کسب و کارها

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

شرکت سی گل باربد ارائه اهنده خدمات چاپ جعبه و بسته بندی است ، این مجموعه در سال 1380 با هدف ارتقای چاپ و بسته بندی محصولات تاسیس شد و اکنون به یکی از بزرگ ترین شرکت های چاپ در کشور تبدیل شده ، از جمله نقاط قوت سی گل باربد می توان به مواردی مانند : کیفیت بالای محصولات ، تعهد در زمان تحویل کالا ، انعطاف پذیری در هماهنگی با خط تولید کارخانجات و حفظ کیفیت در گذر زمان و سعی در ارتقای آن اشاره کرد.

 

زمینه های فعالیت:

سی گل باربد توانسته با صنایع مختلفی همکاری داشته باشد که از جمله آن ها می توان به صنایع دارویی ، صنایع غذایی ، صنایع پلاستیک ، تولید دستمال کاغذی ، صنایع لوازم یدکی خودرو و . . . اشاره نمود.

 

چاپ جعبه دستمال کاغذی:

نوع چاپ جعبه در بازار دستمال کاغذی رابطه مستقیم با میزان فروش آن دارد ، چراکه طرح و نوع جعبه اولین چیزی است که توجه شان را جلب می کند و اگر رضایت بخش باشد آن را انتخاب می کنند. دستمال کاغذی یکی از اجزای ثابت مصرف خانواده ها است که توسط برندهای بسیار مختلفی عرضه می شود اما برد و فروش بیشتر به برندهایی تعلق می گیرد که طراحی و چاپ جعبه دستمال کاغذی شان شکیل و زیبا باشد.

 

چاپ جعبه لوازم یدکی:

در تولید جعبه لوازم یدکی اولویت اول با استحکام جعبه است ، لوازم یدکی خودرو معمولا وزن زیادی دارند و باید در جعبه هایی بسته بندی شوند که استحکام بالایی داشته باشند ، همچنین مشخصات کامل قطعه مورد نظر باید روی جعبه درج شود تا مشتریان بتوانند با اطلاعات کامل محصولشان را خریداری کنند. در تولید جعبه لوازم یدکی معمولا از چاپ لمینتی استفاده می شود و سفارش جعبه و مقوای آن بر اساس وزن قطعه است.

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

چاپ جعبه دارویی:

در طراحی و چاپ جعبه اقلام دارویی ، معمولا طرح های ساده استفاده می شود و بیشتر اطلاعاتی مانند معرفی دارو و شرایط نگهداری آن روی جعبه درج می شوند ، اخیرا برای داروهای مکمل که برای کودکان تجویز می شود طرح های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد. گرماژ مورد استفاده جعبه های دارویی به گونه ای است که مناسب برای بسته بندی های بهداشتی ، غذا و دارو باشد.

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

چاپ جعبه کیسه فریزر ، کیسه زباله و فویل آلومینیوم:

مجموعه سی گل باربد بخش عظیمی از تولید جعبه کیسه فریزر ، زباله و فویل آلومینیوم کشور را بر عهده دارد که شامل برندهای شناخته شده ای مانند پیلگون ، گلرنگ ، پنگوئن ، پاندا ، اتکا ، هوم پلاس ، بادوک ، فلامینگو ، دلفین و آیری می باشد. مفتخریم در صنعت چاپ و بسته بندی با برندهای معتبر همکاری داریم و امیدواریم توانسته باشیم قدم مثبتی در چاپ جعبه و طراحی جعبه های مقوایی برداشته باشیم.

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

چاپ جعبه ، شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا