دنیای آی تی IT

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

اگر اعضای خانواده یا فامیل و دوستان در جمعی هستید و میخواهید بازی یا چالش هیجان انگیز راه بیندازید ، پیشنهاد میکنیم بازی های زیر را امتحان کنید که به صورت دو یا چند نفره روی موبایل ها قابل انجام هست. توجه کنید که لینک دانلود این بازی ها همگی برای اندروید هست و بیشتر این بازی ها نسخه ios آیفون هم دارند و باید توی گوگل به دنبالشون باشید.

BADLAND

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

بدلند یکی از پرطرفدارترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماجراجویی محصولی از Frogmind برای اندروید است که تا امروز بیشتر از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده ، بازی بدلند یک بازی ماجراجویی هست که برنده جایزه طراحی Apple Design Award در سال ۲۰۱۳ شده و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل گرفته! بازی رو باید در یک جنگل پر از درخت، گل و حیوانات انجام بدید ؛ با اینکه جنگل خیلی زیباست، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل مشغول شوید تا مشکلات موجود رو پیدا کنید! این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ کاملا متنوع هست و حالت چندنفره یا مولتی پلیر هم داره که تا 4 نفر قابلیت بازی دارند!! اگر از طرفداران بازی بسیار زیبای لیمبو هستید، امروز ما بازی فوق را به شما پیشنهاد می دهیم که به اندازه ی بازی لیمبو زیباست!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی BADLAND اندروید :

امکان بازی به صورت تک نفره و پشت سر گذاشتن 80 ماموریت چالش برانگیز

امکان بازی به صورت مولتی پلیر تا چهار نفر برای انجام +21 ماموریت مهیج

بازی و انجام ماموریت ها در مکان ها و محیط هایی کاملا متنوع و لذت بخش

کنترل های لمسی بسیار آسان و حرفه ای همراه با طراحی نوآورانه

پشتیبانی کامل از تبلت ها و گوشی های آندرویدی 2.3.3 و بالاتر

دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و هیجان انگیز

رایگان بودن، بدون نیاز به اتصال اینترنت و نصب سریع و آسان !

بازی BADLAND به صورت رایگان عرضه شده است و هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 هست ؛ این بازی برای پردازنده های تگرا، مالی، پاور وی آر و آدرنو دارای فایل دیتا و نصبی مشترک است.

دانلود از پلی استور

Bam Fu

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

در بازی Bam Fu شما باید یک رنگ برای خودتون انتخاب کنید و سعی کنید تمام کاشی های داخل صفحه رو به رنگ خودتون در بیارید. برای تغییر دادن رنگ هر کاشی باید روی اون با انگشتتون بزنید تا رنگش عوض بشه. در این بازی دخالت در کار دیگران مجاز هست و میتونید مانع دیگران بشید تا نتونند کاشی ها رو به رنگ خودشون در بیارن. در ابتدا، حالت سه نفره و چهار نفره ی بازی قفل هستند و باید اول بخش دونفره را تموم کنید تا اون مراحل هم آزاد شوند.بازی شامل زمین ها متعددی هست و هر زمین شامل تعداد کاشی های مختلفی. در انتها، کسی که یک زمین را 5 بار ببرد، برنده است. برای انجام این بازی پیشنهاد میکنیم از گوشی صفحه بزرگ یا تبلت استفاده کنید.

دانلود

Gravity Guy

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

در Gravity Guy قانون جاذبه معنایی نداره. قهرمان بازی که مقابل خلاف کاری ها و دشمنان ایستادگی میکنه باید وظیفه مهمش را که بازگرداندن امنیت هست رو انجام بده. بازی از تک نفره تا 4 نفره قابل انجام دادن هست.

ویژگی ها:

– گرافیک خوب باتوجه به حجم بازی

– موزیک زیبا

– 30 مرحله مختلف ، 3 فضای بازی مختلف و هیجان انگیز و 4.5 ستاره در اندروید مارکت مصمئنا دلایل خوبی برای دانلود این بازی هستند!

دانلود

King of Opera

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

در این بازی شما وارد مهمانی و انواع مختلف پارتی می شوید و وظیفه دارید که توجه تماشاگران را به وسیله موزیک ها و نواخت هایی که به دست شما نواخته می شود و انواع و اقسام هنرنمایی های دیگر جلب کنید. بازی دارای گرافیک بسیار تماشایی و خوشمزه و گیم پلی عالی هست و 1 تا 4 نفر میتونند همزمان بازی کنن، همچنین بازی 5 حالت پیشروی داره که مناسب با رده سنی بازیکن تعویض میشود. ایده ی بازی King of Opera بسیار خلاقانه است و بسیاری از کاربران نظر مثبتی در مورد این بازی در پلی استور منتشر کرده اند.

دانلود از گوگل پلی

Worms 4

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

یک بازی قدیمی و مهیج ، واقعا اعتیاد آور و سرگرم کننده ، در بازی کرم ها شما در سنگرهایی که در تپه ها وجود دارد به رقیب تان شلیک کنید ، وسایل جنگی مختلفی هم به شما در حین بازی داده می شود ، اندازه گیری دقیق برای نابود کردن دشمن واقعا سخت است و هیجان انگیز ، حتما این بازی را دنبال کنید.

دانلود از گوگل پلی استور

Spaceteam

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

Spaceteam 1.6.1 یک بازی زیبا و هیجان انگیز دوستانه و خانوادگی که توسط Henry Smith تولید شده و تا به اکنون برنده جوایز بسیاری هم شده است. یک بازی سرتاسر هیجان که جزء یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر در جهان شناخته شده ، این بازی به 2 تا 4 دستگاه جدا نیاز داره و با بلوتوث و وای‌فای می تونید به هم متصل شوید و این بازی جذاب رو شروع کنید. اساس این بازی همکاری است و هرکس باید به وظایفی که بهش محول شده عمل کند. شما در نقش یک تیم متشکل از فضانوردان هستید که سفینه‌تان برای فرار از یک ستاره‌ی در حال انفجار تلاش می‌کند و باید به سرعت کارهای مورد نظر را انجام دهید اما سرانجام پس از مدتی سفینه‌تان از بین می رود. هیجان این بازی در این است که مانند فضانوردان واقعی سر هم داد می زنید و از بقیه درخواست می‌کنید که سریع‌تر کارشون رو انجام دهند تا همگی جان سالم به در ببرید! این بازی جذاب به طور رایگان عرضه شده

دانلود بازی از گوگل پلی استور

Marble Mixer

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

تیله بازی مجازی! تنوع مراحل بازی Marble mixer زیاد نیست، اما همین تعداد مرحله هم میتونه برای مدت زیادی شما رو سرگرم کنه. در یکی از مراحل که کله یک پاندا رو میبینید، شما باید تیله ها رو به داخل دهن پاندا نشونه بگیرید و هرکی بیشتر بتونه بفرسته پاندا بخوره برنده است. بقیه ی مراحل هم به این صورته که شما باید در پایان هر دور، تعداد بیشتری تیله در وسط میدان داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی استور

dots and boxes

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

نقطه بازی! سرگرمی که دوران قدیم کلی لذت داشت و الان نوستالژی محسوب میشه اما میتونیم با گوشی موبایل به صورت چند نفره بازی کنیم ، به یاد ایام قدیم.

دانلود از گوگل پلی استور

4 player reactor

بهترین بازی های موبایلی چندنفره برای مهمانی و دورهمی ها

یک بازی هیجان انگیز که چند مرحله داره و روی یک صفحه موبایل یا تبلت انجام میشه ، صفحه به 4 قسمت تقسیم میشه و هرکدوم از اعضا باید سرعت عمل و هوش به خرج بدن تا برنده بشن ، انواع بازی های سرعت عمل ، تست هوش و . . . توی بازی هست و تا مرحله آخر هرکسی امتیاز بیشتری بگیره برنده هست.

دانلود بازی

مطالب بیشتر:

بهترین بازی های اندرویدی سبک Run

سوالات خفن بازی جرات یا حقیقت که حتما باید بپرسید

ایده بازی و مسابقه برای مهمانی ، مراسم و جشن

5/5 - (2 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا