دانلود آهنگ خارجی

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

امروز و در این پست بهترین آهنگ های خواننده اسپانیایی انریکه ایگلسیاس رو برای شما معرفی می کنیم، پسر خوش قیافه دنیای موسیقی که خودم از طرفدارای پرو پا قرصش ام، این مجموعه ای که براتون میذارم بر اساس فروش اهنگ، شعر و ریتم و ملودی اهنگ ها جمع آوری شده که همه جزو برترین آهنگ های جهان هستند.

من اینجا کمی در بارشون توضیح میدم، اسم و کاورشون رو براتون میذارم تا اگر دوست داشتید، برید و از وب سایت های مخصوص موسیقی دانلود کنید یا از فروشگاه ها آلبوم هاش رو خریداری کنید. در ادامه با نیک شو همراه باشید.

 

شماره یک میرسه به ring my bells

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

ring my bells یا منو به خودم بیار، میشه گفت بهترین آهنگ انریکه هست، چه از نظر فروش چه دانلود چه ریتم و چه شعرش برترینه، همین الان اسمش رو تو گوگل سرچ کنید و این اهنگ فوق العاده رو از وب سایت های موزیک دانلود کنید و از اون لذت ببرید.

 

دانلود

 

شماره دو میرسه به bailando

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

اول بگم، انریکه دوتا اهنگ یه اسم بایلاندو داره یکی اهنگی هست که با اون به شهرت رسید و یکی هم این اهنگ که بایلاندو 2 هست که این آهنگ هم دوتا ورژن داره، برترینشون ورژن اسپانیاییش هست و دومیش هم ورژن انگلیسیش که شان پاول هم در اون حضور داره. (bailando) جزو پر فروش و زیباترین اهنگ های انریکه است که در یوتیوب و تمام رده بندی های موزیک و همچنین موزیک ویدیو رتبه داره.

 

دانلود

 

شماره سه متعلق است به tired of being sorry

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

tired of being sorry یا از متاسف بودن خسته شدم همه جوره جواب میده! اهنگ درباره مردی هست که داره خودش رو سرزنش میکنه این اهنگ ریتم و آهنگسازی خیلی خوبی داره و پیشنهاد میدم حتما بهش گوش بدید.

 

دانلود

 

شماره چهارم do you know

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

do you know ترانه پینگ پونک یا (میدونی)، یک ترانه عاشقانه هست که فردی داره با مخاطب خاصش از عشقش حرف میزنه این اهنگ در رده بندی بسیاری از کشور ها نظیر آلمان، سوئد، فرانسه، اتریش و… جزو ده آهنگ برتر بوده، یک ترانه پر انرژی و ریتمیک و همه چیز تمام! باور کن با یک بار گوش دادن عاشقش میشی!

 

دانلود

 

شماره پنجم هم هست escape

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

escape یا گریز که در سال 2001 ضبط شده جزو رکورد دار های انریکه هست که در رده بندی آهنگ های کشورهایی همچون انگلیس و استرالیا رتبه اول رو بدست آورد، آهنگی که با ریتم آروم شروع میشه و کم کم اوج میگیره پیشنهاد میکنیم بهش گوش بدین.

 

دانلود

 

شماره ششم هم متعلق است به loco

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

loco یا دیوونه (مجنون)، یک آهنگ با زبان اسپانیایی است که انریکه با همکاری رومئو سانتوس اون رو خونده، ترانه ای که ویدیو موزیک عجیبی داشت.

 

بعضی ها مجبور شدن ویدیو رو بارها ببینن و موشکافی کنن تا معنی اون رو بفهمن، شعرش درباره مردی هست که عشقش رو ستایش میکنه همکاری انریکه با خواننده بزرگی مثل رومئو سانتوس کار بسیار زیبایی رو بوجود آورده که شنیدنش هم خالی از لطف نیست.

 

دانلود

 

شماره هفتم میرسه به tonight

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

tonight یا امشب یکی از پرطرفدار ترین و پر حاشیه ترین آهنگهای انریکه با همکاری لوداکریس یکی از بهترین های سبک رپ هست که اگه نمیشناسینش حتما تو سری فیلم های سریع و خشن دیدینش که نقش یک هکر سیاهپوست تو تیم دامینیک تورنتو رو داره.

 

نکته: اگه خواستین دانلودش کنین یادتون باشه که حتما عبارت tonight i am loving you رو سرچ کنید، متاسفانه بعد از این اهنگ یک ورژن از اون بیرون اومد که بجای loving you کلمات رکیک جایگزین شده بود.

 

دانلود

 

شماره هشتم هم هست sombody is me

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

somebody is me یا اون یه نفر منم، تک آهنگی که در سال 2007 منتشر شد یک آهنگ احساسی که اگه انگلیسی هم بلد نباشید از صدای خوندن انریکه، حسش رو میفهمید.

 

داستان کسی که از عشق و احساساتش حرف میزنه، آهنگ با تکنوازی گیتار و صدای انریکه شروع میشه و آروم آروم اوج میگیره. یه آهنگ آرام بخش برای وقتایی که شاید اعصابتون خورده و به جای مسکن بهتون تجویز میکنم.

 

دانلود

 

شماره نهم  i like it!

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

i like it یا خوشم میاد، یک تک آهنگ دیگه از انریکه با همکاری رپر معروف، شوخ، بامزه، و پر انرژی یعنی آقای پیت بول هست، این اهنگ به محض ورود در ده ترانه برتر کشوهایی همچون نروژ، استرالیا، اسپانیا، دانمارک، لهستان، فنلاند، سوئیس، نیوزلند، بریتانیا و… قرار گرفت.

 

انریکه و پیت بول همکاری های زیادی دارند اما این نخستین همکاری و بهترین کارشون هست که در سال 2010 منتشر شد. یک ترانه شاد و پر انرژی و باحال و باکلاس.

 

دانلود

 

شماره ده could i have this kiss forever

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

میتونم این بوسه را برای همیشه داشته باشم؟ کاری شاهکار از انریکه و ویتی هیوستون مکه سابق پاپ که الان دیگر در بین ما نیست اما ترانه های ماندگارش و این یکی با انریکه در ذهن ما هنرنمایی می کند.

 

دانلود

 

شماره یازده : be with you

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

آهنگ با ریتم گیتار شروع می شود و در همان اول شما را عاشق خودش می کند ، صدای انریکه در این آهنگ فوق العاده است ، حتما حتما حتما گوش کنید. آهنگی که سال 1999 خوانده شد.

 

دانلود

 

شماره دوازده ، I Dont Dance

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

آهنگی با همکاری انریکه و Matoma و Konshens ، سال 2018 ارائه شد و واقعا شنیدنی هست ، مخصوصا وقتی Konshens وسطش شروع میکنه به خوندن رپ.

 

دانلود

 

سیزده میرسه به i like how it feels

آهنگی از انریکه و پیتبول در سال 2016 ، هرجا پیتبول حضور داشته باشه باید انتظار یک آهنگ شاد و پرانرژی رو داشته باشیم که نتیجه هم همین شده ، گوش کنید و لذت ببرید . . .

دانلود

 

چهارده میرسه به dont you need somebody

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

آهنگ واقعا شاد با همکاری خواننده های مختلف و همچنین حضور ستاره های مشهور دنیا در کلیپ این فیلم ، اشخاصی مثل کریس رونالدو ، اکان ، جنیفر لوپز ، مسعود اوزیل ، پریانکا چوپرا و . ..  این آهنگ سال 2016 به بازار موسیقی ارائه شد. رپ شگی وسط آهنگ اوج لذت از این ترانه بی نظیر هست.

 

دانلود

 

شماره پونزده و بهترین میرسه به بایلاموس Bailamos

دانلود بهترین آهنگ های Enrique Iglesias انریکه ایگلسیاس

Bailamos سال 1998 منتشر شد و تا الانم میشه گفت بهترین آهنگ انریکه هست ، خیلی پرانرژی و با ریتم باحال که هنوز هم با گذشت 21 سال جذاب و شنیدنی هست.

 

دانلود

 

 

طبق روال همیشه و در آخر مطلب بهتون میگم، موسیقی صدای احساساته، برای خود من که یک شنونده ام، موسیقی جزئی از زندگیمه پس پیشنهاد میکنم همیشه موسیقی گوش کنید و به اون اهمیت بدید البته نه هر آهنگی رو! ما هر روز چند تا کار از بهترین های جهان رو براتون میذاریم اگه از مطالب ما خوشتون اومد باز هم به نیک شو سر بزنید.

 

مطالب بیشتر:

بهترین آهنگ های pitbull پیت بول ،دانلود و پخش آنلاین

بهترین آهنگ های selena gomez سلنا گومز

بهترین آهنگ های Adele ادل

 

2.5/5 - (427 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫41 نظرها

  1. آرزومه یک باربرم کنسرتش خیلی دوسش دارم هم خودش قشنگه هم صداش بی نظیره۰❤❤❤😍😍😍

  2. سلام خیلی عالی اهنگ ها رو گلچین وبا دقت معرفی کردید .خیلی ممنون

  3. عالی بود سایتت معرکس پسر یه آهنگ داشت (میخوند (ای کرا للا فیوضا) یه همچین چیزی شاد بود اونم بزارید

  4. سلام دوست عزیز ، عاشق این توصیف کردن آهنگتم. نفهمیدم منظورت کدوم آهنگ بود ولی چشم آهنگ شادهای انریکه رو همه رو میزاریم.

  5. من هم عاشق خودشم و هم عاشق صداش ، از شما هم بی نهایت سپاسگزارم . من تمام ترانه های انریکه رو دوست دارم .آرامش میده .

  6. هم عاشق خودشم و هم عاشق صدای دلنشینش ، همه ترانه هاشو دوست دارم و همیشه روزمو با شنیدن صدای انریکه عزیزم شروع میکنم ، سپاس فراوان از شما

  7. منم دوستش دارم هم صدا شو هم خودشو
    اگه خواستید برین کنسرتش منو خبر کنید ممنون 👏🇪🇸🇪🇸🇪🇸😎
    .عاشقتم منم یکی از طرفداران پر پراپرسشم🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸

  8. عععاااللیییهههه
    من وقتی خوشحالم شاد های انریکه رو گوش میدم و وقتی ناراحتم غمگین هاشو
    یعنی بهترین خواننده ها از نظر من یعنی فقط انریکه و مایکل جکسون و ابی
    اینا هر آهنگی بخوانند زیبا و شنیدنی هست

  9. بهترین شرح دقیقی که میشد از آهنگای یه خواننده بخونم رو اینجا خوندم مرسی

  10. اخ بایلاموس
    تو اون سالا توراه دانشگاه با عشقم مریم۱۹۹۹ یادش بخیر مریم من کجایی
    چقدر مفت تورو از دست دادم.

    دوست دارم شیراز

  11. خیلی جالب توضیح داده بودی واقعا خوشم اومد
    از یه طرف احساس بدشانسی میکنم که چرا ده سال پسش تو این دنیا نبودم از یه طر احساس خوشحالی میکنم که توی عصر کیپاپ هستم😂💜

  12. صدا و آهنگ خوب نه زمان میشناسه و نه ملیت..و انریکو ترانه هاش از همون جنس اند..مرسی از شما که ترانه هارو مهیا کردید..

  13. سلام خیلی عالی خسته نباشید از دوران دبیرستان تا الان که دانشگاه هم تموم شده هنوز هم عاشق آهنگاش هستم و حس و حال خوبی بهم میده خیلی دوستش دارم

  14. لیستت باب دل من نیست، اهنگ ayer با اختلاف باید اول باشه اهنگ های زیر هم باید میاوردی تو لیست el perdador, only a woman, why not me

  15. با سلام و عرض ادب قطعه ای از آهنگ بازسازی شده انریکه را دارم از آهنگ رینگ می هرچقدر تلاش کردم متاسفانه نتونستم از طریق سایتهای مختلف پیداش کنم آیا شما میتونید برای پیدا کردنش کمکم کنید ؟ ممنون میشم

  16. من تو دوهفته پاکی از مصرف هروئینم، سایت و آهنگهای پر انرژی شما چنان نیرو و انرژی و حالی بهم داد که مصرف مواد بهم نمی‌داد.
    خدا عمرتون پربارتون رو زیاد کنه .

  17. خوشحالیم که تونستیم حال خوب بهتون منتقل کنیم. واقعا باعث افتخاره ، براتون آرزوی سلامتی و روزهای خوب داریم.

  18. سلام ، بله حتما پلی لیستش رو توی همین روزها قرار میدیم روی سایت

  19. دمت گرم .دمت گرم .منو بردی کجا با این آهنگهای انریکه .وای یادش بخیر .دمت گرم. موفق باشی و پایدار

  20. امشب بعد از مدتها آهنگ رینگ مای بل اومد توی ذهنم، هیچوقت به معنیش فکر نکرده بودم ولی وقتی معنیشو دیدم از تعجب شاخ درآوردم زیرا با تغییرات اخیر زندگی من کاملا همخوانی داشت، با تشکر از گردآورنده ی آهنگها، بسیار زیبا و شنیدنی

  21. عالی عالی عالی واقعا باواهنگ بایلاموس…من برد به سال ۱۳۷۸،۷۹……واقعا چه روزهایی داشتی.نه اپل واچ بود نه ps5,نه کلاسمون با باک ۲۶۰لیتری لندکروزه ددی بالامیرفت وکلاس ومثلا hevyبودن اون دوران بااهنگNothing,eles matters حال میکردیم وپنتیاک دایی خان که امار دوست دختراش وبه نوعی منشی ساعتی جوابگویی دوست دختر.عاربود فقط زید..کدوم زید..؟هنگامه..راضیه..مرمر..ترمه.ارزو وغیره..اره پول جایی نداشت توشبهای ماه رمضون..که دیگه ندیدم…ارزو شد ومیشه..الان دروهمی واخر بدبخت شدن دختر وناموس مردم بجای اینکه سی وسه پل عکس بگیره وفقط همین…خدایا همه چیزای خوبو شهدا وخوبان خاک بردن…پس ماچی….؟؟؟؟fada

  22. خیلی عالی بود😍
    تک تکشون رو دانلود کردم
    مرررررسی 💖⚘👌

  23. سلام ممنون از سایت خوبتون آهنگ هایی که انتخاب کردین عالی بود میشه گفت جز آهنگ های top انریکه هست. البته همه آهنگ هاش عالی هستن. سپاس فراوان ❤

  24. با درود ممنون از آهنگهای زیبا منو برد به بیست سال قبل چه زود گذشت just wanna be with you

  25. سلام ممنون از سایت خوبتون تمام آهنگ های خارجیکه تو جوانی گوش میکردم پیدا کردم

  26. Hi,
    دم همتون گرم ۲۵ سال پیش اهنگهای انریکه رو گوش میدادم، روح و روانمو تازه کردید.

    موفق و پایدار باشید.

  27. من فرحه هستم و یکی از علاقه مندان سرسخت انریکه یک جهان تشکر از معلومات ارزنده شما♥️

  28. وای چقدر حال دلم خوب شد.منو برد تا 15 سال پیش.مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا