اخبار اجتماعی و سیاسی

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اصفهان

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اصفهان

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اصفهان

در اصفهان رخ داد، استخر پارتی دختران و پسران ایرانی در اصفهان با دخالت پلیس و دستگیری جوانان خاتمه یافت که در فضای مجازی جنجال به پا کرد. به نقل از تسنیم، با اخذ دستور مقام قضایی، سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری ۶۴ دختر و پسر نیمه عریان در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.

 

عوامل این شبکه به منظور ترویج و اشاعه فساد و فحشا در فضای مجازی فیلم هایی از مراسم های استخرپارتی خود در شبکه های اجتماعی پخش کرده بودند.

 

چندی پیش خبری در خصوص انتشار عکس های استخرهای مختلط واقع در قلب شهر تهران در رسانه ها، موجی از تعجب را به همراه آورد و تا پس از زمزمه های وجود سالن های ماساژ و آرایشگاه های مختلط این بار چشم مردم به اتفاق دیگری روشن شود.

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اصفهان

استخر پارتی در حاشیه تهران

به گزارش نیک شو، اگر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دارای حساب کاربری باشید، امکان ندارد عکس هایی مربوط به استخر پارتی های جوانان در باغ های اطراف تهران را ندیده باشید. پدیده ای که به شدت در حال رواج یافتن میان جوانان است. جوانانی که کاملا بی پروا عکس های خود را در شرایط نامناسب در فضای مجازی با دیگران به اشتراک می‌گذارند

 

و اصلا نگرانی بابت سو استفاده از تصاویر خصوصی خود ندارند. این بی پروایی تا جایی ادامه دارد که جوانان با راه اندازی چالش ها و هشتگ های مختلف و مرتبط با این موضوع، یکدیگر را به شرکت در این چالش دعوت می‌کنند. در زمان های نه چندان دور، افراد جامعه، مخصوصا دختران نسبت به پخش شدن عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی حساسیت قابل توجهی به خرج می‌دادند اما امروزه با ریخته شدن قبح مسائل اخلاقی در شبکه های اجتماعی، دختران ابایی از انتشار عکس های نیمه برهنه خود هم در فضای مجازی ندارند.

 

باغ های اطراف تهران دراین روز های گرم سال میزبان جوانانی است که با پیروی از فرهنگ غربی، روی به تفریحات غیر اخلاقی آوردند که آسیب های اجتماعی فراوانی را به دنبال دارد. برگزاری استخر پارتی، نوشیدن نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات و مواد مخدر تنها بخشی از اتفاقات ناگواری است که در باغ های اطراف تهران در حال رخ دادن است.

 

نوشیدنی الکلی و نبود محدودیت عامل جذب جوانان

مهشید 23 ساله یکی از دخترانی است که در طول ماه حداقل به 3 استخر پارتی دعوت می‌شود. مهشید می‌گوید: در برنامه های مختلف با پسران مختلفی آشنا می‌شوم که آنها برای برنامه های بعدی زنگ می زنند و دعوتم می‌کنند. البته اینطور نیست که فقط برای استخر پارتی تماس بگیرند، در طول هفته هم برای غذا و قهوه به صورت اکیپی بیرون می‌رویم.

 

مهشید در باره علت برگزاری بیشتر این برنامه ها در باغ های حاشیه تهران گفت: زمانی که این برنامه ها در باغ برگزار شود، حاشیه امنیت بیشتری دارد و احتمال آنکه پلیس از ماجرا با خبر شود یا همسایه ها به پلیس خبر دهند تقریبا به صفر می‌رسد.

 

مهشید افزود: در این برنامه ها بدون استرس می‌شود مشروب خورد و تفریح کرد. البته مصرف مخدر (( گل)) که تا پارسال در این برنامه ها بین پسرها رایج بود، حال به دختران هم سرایت کرده و به محض اینکه یک نفر شروع به کشیدن می‌کند بقیه به سرعت در صف می‌ایستند تا یک کام بگیرند. درباره سیگار کشیدن هم باید بگویم که من در هر جمعی حاضر شدم نتوانستم کسی که سیگاری نباشد را پیدا کنم.

 

مهشید درباره انتشار عکس های‌خود در فضای مجازی و همچنین آگاه بودن خانواده‌اش از این موضوع گفت: مادرم درجریان تمامی برنامه ها قرار دارد و اگر مشکلی پیش بیاید، برای حل و فصل آن با مادرم تماس می گیریم اما اگر پدرم متوجه موضوع شود تکه بزرگم گوشم است!

 

او افزود: در اینستاگرام تمامی افرادی که صفحه من را دنبال می‌کنند از آشنایان هستند و مشکلی با انتشار داوطلبانه عکس ها ندارم اما اگر یکی از دوستانم بدون هماهنگی عکسی را منتشر کند قطعا با او برخورد خواهم کرد و مجبورش می‌کنم تا عکس را حذف کند. بیشتر این برنامه ها در کردان، میگون، شمشک و فشم برگزار می‌شود.

 

علاقه مندی پسرها بیشتر از دخترها است

عرفان هم یک جوان 24 ساله است که برنامه هایی از این دست را برگزار می‌کند. او گفت: هدف فقط خوش گذراندن است و از تفریح در سطح شهر و کافه ورستوران خسته شده ایم ، وقتی امکاناتی مانند باغ در حاشیه تهران و استخر وجود دارد چرا ازآن استفاده نکنم.

 

وی اظهار داشت: با دختران در فضای مجازی و دوردور آشنا می‌شوم و پس از مدتی معاشرت، برای این برنامه از آنها دعوت می‌کنم و با استقبال از این پیشنهاد در برنامه شرکت می‌کنند. او اضافه می‌کند که تا پارسال برای برگزاری برنامه هایی از این دست با مشکلات بیشتری مواجه بود چون دختر ها سخت تر راضی می‌شدند که بیایند اما امسال به هرکسی پیام دعوت می فرستم با آغوش باز از این دعوت استقبال می‌کند.

 

وی درباره انتشار عکس ها در فضای مجازی گفت: اصلا مشکلی با این موضوع ندارم و خانواده‌ام در جریان تمامی موضوعات هستند. برگزاری این برنامه ها موجب افزایش دنبال کننده های صفحه ام در فضای مجازی و در نتیجه معروف شدنم می‌شود. برای برگزار کردن این مراسم هرچقدر در اینستاگرام معروف باشی، راحت تر می‌توانی چنین برنامه ای را اجرا کنید.

 

عرفان درباره علت افزایش علاقه‌مندی جوانان به این دست برنامه ها گفت: پسر ها اصلا مشکلی با این برنامه ها ندارند و همه آنها تلاش دارند تا خودشان هم بتوانند استخر پارتی برگزار کنند اما دختران به دلیل چشم هم‌ چشمی به دنبال این برنامه ها هستند. به عنوان مثال؛ یک دختر دوست خود را در استخر پارتی کنار یکی از همین بچه معروف های مجازی می‌بیند

 

و برای آنکه از دوست خود عقب نماند، سعی می‌کند ارتباطی با آنها پیدا کند و در برنامه ها حضور داشته باشد . این موضوع از آنجایی معلوم می‌شود که در هر برنامه ای من امسال برگزار کردم، اصرار دختر ها بر گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی بیشتر از پسر ها است و می خواهند میزان خوش گذرانی خود را به رخ دوستان خود بکشند!

 

نبود برنامه های تفریحی و اوقات فراغت کافی برای جوانان، سبب می‌شود آنها برای تفریح دست به هرکار خارج از عرف وغیر اخلاقی بزنند. پنهان کاری این موضوع از خانواده ها و تغییر ساعت برنامه هایی از این قبیل از شب به ساعات صبح و ظهر باعث می‌شود که خانواده ها هم پیگیر جوانان خود نباشند و اصلا متوجه این عمل اتفاق نشوند.

 

شاید در کنار نظارت جدی خانواده ها، لازم باشد مسوولان به بحران اوقات فراغت و نیازهای تفریحی جوانان بیشتر پی ببرند و برای جلوگیری از حوادثی و مشکلاتی که بنیان اجتماعی جامعه را تهدید می کند راه حل فوری و کارآمدتری پیدا کنند. استخر پارتی های مخفیانه حالا دیگر در بین بخشی از جامعه آن قباحت را ندارد، تا این قبح شکنی به بخش های دیگر جامعه هم رسوخ نکرده باید به فکر یک برنامه ریزی “فرهنگی” بود.

 

مطالب بیشتر:

تجاوز همزمان ۵ مرد بــه دختران در باغ متروکه

تست سالم بودن پرده بکارت دختران در منزل

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. کشورهای‌پیشرفته‌به‌فکراشتغال‌جوانان‌هستندوبرای‌رفاه‌مردم‌کشورشان‌تلاش‌میکنند.شمابه‌فکربیکاری‌ورفع‌مشکل‌مردم‌باشید.یک‌سئال‌مصرف‌موادمخدردریک‌روزبرای‌تهران‌چندکیلواست؟بالای‌چندتون‌است.این‌موادچگونه‌به‌دست‌مصرف‌کننده‌میرسد؟این‌موادخوددولت‌باماشین‌ازمرزعبورمیدهد.یعنی‌دولت‌موادچندتونی‌راازمرزعبورمیدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا