زناشویی

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

 

قرص های پیشگیری از بارداری 99% در جلوگیری از بارداری موثرند اما اگر در آن یک درصد فرد حامله شود به احتمال 99% جنین چندقلو خواهد!

 

خانمها نیز هنگام خواب برهنه بخوابند تا اندام جنسی آنها خنک شده و دچار عفونت های واژنی نشوند لباس‌های تنگ خطر ابتلا به عفونتهای واژنی را بالا میبرد

 

مناسب ترین راه های خانگی برای رفع بوی بد و خوشبو شدن دستگاه تناسلی در خانم ها این است که باید واژن خود را تمیز، خشک و عاری از بیماری نگاه دارید. همه زنان باید به بهداشت واژن خود توجه کنند. یک واژن سالم به طور عادی اسیدی و حاوی مقدار زیادی باکتری های مفید است، که به دفع عفونت و حفظ PH طبیعی کمک می کند.

 

هر وقت مردی کم حرف شد و به لاک خود فرو رفت،زیر فشار روحی است و مشکلی دارد که با در خود فرو رفتن دنبال راه حل است. هرگز در این حالت وی را سوال پیچ نکنید.

 

هر زنی در رابطه جنسی باهمسر خود‌ قبل از اینکه متوجه آلت تناسلی باشد به رابطه عاطفی و نگاه مرد دقت میکند شوهر باید با احساسات همسرش آشنا باشد

 

اسانس زنجبيل نيز يكي ديگر از نسخه‌هاي طبيعي براي افزايش ميل جنسي است. از عطرهايي كه در پايه آن زنجبيل دارد، استفاده كنيد يا از ميوه زنجبيل در وعده‌هاي غذايي‌تان استفاده كنيد

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

اگر با کسی هستید که در دعوا و بحث کاری میکند و طوری رفتار می کند که انگار مقصر شما هستید و اشتباهات خود را نمیپذیرد و حتی شما ناچار به عذرخواهی می شوید باید بدانید این یک نشانه مهم است ، انسانهای ناپخته همیشه میخواهند که در مشاجرات پیروز شوند… حتی اگر به قیمت از دست دادن “رابطه “باشد.! اما انسانهای عاقل درک میکنند که گاهی بهتر است درمشاجر ای ببازند، تا در رابطه ای که برایشان با ارزش تر است “پیروز “شوند.

 

برای افزایش احتمال حامله شدن، باید در حوالی زمان تخمک گذاری، بيشتر از 1بار سکس داشته باشيد ، ھمچنين نزدیکی1تا2 روزپيش ازتخمک گذاری و سپس انجام آميزش مجدد درروز تخمک گذاری نيز مناسب است.

 

مردان ارضای زنان را محكي براي مردانگي خود مي دانند لذا حتما اين مساله را هم برايشان توضيح دهيد ( قرار نيست زنان در هر رابطه به ارگاسم برسند بواسطه تغييرات هورموني كه دارند)،تا حس فتح قله در آنها بوجود بياد و تصور نكنند كه نمي توانند شما را به ارگاسم برسانند.

 

نقش پاها در ارگـاسـم وتحریک خانمها وهم درتحریک مردان بسیار تاثیرگذار است ، ماساژ دادن پاها قبل از رابطه جنسی باعث افزایش دما و تحریک خانمها و نعوظ بهتر اقایان میباشد.

 

سینه ها به هنگام تحریک موجب ترشح پرولاکتین میشوند و باعث افزایش میل جنسی میشوند ، تمام قسمت های سینه حساس است و این حساسیت در نوک سینه ها بیشتر میباشد.

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

یکی از بهترین راه های تنگ کردن واژن، داشتن رژیم غذایی است که به تقویت دیافراگم لگنی کمک میکند بر طبق یک مطالعه، شما باید غذاهای غنی از استروژن مانند شنبلیله، دانه‌ی کنجد، دانه‌ی سویا، زغال‌ اخته، انار، هویج، انواع توت و سیب و … استفاده کنید. بعضی از ژل ها مثل ژل سیمپلکس (نوع جمع کننده) وجود دارد و تا حدودی موثر است. یک نکته‌ٔ مفید برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی این است که هنگام داشتن رابطه‌ی جنسی، پاهایتان را به یکدیگر نزدیک نگه دارید.

 

وقتی شما مدام می‌خواهید به همسرتان ثابت كنید بیشتر از او می‌دانید و به طور غیر‌مستقیم به او می‌گویید كه خطا كار است، اگر هم تائید موقت همسرتان را دریافت كنید به علت خستگی او از نگاه عاقل اندر سفیه شماست. روش تصمیم‌ گرفتن با یكدیگر را بیاموزید و عقایدتان را بدون پافشاری بیان كنید. اگر چنین فضایی در چاردیواری شما حاكم شود، به جای حق و باطل یك « ما » خواهید داشت كه طرفین می‌توانند عقیده‌شان را بیان كنند و یك طرف همیشه حرفش را به كرسی نمی‌‌نشاند. در این صورت، فضای خانه آماده است تا همدیگر را دوست داشته باشید.

 

تازه ‌دامادها بیشتر به زودانزالی مبتلا می‌شوند. تحقیقات به عمل آمده انزال زودرس در افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند بیشتر است .هر چه تعداد رابطه زناشویی بیشتر شود زمان انزال کم کم افزایش می یابد و در این مرحله نیاز به دارو درمانی نیست. می‌توان علت آن را اضطراب و شرایط استرس‌آور زمان رابطه زناشویی دانست. در واقع تصور می‌شود که این حالت به دلیل نگرانی از رضایت همسر رخ می‌دهد.

 

نکاتی درباره کلیتوریس:کلیتوریس منبع لذت است. این نقطه به تنهایی حاوی بیش از ۸۰۰۰ پایانه عصبی است، که دو برابر مقداری است که در آلت تناسلی مردان وجود دارد و تنها وظیفه اش لذتی بخشی به زن است. کلیتوریس بصورت یک سر بسیار کوچک در بالای فرج می باشد. در حقیقت این قسمت از ۱۸ قسمت مجزا شامل ماهیچه، عصب و بافت تحریکی قابل نعوظ تشکیل شده است که توسط کانال واژن احاطه شده و تا رانها امتداد پیدا می کند. کلیتوریس تنها عضویست که پیر نمی شود و از نظر عملکرد کلیتوریسِ یک زن ۹۰ ساله با یک دختر ۲۰ ساله فعالیت یکسانی دارد.

 

پیشاب مردها مایعی شفاف که موقع تحریک از انها خارج میشود میتواند محتوی اسپرم نیز باشد و باعث بارداری شود.

 

میزان اسپرم خروجی ازبدن آقایان به طورمتوسط15کالری داردوپروتئین آن به اندازه پروتئین سفیده ی تخم مرغ است ، اسپرم حاوی ویتامین C، کلسیوم، منیزیم، پتاسیم،ویتامین B-12، و زینک (روی) می باشد اما با خوردن آن جذب نمی‌شود.

 

ارگاسم در خانمها شامل 3 تا 15 انقباض ریتمیک است و حدودا بین 10 تا 30 ثانیه طول می کشد. اگرچه که قبل از ارگاسم و هنگام تحریک کلیتوریس ، ممکن است خانمها انقباضات دیگری در کف لگن داشته باشند و به نظر برسد طول مدت ارگ.اسم در بعضی خانمها طولانی تر است. همچنین برخی خانمها ممکن است چندین ارگ.اسم پشت سر هم را در طول یک بار نزدیکی تجربه کنند. نکته جالب این است که میانگین طول ارگسم در خانمها، از شدیدترین ارگ. اسم آقایان، طولانی تر است!

آموزش مسائل زناشویی با تصویر+pdf

فکر نکنید چون دیگر زن و شوهر هستید و چندین سال از زندگی مشترکتان میگذرد، باید نسبت به وضع ظاهرتان بی خیال شوید!.. پس بهتر است که دست از شوریدگی و نا مرتب بودن بردارید، موهایتان را ژولیده و درهم رها نکنید، به خودتان برسید! همسرتان مطمئنا شما را همان گونه که هستید دوست دارد، با این حال چرا سعی نمی کنید خود را به بهترین شکل نشان دهید؟ به این ترتیب به او نشان می دهید که حضور او و تاثیری که بر او می گذارید برایتان مهم است!

 

رابطه دهانی یکی از مراحل مهم پیش نوازش مرد برای ﺯﻥ اﺳﺖ ، همچنین زنان تمایل زیادی برای رابطه دهانی با شریک جنسی دارند و دوست دارند مرد برایشان این تحریک را انجام دهد.

 

بازیگر های زن پورن فقط منتظرن که همکارشون ارضا بشه و منی رو با ولع تمام ببلعن! اما در زندگیه واقعی این داستان فرق میکنه و این کار برای اکثر خانم ها کاری چندش آور محسوب میشه. تنها ۳۰% از خانم ها این رو امتحان کردن

 

آلت جنسی اکثر ستاره های زن پورنو تقریبا یه شکل و زیبا هستن!! مسلما در واقعیت اینطور نیست. زن ها واژن های کاملا متفاوت با اندازه یا فرم یا رنگ های مختلفی دارن.

 

پوزیشن های عجیب غریب ، من فکر میکنم این پوزیشن ها مختص همون بازیگر های پورن هستش! گاهی این پوزیشن ها انقدر سخت و عجیب غریبه که تو دنیای واقعی چه برای زن و چه برای مرد سخت و عذاب آوره. و به جای آرامش، تنش و اضطراب اونها رو افزایش میده. و باعث میشه هیچ لذتی از رابطشون نبرن. پس لطفا تقلید کردن رو بذارید کنار.

 

زوجینی که هنگام خواب بیشتر به هم نزدیک هستند و در کنار هم میخوابند شادتر بوده و روابط بهتری دارند درست بلعکس زوجینی که در جهت مخالف هم می خوابند روابط سردتری دارند

 

وقتی درحضور همسرتان به همکاران ودوستان خود به راحتی دروغ می گویید منتظربدبینی همسرتان نسبت به خود باشید ، این کاربه همسرتان القا می کند که درصورت نیاز به راحتی به اوهم دروغ می گویید.

 

برخلاف باور عموم،ارگاسم کلیتورال یا تحریک کلیتوریس در زنان برای آنها ارگاسمی لذت بخش‌تر بوده و درصد بیشتری از زنان ارگاسم کلیتورال را به ارگاسم با دخول آلت در واژن ترجیح می‌دهند.

 

لب جزو نقاط تحریک پذیرمشترک در زن و مرد می باشد ، در روابط جنسی خود از لب برای ایجادشوق وتنش مثبت جنسی استفاده کنید.

 

 

دانلود فایل pdf این مطلب

 

 

مطالب بیشتر:

آموزش مسائل زناشویی | جنسی و رابطه عاطفی

لیست کلمات رکیک زناشویی بدون سانسور

آموزش معاشقه با همسر قبل از رابطه زناشویی

 

 

2.6/5 - (35 امتیاز)

ali

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا