زناشویی

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

امروز به شما خواهیم گفت که پسران از چه مدل دخترانی خوششان می آید و برعکس از چه مدل دخترانی فراری هستند و به هیچ عنوان با این نوع دختران وارد رابطه نخواهند شد. دختران از نبود یک پسر ایده آل به عنوان همسر آینده همیشه در گله و شکایت هستند، اما از این غافل اند که برخی از خصیصه های غیرذاتی که در خودشان پرورش داده اند مانع از ازدواج کردن و نبود خواستگار مناسب برایشان شده است.

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

دختر خانم های عصبانی!

 

دخترانِ خواستگار پَران

آمار و ارقام و واقع امر از بالا رفتن سن ازدواج و نبود خواستگار مناسب برای دختران و دختر مناسب برای پسران حکایت می کند. دلایل متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برای آن عنوان شده است. اما گاهی خود افراد بویژه دختران موجب می شوند که خواستگارهای احتمالی را برای همیشه از در خانه برانند.

 

این دسته از دختران کسانی هستند که یک مشخصه نه لزوما منفی، در آنها وجود دارد که بسیاری از مردان آن را نمی پسندند و همین امر موجب می شود تا برخی از دختران تعداد خواستگارهایشان در انتخاب برای ازدواج به رقم پایین و حتی انگشت شمار برسند.

 

دختران مرد نما

تعداد این دسته از دختران در جامعه رو به افزایش است و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود. لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه، افتخار کردن به عدم وابستگی به دیگران، حرکاتی که برخی از مردان هم آن را انجام نمی دهند،و… از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند در صورتی که نمی دانند این فخر سمی برای دور کردن خواستگاران احتمالی شان است.

 

زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.

 

البته این گونه دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

دختران در جلد معلمی

دخترانی که مبادی آداب و تربیت را خوب آموخته اند اما نمی دانند که نباید آن را برای همه بویژه همسرشان به کار ببندند. مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روانشناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه ای داشته باشند را به شوهر خود دیکته می کنند.

 

دخترانی که مرتب یادآوری می کنند موقع شستن ظرف ها بهتر است از دستشکش استفاده شود، بزرگتر ها را به اسم کوچک صدا نباید کرد، موقع کار با رایانه باید صاف نشست، کلم بروکلی برای سلامتی خیلی خوب است، و در صورت عدم انجام کارها به درگیری های بعدی منجر می شود.

 

بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد،بالغ و کودک درون، یک «معلم» درون هم داریم که اینها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.

 

دختران پولکی

این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعیت اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!

 

قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است و همسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

زیباهای عملی یا باهوش

هیچ شکی نیست که مردها هنوز هم به دنبال صورت زیبا هستند. در تحقیقی که سال ۱۹۹۹ انجام گرفت مشخص شد که ۴۳ درصد از مردها قبول کرده اند که قبل از هر چیز به خاطر مسائل ظاهری مجذوب زنان می‌شوند، و ۳۵ درصد از آنها نیز ادعا کردند که به دنبال زنان باهوش هستند. ( اما در تحقیق مشابهی که روی زنان انجام گرفت مشخص شد که فقط ۲۴ درصد از آنها به دنبال ظواهر هستند و برای ۶۰ درصدشان هوش و ذکاوت طرفشان حرف اول را می زند )

 

زیبایی حتی پول را هم جذب خود می کند. وقتی در تحقیقی از مردان سؤال شد که آیا دوست دارند با زنی زیبا اما فقیر ازدواج کنند یا زن زشت اما ثروتمند، ۵۵ درصد از آنها مورد اول و فقط ۲۳ درصد از آنها مورد دوم را انتخاب کردند. (اما وقتی همین سؤال از زنان پرسیده شد، مشخص شد که ۲۸ درصد از آنها زیبایی را به ثروت ترجیح می دهند و ۳۷ درصد اعتقاد داشتند ثروت مهمتر از زیبایی ظاهری است).

 

دخترهای انحصارطلب

دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند : آنها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آنها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی خبرند.

 

آنها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آنهاست، و اگر او کوچکترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه های دیگر زندگی اش بکند اوقاتشان تلخ می شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند.

 

البته در ابتدای آشنایی خودبخود طرف مقابل تمام زندگی مان می شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می اندازد. هر فردی در کنار ازدواجش، که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی اش است، لازم است به خانواده اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند؛ همچنین به فردیت خودشبه عنوان یک انسان مستقل. این دخترها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می گیرند، وهیچ مردی هم این را نمی خواهد.

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

بی اعصاب های همیشگی

مردها از خانم های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی آید. آنها خانم هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلاتشان را از راه های منطقی حل کنند. شاید خلق و خوی آتشین شما را در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد اما در روز 500 به هیچ وجه به شما افتخار و قدرت نخواهد بخشید.

پسران از این 7 مدل دختر فرار می کنند

دخترهای غرغرو

دسته دیگر دخترانی هستند که زبان غر زدن شان لحظه ای متوقف نمی شود. اگر طرف مقابل بنشید، بایستد، کار کند، درس بخواند، مهمانی برود و …. در نهایت یک چیزی برای غر زدن به او پیدا می کنند. این دسته بیش از گروه های دیگر شوهر فرار بده هستند، واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟!

 

از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.

 

وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.

 

البته که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثرتر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

 

مطالب بیشتر:

نشانه هایی که می گویند یک رابطه به پایان رسیده است

رابطه تلگرامی دختر نوجوان و زیبا به بارداری نامشروع انجامید

رابطه جنسی دختر نوجوان با راننده سرویس در خانه باغ

رابطه جنسی با دختر فقط برای یک شب، منطقی است؟

 

 

2.7/5 - (29 امتیاز)

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا