تعبیر خواب

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

همه ما تجربه این خواب را داریم کــه از بلندی سقوط کرده باشیم ، دلمان مي ریزد و یک مرتبه از خواب بیدار مي شویم. امروز به طور کامل تعبیر این خواب را بررسی مي کنیم. با نیک شو همراه باشید. خواب سقوط و افتادن خوابی معمولی و رایج اســت. همه ما یک بار در عمر خود چنین خوابی را تجربه کرده ایم و معنا و مفهوم آنرا نمي دانیم. از آن جایی کــه دیدن افتادن و سقوط کردن در خواب غالبا تکراری اســت، ما در این جا به بررسی بعضی از رایج ترین نمونه های تعبیر خواب افتادن و سقوط مي پردازیم.

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

۱. تعبیر کلی خواب افتادن و سقوط کردن

به گزارش نیک شو، این خواب تعبیری منفی دارد. اگر خواب افتادن را دیدید یا در خواب حس کردید کــه در حال سقوط هستید، تعبیر آن اســت اگر در آینده برنامه ای دارید حتما به طور دقیق بررسی کنید و اگر لازم است با فرد با تجربه ای مشورت کنید و بعد تصمیم بگیرید. سعی کنید اگر برنامه کاری دارید آن را لغو کنید زیرا به صلاح شما نیست، و در پی برنامه دیگری باشید.

 

۲. تعبیر خواب افتادن از نردبان

این خواب هم تعبیری منفی دارد و نشـــان دهنـده آن اســت کــه شما مجبور خواهید شـــد تا در برابر کسی یا چیزی تسلیم شوید و بنابراین اهداف و آرزوهای تان بی نتیجه خواهد ماند. این خواب با روابط ما با دیگران و سوءتفاهم های احتمالی ناشی از روابط نادرست و غلط نیز در ارتباط اســت.

 

فردی کــه با او دچار سوءتفاهم مي شوید مقامي بالاتر از شما دارد و هنگاميکــه نوبت به اجرای برنامه های شما مي رسد هميشه او اســت کــه حرف آخر را مي زند. در جهت بهبود روابط خود تلاش کنید و اگر چنین هدف یا موقعیتی برای شما بسیار باارزش و به معنی تمام دنیایتان اســت، تمام سعی خود را بکنید تا در برابر اینگونه افراد تسلیم نشوید.این خواب به شما یادآوری مي کند کــه مسئولیت پذیرتر باشید و وظایف خود را به درستی انجام دهید. شاید شما از تعهدات خود غفلت مي کنید و در برابر آن ها سهل انگاری مي کنید و اکنون زمان آن رسیده اســت کــه بر آن ها تمرکز بیشتری داشته باشید.

 

۳. تعبیر خواب افتادن از قایق

این خواب هم تعبیری منفی دارد. در روزهای آتی زندگی خود باید بیشتر احتیاط کنید. شاید شما تعهد خاصی را قبول کرده اید. مثلا قول داده اید کــه چیزی را اصلاح کنید یا کار مشخصی را انجام بدهید. اگر چنین اســت، باید هنگامي کــه با چیزی کار مي کنید شـــدیدا احتیاط کنید زیرا احتمال مصدوم شدن وجود دارد.این خواب معمولا به عنوان یک هشـــدار تعبیر مي شود و شما باید شـــدیدا مراقب خودتان باشید. شاید هم حس مي کنید کــه از جانب دیگران طرد شـــده اید یا از دایره اجتماعی خود جدا مانده اید.

 

۴. تعبیر خواب سقوط از پشت بام

خواب افتادن از پشت بام نشـــان دهنـــده جدایی اســت کــه در روزهای پیش روی خود آن را تجربه مي کنید. شما حرفی مي زنید یا کاری انجام مي دهید کــه موجب مي شود خانواده یا دوستان تان شما را ترک کنند و به این ترتیب حس تنهایی و اندوه و افسردگی را تجربه خواهید کرد.برای بهتر کردن این شرایط سعی کنید علت رفتارتان را توضیح دهید یا برای گفتار یا کردارتان معذرت خواهی کنید. حتی اگر ما از افراد پیرامون خود و عزیزانمان خشمگین و عصبانی شویم باید بدانیم کــه بیش از آنچه فکر مي کنیم به حضور آن ها در زندگی نیاز داریم.

 

۵. تعبیر خواب سقوط در برف

این خواب نشـــان دهنـــده ضررها و اوضاع نامساعد موجود در شغل یا زندگی کاری شما اســت. شما در انجام کار و وظایف شغلی خود با مشکل روبرو مي شوید و این زمان فرصت مناسبی برای شروع کاری جدید یا پرداختن به ایده های نو نخواهد بود.بهتر اســت بر جلوگیری از موانع موجود در مسیر خود متمرکز شوید و بهترین نتیجه را رقم بزنید.

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

تعبیر خواب افتادن و سقوط از بالکن

شما مشکلاتی را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد و حتی ممکن اســت شریک عاطفی تان شما را ترک کند. این زمان به هیچ وجه فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی نیست و هر رابطه جدیدی کــه در این دوران شروع کنید نتیجه ای مشابه خواهد داشت.بعلاوه، این خواب مي تواند با جدایی موقتی از شریک عاطفی تان به علت سفر یا تعهدات کاری اجباری او در ارتباط باشـــد. برای کمک به رابطه تان لازم اســت کــه او را بیشتر درک کنید.

 

تعبیر خواب افتادن و صدمه رساندن به خودتان

در روزهای پیش رویتان بدشانسی به سراغ شما مي آید و بهتر اســت از آغاز کاری جدید یا کارهای مخاطره آميز خودداری کنید. در این روزها احتمالا درد و رنج بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد و به این ترتیب بهتر اســت خود را برای از دست دادن ها و خسارت های احتمالی آماده کنید.

 

تعبیر خواب افتادن ستاره روی شما

شما نمي توانید یکی از وظایف یا کارهای تان را انجام دهید یا پروژه های شما به سرعت با شکست روبرو مي شود. در روزهای پیش روی بخت یارتان نخواهد بود و بهتر اســت هر چه در فکرتان اســت را به زمان بهتری موکول کنید.بدون شک دلسرد خواهید شـــد و رویاها و آرزوهایتان با شکست روبرو مي شود.

 

تعبیر خواب سقوط کردن از ارتفاعی بلند

این خواب تعبیری مثبت دارد و نشـــان دهنـــده ارتقاء شغلی یا دریافت پاداش کاری اســت. اکنون زمان خوبی برای شروع کار یا پروژه ای جدید اســت.حتی ممکن اســت برای انجام کار بسیار خوبی از جانب رئیس خود مورد تشویق و قدردانی قرار بگیرید و این زمان به دورانی مهم در زندگی کاری شما تبدیل خواهد شـــد. از این فرصت برای حصول دستاوردهای بیشتر اســتفاده کنید زیرا فرصت ها هميشه به راحتی به دست نمي آیند.

 

تعبیر خواب افتادن و بیدار شدن پس از آن

در روزهای آتی بدشانسی به شما روی مي کند و مدتی با شما باقی مي ماند. احتمالا خسارت یا ضرری در ابعاد بزرگ تر را تجربه مي کنید و چاره ای جز روبرو شدن با این خسارت ها و تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای از بین بردن مشکلات بوجود آمده نخواهید داشت.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط از ارتفاع کوتاه

شاید در روابط خود با دیگران مشکلاتی دارید و برنامه های تان آنطور کــه تصور مي کنید پیش نمي روند. اما باید بدانید کــه این وضعیت فقط برای مدت کوتاهی باقی مي ماند و خسارتی جدی شما را تهدید نمي کند.شاید چیزی را گم کنید یا به دلیل حواس پرتی چیزی را بشکنید. نترسید و بیشتر مراقب وسائل و چیزهایتان باشید.

 

تعبیر خواب حس درد ناشی از افتادن

این خواب نشـــان دهنـــده آن اســت کــه چیزی مطابق برنامه پیش نمي رود و به همين دلیل شما شـــدیدا نگران و مضطرب هستید. شاید کسی وظایف کاری خود را به خوبی انجام نداده و شما را در موقعیت سختی قرار داده اســت و به همين دلیل آزرده خاطر و نگران هستید.باید متمرکز بمانید و چیزهایی کــه شما را نگران و مضطرب مي سازد را نادیده بگیرید. برخی اوقات ما نمي توانیم یک وضعیت خاص را تغییر یا شکست دهیم بنابراین راهی به جز سازگاری با آن نداریم.

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

تعبیر خواب افتادن و سقوط فرد دیگری

این خواب نشـــان دهنـــده رابطه شما با فرد دیگری اســت. احتمالا این فرد گرفتار مشکلات شخصی مربوط به خودش اســت و شما مي توانید این مشکلات و سختی ها را حس و درک کنید. اگر نمي دانید چطور باید به او کمک کنید، بهترین کار این اســت کــه از او بپرسید چه حسی دارد و شما چه کاری مي توانید برایش انجام دهید.این فرد یکی از نزدیکان شما اســت کــه به حمایت و توجه شما نیاز دارد و شما هم مي توانید حس کنید کــه حمایت و توجه تان تنها چیزی اســت کــه او به آن نیازمند اســت. دیدن افتادن این فرد در خواب نشـــان دهنـــده درد و رنج او و نیاز او به کمک و حمایت اســت.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط برای مدتی طولانی

این خواب مفهومي منفی دارد. شما کاری انجام داده اید یا سخنی گفته اید کــه موقعیت اجتماعی تان را در معرض خطر قرار داده اســت. برای بهتر کردن اوضاع، مجبور مي شوید با مشکلات خود روبرو شـــده و دست از فرار کردن از آن ها بردارید.اگر همچنان به فرار کردن از مشکلات خود ادامه بدهید، آن ها وخیم تر مي شوند و موقعیت اجتماعی تان به طور کلی نابود مي شود. هیچ مشکلی در زندگی وجود ندارد کــه راه حلی برای آن نباشـــد پس بلند شوید و کاری برای حل مشکل تان بکنید.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط ( برای افرادی کــه در رابطه ای عاشقانه قرار دارند)

اگر در رابطه ای عاطفی قرار دارید و چنین خوابی ببینید، رابطه شما در معرض خطر قرار دارد. باید مراقب شریک عاطفی خود و چیزهایی کــه مي گویید یا انجام مي دهید باشید. این احتمال وجود دارد کــه رابطه شما به سردی کشیده شـــده و شما این را حس مي کنید و به این ترتیب رابطه تان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.افتادن در خواب معمولا نشـــان دهنـــده نااميدی و بیچارگی اســت و هنگامي کــه رابطه خود را با عزیزی از دست مي دهیم دقیقا چنین حسی را تجربه مي کنیم. بهترین راه حل این اســت کــه قبل از اینکــه خودمان نتیجه گیری کنیم، در مورد این موضوع با شریک عاطفی خود گفتگو کنیم.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط ( برای صاحبان کسب و کار)

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و در خواب مي بینید کــه در حال افتادن یا سقوط کردن هستید، این خواب نشـــان دهنـــده آن اســت کــه درآمد شما با بداقبالی روبرو خواهد شـــد. اهداف کاری شما طبق برنامه ریزی های انجام شـــده پیش نمي رود و احتمال خسارت های مالی برای شما وجود دارد. اکنون زمان مناسبی برای شروع کار جدید یا تمرکز بر طرح تجاری نو نخواهد بود.

 

بهتر اســت مدتی دست نگه دارید و از موانع احتمالی موجود در کسب و کارتان کناره بگیرید. این وضعیت چندان طولانی نخواهد شـــد و شما مي توانید به زودی روی پای خودتان بایستید.

 

تعبیر خواب افتادن و بعد روی پا ایستادن

این خواب نشان مي دهد کــه شما قادر خواهید بود بر موانعی کــه سر راهتان ظاهر مي شوند غلبه کنید. شما راهی را برای روبرو شدن با آن ها پیدا خواهید کرد و هیچ چیز مانع شما نخواهد شـــد. هرکاری کــه در این دوران شروع مي کنید با موفقیت به انجام مي رسد و اکنون زمان مناسبی برای شروع کارهای جدید و هیجان انگیز اســت.

 

تعبیر خواب افتادن و در همان حالت ماندن

برخلاف خواب قبلی، این خواب تعبیری منفی دارد. احتمالا شما چیزی را از دست مي دهید یا متضرر مي شوید. زندگی تان آشفته و بی نظم مي شود و برای اینکــه همه چیز را به حالت عادی برگردانید مجبور هستید کــه سخت کار کنید.در چنین وضعیتی بهترین راه حل این اســت کــه بر اهداف خود تمرکز کنید و حاشیه ها را نادیده بگیرید. پایداری، سرسختی و قدرت چیزهایی اســت کــه باید آن ها را فرا بگیرید و با دیدن اولین موانع دست از تلاش برندارید.

 

اگر ببینید که از جایی سقوط کردید ولی به زمین نمی رسید

اگر در خواب ببینید که از جایی سقوط کردید ولی آنجا به قدری بلند بود که مدت زیادی در حال سقوط کردن بودید ولی به زمین نمی رسیدید می تواند به این دلیل باشد که آن اتفاق وحشتناک که همیشه از آن می ترسیدید رخ داده است و شما در بین دو احساس متضاد گیر کرده اید.

 

از طرفی فشار آن مشکل را تحمل می کنید و از طرف دیگر از ترس مبتلا شدن به آن مشکل خلاص شده اید و احساس راحتی می کنید. برای مثال ممکن است شما نگران از دست دادن پدر خود بوده اید و حالا پدر خود را از دست داده اید. شما در حال حاضر از مرگ پدر خود شوکه شده اید و ناراحت هستید ولی از طرف دیگر، ‏ ‏ دیگر نگران از دست دادن پدر خود نیستید !!

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط دو نفره شما و شریک عاطفی تان

این خواب نشانه ای مثبت اســت. شما دو نفر لحظات خوبی را با یکدیگر تجربه خواهید کرد و حتی ممکن اســت به سفری دو نفره بروید. شریک عاطفی تان شما را شـــدیدا مورد ستایش و تحسین قرار مي دهد و شما نیز حسی مشابه در مورد او خواهید داشت.اکنون زمان مناسبی برای لذت بردن از عشق و جشن گرفتن هر لحظه اســت. اگر مدتی اســت کــه در رابطه عاشقانه قرار دارید، احتمالا تصميم مي گیرید کــه با شریک عاطفی خود ازدواج کنید.

تعبیر خواب افتادن از بلندی ،خواب دیدن سقوط و پرت شدن

تعبیر خواب افتادن و سقوط یک فرد غریبه

این خواب نشـــان دهنـــده مشکلات مالی اســت. شروع پروژه های کاری جدید شما ضررهای مالی را به همراه خواهد داشت یا ممکن اســت در کسب و کارتان یا پروژه های کاری جدیدتان با شکست روبرو شوید.بطور کلی، این خواب نشـــان دهنـــده اوضاع نامساعد در مسائل و موضوعات مالی اســت. در روزهای آتی مراقب پول و سرمایه خود باشید.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط ( برای یک فرد بیمار)

اگر فردی بیمار در خواب خود را در حال سقوط یا افتادن ببیند، این خواب نشـــان دهنـــده وخامت و بدتر شدن اوضاع اســت. اگر این فرد در وضعیت چندان بدی قرار نداشته اســت، پس اکنون زمان مناسبی برای مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت سلامت عمومي وی اســت. اگر مي بینید اوضاع رو به وخامت مي رود، درنگ نکنید و به پزشک مراجعه کنید.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط در دریا

این خواب تعبیری مثبت دارد. سلامت شما در وضعیت مساعدی قرار دارد و اگر پیش از این بیمار بوده اید، تمامي مشکلات مربوط به سلامت تان پایان خواهد یافت. اوضاع شما به سرعت بهبود مي یابد و شما قادر هستید پس از یک دوره طولانی کار نکردن و اســتراحت فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط از پنجره

این خواب هم تعبیری منفی دارد. بویژه اگر پنجره در ارتفاع بالایی قرار داشته باشـــد نشـــان دهنـــده مشکلات مالی و بداقبالی موقتی برای شما اســت. کار جدیدی را شروع نکنید و از هرگونه کار مخاطره آميز نیز دوری کنید زیرا در نهایت برایتان منفعتی به همراه نخواهد داشت.

 

تعبیر خواب افتادن و سقوط در رودخانه

این خواب تعبیری مثبت دارد. خبرهای خوبی خواهید شنید کــه شما را به شـــدت خوشحال کرده و برایتان بسیار سودمند خواهد بود. از معاشرت با دیگران و بودن در ميان آن ها غافل نشوید زیرا در جامعه و محیط بیرون اســت کــه خبرهای مهم و هیجان انگیز به گوشتان خواهد رسید.

 

تعبیر خواب سقوط از کوه

این خواب تعبیری منفی دارد و نشـــان دهنـــده یکی از ویژگی های شخصیتی شما یا همان غرورتان اســت. اگر فردی هستید کــه ازقدرت، ثروت و موقعیت اجتماعی مناسبی برخوردار اســت، احتمالا از آن ها در جهتی نادرست اســتفاده مي کنید. شما عادت دارید کــه دیگران را مورد توهین و تحقیر قرار دهید و اکنون فهم و آگاهی تان شما را در خواب آزار مي دهد.

 

نظر منوچهر مطیعی در مورد سقوط :

این که در خواب ببینیم در حال افتادن هستیم و در این لحظه از خواب بیدار شویم بسیار رایج است . این خواب هیچ تعبیری ندارد و ناشی از یک ناراحتی عصبی است .اگر ببینید که بر روی کسی افتادید می تواند به معنی این باشد که در روزهای آینده با کسی دعوا و مشاجره خواهی کرد.اگر از افتادن وحشت داشته باشی نشان دهنده بلا و ناراحتی در آینده نزدیک است . اگر با زمین برخورد کنید یعنی شما مقام و ارزش خود را در بین مردم از دست خواهید داد.

 

نظر محمد ابن سیرین در مورد سقوط کردن

محمد ابن سیرین : این خواب نشان دهنده دشمنی و جنگ و خصومت است .

 

ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید :

این خواب نشان دهنده ناامیدی و بلا و مشکلات است .اگر ببینی که بدن تو زخمی شد به اندازه همان زخم ، ضرر و زیان خواهی دید.

 

 

مطالب بیشتر:

تعبیر خواب فریاد کشیدن خود | جیغ کشیدن و داد زدن

دیدن خواب های تکراری نشانه چیست؟

تعبیر خواب لال شدن، لال و بند آمدن زبان در خواب

 

 

3.9/5 - (24 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا