اخبار حوادث,تجاوز و قتل

دختری که آلت تناسلی مرد متجاوز به خود را برید

دختری که آلت تناسلی مرد متجاوز به خود را برید

دختری که آلت تناسلی مرد متجاوز به خود را برید

دختر بیست و سه ساله هندی که مدت های زیادی مورد تجاوز معلم مذهبی خود بود، تصمیم گفت تا آلت تناسلی وی را قطع کند و این کار را هم با جرات تمام انجام داد و سپس خودش به پلیس زنگ زد و ماجرا را بازگو کرد. کشور هندوستان همیشه منبع اخبار تجاوزهای جنسی است. این حادثه در ایالت جنوبی کرلا، اتفاق افتاده است.

 

به گزارش پلیس این فرد روحانی برای انجام مراسم مذهبی به خانه این دختر می رفته است. پدر این دختر سال هاست که مریض است و مادر وی از این روحانی هندو و مراسم مذهبی وی، برای کاهش دردهای روحی خود استفاده میکرده است. اما این دختر مدعی است که این فرد روحانی هندو در هر فرصتی برای تجاوز به وی استفاده میکرده است.

 

براساس گزارشات این دختر بوسیله یک چاقو و هنگامی که راهب قصد تجاوز جنسی به او را داشته است به وی حمله کرده است. پس از این حادثه، این دختر با پلیس تماس گرفته است. گزارش شده است که این فرد روحانی بلافاصله به بخش اورژانس بیمارستان محل منتقل شده است. مقامات بیمارستانی گفته‌اند که در حدود ساعت ۷ بعدازظهر به وقت گرینویچ مردی ۵۴ ساله که بشدت خون ریزی داشت به بخش اورژانس آورده شد.

 

به گزارش نیک شو، حدود ۹۰ درصد آلت تناسلی این مرد بریده شده است. طبق گفته جراحان بیمارستانی، هیچ راهی برای بخیه زدن آلت تناسلی بریده شده وجود نداشته. اما جراحان موفق شدند از خون ریزی جلوگیری نمایند و هم چنین مجرای ادرار مصدوم را باز نگه دارند.مقامات پلیس گفته‌اند که دختر قربانی این حادثه تجاوزهای جنسی به خود را به مادرش گفته است اما ظاهرا مادرش آن ها را به پلیس گزارش نکرده است.

 

گفته شده که مادر این دختر بدلیل عدم گزارش این موضوع به پلیس ممکن است با اتهاماتی روبرو گردد.به نظر نمی‌آید که اتهامی متوجه این دختر شود. گفته میشود که کشور هند دارای یکی از بالاترین آمار تجاوز جنسی در دنیا است و بهمین دلیل اتهامات مرتبط با تجاوز در این کشور حساسیت برانگیز است.

 

مطالب بیشتر:

زنی که در حین بارداری رابطه جنسی داشت و دوباره حامله شد

3/5 - (2 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا