کسب و کارها

پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان اندروید

پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان اندروید

پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان اندروید

پیام رسان‌ها پر نصب ترین نرم افزارهای اندرویدی مارکت های خارجی و ایرانی هستند چرا که چندی است از پوسته صرفاً پیام رسانی خود خارج شده و تمامی نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند.مثلاً در پیام رسان‌های ایرانی می‌توان پول جا به‌جا کرد،شارژ خرید و تلویزیون نگاه کرد.برای اینکه با پیام رسان‌های برتر بیشتر آشنا شوید و ویژگی‌های متمایز کننده‌شان را بشناسید پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب را بخوانید.

 

1- واتساپ

واتساپ به‌عنوان محبوب‌ترین مسنجر جهان همانند اینستاگرام امکان گذاشتن استوری را دارا می‌باشد.افزون براین کیفیت تماس صوتی‌اش از تمامی مسنجرهای رقیب اش بهتر است.

دانلود واتس اپ

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

 

2- مسنجر ایتا

ایتا نرم افزاری ایرانی است که کامل شبیه تلگرام طراحی شده از این رو برای کسانی که کاربر تلگرام بوده‌اند مناسب است.

دانلود ایتا

 

3- سروش

اگر دنبال کانال بازیگران یا سیاست مداران می‌گردید این مسنجر کانال‌های تمامی افراد معروف را دارد. افزون بر این بیشتر برنامه‌های صدا و سیما در این پیام رسان کانال دارند که می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید.

دانلود سروش

دانلود سروش برای کامپیوتر

 

4- گپ

گپ تلاش کرده با بخش دنیای گپ اش تمامی نیازهای کاربرانش را پشتیبانی کند و در فضایی زیبا افزون بر بازی برترین کانال‌های خودش را ارائه دهد.

دانلود گپ

 

5- لاین

یکی قدرتمندترین مسنجرهاست که افزون بر ارسال پیام و تماس به کاربر اجازه می‌دهد در بسترش صفحه داشته باشد و با دیگران عقاید اش را به اشتراک بگذارد.

دانلود لاین

دانلود لاین برای کامپیوتر

 

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

حمید جعفری

حمید جعفری فعال حوزه محتوا و سئو و مدیر سایت نیک شو ، امیدوارم محتوای این سایت راهی باشد برای زندگی بهتر و لذت بخش تر ......

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا