سینما و موسیقی

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

امیرعلی خسروجردی مشهور به زخمی خواننده رپ ایرانی متولد تهران در سال 1369 است. خانوادهاش هنری هستند و دوران کودکی پرمخاطره ای داشته ، چون نوع افکارش با اجتماعی که در آن زندگی می کرده همخوانی نداشت. او از ترانه اینجا تهرانه هیچکس یاد می کند که به خوبی اوضاع جامعه را روایت می کند ، همین ترانه باعث شد زخمی فکر کند می تواند در آینده او هم ترانه هایی را بخواند تا شاید روی افکار نوجوان ها و جوان ها تاثیرگذار باشد. آهنگ چرا من ، که به مسائل اجتماعی می پردازد معروف ترین ترانه اجتماعی زخمی است.

 

زخمی 11 سال است که در انگلستان اقامت دارد. به دلیل دردسرهایی که زخمی در ارتباط با مردم ، همسایه و پلیس داشت خانواده اش تصمیم می گیرند وی را از ایران خارج کنند. امیرعلی در ابتدای ورود به انگلستان از فرهنگ و نوع برخورد مردم انگلیس تعجب می کند ، تواضع و احترامی که مردم برای یکدیگر قائل هستند روی وی اثر زیادی گذاشته است. امیرعلی از درگیری های خیابانی در ایران به خاطر چشم در چشم نگاه کردن یا مسائل پیش پا افتاده می گوید که منجر به دعوا می شده اما در انگلستان از این موارد خبری نیست.

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

زخمی ، بعد از مشاهده آزادی هایی که در انگلستان دید تصمیم گرفت موسیقی رپ را شروع کند. او 7 سال قبل با پرهام (خواننده) آشنا می شود و با نام عصیان به مدت دو سال شروع به همکاری می کنند ، این مجموعه هیچ وقت منتشر نشده است. در آلبوم بعدی به نام شخصی با مهراد هیدن ، علی جیدال و پرهام همکاری کرد که با حمایت بسیاری از جمله عرفان ، سامی بیگی و تهی روبرو شد ، ضبط آلبوم شخصی هم 2 سال طول کشید.

 

نظر زخمی درمورد درآمد موسیقی رپ این است که کار موسیقی همراه با عشق و تلاش است و درآمد آن چنانی ندارد ، بنابراین روی درآمد آن حساب نمی کند. امیرحسین از دورانی می گوید که دائما در حال تلاش و ضبط آهنگ در استودیو بوده و حتی برخی شب ها در استودیو می مانده تا کارش را انجام دهد.

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

همکاری با سوگند

زخمی در چندین آهنگ با سوگند سهیلی خواننده مشهور ایرانی همکاری داشته است : میگذره ، آینه آینه ، بمب.

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

ازدواج سوگند و زخمی و تولد فرزند

امیرحسین با سوگند ازدواج کرده و فرزند آن ها چندی قبل به دنیا آمد.

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

بهترین آهنگ های زخمی:

کمین با مهراد هیدن

خورشید

آرزو

صدامو داری

راضیم

 

عکسهای زخمی

بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند بیوگرافی زخمی خواننده رپ ،همسر سوگند

 

 

4.1/5 - (112 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. عین بعضی از هنرمند دم دستی ذخیره ای آب نمکی خاک بر سر سوگند با هم چین کسی ازدواج کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا