اخبار حوادث,تجاوز و قتل

اعتراف کیوان امام به تجاوز بیش از 300 دختر دانشجو طی 10 سال

اعتراف کیوان امام به تجاوز بیش از 300 دختر دانشجو طی 10 سال

اعتراف کیوان امام به تجاوز بیش از 300 دختر دانشجو طی 10 سال

کیوان امام وردی ، پسر معروف متجاوز به دختران دانشجوی دانشگاه تهران ، به بیش از 300 اعتراف تجاوز کرده و همچنین بیش از 40 فیلم از تجاوزهای وی به دختران به دست پلیس افتاده است. کیوان امام وردی دانشجوی 33 ساله ای بود که مطرح شدن نامش به خاطر تجاوزهای سریالی در توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر در ماه های اخیر موجی از نفرت و خشم را در میان مردم ایجاد کرد ، هشتگ نام وی توسط دختران ناشناس در توییتر ترند شد تا جایی که پلیس وارد ماجرا شد و وی را دستگیر کرد. امام وردی دانش‌آموخته رشته باستان شناسی از دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران بوده و قبلا در اطراف میدان انقلاب در کتابفروشی دوستش کار می کرده است. وی متهم است که طی سال های گذشته با اغفال و فریب دختران دانشجوی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برخی از آن ها را به خانه خود کشانده و بعد از دادن مشروب و بیهوش کردن دختران آن ها را مورد تجاوز قرار میداده و با تهیه فیلم از تجاوز آن ها را تهدید به انتشار می کرده تا دختران دانشجو سکوت کنند.

 

روش به دام انداختن دختران

وی از طریق راه اندازی کانال هایی در شبکه های اجتماعی و همچنین برگزاری تورهای ایرانگردی و گردشگری دختران را اغفال کرده و پس از جلب توجه آن ها، این دختران را به خانه خود کشانده و سپس با دادن مشروبات الکلی و دیگر روش ها آن ها را بیهوش کرده و در ادامه به آن ها تجاوز می کرد. پرونده وی در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران زیر نظر بازپرس روح اللهه رضا پورگتابی در حال رسیدگی بوده و تاکنون حدود ۳۰ دختر به خاطر تجاوز از او شکایت کرده اند.

 

سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ اما در جمع نمایندگان مجلس اعلام کرد: متهم، به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده است و ‌ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.

 

گفته می شود از این ۳۰ شاکی، ۱۰ نفر در مواجهه حضوری با امام وردی او را به عنوان متجاوز به خود شناسایی کرده و برخی دیگر نیز از طریق تماس تلفنی با دادسرا شکایت خود به این متجاوز را اعلام کرده اند. گفته می شود که در میان قربانیان امام وردی دختران تهرانی و شهرستانی دیده شده و برخی در خارج از کشور نیز تماس گرفته و خود را قربانی نقشه شیطانی وی دانسته اند.

 

مطالب بیشتر:

تجاوز جنسی به نگار دختر مدلینگ در کرج

 

 

3.1/5 - (10 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. قطع به یقین این دخترا خودشون دادند عمدا…الکی فیلم بازی میکنند

  2. مجازات اسلام عزیز در مورد این فرد همانا له کردن وی با سنگسار و سوزاندن او در آتش و قطعه قطعه کردن بقایای او بعد از سنگسار و سوزاندن است و باید این اعمال در مقابل دیدگان آریاییان انجام گردد تا بلکه و شاید آریاییان و ساکنین خطه پارس دست از این اعمال سخیف خود بردارند . مخصوصا پسر بچه ها باید آنرا بببینند تا درس بگیرند و در بزرگسالی دیگر تجاوز نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا