اخبار حوادث,تجاوز و قتل

تجاوز همزمان 5 مرد به دختران در باغ متروکه

تجاوز همزمان 5 مرد بــه دختران در باغ متروکه

مردان شیطان صفت و هوس باز دختران را بــه باغ می کشاندند آن ها را مورد تجاوز قرار دهند، دخترانی که بعنوان مسافر سوار خودروی آن ها می شدند اما در نهایت بــه باغ کشانده می شدند. همزمان با شناسایی آخرین قربانی پرونده «خرچنگ های سیاه» در شهر مشهد، معاون دادستان از اتهام «افساد فی الارض» برای متهمان این پرونده خبر داد.

 

قاضی حسن حیدری با تاکید بر این که بسیاری از محتویات این پرونده محرمانه اســت و بــه طور ویژه بــه آن رسیدگی خواهد شد، گفت: پس از آن که چهارمین و پنجمین متهم پرونده «خرچنگ های سیاه» با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند، تحقیقات از آنان آغاز و مشخص شد که اعضای این باند خطرناک چندین ساعت قبل از دستگیری، زن جوانی را بــه باغی در منطقه گلمکان کشانده و5 نفری، اقدامات مجرمانه خود را انجام داده اند.

تجاوز همزمان 5 مرد به دختران در باغ متروکه

بــه گزارش نیک شو، این مقام قضایی با اشاره بــه اعترافات صریح 2 متهم دیگر پرونده گفت: با توجه بــه این که جمیع اقدامات مجرمانه اعضای این باند که موجی از وحشت را در شهر ایجاد کرده بودند از مصادیق «محارب» در قانون بــه شمار می رود بنابراین در حال تفهیم اتهام «افساد فی الارض» بــه متهمان هستیم. قاضی Judge حیدری تصریح کرد: این در حالی اســت که متهمان پرونده با اتهامات سنگین دیگری نیز روبــه رو هستند که برخی از این اتهامات باید در دادگاه های کیفری یک رسیدگی شود.

 

وی در عین حال تلاش برای تقویت اعتقادات مذهبی در خانواده ها وجوانان را عامل مهمی در پیشگیری از این گونه جرایم عنوان کرد و افزود: بسیاری از مسئولان فرهنگی در کشور باید در این زمینه همت کنند.قاضی حیدری همچنین با اشاره بــه صدور دستورات ویژه ای از سوی دادستان مرکز خراسان رضوی برای رسیدگی سریع و دقیق بــه این پرونده، خاطرنشان کرد: دستور درج بدون پوشش چهره متهمان صادر شده اســت تا چنانچه افراد دیگری قربانی نیات و اهداف شیطانی اعضای این باند خطرناک شده اند و بــه دلیل حفظ آبرو یا ترس شکایتی را مطرح نکرده اند، برای پیگیری موضوع و شناسایی متهمان بــه دایره جرایم مهم اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

 

زن جوانی که آخرین طعمه «خرچنگ های سیاه» بود نیز با راهنمایی های سرهنگ «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) و با تلاش کارآگاهان اداره جنایی شناسایی شد. این زن که پس از افتادن بــه دام «خرچنگ های سیاه» شکایتی را در کلانتری نجفی مشهد مطرح کرده بود، با مراجعه بــه پلیس آگاهی، 5 متهم این پرونده را شناسایی کرد و گفت: آن ها نه تنها بی رحمانه مرا با تهدید بــه مرگ ربودند و با چشمانی بسته بــه داخل اتاقی در یک باغ انداختند بلکه برای آزار بیشتر مرا مسخره می کردند و شکلک در می آوردند. ادامه تحقیقات پلیس آگاهی درباره آخرین قربانی خرچنگ های سیاه نشان داد

 

که 2 تن از متهمان با شگرد قبلی و در ساعت 18:30 سیزدهم خرداد زن جوان را از منطقه هاشمیه سوار پراید «شیشه دودی» کرده اند و سپس با تهدید بــه مرگ بــه وسیله شوکر و چاقو او را بــه باغی در اطراف منطقه گلمکان کشانده اند. بررسی های پلیس نشان می دهد که آنان با 2 تن دیگر از همدستانشان هماهنگ کرده و نفر پنجم نیز بــه آنان ملحق شده اســت. «خرچنگ های سیاه» زن جوان را که با چشمان بسته داخل اتاق انداخته بودند، مورد آزار قرار دادند و پس از سرقت Stealing طلاها و همچنین برداشت 35 هزار تومان از کارت عابر بانکش، وی را بــه مشهد باز گردانده و رها کرده اند.

 

تحقیقات بیشتر درباره پرونده «خرچنگ های سیاه»در حالی ادامه دارد که آنان اعمال مجرمانه خود را از مدتی قبل در مشهد آغاز کرده بودند و مشخص نیست چند نفر طعمه نیات شیطانی متهمان شده اند اما تاکنون 6 نفر از زنان و دختران، آن ها را شناسایی کرده اند.در همین حال تعدادی از شهروندان ضمن قدردانی از مقامات قضایی و انتظامی برای دستگیری خرچنگ های سیاه خواســتار تقویت نظارت بر خودروهای کرایه ای شدند.

 

آنان ابراز داشتند چرا برخی از افراد مجرد پرونده بــه عنوان راننده در تاکسی تلفنی فعالیت می کردند و یا متصدیان مربوطه تابلوی تاکسی تلفنی را پس از پایان کار آنان، تحویل نگرفته اند تا آنان نیز از اعتماد مردم این گونه سوءاســتفاده نکنند.

3/5 - (4 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا