فیلم و کلیپ

فیلم زایمان طبیعی زن در داخل خودرو در حال حرکت

فیلم زایمان طبیعی زن در داخل خودرو در حال حرکت

فیلم خفن زایمان زن در داخل خودرو در حال حرکت

نوبتی هم که باشه میرسه به فیلم زایمان طبیعی ،  در این فیلم زنی مادم جیغ میکشه در حالیکه همسرش در حال رانندگی به سمت بیمارستان هست اما بچه مهلت نمیده و همونجا داخل ماشین به دنیا میاد و زایمان انجام میشه، لحظه به دنیا اومدن این بچه واقعا دیدنی هستش کلیپ رو حتما ببینید.این زن اهل هوستون آمریکاست در حالی که به سمت بیمارستان به همراه همسرش در حرکت بود مجبور شد بچه رو وسط راه به دنیا بیاره این کودک سومین فرزند این زوج هست.

 

این فیلم لحظه باورنکردنی بدنیا آمدن یک کودک 4.5 کیلویی در صندلی جلوی یک خودرو است، در حالیکه که مادر برای زایمان در راه بیمارستانی در شهر هوستون آمریکا بود.این فیلم نشان می دهد که زنی کودک خود را به دنیا می آورد، در حالیکه شوهرش مشغول رانندگی برای رسیدن به بیمارستان است.

 

این ویدیو  با این جمله شروع می شود: “ما 45 دقیقه است تو راه بیمارستانیم.”

 

بعد از چند جیغ، زن متوجه می شود که سر بچه بیرون آمده است. او شلوارش را پایین می کشد تا کودک راحت خارج شود. بعد مرد یک “کف دست” به زن می دهد و می گوید: “تو موفق شدی.”

 

زن می گوید: “خدای من اون تو ماشین به دنیا آمد. خوشگلم! ای خدا! حالا چیکار کنم؟”

 

این سومین کودک این زوج است. دو کودک اول آنها، که هردو دخترند، 2 و 1 ساله هستند، و در همین بیمارستان بدنیا آمده اند که قرار بود این کودک به دنیا بیاید.

 

زایمان طبیعی توی این شرایط برای یک زن واقعا سخت هستش و این زن با شجاعت تمام و با خونسردی این بچه رو به دنیا آورد. با دیدن این فیلم میفهمیم که خانم ها برای به دنیا آوردن فرزند چقدر سختی میکشن و باید آقایون این مورد رو کاملا درک کنن و برای همسرشون ارزش خیلی خیلی خیلی خاص قائل بشن. امیدواریم که همه خانم ها فرزندشون رو سالم و سلامت به دنیا بیارن و سختی های زایمان هم برای اون ها در کمترین حالت ممکن باشه.

 

توجه:

ممکنه که ویدئو زیر با کمی تاخیر پخش بشه ، پس اگر ویدئو رو پلی کردید و کمی تاخیر داشت تا براتون پخش بشه لطفا منتظر بمونید ، ویدئو هیچ مشکلی نداره.

 

شاید از این مطالب هم خوشتون اومد:

زیباترین دختران ایرانی در اینستاگرام را بشناسید

۱۲ نوع رابطه جنسی که انسان ها در زندگی انجام می دهند

رابطه لب زنان و میل و عطش جنسی آن ها

 

 

2.8/5 - (131 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا