دنیای آی تی IT

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

پنهان کردن فالوور های اینستاگرام ، به موضوع حفظ و مراقبت از حریم خصوصی کاربران برمی گردد. برای شما هم گاهی پیش می آید که گاهی به لیست فالورهای یک شخص یا یک فن پیج سری بزنید و بخواهید در مورد لیست افرادی که آن پیج را دنبال می کــنند اطلاعاتی کسب کــنید.

 

این ویژگی در اینستاگرام همان طور که گفتیم برای رعایت حریم خصوصی کاربران از سوی تولید کــننده اپلیکشین گذاشته شده اســت و اینطور که مشخص اســت، از اســتقبال خوبی هم برخوردار شده اســت. اکنون به سراغ روش های پنهان کردن یا مخفی ساختن در اینستاگرام می رویم.پیش از هر چیز بهتر اســت درباره نحوه ساخت اکانت در اینستاگرام باید اطلاعاتی داشته باشید! اینکه اکانت شما پابلیک باشد یا خصوصی مهم اســت.

 

ایجاد اکانت در اینستاگرام

در زمان اســتفاده از روش های پنهان کردن فالوور های اینستاگرام اکانت اهمیت فراوانی دارد. اکانت در اینستاگرام همان پروفایل شما اســت. شما می توانید چندین راه برای ساخت اکانت در اینستاگرام را دنبال کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

ایجاد اکانت در اینستاگرام

 

باید توجه داشته باشید که هویت اکانت شما مشخص می کند که چگونه در اینستاگرام می خواهید فعالیت کــنید. به این معنا که اگر بخواهید در فعالیت های تجاری و بیزنس یا بازاریابی در اینستاگرام باشید، باید حتما از اکانت عمومی اســتفاده کــنید و در غیر این صورت باید اکانت خصوصی داشته باشید.

 

اکانت عمومی (Public) و خصوصی (Private) چیست و چگونه باید اکانت خود را عمومی یا خصوصی کنیم؟

برای داشتن یک پیج با امکان پنهان کردن فالوور های اینستاگرام نیاز اســت که ابتدا اکانت شما خصوصی باشد. نکته اول : در اینستاگرام ، پس از اینکه یک اکانت ساختید، به طور پیش فرض این اکانت در حالت عمومی یا Public قرار دارد.

 

عمومی بودن اکانت اینستاگرام به این معناســت که هر کاربر دیگری قادر به مشاهده پست‌ های شما بوده و مي تواند آنها را لایک کرده یا در زیر پست‌ هایتان کامنت ثبت کند. یعنی دیگر نمی توانید از روش های پنهان کردن فالوور های اینستاگرام اســتفاده کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

اکانت عمومی (Public) و خصوصی (Private) چیست

 

اما اینستاگرام این ویژگی را دارد که شما اقدام به ساخت اکانت خصوصی یا Private کــنید. با این خصوصی کردن اکانت خود یا همان Private شدن اکانت، بعد از آن دیگر تمامی کاربران اینستاگرام نمی توانند پست های شما را ببینید و تنها افرادی این امکان را دارند که در لیست فالوورهای شما باشند.

 

یک ویژگی دیگر Private اکانت این اســت که برای اضافه شدن شما به لیست فالورهای دیگران نیاز اســت که به شما درخواســت دوستی بدهند و شما بعد از تایید آنها در لیست فالوروهای درخواســت کــننده قرار می گیرید.در این صورت اســت که می توانند پست های شما را بخوانند و برای پست های شما لایک یا کامنت بگذارند. اما راه Private ، خصوصی کردن اکانت در آی او اسی و ویندوز فون‌ ها چیست؟

 

چگونه فعالیت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

برنامه به اشتراک گذاری عکس ویژگی جدیدی به نام Activity Status را معرفی می کند تا به شما اطلاع دهد که دوستانتان آنلاین هستند و قادر به DM با شما هستند. در حالی که ممکن اســت باعث شود شما از روزهای AIM شاعر شوید ، خوب اســت بدانید که چگونه وضعیت Activity را در اینستاگرام خاموش کــنید – زیرا با اینکه مطمئناً می تواند مفید واقع شود ، ممکن اســت همیشه دوست نداشته باشید که دوستانتان چه موقع هستند گوشی خود را.

 

اگر می خواهید بدون توجه به اینکه در مکالمه وارد شوید ، آزادی گرفتن سریع فوریت را در خوراک خود جستجو کــنید ، در دانشی که می توانید به راحتی از این بروزرسانی خودداری کــنید ، اطمینان حاصل کــنید. وقتی دوستانتان در اینستاگرام فعال هستند، یک نقطه سبز در کنار عکس نمایه آنها در صندوق ورودی DM و در لیست دوستان شما ظاهر می شود.

 

1. به پروفایل خود بروید

هنگام باز کردن اینستاگرام ، ابتدا به پروفایل شخصی خود بروید. شما با فشار دادن این نماد با تصویر نمایه خود در سمت راســت پایین صفحه ، به این دسترسی پیدا می کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

2. به Settings بروید

در کنار دکمه ای که “Edit Profile” اســت ، جعبه کوچکی با تصویر یک چرخ دنده در داخل مشاهده خواهید کرد. با فشردن آن دکمه ، به تنظیمات حساب اینستاگرام خود منتقل می شوید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

3. وضعیت فعالیت را خاموش کــنید

هنگامی که به سمت پایین صفحه در زیر “settings ” حرکت می کــنید ، گزینه ای برای صفحه تحت عنوان “Activity Status” مشاهده خواهید کرد. با فشار دادن دکمه ، سوییچی ظاهر می شود که می توانید خاموش کــنید. در این صفحه آمده اســت: “به حسابهای مورد نظر خود اجازه دهید و هرکسی را که پیام می دهید اجازه دهد که آخرین بار در برنامه های اینستاگرام فعال شدید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

وقتی این کار خاموش اســت ، نمی توانید وضعیت فعالیت سایر حساب ها را ببینید.” برای اینکه بتوانید سایر کاربران در اینستاگرام فعال نباشند ، فقط مطمئن شوید که سوئیچ به سمت چپ چرخیده اســت.

 

زمانی که افراد مورد علاقه شما پست ميگذارند، از این پست‌ها باخبر شوید

حتماً‌ برای شما هم پیش آمده اســت بخواهید هر زمان که فرد مورد نظر شما پستی را در اینستاگرام منتشر کرد از این پست باخبر شوید. خوبشختانه انجام این کار از آنچه فکر کــنید هم در اینستاگرام راحت‌تر اســت و باید تنظیمات مربوط به دریافت اعلان برای پست‌های جدیدِ افراد مورد نظر خود را فعال کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

برای اینکار کافی اســت تا وارد پروفایل فرد مورد نظر رفته و بر روی سه نقطه‌ای که در قسمت بالا و سمت راســت قرار گرفته اســت ضرب انگشت کــنید، در نهایت نیز گزینه Turn on Post Notifications را از منویی که نمایان ميشود فعال نمایید.

 

غیرفعال کردن دریافت اعلان برای پست‌ها

فرآیند غیرفعال کردن دریافت اعلان‌ برای پست‌های جدید نیز کار ساده‌ای اســت و همان‌ مراحلی که به آن اشاره کردیم را دنبال کــنید. اما باید در نظر داشته باشید که دریافت اعلان‌های اینستاگرام در تنظیمات گوشی باید فعال باشد،

 

برای فعال کردن دریافت اعلان‌های اینستاگرام در آی‌پد و آیفون به قسمت Settings وارد شده و سپس بر روی گزینه Notifications ضرب انگشت کــنید، در نهایت نیز قسمت Instagram را انتخاب کرده و سپس گزینه Allow Notifications را فعال نمایید.

 

جهت فعال کردن دریافت اعلان‌های اینستاگرام در دستگاه‌های اندرویدی نیز وارد منوی Settings شده و قسمت Apps را انتخاب کــنید، سپس وارد گزینه Instagram شده و قسمت مربوط به نمایش اعلان‌های اینستاگرام را فعال کــنید.

 

مشاهده تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌اید

ممکن اســت برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید تمامی پست‌هایی که در اینستاگرام لایک‌ کرده‌اید را در یک قسمت مرور کــنید.

 

برای اینکار باید وارد پروفایل خود شوید و گزینه Options را انتخاب کــنید، این گزینه در آیفون و آی‌پد با نماد چرخ دنده مشخص اســت و در اندروید آن‌ را با نماد سه نقطه خواهید یافت.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

پس از اینکه گزینه Options را انتخاب کردید بر روی گزینه Posts you’ve Liked ضرب انگشت کــنید.

 

در این مرحله به راحتی ميتوانید پست‌هایی را که لایک‌ کرده‌اید آنلایک کــنید. برای این کار کافیست تا پست مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی نماد قلب که به رنگ قرمز اســت ضرب انگشت کــنید تا به رنگ سفید تغییر رنگ دهد. لازم به ذکر اســت کاربری که پست وی را پس از لایک، مجدد آنلایک کرده‌اید از این کار باخبر نخواهد شد.

 

جمع‌آوری گلچینی از پست‌های ذخیره شده

در قسمت دوم به نحوه مشاهده تمامی پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌اید اشاره کردیم، جالب اســت بدانید اینستاگرام برای مدیریت هرچه بهتر پست‌ها امکان ذخیره پست‌ها را در قالب گلچینی از پست‌های مورد علاقه کاربر ميدهد. وارد پروفایل خود شوید و بر روی آیکون بوک‌مارک که در سمت راســت قرار دارد ضرب انگشت کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

تب Collections را انتخاب کرده و بر روی گزینه Create Collection ضرب انگشت کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

در نهایت نیز گزینه done را انتخاب کرده و عکس‌های مورد علاقه خود را به گلچینی که ایجاد کرده‌اید اضافه کــنید. انجام این فرآیند نیز بسیار راحت اســت، برای اینکار کافی اســت تا بر روی آیکون بوک‌مارک ضرب انگشت کرده و پست‌ها را به گلچین دلخواه خود اضافه کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

درنهایت نیز با بازگشت مراحلی که انجام داده‌اید ميتوانید وارد قسمت عکس‌های ذخیره شده شوید و تمامی عکس‌هایی که ذخیره کرده‌اید را مشاهده کــنید، برای اضافه کردن عکس‌ها به گلچین‌هایی که ایجاد کرده‌اید نیز باید گلچین مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Add to Collection را انتخاب کــنید. از این طریق ميتوانید تمامی عکس‌های ذخیره شده را اضافه کــنید.

 

مشاهده پست‌هایی که به تازگی دوستان شما لایک کرده‌ یا کامنت گذاشته‌اند

زمانی که به دنبال افرادی جدید برای دنبال کردن در اینستاگرام ميگردید بهترین کار این اســت که از دوستان اینستاگرامی خود نظر بپرسید.

 

خوشبختانه اینستاگرام فکر اینجای کار را کرده اســت و به راحتی می توانید با مشاهده لایک‌ها و کامنت‌های اخیری که دوستان شما انجام داده‌اند با افرادی که دوستان شما دنبال کــننده آن‌‌ها هستند به خوبی آشنا شوید.

 

برای این‌کار کافیست تا بر روی آیکون قلب که در پایین صفحه‌نمایش قرار گرفته اســت ضرب انگشت کــنید، اولین چیزی که نمایان ميشود فهرستی از لایک‌ها و کامنت‌هایی اســت که عکس‌های شما دریافت کرده‌اند.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

در این قسمت تَب Following را انتخاب کــنید تا به راحتی از فعالیت‌هایی که دوستان شما در اینستاگرام داشته‌اند باخبر شوید.

 

مشاهده تصاویر بدون نگرانی از لایک تصادفی آن‌ها

حتماً برای شما هم پیش آمده اســت که به صورت تصادفی پستی را در اینستاگرام لایک کرده باشید. از طرف دیگر احتمالا مي‌دانید که اگر گوشی شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد قادر به لایک تصاویر نیز نخواهید بود. حتی اگر به صورت تصادفی بر روی تصاویر دوبار ضرب انگشت کــنید.

 

در واقع وقتی گوشی در حالت اســتفاده در هواپیما اســت یا اینکه دسترسی به اینترنت ندارد، عملاً عکسی بارگذاری نميشود تا شما آن را لایک کــنید. از این طریق ميتوان فرآیند لایک‌ کردن پست‌ها را کنترل کرد.

 

ابتدا باید به قسمت فید اینستاگرام وارد شوید تا پست‌ها بارگزاری شود، سپس حالت اســتفاده در هواپیمای گوشی را فعال کرده و به مرور پست‌ها ادامه دهید. زمانی که به انتهای پست‌ها رسیدید و نیاز به بارگذاری عکس‌های بیشتری بود، کافی اســت تا حالت اســتفاده در هواپیما را غیرفعال کرده تا از این طریق اجازه دهید عکس‌های بیشتری بارگذاری شود و سپس دوباره این حالت را فعال کــنید.

 

این کار به خودی خود مشکلی ندارد، ولی ممکن اســت مقداری زمان‌بر و دست‌وپاگیر به نظر برسد، اما همان‌گونه که اشاره کردیم باعث ميشود اگر به صورت اتفاقی یک پست را لایک کردید، بتوانید قبل از ارسال لایکی که انجام شده اســت، این فرآیند را اصلاح کــنید.

 

برای قرار دادن آیفون یا آی‌پد در حالت اســتفاده در هواپیما انگشت خود را بر روی صفحه‌نمایش از قسمت پایین به بالا حرکت دهید و در منوی ظاهر شده آیکون airplane را انتخاب کــنید. این کار را ميتوان با مراجعه به قسمت Settings، انتخاب گزینه Wi-Fi و فعال کردن قسمت Airplane Mode نیز انجام دهید.

 

برای قرار دادن دستگاه‌های اندرویدی در حالت اســتفاده در هواپیما کافیست تا کرکره اعلان‌های اندروید را از قسمت بالا به پایین بکشید. در منوی ظاهر شده وارد قسمت Settings شده و گزینه airplane Mode را فعال کــنید.

 

پاک کردن تاریخچه عبارت‌هایی که در اینستاگرام جستجو کرده‌اید

اگر به هر دلیلی قصد دارید عبارت‌هایی که پیش از این در اینستاگرام جستجو کرده‌اید را پاک کــنید وارد قسمت پروفایل شخصی خودتان شده و گزینه Options را انتخاب کــنید. در این مرحله در قسمت پایین، گزینه Clear Search History را انتخاب کرده و عبارت Yes, I’m Sure را برای تایید پاک شدن عبارت‌های جستجو شده در اینستاگرام انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

تغییر چیدمان فیلتر‌ها و مخفی کردن آ‌ن‌ها

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد به اینستاگرام سر ميزنند به احتمال زیاد فیلترهای مورد علاقه‌ خود را ميشناسید، از طرف دیگر بعضی از فیلترها نیز اصلاً به کار شما نميآیند. برای ساده‌تر کردن فرآیند ویرایش عکس‌ها ميتوانید چیدمان فیلترها را تغییر داده و فیلترهای غیرضروری را مخفی کــنید.

 

برای این کار باید یک پست جدید در اینستاگرام قرار داده و شروع به ویرایش آن کــنید. زمانی که وارد صفحه‌ فیلترها شدید به منتهی‌الیه سمت راســت حرکت کرده و گزینه Manage را انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

برای تغییر چیدمان فیلترها، انگشت خود را بر روی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلترها وجود دارد نگه داشته و فیلتر مورد نظر را به بالا یا پایین حرکت دهید تا ترتیب قرار گرفتن چیدمان‌ها مطابق میل شما صورت گیرد. برای پنهان کردن یک فیلتر نیز کافیست تا چک‌مارک سمت راســت فیلتر را غیر فعال کــنید.

 

اســتفاده از اینستاگرام برای ویرایش عکس‌ها (بدون نیاز به انتشار عکس در اینستاگرام)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس عکس و تصویر اســت و در نتیجه ابزار و فیلترهای خوبی را برای ویرایش عکس‌ها در اختیار کاربران قرار ميدهد. به این ترتیب ميتوانید گوشی را در حالت اســتفاده در هواپیما قرار داده و تصویر مورد نظر را به شیوه دلخواه ویرایش کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

دراین حالت توجه داشته باشید که حتما گزینه Save Original Photo در قسمت Settings فعال باشد.اگر خاطر شما باشد در قسمت ۵ به نحوه قرار دادن گوشی در حالت اســتفاده در هواپیما اشاره کردیم.

 

پس از اطمینان خاطر از مواردی که اشاره شد، کافیست تا فرآیند همیشگی را برای انتشار عکس در اینستاگرام انجام دهید، پس از آپلود عکس، آن را ویرایش کرده و گزینه Share را انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید در این قسمت پیام خطایی مبنی بر اشکال در آپلود عکس، نمایان خواهد شد. به این پیام کاری نداشته باشید چرا که هدف ویرایش عکس بوده اســت که به درستی آن‌ را انجام داده‌اید و عکس ویرایش شده باید در گالری تصاویر ذخیره شده باشد.

 

در قسمت توضیحات پروفایل، سطر جدید ایجاد کــنید

حتما دقت کرده‌اید که در حین نوشتن توضیحات در قسمت پروفایل امکان اســتفاده از کلید Enter در صفحه‌کلید گوشی ممکن نیست. از طرف دیگر حتماً دیده‌اید که افراد زیادی در قسمت توضیحات پروفایل خود از Enter اســتفاده کرده و سطر جدید ایجاد کرده‌اند.

 

خوشبختانه انجام این کار برای برخی از سیستم عامل‌ها بسیار ساده اســت، برای این کار باید کلید ۱۲۳ را که در قسمت سمت چپ صفحه‌کلید قرار گرفته‌ اســت را انتخاب کــنید، سپس مشاهده خواهید کرد که کلید اینتر در پایین و سمت راســت نمایان ميشود.

 

این ترفند در کنار سادگی که دارد باز هم در بیشتر مواقع از قلم افتاده اســت. اما با اســتفاده از روشی که اشاره شد، به راحتی ميتوانید در قسمت توضیحات پروفایل، بین سطرهای نوشته شده فاصله ایجاد کــنید.

 

اگر موفق به انجام این کار نشدید، ميتوانید با حساب کاربری خود روی نسخه دسکتاپ اینستاگرام لاگین نمایید و روی آدمک که در قسمت بالای صفحه، سمت راســت قرار دارد کلیک کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

در این مرحله دکمه Edit Profile را انتخاب کــنید و با فراغت خاطر حساب کاربری خود را ویرایش کــنید.

 

مخفی کردن عکس‌هایی که در آن‌ها تَگ شده‌اید

زمانی که فردی شما را در یک ویدئو یا عکس تگ ميکند، این عکس به صورت خودکار به پروفایل شما در قسمت photos of you اضافه خواهد شد.

 

برای مشاهده پست‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید ميتوانید به پروفایل خود وارد شده و آیکون Person را که در پایین قسمت توضیحات پروفایل وجود دارد را انتخاب کــنید.

 

سپس برای مخفی کردن پست‌هایی که در آن‌ها از جانب سایر کاربران تگ شده‌اید بر روی سه‌نقطه‌ای که در بالا و سمت راســت صفحه قرار دارد ضرب انگشت کرده و گزینه Hide Photos را انتخاب کــنید.

 

در این قسمت پست‌هایی را که تمایل دارید از پروفایل خود حذف کــنید انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Hide Photos که در پایین صفحه‌ قرار دارد ضرب انگشت کــنید. در نهایت نیز قسمت Hide From Profile را انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

لازم به ذکر اســت که این کار باعث حذف پست‌ها از اینستاگرام نميشود، اما پست‌های مورد نظر را از پروفایل اینستاگرام شما حذف مي‌کند و در نتیجه شما و سایر کابران قادر به مشاهده آن‌ها نخواهند بود.

 

چطور اکانت خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم؟

به بخش پروفایل اکانت خود بروید.

آیکونه شبیه به خورشید را در صفحه لمس کــنید.

گزینه Private Account را فعال نمایید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

چطور اکانت خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم؟

 

برای خصوصی کردن اکانت اینستاگرام در گوشی های اندروید این مراحل را دنبال کــنید:

به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کــنید.

آیکون سه نقطه موجود را لمس کــنید.

گزینه Private Account را فعال نمایید.

 

به همین آسانی از این پس اکانت شما خصوصی اســت و افراد تایید شده از سوی شما می توانند پست ها و مطالب شما را بخوانند. در این صورت شما یکی از راههای پنهان کردن فالوور های اینستاگرام را دنبال کرده اید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام در گوشی های اندروید

در نسخه های جدید و آپدیت شده اینستاگرام این ویژگی قرار دارد که شما می توانید پروفایل خود را پنهان کــنید. تفاوتی ندارد پروفایل شما عمومی باشید یا خصوصی. می توانید با مخفی کردن پروفایل خود از لیست پیشنهادی به کاربران دیگر حریم خصوصی در اینستاگرام خود را به آسانی حفظ کــنید.

 

پنهان کردن پروفایل در اینستاگرام

وارد پیج خود شوید و با لمس دکمه آدمک به پروفایل خود بروید.

 

برای اینکه پروفایلتان در لیست پیشنهادی سایر کاربران اینستاگرام قرار نگیرد کافیست در انتهای صفحه تیک گزینه ی Similar Account Suggestions را بردارید.

 

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

پنهان کردن پروفایل در اینستاگرام

 

برای اینکه پروفایلتان در لیست پیشنهادی سایر کاربران اینستاگرام قرار نگیرد کافیست آن را پنهان کــنید.

 

برای پنهان کردن فالوور های اینستاگرام یکی از بهترین گزینه ها همین اســت که شما پروفایل خود را مخفی کــنید. در این صورت اســت که دیگر نگران دیده شدن پروفایل ، اســتوری، فالوورها و همین طور کامنت های خود نیستید و دیگران نمی توانند به محتوای پیج شما دسترسی داشته باشند.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

پنهان کردن پروفایل در اینستاگرام

 

مخفی کردن تبلیغات

اینستاگرام تلاش می کند تا برای کاربران تبلیغاتی را نمایش دهد که با سلیقه آنها هماهنگ باشد و از این طریق به افراد پیشنهاد می دهد تا لیست فالوورهای خود را افزایش دهند.

 

یعنی شما وقتی وارد یک تبلیغات خاص از سوی کمپانی می شوید و لیست افرادی را می بینید که آن تبلیغ را مشاهده و احتمالا لایک کرده اند، شاید علاقه مند شوید تا با آنها در مورد آن کالا صحبت کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

مخفی کردن تبلیغات

 

این مکالمه شما می تواند در همان پیج به صورت کامنت باشد و یا اینکه در دایرکت با هم گفتگویی داشته باشید. تفاوتی ندارد. بهرحال اینستاگرام به سیاســت تجاری خود که افزایش فالوور در اینستاگرام اســت رسیده اســت. اما اگر می خواهید این تبلیغات برای شما نمایش داده نشود، تکلیف چیست؟

 

پنهان کردن تبلیغات در اینستاگرام

اگر احساس کردید تبلیغاتی که اینستاگرام در معرض دید شما قرار مي دهد را نمي پسندید مي توانید آرام آرام به الگوریتم اینستاگرام سلیقه‌ های خود را برای نمایش تبلیغات آموزش دهید.

 

این کار باعث مي شود اینستاگرام از تبلیغاتی که نمي خواهید مشاهده کــنید باخبر شده و این گونه تبلیغات را در آینده در معرض دید شما قرار ندهد.

 

برای مخفی کردن تبلیغات در اینستاگرام، بر روی آیکون سه نقطه که در قسمت بالای پست با عنوان Sponsored قرار گرفته‌ اســت ضرب انگشت نموده و گزینه Hide This را انتخاب کــنید.

 

خبرخوب اینکه؛ این گزینه برای ایران غیرفعال اســت پس اگر شما از ای پی های داخلی متصل می شوید، و به اینستاگرام خود دسترسی دارید، باید توجه داشته باشید که در ایران این گزینه غیرفعال اســت.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

پنهان کردن تبلیغات در اینستاگرام

 

برای مشاهده پست‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید ميتوانید به پروفایل خود وارد شده و آیکون Person را که در پایین قسمت توضیحات پروفایل وجود دارد را انتخاب کــنید.

 

مخفی کردن عکس‌ هایی که در آنها تگ شده‌ اید

یکی دیگر از روش های جایگزین برای پنهان کردن فالوور های اینستاگرام ، این اســت که تگ های خود را مخفی کــنید. زمانی که فردی شما را در یک ویدئو یا عکس تگ مي کند،

 

این عکس به صورت خودکار به پروفایل شما در قسمت photos of you اضافه خواهد شد.برای مشاهده پست‌ هایی که در آنها تگ شده‌ اید مي توانید به پروفایل خود وارد شده و آیکون Person را که در پایین قسمت توضیحات پروفایل وجود دارد را انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

مخفی کردن عکس‌ هایی که در آنها تگ شده‌ اید

 

Hide the photos you tagged in به شما امکان می دهد تا پست هایی در آن تگ شده اید را مخفی کــنید.

 

سپس برای مخفی کردن پست‌ هایی که در آنها از سوی سایر کاربران تگ شده‌ اید:

بر روی سه‌ نقطه‌ای که در بالا و سمت راســت صفحه قرار دارد کلیک کــنید.

 

گزینه Hide Photos را انتخاب کــنید.

 

در این قسمت پست‌هایی را که تمایل دارید از پروفایل خود حذف کــنید انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Hide Photos که در پایین صفحه‌ قرار دارد کلیک کــنید.

 

در نهایت نیز قسمت Hide From Profile را انتخاب کــنید.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

مخفی کردن عکس‌ هایی که در آنها تگ شده‌ اید

اگر اکانت شما خصوصی باشد تنها افرادی می توانند پست های شما را بخوانند که در لیست فالوورهای شما باشند

 

چه کسانی مي توانند پست‌ های اینستاگرام شما را لایک کرده یا زیر آنها کامنت ثبت کــنند؟

همانطور که پیش از این گفتیم، اگر اکانت شما خصوصی باشد تنها افرادی قادر به مشاهده پست‌ ها و ثبت نظر در آنها خواهند بود که در لیست فالوورهای شما وجود داشته باشند. در سمت مقابل اگر اکانت شما عمومی باشد، هر کاربری قادر به مشاهده پست‌های شما، لایک و ثبت کامنت در زیر آنها خواهد بود.

 

اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنیم، هشتگ‌ های تعیین شده برای پست‌ هایمان چگونه دیده می شوند؟

وقتی شما برای یک پست هشتگ تعریف می کــنید، در واقع از کلمه کلیدی معینی برای آن اســتفاده کرده اید و این بدان معناســت که اگر آن کلمه کلیدی که شما تعیین کردید یا به اصطلاح هشتگ گذاری کرده اید را یک کاربر سرچ کند، به پست شما دسترسی پیدا می کند! این در حالی اســت که پروفایل اینستاگرام شما عمومی باشد! هشتگ گذاری در اینستاگرام به شما کمک می کند تا از طریق کاربران دیگر پیدا شوید

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنیم، هشتگ‌ های تعیین شده برای پست‌ هایمان چگونه دیده می شوند؟

 

توجه کــنید دوستان. اگر می خواهید دیگران شما را از راه هشتگ گذاری پیدا کــنند، باید صفحه اینستاگرام خود را از حالت خصوصی به عمومی برگردانید. در این حالت دیگر نمی توانید راههای پنهان کردن فالوور های اینستاگرام را داشته باشید.

 

اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا Private کــنید دیگر افراد ناشناس حتی پس از جستجوی هشتگ‌ های مرتبط با پست‌ های شما هم قادر به مشاهده پست‌ هایتان نمي شوند.

 

تنها کاربرانی که در لیست فالوورهای شما وجود داشته باشند پس از جستجوی هشتگ مرتبط با پست‌هایتان قادر به مشاهده پست‌ های مرتبط شما مي شوند.

چگونه در اینستاگرام فالوورها را مخفی کنیم؟

اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنیم، هشتگ‌ های تعیین شده برای پست‌ هایمان چگونه دیده می شوند؟

 

پس اگر به دنبال اهداف بیزنس و تجارت هستید ، بدون شک به یک صفحه اینستاگرام به صورت عمومی نیاز دارید و البته هشتگ گذاری درست که کاربران دیگر بتوانند در سرچ خود شما را پیدا کــنند.

 

سیاســت اینستاگرام برای پنهان کردن فالوور های اینستاگرام

باید بدانید که اینستاگرام هدف اصلی اش افزایش کاربران اســت و برای دستیابی به همین سیاســت، بیشترین تلاش می کند که کاربران با هم تعامل داشته باشند. یعنی بتوانند به یکدیگر پیام بدهند. ویدئو و عکس بفرستند. یکدیگر را در رویدادهای مهم زندگی خود ، به صورت اشتراکی آگاه سازند و …

 

پس به طور مشخص تا اکنون ؛ گزینه پنهان کردن فالوور های اینستاگرام از سوی کمپانی تولید کــننده اپلیکیشن ارائه نشده اســت و شما می توانید راههای دیگری را برای این منظور تجربه کــنید.

 

ساخت اکانت دوم اینستاگرام و داشتن همزمان چند حساب کاربری بدون نیاز به نصب برنامه

در این صورت می توانید از یک اکانت دیگر یا اکانت های دیگر به اینستاگرام وارد شوید و از این طریق لیست فالوورهای خود را محدود سازید و یا دسترسی کاربران دیگر را نیز به پیج خود محدود کــنید.

 

گاهی متوجه می شوید که اکانت شما هک شده اســت و دیگر نمی توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کــنید. در این صورت باید اقدام به بازگردانی اکانت خود کــنید.

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام و نحوه گزارش هک شدن

و چنانچه بخواهید امنیت حساب کاربری خود در اینستاگرام را افزایش دهید، می توانید از امکان فعال کردن تایید دو مرحله ای حساب اینستاگرام اســتفاده کــنید.

 

 

2.7/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا