مهارت های زندگی

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

ژست عکاسی که شما به خود می گیرید حرف اول را در زیبا و جذاب افتادن در عکس می زند. زیبایی و جذابیت در عکس هایی که در فضای مجازی مشاهده می کنید به خاطر ژشت و استایلی است که به خوبی انتخاب شده است. اکنون ما برای شما راهکارهایی داریم که می توانید به مانند آن ها عمل کنید تا بهترین عکس ها را بگیرید.شما می توانید با دورربین عکاسی کاری کنید که بدون نیاز به رژیم غذایی در عکس ها لاغر تر نشان دهید. در این مقاله می خواهیم شما را با ترفندهایی آشنا کنیم که بتوانید با کمک آنها این کار را انجام دهید.

 

ژست های عکاسی برای لاغرتر نشان دادن و جذاب افتادن در عکس ها

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

دستان خود را بالا نگهدارید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هاپایین نگه داشتن دست ها و فشار دادنشان به پهلوها آنها را عریض تر نشان می دهد. قرار دادن دست ها روی ران روشی ساده برای جلوگیری از این کار است. اگر این کار برایتان جذاب نیست می توانید دست ها را دو سمت خود و بدون اینکه روی پهلوها استراحتشان دهید نگه دارید.اجازه دهید مقدار فضا بین بدن و دست ها باشد. می توانید دست ها را در سطح ران ها نگه دارید و سپس به عقب ببریدشان. با این کار شانه ها را عقب می کشید و فضایی که می خواهید ساده تر ساخته می شود.

 

با زاویه بایستید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هااگر مستقیم به طرف دوربین بایستید در واقع عریض ترین حالت ممکن را در معرضش قرار داده اید. جین و شاون مورئو که از عکاسان حرفه ای عروسی هستند توصیه می کنند.به جای اینکه صاف بایستید با کمی زاویه این کار را انجام دهید. اگر بدنتان را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید و یک پا را جلو بگذارید می توانید از عرض بدن در عکس کم کنید و لاغرتر نشان دهید.

 

ژست خود را کامل کنید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هابهبود وضعیت قرار گرفتن بدن تنها برای کمرتان خوب نیست، بلکه ظاهرتان را بلافاصله لاغرتر جلوه می دهد. صاف ایستادن با عقب دادن شانه ها و آوردن جلو قفسه سینه را تمرین کنید. ما به صورت طبیعی تمایل به قوز کردن داریم، بنابراین وقتی کمی به عقب کشیده شوید حالت بدنتان نیز صاف می شود.

 

سرتان را به سمت جلو نگه دارید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هابرای اینکه از غبغب و عریض جلوه کردن سر پیشگیری کنید، سرتان را کمی جلو بیاورید. چانه را کمی بیرون بیاورید. این کار سر را کمی به جلو می آورد اما پایین خط فک و گردن را باریک می کند. مقداری چانه را پایین کشیدن باعث می شود ژستتان غیر طبیعی به نظر نیاید.

 

زبان را بالا ببرید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هااز این ترفند عجیب برای جلوگیری از غبغب استفاده کنید. زبانتان را به سقف دهانتان فشار دهید. به نظر عجیب می آید اما این کار عضله زیر چانه را منقبض می کند و ظاهری لاغرتر به شما می دهد.

 

پاها را در قسمت مچ پا به صورت ضربدری قرار دهید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

اگر در حال نشسته عکس می گیرید به جای اینکه پاها را از قسمت زانو ها روی هم بیندازید از قسمت مچ پاها این کار را بکنید. وقتی پاها را روی هم می اندازیم ممکن است مناطق دارای مشکل مانند سلولیت نشان داده شوند. اما با انداختن پاها روی هم از ناحیه مچ پا و کمی خم کردن زانوها، بدن خود را کشیده اید و توجه را به سمت صورت آورده اید.

 

لبه صندلی خود بنشینید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هااگر در عکسی نشسته بودید، دوباره به بدن خود زاویه دهید و روی لبه صندلی بیایید. عقب نشستن ممکن است باعث شود قوز کنید. عقب نشستن همچنین باعث می شود پاها در عکس از فرم اصلی خود خارج شوند و غیر طبیعی جلوه کنند. وقتی لبه صندلی می نشینید مجبور هستید حالت صاف به خود بگیرید و پاها نیز فرم طبیعی خود را حفظ می کنند.

 

زاویه دوربین را پایین بگیرید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هابرای جلوگیری از ایجاد غبغب در عکس از عکاس بخواهید زواویه دوربین را بالا نگیرد. اگر دوربین پایین خط چانه تان بود، بلافاصله در عکس زیر گلویتان یک غبغب ظاهر خواهد شد. کمی پایین دادن زاویه دوربین کمک می کند دیگر چنین مشکلی نداشته باشید و لاغرتر نشان دهید.

 

رنگ های قوی و تیره بپوشید

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس هامسلما شنیده اید که مشکی لاغر نشانتان می دهد اما این بدان معنا نیست که باید دیگر رنگ ها را فراموش کنید. هر رنگ تیره ای مانند قهوه ای تیره، بنفش و آبی دریایی همین تاثیر را دارند.تا جایی که می توانید رنگ های قوی را به کار ببرید، لباس هایی که الگوهای بزرگ یا عکس های بزرگ رویشان چاپ شده می توانند بزرگتر از آنچه هستید نشانتان دهند. اگر می خواهید تمرکز روی صورتتان باشد، یک رنگ قوی مانند رنگ های تیره بهتر می توانند کمکتان کنند.

 

یک لباس انتخاب کنید که خوب اندازه تان باشد

ژست و استایل برای لاغر افتادن در عکس ها

آیا می خواهید بدانید مهمتر از رنگ لباسی که انتخاب می کنید چیست؟ اندازه بودنش. از پوشیدن لباسهای جعبه ای که از بدنتان می افتند و ظاهرتان را عریض میکنند بپرهیزید و به جای آن از لباسی خوش دوخت و اندازه استفاده کنید. جاهایی از بدنتان را که لاغر تر است برجسته کنید. مثلا با یک کمربند یا لباسی که کمرش باریک باشد.

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا