زناشویی

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

بسیاری از زوج ها به درخواست مرد ، رابطه جنسی مقعدی دارند. خانم ها به دلیل دردناک بودن رابطه مقعدی انجام نمی دهند اما هستند عده ای از زنان که از این رابطه لذت می برند. در رابطه مقعدی به دلیل بافت حساس ، وقتی آلت تناسلی مرد وارد آن می شود با درد همراه است چون این ناحیه از بدن مانند واژن هنگام تحریک مواد لغزنده ترشح نمی کند بنابراین باید حتما از مواد لغزنده کننده قبل از رابطه استفاده کنیم.

 

اصلا رابطه مقعدی انجام دهیم یا نه؟

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

شما می توانید رابطه مقعدی انجام دهید ، زوج های بسیاری در سراسر جهان این کار را انجام می دهند و از رابطه جنسی شان رضایت دارند اما تحت شرایط کنترل شده ، مرد نباید به صورت ناگهانی آلت تناسلی اش را با فشار زیادی وارد مقعد شریک جنسی اش کند ، این کار منجر به نارضایتی زن خواهد شد. هم آغوشی و نوازش و بوسه و لمس ناحیه مقعد قبل از دخول می تواند حس خوبی را در هر دو نفر ایجاد کند و سپس اگر دخول انجام شود لذت بخش تر خواهد بود.

 

نکته اول : بی حس کننده ممنوع!

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

خیلی از زوج ها به دلیل این که رابطه مقعدی دردناک است از اسپری لیدوکایین استفاده می کنند تا زن درد را حس نکند. نکته اول اینجاست که اگر زن چیزی را حس نکند و تنها مرد لذت ببرد با رابطه یک طرفه روبرو هستیم! نکته دوم درد بعد از از بین رفتن اثر لیدوکایین است ، به دلیل فشارهای متعدد مرد به مقعد امکان دارد این ناحیه حتی چند روز بعد از رابطه نیز با درد همراه باشد ، حتی برخی اوقات خانم ها به دلیل رابطه مقعدی نادرست قادر به راه رفتن نیستند.

 

از چه پمادی استفاده کنیم؟

برای رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم؟

برای رابطه جنسی و لغزنده کردن واژن و مقعد ، پمادی به نام لوبریکانت Lubricant در داروخانه ها عرضه می شود که قیمت ارزانی دارد و فوق العاده لغزنده است و دخول آلت تناسلی مرد به مقعد را فوق العاده راحت می کند. این پماد بر پایه آب ساخته شده و هیچ ماده مضری در آن نیست و یکی از استفاده های اصلی آن برای تسهیل دخول است.

 

طرز استفاده از ژل لوبریکانت

 

ژل یا پماد لوبریکانت را روی دست تان بریزید و سپس به به آرامی به تمامی نواحی آلت تناسلی تان بمالید ، برای مقعد نیز همین کار را انجام دهید ، ابتدا ناحیه بیرونی مقعد را کاملا با این ژل خیس کنید تا کاملا لغزنده شود ، سپس ژل را روی انگشت تان بریزید و به آهستگی و آرام وارد مقعد شریک جنسی تان کنید تا ناحیه داخلی مقعد نیز به این ژل آغشته شود (نکته : این ژل هیچ ضرری برای ناحیه داخلی واژن و مقعد ندارد) حتما این کار را به آرامی انجام دهید و عجله نکنید ، حالا انگشت تان را آرام آرام جلو و عقب کنید تا متوجه شوید دخول به راحتی انجام می شود. حالا می توانید دخول را به آرامی انجام دهید. همانطور که در بالا ذکر کردیم حتما قبل از دخول به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت هم آغوشی انجام دهید تا زن کاملا آماده رابطه جنسی شود.

 

از هر چیزی برای لغزنده کردن مقعد استفاده نکنید

بسیاری از زوج ها از وازلین یا روغن زیتون برای رابطه مقعدی استفاده می کنند که این مواد برای استفاده های دیگری هستند و بهتر است از ماده ای استفاده شود که صرفا برای انجام این کار ساخته شده است و می توانید با هزینه دو الی پنج هزار تومانی لوبریکانت را به راحتی تهیه کنید و برای دفعات متعدد از آن استفاده نمایید. مواد دیگر ممکن است باعث عفونت یا عارضه های دیگر در مقعد و واژن شوند.

 

استفاده از روغن های مخصوص جنسی

بسیاری از روغن ها هستند که با رایحه های مختلف برای خیس کردن ناحیه تناسلی مرد و زن عرضه می شوند ، این روغن ها قیمت بیشتری نسبت به لوبریکانت دارند که اگر امکان هزینه کردن دارید به شما پیشنهاد می کنیم از این روغن ها خریداری کنید و تمامی بدن خودتان و همسرتان را به این روغن آغشته کنید و از رابطه جنسی متفاوت تان لذت ببرید.

 

2.9/5 - (57 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا