره بیمه خودرو است که با تبلیغات جنسی که داشت بسیار زود توانست در ذهن مردم مشهور شود اما شهرتی از نوع بدنامی نه بعنوان یک استارتاپ! بیمیتو در تبلیغات خود از دختران زیبای ایرانی و کمدین ها و اینفلوئنسرهای مشهور استفاده کرده است. در ادامه نمونه ای از ویدئوهای این شرکت را مشاهده می کنیم.

 

به گزارش نیک شو، یکی از کلیپ هایی که بسیار باز خورد منفی داشته از حسین شاهرخ نیا که همه او را به دلیل شرکت در برنامه خنداننده شو خندوانه می شناسند، است.واکنش کاربران بیشتر به علت استفاده ابزاری از زن ها و به کار بردن کلمه با ایهام “بِکنَم” در این کلیپ ها بوده است.

 

علاوه بر این کلیپ دیگری نیز از عرفان علیرضایی یکی از کمدین های معروف اینستاگرام منتشر شده بود که آن هم با اعتراض کاربران و محتوای جنجالی آن از صفحه اینستاگرام این کمدین حذف شد.بعد از این اتفاق مدیرعامل استارت آپ بیمیتو در توییتر خود از این اتفاق عذرخواهی کرده است.

 

در توضیح بیمیتو آمده است:بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمیتو می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. بیمیتو برای ارائه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است.

 

مطالب بیشتر:

۱۲ نوع رابطه جنسی که انسان ها در زندگی انجام می دهند

اگر رابطه جنسی داغ می خواهید این کارها را انجام دهید

مراحل ارضا شدن زنان و مردان در آمیزش جنسی

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا