آرایش و زیبایی

اموزش کشیدن خط لب برای لبهای باریک و کوچک

اموزش کشیدن خط لب برای لبهای باریک و کوچک

اموزش کشیدن خط لب برای لبهای باریک و کوچک

اگر لب باریک و کوچکی دارید و می خواهید بهترین آرایش را داشته باشید به شما خواهیم گفت که چطور به بهترین نحو ممکن این کار را انحام دهید. حجیم کردن لب ها کاری است که باید انجام دهید. تزریق ژل کاری بیهوده در این زمینه است و باید سعی کنید با جادوی آرایش این کار را انجام دهید. برای شروع کار باید سطح پوست لب را مرطوب و نرم کنید تا مواد آرایشی به خوبی روی آن بنشیند.

 

لایه برداری و کانسیلر

ابتدا از یک لایه بردار استفاده کنید (مسواک و شکر بهترین پیشنهاد است) و سپس روی آن بالم لب بزنید. بعد از آن نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد ، کانسیلر یا یک لایه پایه روی لب، علاوه بر اینکه باعث می‌شود رژ لب خوشرنگ‌تر و زیباتر به نظر برسد، کمک می‌کند تا رژ مدت زمان بیشتری روی لب بماند. کانسیلر همچنین در آرایش لب باریک شبیه به یک بوم خالی عمل می‌کند. از کانسیلر می‌توانید حتی بعد از آرایش لب نیز استفاده کنید و به کمک آن خطوط دورتادور لب را تنظیم کنید.

 

کانتورینگ

حالا نوبت کانتورینگ است که باعث حجم دهی به لب ها می شود ، مقداری پودر یا کرم کانتور رنگی، در قسمت مرکزی زیر لب‌های پایین و بالای لب‌های بالا بکشید تا یک سایه بسیار ظریف ایجاد کنید. فقط تا جای ممکن کانتور را با کانسیلری که از قبل به لب زده‌اید ترکیب کنید. این کار باعث افزایش حجم لب می‌شود.

 

مرحله آخر یعنی خط لب

ساده ترین مرحله آرایش مربوط به آرایش لب باریک کشیدن خط دور لب است، اما شما باید مراقب باشید که بار اول خط را به درستی بکشید چرا که دوباره کاری در این مرحله باعث غیر طبیعی شدن لب ها می شود. بنابراین ابتدا رنگی که با تناژ پوست شما سازگاری دارد را انتخاب کنید و سپس مراحل را به ترتیب زیر پیش بروید:

 

یک X روی لب بالایی بکشید و آن را ادامه دهید تا حاشیه بالای لب کامل شود. دقت کنید که هر دوطرف متقارن و مشابه یکدیگر باشند.

 

حاشیه لب پایین را نیز پررنگ کنید و سپس دو خط را به هم متصل کنید.

 

داخل این خطوط حاشیه‌ای را با رژ لب به گونه‌ای پر کند که هرچه رنگ به سمت مرکز لب‌ها می‌رود محوتر شود.

 

در مرحله آخر، با استفاده از یک رژ روشن‌تر قسمت مرکزی لب‌ها را روشن‌تر و برجسته‌تر کنید.

 

در ادامه می توانید فیلم های آموزشی را مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید:

 

آرایش لب حجیم برای پوست تیره

آرایش لب حجیم برای پوست روشن

 

مطالب بیشتر:

فرق بین کرم پودر و کانسیلر در چیست؟

مدل آرایش لب داغ +رنگ رژ لب جذاب و شیک و لاکچری

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا