مطالب گوناگون

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

گاهی اوقات اتفاقات پیرامون زندگی ما آنقدر عجیب و غیرقابل باور هستند که ما را می ترسانند. مانند داستان هایی که در ادامه می خوانید. اگر از افرادی هستید که سرتان برای چنین داستان هایی درد می کنــد راحت سر جایتان بنشینید و از خوانــدن داستان های واقعی که در ادامه گذاشته شده کمی هیجان بگیرید.

 

ناپدید شدن بریانا میتلنــد

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

ریانا میتلنــد در سال 2004 که پیشخدمتی ۱۷ ساله بود، وقتی که شیفت کاریش را به پایان رسانــد و محل کارش را ترک کرد هرگز به خانه نرسید و هرگز هم خبری از او نشد.

 

روز بعد ماشینش که در کنار خانه ای متروک رها شده بود پیدا شد، راز ناپدید شدن بریانا تا به امروز حل نشده باقی مانــده است.

 

مرگ اسرار آمیز لسان فرون و کریس کرمرز

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

لسان فرون و کریس کرمرز برای مسافرت به پاناما می رونــد، آنها بعد از رفتن به طبیعت دیگر باز نمی گردنــد و آشنایانشان متوجه ناپدید شدن این دو می شونــد.

 

دو ما و انــدی بعد، گوشی ها و دوربین هایشان پیدا میشود. اما دوربین ها حاوی عکس هایی عجیب بودنــد که باعث شد افراد مختلف حدس و گمان هایی را درباره مرگ این دو بزننــد.

 

عکس های ابتدایی دوربین ها شامل موارد عادی بود و دو دختر را قبل از ناپدید شدن نشان می داد اما ۱۰۰ عکس پایانی مربوط می شد به یک هفته بعد از ناپدید شدنشان و در جنگلی تاریک گرفته شده بود.

 

برخی بر این عقیده بودنــد که عکس های جنگل برای بهتر دیدن در تاریکی گرفته شده انــد، باقی مانــده جسد این دو یک سال پس از گم شدنشان پیدا شد اما هیچ سرنخی از اینکه واقعا چه اتفاقی برایشان افتاده بود پیدا نشد.

 

ایسادورا دانکن

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

وی یک رقاص معروف آمریکایی بود و زمانی که شال گردن ابریشمی بلنــدش در لاستیک ماشینی که می رانــد پیچید کشته شد.

 

دانکن از ماشین کشیده شد و گردنش شکست که بلافاصله موجب مرگش شد.

 

دوستش مری دِستی قبل از اینکه دانکن سوار ماشین بشود به دیدنش آمده و آن شالگردن را به او هدیه داده بوده. او حتی قبل از اینکه دانکن با ماشین حرکت کنــد درباره شال به او هشدار داده بوده است.

 

دست ها مانعش می شدنــد

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

این یک نقاشی ترسناک است که توسط بیل استونهم کشیده شده، نام نقاشی دست ها مانعش می شونــد هست.

 

در این نقاشی دو کودک با چشمانی کاملا سیاه را می بینید که جلوی یک در ایستاده انــد و پشت سرشان دست هایی از تاریکی روی شیشه چسبیده انــد.

 

هرچنــد آثار استونهم همگی عجیب و پیچیده هستنــد اما این یکی واقعا حس ترس را به آدم منتقل می کنــد.

 

ناپدید شدن کودکان در بومانت

عجیب ترین داستان ها و اتفاقاتی که رخ داده اند

این ماجرا در بومانت ودر سال ۱۹۶۶ و در پی گم شدن سه کودک ۹، ۷ و ۴ ساله اتفاق افتاد، این سه کودک آخرین دفعه با یک مرد بلونــد دیده شده انــد.

 

با اینکه برخی ادعاها درباره این کودکان وجود دارد و گفته می شود نامه ای عجیب از طرف یکی از کودکان پیدا شده اما ناپدید شدنشان تا به امروز همچنان یک راز باقی مانــده است…

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا