مدل لباس زنانه

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

حتما برای شما هم پیش آمده که بهترین لباس را برای جشن عروسی یا هر نوع مهمانی بخرید و بعد متوجه شوید که وقتی می پوشید بندهای سوتین تان دیده می شوند یا پشت لباس به اندازه ای باز است که نمی توانید از سوتین های بدون بند هم استفاده کنید. اما نگران نباشید، شما می توانید هر لباسی که دوست داشته باشید را بپوشید بدون این که نگران باز بودن پشت لباس یا دکلته بودن آن یا نازک بودن لباس یا هر شکلی که سوتین را نشان می دهد، باشید.

 

شاید لباسی که انتخاب کرده اید را بر تن مانکن دیده اید و یا در مراسم فرش قرمز کسی آن را پوشیده باشد و شما عاشق آن لباس شده باشید ولی وقتی خودتان آن را می پوشید شاید نا امید شوید. برای حل این مشکل امروز با شما همراه هستیم با معرفی انواع سوتین بدون بند و بدون پشت برای هر نوع لباس مجلسی:

 

سوتین قالبی چسبنده

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

یکی از بزرگ ترین ریسک های استفاده از سوتین های بدون پشت چسبنده، ترس از نچسبیدن آن است! البته این مشکل ممکن است به خاطر چسبندگی ضعیف سوتین نباشد و شاید شما اشتباهی در استفاده از آن داشته اید مثلا این که باید اطمینان حاصل کنید که پوست تان کاملا تمیز باشد و هیچ گونه چربی و یا لوسیون نداشته باشد. استفاده از مارک خوب نیز به نوعی خیال شما را بابت کیفیت و چسبندگی، بیشتر راحت می کند و از نگرانی شما می کاهد. این سوتین ها در انواع و سایز ها و حتی طرح های مختلف وجود دارند که شما می توانید بر حسب نیاز خود تهیه کنید.

 

اگر با این سوتین ها همزمان دوست دارید که سینه های تان لیفت شوند، بعضی از مدل های آن هست که گیره ای در وسط سوتین دارد که با بستن آن این کار برای شما انجام می شود.

 

سوتین های استیکری

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

یکی دیگر از سوتین های چسبنده برای لباس های پشت باز، سوتین های استیکری هستند. این نوع سوتین قالب ندارد و صفحه نازک و پوستی ست که مستقیما روی پوست تان چسبیده می شود. از کارکرد این سوتین می توان گفت که مانند سوتین قبلی به سینه شکل و فرم نمی دهد و کاپ و قالبی هم ندارد. اگر به دنبال چیزی هستید که طبیعی تر جلوه کند این مدل می تواند به شما کمک کند.

 

این سوتین ها در سایز های مختلفی هستند و حتی می توانید با بریدن قسمت هایی از آن، سایز را کوچک تر کرد و یا آن را برای لباس تان مناسب تر کرد.

 

لباس زیر بادی

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

لباس های زیر بادی امروزه محبوب هستند و به عنوان سوتین های بدون پشت استفاده می شوند. از فواید پوشیدن این لباس زیر این است که قسمت جلو بدن را صاف نشان می دهد و یقه بازی دارد و البته پشت ندارد. این لباس با بندی نازک در قسمت پایین و چسب هایی در کنار کاپ های سوتین، شما را برای پوشیدن لباس تان آماده می کند.

 

این لباس زیر در رنگ های تیره و روشن پوستی هستند و سایز های مختلف آن وجود دارند. این مدل چون در قسمت سوتین سایز بندی ندارد ممکن است برای هر بدنی به خوبی پاسخگو نباشد. اما با پوشش و برشی که دارد ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. شاید این لباس چیزی باشد که شما به دنبالش می گردید.

 

سوتین های انعطاف پذیر با بند پایین

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

همه انتخاب ها برای سوتین های بدون پشت، نیاز به چسبی بودن یا کاملا بدون پشت بودن ندارند. برای بعضی تاپ ها و لباس ها که پشت بازی دارند، ممکن است این نوع سوتین کافی باشد. انعطاف پذیر بود این سوتین برای این است که با این که بند پشت پایینی دارد، اما می تواند به خوبی سینه ها را بالا دهد و ظاهر جذاب تری برای شما بسازد.

 

البته به این نکته باید توجه شود که با این که بند این سوتین پایین است اما بالاخره بند دارد و ممکن است برای برخی لباس ها که جذب و نازک هستند مناسب نباشد و بند سوتین از روی لباس مشخص شود. این سوتین برای لباس هایی که کمی آزادتر هستند و یا لباس های طرح دار، مناسب تر هستند. در تصویری که مشاهده می کنید، تنها یک نوع از مدل سوتین ها با بند پایین هستند و شما انتخاب های زیادی در این زمینه دارید.

 

سوتین بند پایین نازک

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

این سوتین نازک و لطیف، انتخاب خوبی برای لباس هاییست که پشت باز دارند است. یکی از نکات مثبت این سوتین نسبت به سوتین بند پایین قبلی این است که از روی لباس دید ندارد و بندهای آن حتی با لباس های جذب نیز قابل مشاهده نیستند. به علاوه یقه باز و V شکل آن مناسب برای لباس های یقه باز نیز هست. خبر خوب در مورد این نوع سوتین این است که بسیار راحت هستند و در بسیاری از رنگ ها وجود دارند.

 

این سوتین انتخاب خوبی زمانیست که نیاز به چیزی دارید که دید نداشته باشد و به ساپورت کمی برای سینه خود نیازمندید و البته وجود بندها برای تان مهم نیست. شما می توانید از میان رنگ های بسیار متنوع این نوع، رنگ مناسب برای لباس تان را جهت ست کردن انتخاب کنید که اگر زمانی بندهای آن دیده شد، جزوی از رنگ لباس تان باشد.

 

کاپ سینه

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

گاهی اوقت سوتین های بند پایین نمی توانند به شما کمک کنند و شما نیاز به چیزی بهتر دارید که شبیه وقتی شود که انگار اصلا سوتین ندارید. اغلب دلیل پوشیدن سوتین برای خانم ها ایجاد ساپورت و پوشانندگیست. پوشانندگی که به دنبال آن هستند، شکل و رنگ نوک سینه را می پوشاند. اگر شما به دنبال چیزی نیستید که ساپورت داشته باشد یا شکل سینه شما را تغییر دهد، و تنها می خواهید که پوشانندگی داشته باشد، شما می توانید از پوشیدن سوتین به کلی چشم پوشی کنید و تنها از دو کاپ استفاده کنید. زمانی که صحبت از پوشانندگی نوک سینه می شود، انتخاب های گوناگونی پیش روی شماست، از صفحات کوچک کاغذی گرفته تا سوتین های پارچه ای چسب دار در طرح ها و شکل های مختلف. گزینه های بهترین انتخاب برای شما می تواند، صاف بودن، استایل سیلیکونی در رنگی از تن پوست و در حالت پوشیده تا حد امکان چسبیده و نزدیک به پوست بودن، باشد که بدون دید و با پوششی نامریی نیز باشد.

 

سوتین با بندهای پشت زیبا

بهترین سوتین ها برای لباس های مجلسی پشت باز

شما می توانید گاهی وقتی لباسی می پوشید که پشت آن باز است، از سوتین هایی استفاده کنید که بندهای جذاب در پشت خود دارند. بگذارید طرح پشت سوتین تان طوری باشد که انگار جزوی از لباس تان است. مدلی را انتخاب کنید که دوست دارید و حتما رنگ آن را با رنگ لباس تان ست کنید تا استایل جدیدی به لباس و ظاهرتان بدهید.

 

مطالب بیشتر:

آیا بستن سوتین برای پستان ها سرطان زا است؟

جدیدترین مدل های لباس زیر زنانه ،سینه بند زنانه

 

 

2.3/5 - (3 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا