اخبار ورزشی

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات حسینی را حالا کل ایران می شناسند ، آرات و پدرش از چند سال قبل با انتشار کلیپ ها و شرکت در مسابقات مختلف در ایران و کشورهای دیگر ، استعدادهای کودک خردسال 3 ساله را نمایش می دادند. اما حالا که آرات به لیورپول رفته ، به فوتبال رو آورده و طبق گفته پدرش از طرف باشگاه های بزرگی در دنیا مانند بارسلونا پیشنهاد دارد. ماجرا از وقتی ترند فضای مجازی شد که باشگاه بارسلونا و لیونل مسی ، زیر یکی از پست های آرات حسینی در اینستاگرام کامنت گذاشتند و او را تشویق کردند. آرات حسینی در پست اینستاگرامی اش حرکات نمایشی فوتبال انجام می دهد و آن را به لیونل مسی و بارسلونا تقدیم می کند که عکس العمل آن ها را نیز در پی داشت.

 

در این که آرات حسینی با استعداد و سخت کوش است شکی نیست اما هجمه انتقادها به پدر این کودک که الان 6 ساله است وارد شده ، آرات سیکس پک دارد آن هم در 6 سالگی! چند سال است تمرینات بسیار سخت انجام می دهد که اتهام کودک آزاری در این میان می تواند مطرح شود. سیکس پک و بدن عضلانی آرات مطمئنا با مصرف مواردی است که با بدن یک کودک می تواند ناسازگاری ایجاد کند. از طرفی فشار آوردن بیش از اندازه به یک کودک کار صحیحی نیست ، به قول بزرگ ترها کودک باید کودکی اش را کند اما مثل این که آرات سخت مشغول تمرین تحت نظر پدرش است و به تازگی هم در اینستاگرام تنش های زیادی را ایجاد کرده که در ادامه به آن می پردازیم.

 

آرات و تتلو

تتلو خواننده ای پرطرفدار در ایران است ، حرف های ناسازگار با عرف جامعه می زند و هوادارانش را تشویق به انجام کارهای عجیب و غریب می کند ، از طرفی هنگام صحبت همیشه الفاظ رکیک و فحش به کار می برد. قبلا دم از دین و حجاب و اسلام می زد اما حالا طور دیگری رفتار می کند که نشان دهنده عدم تعادل در اخلاق وی است. حالا تتلو با آرات و پدرش در اینستاگرام در ارتباط است و تتلو علیه علی کریمی و این که چرا از آرات طرفداری نمی کند جنجالی به راه انداخته و ارتش اینستاگرامی اش به اکانت علی کریمی هجوم برده اند و حسابی انتقاد و فحش برایش کامنت کرده اند.

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات با بسیاری از سلبریتی ها در ایران و خارج از کشور لایو دارد و همه او را به موفقیت و تلاش تشویق می کنند. اما حاشیه و جنجال هایی که پدر این کودک به نام آرات در فضای مجازی به راه انداخته دور از انتظار است. باید بدانیم که اگر ما طرفدار کسی هستیم و دوستش داریم ، لزوما نباید او هم ما را دوست داشته باشد و ابراز علاقه (اجباری) کند ، اگر آرات و پدرش در ذهن شان از علی کریمی اسطوره داشته اند ، حالا که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند لزومی ندارد علی کریمی به آن ها ابراز علاقه کند. علی کریمی به هر دلیلی دوست نداشته در اینستاگرام زیر پست آرات کامنت بگذارد یا هر نوع ارتباطی برقرار کند که همه این ها یک چیز شخصی است و نباید با حاشیه سازی همراه شود.

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

پدر آرات ، موضوع یک سوء تفاهم بود!

پدر ارات حسینی که در فضای مجازی متهم به کودک آزاری به دلیل فشار بر پسرش بخاطر انجام ورزش های سنگین شده است در مصاحبه ای ضمن عنوان کردن اینکه این ماجرا یک سوء تفهام بوده است و آن ها ناخواسته وارد یک حاشیه شده اند گفت : من به تتلو گفتم چه لزومی دارد کریمی برای ما کامنت بگذارد و چرا چنین حرفی زدی ولی او گفت می‌خواستم همانطور که مسی برایش نظر گذاشته کریمی هم بعد از این همه ابراز علاقه یک واکنشی نشان بدهد. نیت تتلو خیر بود ولی به هر حال باعث این جنجال‌ها شده است!

 

اگر پدر آرات حسینی دوست دارد در نگاه مردم ایران محبوب باشد ، بهتر است از سلبریتی های زرد که تعادل شخصیتی و دوگانگی در حرف هایشان دارند دوری کند ، چرا که حاشیه می تواند نگاه مردم را به افراد تغییر دهد. یادمان باشد در هر زمینه ای فعالیت می کنیم حرفه ای باشیم و اخلاق مدار.

 

حالا فوتبالیست های بزرگ پرسپولیسی برای حمایت از علی کریمی پست و استوری می گذارند و علی کریمی هم سکوت اختیار کرده که به نظر می رسد بهترین کار برای این ورزشکار اخلاق مدار ایرانی است.

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

آرات حسینی و علی کریمی ، جنجال تازه فوتبال ایران

 

مطالب بیشتر:

ابراز علاقه مسی و بارسلونا به آرات حسینی

آرات کودک ایرانی با کارهای اعجاب انگیز

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا